abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101797562
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef JustinK het volgende:

[..]

Er staan nog geen bonnen online.
Ah vandaar ;( , site meteen ff in de favorieten geplempt. ^O^
Enig idee wanneer er nieuwe bonnen komen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_101800207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ah vandaar ;( , site meteen ff in de favorieten geplempt. ^O^
Enig idee wanneer er nieuwe bonnen komen?
Heb nog maar een maandje of 2 geduld :+
pi_101807586
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:07 schreef JustinK het volgende:
Net even voor het eerst een shake Mango-Passievrucht gehaald. Eigenlijk helemaal niet verkeerd! :P
Een lekker chemisch smaakje inderdaad
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_101807820
Sinds ik weet hoe ze die shakes maken hoef ik ze niet meer. Zo stom eigenlijk.....
pi_101820726
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef sararaats het volgende:
ik heb ook bonnen gehad. ik woon tegen de grens met Roosendaal.
Ik woon ook in die regio en heb bonnen gehad, maar ze zijn alleen geldig in Etten-Leur, Roosendaal en Hazeldonk.
pi_101821190
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:24 schreef Physics het volgende:
Sinds ik weet hoe ze die shakes maken hoef ik ze niet meer. Zo stom eigenlijk.....
'Hoe ze die shakes maken'? :+
pi_101821255
quote:
Je eet ook geen kipnuggets meer zeker? ;)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101831585
quote:
Softijs met een syroopje toch? Of kan het gekker?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 11 september 2011 @ 21:35:15 #209
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101834802
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:38 schreef JustinK het volgende:

[..]

Hmmmm kipnuggets :Y)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_101836295
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:38 schreef JustinK het volgende:

[..]

Nee, sinds ik dat weet heb ik nooit meer een kipnugget gegeten.
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 20:43 schreef kawotski het volgende:

[..]

Softijs met een syroopje toch? Of kan het gekker?
Jep. Ik zag het een keer toen de bananensmaak "op" was, huppa gewoon een zak siroop door de softijs draaien en klaar. Sindsdien vind ik ze gewoon niet meer lekker :)
pi_101837041
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef Physics het volgende:

[..]

Nee, sinds ik dat weet heb ik nooit meer een kipnugget gegeten.

[..]

Jep. Ik zag het een keer toen de bananensmaak "op" was, huppa gewoon een zak siroop door de softijs draaien en klaar. Sindsdien vind ik ze gewoon niet meer lekker :)
Wat had je dan verwacht? Dat er elke ochtend medewerkers bananen pellen, en tot moes prakken en dat mengen door hun softijs?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101837366
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Dat er elke ochtend medewerkers bananen pellen, en tot moes prakken en dat mengen door hun softijs?
Kan je niet lezen of ben je gewoon dom?
  zondag 11 september 2011 @ 22:20:26 #213
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101837553
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef Physics het volgende:

[..]

Dat vragen wij ons af over jou :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101837672
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

_O_
pi_101837752
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef Physics het volgende:

[..]

Dat vraag ik me van jou ook af :)

Ik vraag je toch wat je verwacht had?! Jij verbaast je over het feit dat er siroop gemengd wordt. Dan lijkt me dat een behoorlijk relevante vraag. Maar misschien kun jij me dan vertellen waar het antwoord dan staat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101838037
Dat ze nu van alle burgers uitgerekend de enige lekkere eruit gooien.

Ze zorgen maar snel dat de Big Tasty weer terug komt, anders kom ik niet meer terug.
pi_101838301
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Dat ze nu van alle burgers uitgerekend de enige lekkere eruit gooien.

Ze zorgen maar snel dat de Big Tasty weer terug komt, anders kom ik niet meer terug.
Er is zelfs een heuse petitie gestart.. http://bigtastymoetterug.nl/ :')
En die discussie over die milkshake: Je denkt toch zeker niet dat we dat zelf doen? :') Dat is gewoon op siroopbasis.
pi_101838352
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

En die discussie over die milkshake: Je denkt toch zeker niet dat we dat zelf doen? :') Dat is gewoon op siroopbasis.
Krijgen jullie dan geen vrachtwagens vol fruit per restaurant aangeleverd? :o

-O-
pi_101838548
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Krijgen jullie dan geen vrachtwagens vol fruit per restaurant aangeleverd? :o

-O-
Vroeger wel, toen kregen we elke dag speciaal 's ochtends levering voor dat fruit, aardbeien en bananen. Was er een extra personeelslid dat dat fruit moest blenden :+
De chocoladerepen en vanillestokjes werden gewoon 's avonds geleverd.
*O*
pi_101838713
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Vroeger wel, toen kregen we elke dag speciaal 's ochtends levering voor dat fruit, aardbeien en bananen. Was er een extra personeelslid dat dat fruit moest blenden :+
*O*
Dat deden die Oempa Loempa's toch?
pi_101838751
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat deden die Oempa Loempa's toch?
Die waren voor mijn tijd :7
pi_101838783
quote:

[..]

*O*
Dat was dan nog wel van voor mijn tijd :o :(
  zondag 11 september 2011 @ 22:49:48 #223
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_101839374
quote:

[..]

*O*
Ben toch blij dat dat ook niet hoeft met die Shake Kokos, dat is anders weer zoveel werk
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_101839670
quote:
6s.gif Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Ben toch blij dat dat ook niet hoeft met die Shake Kokos, dat is anders weer zoveel werk
Lekker schrapen van die kokosnoot :9
pi_101839793
quote:

[..]

*O*
Vroeger toen elke mcdonalds ook een paar eigen koeien had voor de melk van de milkshake? Of nog daarvoor?
Eerst denken, dan typen
pi_101839836
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef Piger het volgende:

[..]

Vroeger toen elke mcdonalds ook een paar eigen koeien had voor de melk van de milkshake? Of nog daarvoor?
En als ze niet meer genoeg melk gaven was het vlees voor de hamburgers!
pi_101840407
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En als ze niet meer genoeg melk gaven was het vlees voor de hamburgers!
Juist :+ Zo ging dat ook met de kippen, als de eieren niet goed genoeg meer waren voor die McMuffins werden het nuggets of chickenpatties.
pi_101841051
die jongen is in de war met smoothies denk. er is toch echt een verschil tussen smoothies (verse yoghurt met fruit = gezond) en een milkshake (houdbare melk met ijs en siroop = totaal niet gezond)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 12 september 2011 @ 00:17:18 #229
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101843433
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er is zelfs een heuse petitie gestart.. http://bigtastymoetterug.nl/ :')
455 _O_ _O_ Was paar dagen geleden nog 32.
Maar mede door het weghalen van de Big Tasty ga ik.... (het is als vloeken in de kerk) morgen naar de Burger King.... Eens kijken of die King-deals nog wat zijn, voor de prijs van 1 Big Tasty heb ik 2x zo'n hamburger+friet+cola-menu, klinkt beter dan die 1955-burger :r.
De Burger King is trouwens ook ideaal gelegen, ik kom voor mijn opleiding aan op het busstation en in het treinstation ernaast zit een Burger King _O-
  maandag 12 september 2011 @ 02:38:14 #230
252108 Len93
That's what she said.
pi_101846489
BigTasty. ;(
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_101852688
Vind de 1955 wel lekker alleen eet hij lastig en vet druipt er aan alle kanten uit. :D
pi_101853827
Dat vlees is zo 'vet' omdat er een laag kruidenboter op dat vlees zit. Die smelt uiteraard tijdens het bakken, en daar krijg je al dat vet van :9
pi_101857432
quote:
JUBILERENDE HAMBURGERGIGANT begon in 1971 in Nederland met kip, appelmoes en erwtensoep…
McDonald’s 40 jaar VET LEKKER!

JE HOUDT ERVAN OF JE HAAT HET, maar één ding is zeker: hamburgergigant McDonald’s roept emoties op. Aanstaande dinsdag viert de fastfoodreus het veertigjarig bestaan in Nederland. Ooit binnengehaald door niemand minder dan Albert Heijn was het de eerste jaren kwakkelen met Kip Superbout en handgeschilde aardappels. Pas een paar jaar later kwam het grote succes en nu zijn er 226 restaurants die jaarlijks 130 miljoen keer worden bezocht. Wat blijft, is het bijna aandoenlijke vechten tegen het imago van vet en ongezond. Het personeel, dat naar eigen zeggen ketchup in het bloed heeft, wordt er wel eens moe van: „Zet een dikke man in een McDonald’s en hij heet ongezond. Zet een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een Bourgondiër...”

Praat nooit over ’klanten’ in een McDonald’s-restaurant. McDonald’s heeft ’gasten’. En in de keuken staat op grote kaarten precies aangegeven wat ’de gast’ van zijn broodje verwacht: heet, volledig getoast of gestoomd, goudbruin, netjes ’gedressed’ en met de juiste ingrediënten.

Al die handelingen moeten met zorg worden verricht door het personeel, oftewel: de Broodpersoon, de Grillpersoon en de Dresspersoon. Die elke vraag volgens de bedrijfsregels dienen te besluiten met een ’alsjeblieft’. ’Mag ik drie kronen alsjeblieft’. En kronen, dat is weer vaktaal voor de bovenkanten van de Big Macs, na veertig jaar nog steeds de onbetwiste, ongewijzigde klassieker op het McDonald’smenu.

We staan in de keuken van de McDonald’s aan de Muntebergweg in Amsterdam, een van de vlaggenschepen van de keten. Voorzien van gratis WiFi, strak en modern heringericht, twee Easy Order Kiosks (zelf bestellen) voor de counter. Trainingconsultant Silvan Wijnja verklaart alle vaktaal en trekt een la met ’Patties’ open. Patties zijn de diepgevroren hamburgerschijven die via de Grillzone hun weg moeten vinden naar de ’Heated Landing Zone’ om op die manier terecht te komen bij de klant. Pardon! Gast. Personeelsleden, oftewel crewleden, passeren elkaar met veel ’alsjebliefts’ en ’dankjewels’, armen en handen vol met dozen frietjes, zakken buns en trays met milkshakes. En dan is het nog niet eens ’rush’, oftewel spitsuur in het restaurant.

Gele ‘M’

Slechts weinig Nederlanders zullen nooit hun tanden in een met sesamzaad bespikkeld broodje van McDonald’s hebben gezet: ruim 112 miljoen ’buns’ worden er per jaar verwerkt. Gezinnen met kinderen, pubers, studenten, maar ook zakenlui met laptops en bejaarden vinden hun weg richting de counter. Teenslippers, pumps en brogues, gebroederlijk staan ze in de rij om een dienblad volgeladen te krijgen met de bekende vierkante bakjes. De gele ’M’ is een overbekend baken langs de Nederlandse snelwegen. Terwijl het er veertig jaar geleden, in die begintijd, helemaal niet zo rooskleurig uitzag.

In 1971 werd het eerste filiaal geopend in Zaandam. Albert Heijn, visionaire ondernemer, had de keten in Amerika bezocht en zag het concept helemaal zitten. Om er een oogje op te kunnen houden, je wist maar nooit met die Amerikaanse uitvindingen, werd een vestiging vlak bij het hoofdkantoor in Zaandam geopend. Overigens niet alleen de eerste in Nederland, maar sowieso in heel Europa! Hamburgers op het menu, natuurlijk, maar ook oer-Hollandse producten als Kip Superbout, appelmoes en zelfs erwtensoep. De aardappels voor de frietjes werden nog met de hand geschild. Een tweede vestiging kwam net als in de States op een industrieterrein.

De schaarse bezoekers bleken echter vooral koffie te bestellen en zich te verbazen over het feit dat ze met hun handen moesten eten. Rare jongens, die Amerikanen... En dan die onbeschaamd grote burgers die je bijna niet in je mond kon krijgen. Heijn verkocht in 1973 enigszins teleurgesteld zijn aandelen aan de door hem aangestelde manager Jan Sybesma. Sybesma koos er resoluut voor een heel andere weg in te slaan: hij breidde snel uit in de centra van de grote steden en dat was wél een succes.

Sindsdien ging het snel. McDonald’s introduceerde zaken die een begrip werden in Nederland: Chicken McNuggets, het bekende Happy Meal met de felbegeerde speeltjes, tegenwoordig bestaan er zelfs ruilbeurzen voor. De groenteburger en de McFlurry en, typisch Nederlands, de McKroket. Het ’Warme Appelgebak’, ook wel bekend en gevreesd als ’Gloeiendheet Appelgebak’ (overigens uit het assortiment). Clown Ronald McDonald, overigens nog steeds actief in de restaurants en de huizen van het Ronald McDonald Kinderfonds. De opening van de eerste McDrive in Huis ter Duin genereerde in ’87 een heuse file van eet- en kijklustigen, terwijl in ’95 nog een relletje ontstond over bejaarden die, vanwege ongewenst hanggedrag, de Mac in Almere werden uitgezet.

Alle producten van McDonald’s dienen overal ter wereld hetzelfde te smaken. Of je nu in Peking of Sydney of Winterswijk naar binnen stapt, een Big Mac is een Big Mac: met precies dezelfde hoeveelheid sla en dezelfde smaak saus. Dat is de zogeheten McDonald’sbelevenis. Wel zijn er regionale verschillen. Koosjer in Israel, zonder rundvlees in India. In Peking hoef je niet op zoek te gaan naar die felgele frietsaus, want die is exclusief voor Nederland en België. In Duitsland daarentegen verkopen ze weer alcohol in de vestigingen. En deze verslaggeefster at in het Amerikaanse Maine ooit een McLobster, een broodje kreeft, warm aan te bevelen voor de Nederlandse markt overigens.

Belangrijk onderdeel van het succes zijn de reclames, weet SjoerdJan Feenstra. „Wie kent niet de kreet ’Ze zei meneer tegen me!’? Of: ’Míjn vader werkt bij McDonald’s!’ Zeer van toepassing op Sjoerd-Jan, die laatste reclame, want de Zwollenaar komt uit een echte hamburgerfamilie. Hij volgde enige jaren geleden vader Ron Feenstra op als franchisenemer van maar liefst vier restaurants en voegde daar zelf een gloednieuwe in Kampen aan toe. „Mijn vader begon pas op zijn 49e bij Mc Donald’s en dat kwam eigenlijk door mij”, glimlacht Feenstra. „Ik wilde als kind alleen mee naar het centrum om nieuwe kleding te kopen als we daarna bij McDonald’s gingen eten. Dat fascineerde hem. Hij raakte geïnteresseerd in de formule en het product en opende toen ik vijftien was een vestiging. Wat mij er trof, als jongere al, was de gezelligheid en de samenwerking in het bedrijf.”

Sjoerd-Jan heeft, zoals hij het zelf uitdrukt, ’ketchup in de aderen’. „Ik vind de burgers zelf ook heel lekker, ik eet er om de dag wel één. McDonald’s is en blijft een fascinerend bedrijf, dat merk ik als ik op feestjes vertel waar ik werk. De hele avond gaat het dan over niets anders meer. Iedereen wil weten of er nou echt van die strenge regels zijn voor de bereiding, waar de ingrediënten vandaan komen en of er een Hamburger University bestaat. Ze zijn vaak erg verbaasd als ze horen dat er bij mijn vijf vestigingen in totaal 500 man werken. Wat wil je, we zijn bijna continu open en zelfs ’s nachts is er nog een schoonmaakploeg aan het werk.”

Salades

Natuurlijk is ook de kritiek niet van de lucht. Ongezond en vet fastfood zou er worden verkocht, Feenstra haalt er zo langzamerhand zijn schouders over op. „Ik kan natuurlijk wel weer uitgebreid gaan vertellen over ons superschone frituurvet, de verantwoorde producten en de salades. De programma’s om het bewegen te bevorderen. Maar ik denk ook wel eens: jongens, als jullie elke dag een pizza bij Albert Heijn kopen, geven jullie dan ook de supermarkt de schuld van jullie overgewicht? Plaats een foto van een dikke man hier en hij is ongezond, plaats een foto van een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een gezellige Bourgondier. ”

De hamburgerketen heeft door de jaren heen heel wat kritiek moeten weerleggen. Vooral het verkopen van dikmakend voedsel werd het bedrijf te pas en te onpas aangewreven. Salades, fruit en zelfs worteltjes bij het Happy Meal moesten het ongezonde imago oppoetsen. Maar dat was niet de enige reden, zegt Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland: „Wij doen heel veel aan marktonderzoek. En als de gast aangeeft dat hij ook bij ons graag een salade of een licht en klein hapje wil kunnen eten, dan zorgen wij dat dat in het aanbod komt. Gezond eten en verantwoorde producten zijn nu eenmaal een tendens in de markt en daar spelen wij graag op in. Maar wij zullen nooit onze core business verloochenen. De Big Mac is en blijft het vlaggenschip van McDonald’s. En wie geen worteltjes wil bij het Happy Meal, kan gewoon een Danoontje krijgen!” Toch lijkt de keten een beetje stil te staan. Al enige jaren ligt het aantal vestigingen rond de 220. Is Nederland verzadigd van McDonald’s? „Er zijn in Nederland nog genoeg witte vlekken te vinden waar een vestiging kan worden geopend of gebieden waar het zo druk is dat behoefte aan een extra restaurant bestaat. Probleem is het vinden van goede locaties en het rond krijgen van bouwvergunningen. Bovendien hebben we ons de laatste jaren erg gericht op het verbeteren van de bestaande zaken. De interieurs zoals die er vijftien jaar geleden uitzagen, kúnnen nu eenvoudigweg niet meer. Klanten willen, ook in een hamburgerrestaurant, meer luxe en voorzieningen zoals WiFi. Maar de komende jaren willen we doorgroeien naar 270 à 280 vestigingen. Nederland heeft nog lang de buik niet vol van McDonald’s. ”
bron
pi_101859167
Nostalgie _O_
pi_101860994
Ik heb het artikel ook in de Wiki geplaatst.
pi_101861242
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het artikel ook in de Wiki geplaatst.
Niet echt handig ;) Niemand gebruikt die Wiki's nog nu je "een volgend topic openen" kunt gebruiken...
pi_101861551
Ja, daar heb je een heel goed punt. Ik plaats hem nu alsnog in de OP.
pi_101861698
ik dacht dat de 1955 bbqsaus had maar zie op het plaatje een gelige saus.... wat is dat?
pi_101862198
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat de 1955 bbqsaus had maar zie op het plaatje een gelige saus.... wat is dat?
Volgens de site is het speciale 1955 saus...
pi_101864811
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
t smaakt naar BBQsaus.. maar dan met kleurstoffen er bij in denk ik
  maandag 12 september 2011 @ 19:39:19 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101869163
Ik las ergens anders dat het bbq-saus + ketchup was ofzo? Vond het niet echt lekker ofzo.
In ieder geval is de saus van de Big Tasty echt goddelijk _O_
  maandag 12 september 2011 @ 19:48:04 #242
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101869626
Zo jammer dat de Big Tasty weg is. Als ik al zo hoor dat het vet er uit alle kanten uitdruipt hoef ik die 1955 niet te proeven :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101870786
1955 > Tasty
  maandag 12 september 2011 @ 21:24:13 #244
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101875648
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef JustinK het volgende:
1955 > Tasty
Ga ergens anders trollen.
  maandag 12 september 2011 @ 21:31:04 #245
302853 themole
graaft totaal door.
pi_101876116
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef JustinK het volgende:
1955 < Tasty
fixed
Niet altijd serieus
pi_101887626
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens de site is het speciale 1955 saus...
Dat is eigenlijk slecht dat dat er zo staat. Je moet toch immers weten wat erop zit? :9
Het is zogeheten 'smokey barbequesauce'. Zo staat het op de saustube geloof ik.
En er zit ook ketchup op ja. Die staat verder los van die andere saus :+
pi_101887705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:30 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk slecht dat dat er zo staat. Je moet toch immers weten wat erop zit? :9
Het is zogeheten 'smokey barbequesauce'. Zo staat het op de saustube geloof ik.
En er zit ook ketchup op ja. Die staat verder los van die andere saus :+
Naja Big Mac saus is ook Big Mac saus... ;)
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:41:42 #248
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_101897346
gratis hamburgers!!!!!!!!!!!!
BAM dit is 3KB
pi_101898244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:41 schreef Loll het volgende:
die had ik net + een qp. wat is een hamburger toch ontzettend saai -O-
pi_101899258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:41 schreef Loll het volgende:
ja.. bij iedere bestelling vanaf 1 euro toch 1 amburger? :D
  donderdag 15 september 2011 @ 16:00:26 #251
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101979533
Jammer dat ze hier in NL niet de geweldige McWings hebben die ze in Hong Kong wel hebben...
  donderdag 15 september 2011 @ 16:31:21 #252
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_101980456
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat ze hier in NL niet de geweldige McWings hebben die ze in Hong Kong wel hebben...
Of de Chicken Aurora uit Japan :9~
(om 4 uur in de nacht even maccen _O- )
  donderdag 15 september 2011 @ 16:45:20 #253
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101980910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Of de Chicken Aurora uit Japan :9~
(om 4 uur in de nacht even maccen _O- )
Helaas geen McDonald's bezocht toen ik 10 jaar geleden in Japan was, maar de eerstvolgende keer dat ik er ben zal ik er zeker heengaan.

Was vorige week even in Turkije dus daar ook even naar de Mac geweest. Prijzen liggen er ongeveer gelijk als hier, maar dan heb je wel een grotere beker drinken, een grotere portie french fries, en gewoon gratis saus. Helaas ook geen McWings.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:47:22 #254
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_101980974
Wat zijn mcWings? Wanneer ik in HK ben ga ik sowieso niet naar de Mac :')
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  donderdag 15 september 2011 @ 16:50:35 #255
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_101981084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef Rijstbal het volgende:
ach als je er wat langer bent kan het lekker zijn hoor.
Deed het zelf vaak genoeg toen ik 4 tot 6 weken in Japan was ;)
  donderdag 15 september 2011 @ 17:01:54 #256
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101981474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef Rijstbal het volgende:
Ik wel. Het is er spotgoedkoop en meestal van erg hoge kwaliteit (vergeleken met NL). Daarnaast hebben ze een veel groter aanbod.

Als ik in HK ben eet ik vrijwel alle soorten keukens (thais, vietnamees, koreaans, japans, cantonees, shanghainees, amerikaans, etc etc....), maar aangezien je 3x per dag 'buiten' eet, kom je ook wel vrij regelmatig even bij een Mac terecht.

Waarom ook niet!?
pi_102058723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik wel. Het is er spotgoedkoop en meestal van erg hoge kwaliteit (vergeleken met NL). Daarnaast hebben ze een veel groter aanbod.

Als ik in HK ben eet ik vrijwel alle soorten keukens (thais, vietnamees, koreaans, japans, cantonees, shanghainees, amerikaans, etc etc....), maar aangezien je 3x per dag 'buiten' eet, kom je ook wel vrij regelmatig even bij een Mac terecht.

Waarom ook niet!?
Ik kan het goed snappen hoor, als ik een wat exotischer land ben met een hele andere keuken heb ik ook welles zin in de mac hoor! :Y
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:18:30 #258
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102059759
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef LDS het volgende:

[..]

Ik kan het goed snappen hoor, als ik een wat exotischer land ben met een hele andere keuken heb ik ook welles zin in de mac hoor! :Y
Yeah, in 2001 waren we vanuit HK een weekje naar Thailand gegaan met zo'n georganiseerde reis, dus we aten 3x per dag chinees eten... :N

Toen we terug waren had ik zo'n behoefte aan patat/burgers dat ik 4 McCrispy Burger menu's heb gehaald binnen 2 dagen :P
pi_102060514
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef LDS het volgende:
Zo jammer dat de Big Tasty weg is. Als ik al zo hoor dat het vet er uit alle kanten uitdruipt hoef ik die 1955 niet te proeven :')
Big Tasty was veel vetter dan die 1955. :')
pi_102060719
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef 16meter het volgende:

[..]

675 (1955) kcal vs. 900+ kcal (Tasty) :+
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:56:19 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102061024
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, in 2001 waren we vanuit HK een weekje naar Thailand gegaan met zo'n georganiseerde reis, dus we aten 3x per dag chinees eten... :N

Toen we terug waren had ik zo'n behoefte aan patat/burgers dat ik 4 McCrispy Burger menu's heb gehaald binnen 2 dagen :P
Drie keer per dag chinees in thailand?
Jij hebt wat gemist..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102061071
Ik ben in diepe rouw. De big tasty is niet meer :( (ja ik kom er nu pas achter)

en die 1955 is niet te nassen..
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:58:22 #263
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102061097
De big king is sowieso beter
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:01:14 #264
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102061197
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Drie keer per dag chinees in thailand?
Jij hebt wat gemist..
I know.... maar blijkbaar zijn chinezen op groepsreis nogal kieskeurig wat betreft eten en willen ze dus gewoon chinees eten. Alhoewel we in Japan wel een paar keer japans aten gelukkig... :P

Toen we weer terug in HK waren zijn we zelf gewoon naar een goed Thais restaurant geweest trouwens :P Pannekoekjes eten enzo... :9
pi_102061887
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het vet er zo uitloopt :'). Heb het verder niet over de calorieen!

En Yi-Long, het is allemaal zeer herkenbaar. Pas nog met school naar Griekenland geweest(niet zo heel exotisch, maar soit), maar in ieder geval elke dag Vlees met rijst als eten. Toen ik thuis kwam had ik zin in twee dingen: MacDonalds en Chinees :Y)
Forza Eniesee!
  zondag 18 september 2011 @ 01:33:24 #266
306949 dude1986
Always bored...
pi_102081984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Helaas geen McDonald's bezocht toen ik 10 jaar geleden in Japan was, maar de eerstvolgende keer dat ik er ben zal ik er zeker heengaan.

Was vorige week even in Turkije dus daar ook even naar de Mac geweest. Prijzen liggen er ongeveer gelijk als hier, maar dan heb je wel een grotere beker drinken, een grotere portie french fries, en gewoon gratis saus. Helaas ook geen McWings.
Die mckofte in turkije is zo nietnormaallekker...
  zondag 18 september 2011 @ 01:47:19 #267
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102082461
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Die mckofte in turkije is zo nietnormaallekker...
Damn, had ik dus eerder moeten weten. Had nu een grilled chickenburger ofzo te pakken. Was ook wel OK hoor, maar niet heel bijzonder.

Ik heb wel een paar keer 'gewone' kofte gehad, en idd erg lekker ... :)
pi_102183120
Krijg honger...
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_102198390
Bonnen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102198691
quote:
*O* *O* *O*
quote:
SPOILER
}:| }:|
quote:
SPOILER
}:| }:| }:|
pi_102199344
Die McRib ziet er lekker uit zeg :9~

Nooit gehad though...

Een aantal lijken me ook best goedkoop, hoewel ik de prijzen niet precies ken hier...

[ Bericht 22% gewijzigd door Iemand91 op 20-09-2011 22:16:45 ]
pi_102200068
De chili chicken burger staat er trouwens ook bij _O_ _O_ _O_

Omg.... hou me tegen, hou me tegen! :9~
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:33:28 #273
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102200492
Alweer iets waar Duitsland dus beter in is dan NL: de McDonald's.
pi_102212320
Wat voor sausje zit er op de 1955?
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_102212537
bbqsaus en ketchup -O-
pi_102212565
heeft de Big Tasty al genoeg stemmen voor een terugkomst? 8-)
  woensdag 21 september 2011 @ 12:11:28 #277
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_102213903
overigens wanneer kunnen we het McCafe concept in NL verwachten?
In Japan soms van gebruik gemaakt om af te koelen in de zomer
even een Latte Macchiato naar binnen werken terwijl je op de laptop bezig bent (voornamelijk routebeschrijving opzoeken :+ ) :)
  woensdag 21 september 2011 @ 12:23:24 #278
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102214276
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
even een Latte Macchiato naar binnen werken terwijl je op de laptop bezig bent (voornamelijk routebeschrijving opzoeken :+ ) :)
Is al eens getest in Eindhoven en niet erg succesvol bevonden volgensmij. Het Mccafe werd daar gesloopt. :P
Niet altijd serieus
  woensdag 21 september 2011 @ 12:27:13 #279
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102214378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik ken het uit Hong Kong en is ideaal. De mensen die ik erover sprak vonden het als ze heel eerlijk waren ook nog eens beter en goedkoper dan de Starbucks. Zelf ging ik er vaak even zo'n Dark Chocolate Cake (punt taart) halen voor 2 euro ofzo. Lekker man.
  woensdag 21 september 2011 @ 12:36:18 #280
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_102214609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ken het uit Hong Kong en is ideaal. De mensen die ik erover sprak vonden het als ze heel eerlijk waren ook nog eens beter en goedkoper dan de Starbucks. Zelf ging ik er vaak even zo'n Dark Chocolate Cake (punt taart) halen voor 2 euro ofzo. Lekker man.
most likely zijn wij de mensen met Azie ervaringen :+ ?
mja was heerlijk om te chillen daar. Deed het ook om te wachten tot de HMV in Shibuya openging. Ik en me reisgenoot wilde deze singles per se Halen :+

pi_102215410
Ik bestelde laatst een 1955. Ik had hem in duitsland al een keer gehad maar vond niet echt lekker maar ik had zo'n gevoel; dus nieuwe ronde nieuwe kansen.

En lekker dat die was! :D ze hadden hem helemaal vers gemaakt, duurt wel 10 minuten maar dan had je ook echt een verrukkelijke burger! :o
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_102264461
Het assortiment is binnenkort weer aardig gevuld trouwens, vanaf dinsdag de Chicken Saté, in oktober komt de winnaar van die burgercampagne. Er komen ook 2 nieuwe Flurry's. Kitkat komt terug in plaats van Lion en een hele nieuwe. Een echte Nederlandse :9 :9
  donderdag 22 september 2011 @ 16:58:10 #283
304381 Loll
pi_102264768
lange vinger flurry? of flurry koetjes reep?
BAM dit is 3KB
  donderdag 22 september 2011 @ 16:58:49 #284
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
  donderdag 22 september 2011 @ 16:59:34 #285
304381 Loll
pi_102264828
die is er nog steeds
BAM dit is 3KB
  donderdag 22 september 2011 @ 17:00:32 #286
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_102264876
oh :P
ga eigenlijk alleen in het buitenland naar de mac :+
pi_102268714
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
heeft de Big Tasty al genoeg stemmen voor een terugkomst? 8-)

Gaat de goede kant op :)

http://www.bigtastymoetterug.nl/
pi_102271836
Flurry pepernoot? Vind het vreemd dat die nog nooit is langsgekomen.
Eerst denken, dan typen
pi_102272066
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef JustinK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gaat de goede kant op :)

http://www.bigtastymoetterug.nl/
weet niet of die stemmen helpen maar iedere keer als ik dat plaatje zie denk ik :9~ O+ ;(
pi_102272088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:01 schreef Piger het volgende:
Flurry pepernoot? Vind het vreemd dat die nog nooit is langsgekomen.
Ow ja of speculaas :{
  donderdag 22 september 2011 @ 20:58:29 #291
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102274726
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

weet niet of die stemmen helpen maar iedere keer als ik dat plaatje zie denk ik :9~ O+ ;(
Ik ook als ik die foto op dat menu-bord in de McDonalds zie, maar als je dan eenmaal dit krijgt valt het toch weer tegen (qua smaak natuurlijk niet).
pi_102283713
Ik ben benieuwd wat de reactie is als ze die petitie werkelijk gaan aanbieden :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:03:28 #293
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102286770
"Nee, sorry."
pi_102370251
Is er al bekend wat de winnaar van de burgercampagne is? (hoop zo op de Deluxe)
pi_102370636
Die is al bekend ja. En helaas voor jou ga en mag ik nog niks zeggen :9 Hij komt vanaf 18 oktober als ik me niet vergis.
pi_102371027
het zou wel heel raar lopen als het niet de Deluxe zou zijn. in de eerste peilingen had ie een voorsprong van jewelste *O*
pi_102371119
Wie weet! Even afwachten nog. In het nieuwe crewtopic staan de komende acties op een rijtje :7
pi_102372431
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ook als ik die foto op dat menu-bord in de McDonalds zie, maar als je dan eenmaal dit krijgt valt het toch weer tegen (qua smaak natuurlijk niet).
[ afbeelding ]
Zo krijg je meestal de burgers bij de mac :')
Of dat het lijkt dat ze er al een paar uur liggen dat het hele broodje nat/klef is
  maandag 26 september 2011 @ 13:15:00 #299
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102395716
Sinds wanneer is de McChicken 2 euro?

Hier in Delft was ie ineens 2 euro per stuk. O+
Niet altijd serieus
pi_102396036
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef themole het volgende:
Sinds wanneer is de McChicken 2 euro?

Hier in Delft was ie ineens 2 euro per stuk. O+
alleen bij jou ws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')