Je weet het recept he... Heel veel zeggen en heeeeeel lang geen foto's posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik heb al uitgebreide foto rapportages gepost een topic voor die of zo.quote:
* don-diablo draagt z'n momo nu ook alweer een goede maand achtereen en alleen icm zwarte ransom adidas of koston 1'squote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef M1stral het volgende:
Momo's zijn gewoon baas! *Gaat zijn G007 aantrekken*
Achja is trend en hip momenteelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Neraice het volgende:
Wat staan er trouwens immens veel foto's op MyNudies van gasten in skinny jeans.
Hahaha heet daarom T_Fuff nu T_Fluff in OPquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik ben eigenwijs...![]()
Maar die momo ziet er echt behoorlijk fluffy uit zeg
Slim vind ik mooi maar dit gaat echt te verquote:
SInds ik lid ben is dat al zo zo'n beetje. Jammer is dat. De RRDS blijft baas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Neraice het volgende:
Wat staan er trouwens immens veel foto's op MyNudies van gasten in skinny jeans.
Wat is de RRDS?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
SInds ik lid ben is dat al zo zo'n beetje. Jammer is dat. De RRDS blijft baas.
Hoe is die chino eig? Zat ik laatst voor te kijken. Mooi denim voor in de zomer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Blaxje het volgende:
Ik wil ook in de OP!
Blaxje: N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C NS, Nudie TFDS, Nudie TFDBC.
Ja heel nice, maar nog zeer weinig aangetrokken omdat ik nu in de vakantie fulltime werk, en ik gebruik m'n APC als werkbroekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe is die chino eig? Zat ik laatst voor te kijken. Mooi denim voor in de zomer.
Gevolgd door de ES.quote:
Ziet er echt kut uit.. Waarom draag je een skinny op een manier zoals alleen vrouwen dat horen te doen.quote:
Is Japan blue.. niet de orginele momotaroquote:
Ik vind zo'n leren gevlochten veter toch iets verder...misschien dat ik nog ooit eens een gaatje in mijn portemonnee laat drukkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef Neraice het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van zo'n stalen ketting aan je broek? (http://mynudies.com/gallery/showimage.php?i=9243&c=6). Weet niet of het kamper staat ofzo maar ik vind het wel wat hebben eigenlijk.
Oh zit je portemonnee daaraan vast? Dat had ik niet eens doorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is Japan blue.. niet de orginele momotaro
[..]
Ik vind zo'n leren gevlochten veter toch iets verder...misschien dat ik nog ooit eens een gaatje in mijn portemonnee laat drukken
Zoiets dus http://www.obbigoodlabel.(...)uble-braid-bracelet/
Wel, is de Momotaro x Kiks Tio collab. japan Blue staat op alle Momotaro Jeans. Dat is namelijk zowel de naam van het moederbedrijf alsmede de lijn naast Momotaro en Collect. Rampuya is ook eigendom van Japan Blue.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is Japan blue.. niet de orginele momotaro
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wel, is de Momotaro x Kiks Tio collab. japan Blue staat op alle Momotaro Jeans. Dat is namelijk zowel de naam van het moederbedrijf alsmede de lijn naast Momotaro en Collect. Rampuya is ook eigendom van Japan Blue.
Custom obbigood van 180 dollar.. Maar ga binnenkort denk ik een lamb skin aanschaffen, omdat die van mij aardig op begint te raken..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Neraice het volgende:
Trouwens, om er even op door te gaan. Wat voor portemonnee hebben jullie? Want ik wil nu eigenlijk wel een beetje kwaliteit in plaats van een HEMA-ding
Hier ben ik ook benieuwd naar! Mijn portemonnee begint ook aardig te slijten dus ben wel ntoe aan een nieuwe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Neraice het volgende:
Trouwens, om er even op door te gaan. Wat voor portemonnee hebben jullie? Want ik wil nu eigenlijk wel een beetje kwaliteit in plaats van een HEMA-ding
Dit topic gaat over jeans...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ik had een lederen Nudie cardholder. Kostte me destijds 40 euro, wat ik prijzig vond, maargoed vond het wel een vet ding. Helaas is 'ie nu na een half jaar behoorlijk verlept: sommige randjes uitgescheurd, binnenkant laat los + mijn pinpas en ov-chipkaart zijn erdoor kapot gegaan (gebroken en gekromd door het leder dat echt nog 'out moet wearen').quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Neraice het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:54 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een bazen TT zeg, maar dan staan mijn foto's nog op de laatste pagina van #27.Gewoon nog een keer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Jimmy Choo x H&M collab idd. Niet altijd even praktisch maar relatief plat en niet zo bol als sommigen en leer is fijn. Heeft veel te verduren gehad, maar nog steeds erg goed.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Post eens 3 mooie broeken van ze dan
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef BradSpit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef BradSpit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De volgende TT word: " Waar M1stral de momo hype aanwakkert"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef M1stral het volgende:
Ik zal binnenkort eens wat detailshots maken van mijn Copper Label. En de comparisonpics met de 0201.
Als ik dit nou lang genoeg blijf zeggen word er ook een TT aan me gewijd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef M1stral het volgende:
Ik zal binnenkort eens wat detailshots maken van mijn Vintage Label. En de comparisonpics met de AJDRS.
Als ik dit nou lang genoeg blijf zeggen word er ook een TT aan me gewijd.
Bah, prewash Targets. Had dan broekjes uit de Dry Goods lijn gepost, die zijn tenminste nog mooi.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef BradSpit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jullie hebben allemaal dezelfde slechte smaak.. die broeken die jij mooi vindt, daar is echt niets unieks aan. gewoon te simpelquote:
Het is niet mijn smaak maar wat is er uniek aan Blue Blood en niet aan Momotaro bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef BradSpit het volgende:
[..]
jullie hebben allemaal dezelfde slechte smaak.. die broeken die jij mooi vindt, daar is echt niets unieks aan. gewoon te simpel
Momotaro is gewoon een Fok hypequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak maar wat is er uniek aan Blue Blood en niet aan Momotaro bijvoorbeeld?
Dat komt omdat er wat achter zit... Lees de thread maar eens doorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef BradSpit het volgende:
[..]
jullie hebben allemaal dezelfde slechte smaak.. die broeken die jij mooi vindt, daar is echt niets unieks aan. gewoon te simpel
niet iedere dry denim is per direct wauw..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat achter zit... Lees de thread maar eens door
"Snap" je dry denim überhaupt ?
Aardappel, snap jij het dan niet? We hebben het over Dry's, iets uniekers krijg je niet, zeker niet in de 13 in een dozijn prewash handel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef BradSpit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Cpt. het volgende:
En die leren labels op de backpockets niet te vergeten
Momotaro is geen hype, dat is een product dat zichzelf verkoopt. Zo goed is het...quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag, maar dat je fan bent van Blue Blood vind ik allemaal prima maar onderbouw je mening gewoon beter. Ik vind het niet erg wanneer mensen een bepaalde smaak hebben. Je kunt gewoon zeggen wat je er leuk aan vindt. Zijn ook zat mensen die G-Star vet vinden.quote:
Dat is idd het toffe aan die japanse merken..Enorm oog voor detail..Maar wat mij zo aantrekt aan die momo's is de fluffyheid en de awesome fades die ze krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind m'n Momotaro gewoon heel erg tof door het denim wat gebruikt is (en het feit dat ze het denim zelf maken) en allerlei kleine details zoals de hidden rivets welke aan de andere kant een logo laten zien en de pink selvage etc.
Over het algemeen zitten hier denimliefhebbers en geen "kijk mij eens swagger hebben, met mijn BB jeans van 499¤". Als je puur kijkt naar gebruik van materialen, constructie en wat het opleverde echt toegewijd te zijn aan een denim, dan pas denk ik dat je waardering kunt hebben voor "echte" jeans.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef BradSpit het volgende:
Wrangler, Edwin.. straks ga je ook nog zeggen dat Duncan vet is..
quote:Location Date Local Time Activity
Utrecht, Netherlands 19/07/2011 17:25 Package data processed by brokerage Waiting for clearance
Bangkok, Thailand 19/07/2011 21:41 Origin Scan
19/07/2011 17:31 Collection Scan
Thailand 19/07/2011 8:33 Order Processed: Ready for UPS
Heb je verticale falling op Momo's al gezien? If not, you'll be in for a nice surprise.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Brummi3_NL het volgende:
egt nice hoe die dingen verticaal faden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Lol, te snel gelezen, is gewoon een elektronisch record, douane check. Nou maar hopen dat ik niks hoef te dokken, zal wel nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef T_Fuff het volgende:
Wow ik heb volgens mij geluk met douane:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef T_Fuff het volgende:
Je gaat het inderdaad zien toch M1stral, je komt dit weekend met die high-res pic van je epic evo of niet?Haha, laat dat epic maar achterwege hoor. Maar idd, shots komen zeer binnenkort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
quote:Scheduled Delivery:
Thursday, 21/07/2011, By End of Day
Nicequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:25 schreef T_Fuff het volgende:
Succes met uitlopen, ben er zelf ook mee bezig met mijn momo, gaat best snel
En ik kijk net bij UPS, voor Artist Denim trace code:
[..]
Die edit doet et emquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:22 schreef Brummi3_NL het volgende:
$200 AD + $45 Shipping = $245
$245x 0.70 = 171,50 in euro's
nog steeds niet duur voor een custom made denim
EDIT:
mits de douane er geen heffing overheen gooit
Kan zijn. Ik heb bij m'n winterjas pech gehad en kreeg 'netjes' een factuur nagestuurd. Volgens mij was er over broeken ook weer een bepaalde regel mbt douane. Zou ik even moeten zoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef Brummi3_NL het volgende:
nou ja als je gewoon goed contact heb met je leverancier
en de waarde op de bon aanpast
en er Gift bijzet
ik heb iig pas 1 keer die heffing gehad
terwijl ik best vaak bestel uit china en USA
Ik had m'n swatches gewoon besteld en niks voor hoeven te betalen. Heb niet gevraagd om een lagere waarde of wat dan ook. Het zijn kleine stukken stof. Het is immers geen kledingstuk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
12% is kleding
Maar AD kan je mailen om de prijs laag te houden
Had ik gevraagd toen ik mijn swatches bestelde.
Ik bedoelde als je een Jeans gaat bestellen, dat vroeg ik tijdens swatches aanvragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had m'n swatches gewoon besteld en niks voor hoeven te betalen. Heb niet gevraagd om een lagere waarde of wat dan ook. Het zijn kleine stukken stof. Het is immers geen kledingstuk.
Sorry ik las het verkeerd. Ben teveel gefixeerd op m'n werk en dat is te merken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je een Jeans gaat bestellen, dat vroeg ik tijdens swatches aanvragen
Als de douane twijfelde zal je zelf bewijs moeten overleggen in de vorm van een factuur of betaalbewijs. Dan kan je alsnog belasting en invoerrechten betalen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb ook om lagere waarde gevraagd, volgens mij stuurt hij geen eens een factuur mee.
We zullen zien, zal vanavond ergens in Nederland arriveren gok ik.
En ik was er op voorbereid, die extra kosten zijn dan alleen maar mooi mee genomen
De definitie van slub is, irregularity in the weave. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het wel meevalt qua slubbynes, want het is onregelmatigheid wat de klok slaat als je de denim bekijkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef Brummi3_NL het volgende:
valt nog wel aardig mee hoeveel slubs erin zitten
had nog wel erger verwacht
voor zover ik gelezen had was het oude run samurai denim toch
Texas cotton?
Post eens een lijstje van wat je allemaal hebt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Alteitfet het volgende:
Ik heb best wat denims ja, heb er ook nog 3 op het dak liggen.
Alleen gedragen of ook ooit gesoakt/gewassenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:33 schreef Alteitfet het volgende:
Mijn vorderingen met de Momotaro, het schiet al mooi op. Draag hem eigenlijk alleen op m'n bijbaantje dus in vakanties en wat vrije dagen als ik werk. Heb hem nu al wel zo'n 2 jaar, maar 1e jaar amper gedragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben even bezig om foto's te optimaliseren
ja ik weet wat het inhoudquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef M1stral het volgende:
[..]
De definitie van slub is, irregularity in the weave. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het wel meevalt qua slubbynes, want het is onregelmatigheid wat de klok slaat als je de denim bekijkt.
Tof verhaaltje over die Denham op je blogquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Alteitfet het volgende:
Ja om te verkopen vond ik zonde en om ze in de kast te houden en bijna nooit te dragen vond ik ook zonde. Dus misschien rock ik ze straks wel, ik ga binnenkort op het dak en maak ik weer foto's, hou het blog maar in de gaten, kan je zien wat er veranderd.
Sssst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar dat Bigsmurf opeens een nudie via marktplaats had gevonden
Voor mij zijn het 3 pagina's.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, wat gaat dit topic hard, ben 2 dagen niet thuis en er zijn alweer een nieuw topic met 6 pagina's. Was flink wat leeswerk!
[..]
Sssst.
2 Pagina's maar hoor Smurf, je bent niet helemaal smurf jij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, wat gaat dit topic hard, ben 2 dagen niet thuis en er zijn alweer een nieuw topic met 6 pagina's. Was flink wat leeswerk!
[..]
Sssst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag Artist Denim hopelijk![]()
![]()
Leuk blog, leuke denim collectie, gaat zo verdert!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
2 Pagina's maar hoor Smurf, je bent niet helemaal smurf jij.Ik heb ook de klassieke lay out met 50 reacties per pagina. Leest fijner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag Artist Denim hopelijk![]()
![]()
Leuk blog, leuke denim collectie, gaat zo verdert!Love will tear us apart (Joy Division)
Dit is al een beetje een slowchat topic omdat er meer is dan denim alleen. Ook aanverwante dingen noemen we hier ook met regelmaat zoals portemonnees e.d. Hoor bij denim imo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef T_Fuff het volgende:
Volgens mij heb ik er 75 dan, want ik zit nu op pagina 2, veel fijner inderdaad.
Misschien moet er een jeans slowchat topic komen haha
Precies, ik vind het ook allemaal bij elkaar horen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dit is al een beetje een slowchat topic omdat er meer is dan denim alleen. Ook aanverwante dingen noemen we hier ook met regelmaat zoals portemonnees e.d. Hoor bij denim imo.
Welke regen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Mick39 het volgende:
Aiii... drie keer raden wie er door de regen overvallen werd in zn edwin.. gelukkig geen bleed op me schoenen
My thoughts exactly. Hele dag droog, zonnig en aangenaam buiten met een graadje of 20 en een beetje.quote:
Die zegt de hele dag al: geen neerslagquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Mick39 het volgende:
Tja dan moeten jullie toch echt even op de buienradar kijken, ik doe me wet iig niet meer aan vandaag
Krijg je met zo'n mooi stukje Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef BigSmurf het volgende:
Hier regende het ook, inmiddels wel droog. Bij jou schijnt altijd de zon he don.
Afsteken en wegduwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n mooi stukje Nederland.
Normaal zou ik het niet zo erg vinden als het zou gebeuren ..Tis alleen de plek,iets boven de frontpocket..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef BigSmurf het volgende:
Beetje lullig, maar gelukkig gebeurt het met je J&J, en niet met duurdere denim.
Ik was blij dat ik vanmiddag de auto had, anders was m'n ALD ook verzopen.
Als je wat moois tegen komen moet je wel posten hequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik ga in Indonesie wat Indo-brands scoren yeahhhmaar dat duurt nog paar maandjes
Ik denk ook niet dat jij die APC veel zult dragen in vergelijking met wat je nu hebtquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef don-diablo het volgende:
Heel misschien haal ik een apc wanneer ik weer in Antwerpen ben. Mits die kut winkel niet weer een uur te vroeg dicht is kan ik het denim even zien en voelen.
Maar waarschijnlijker (en verstandiger) niet. Wil een nieuwe destroyer jas van nsw
Doe maar niet Don, gedraag je nu maar als een NL-er kijken kijken niet kopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef don-diablo het volgende:
Heel misschien haal ik een apc wanneer ik weer in Antwerpen ben. Mits die kut winkel niet weer een uur te vroeg dicht is kan ik het denim even zien en voelen.
Maar waarschijnlijker (en verstandiger) niet. Wil een nieuwe destroyer jas van nsw
Tell me more. Vier? (misschien ben ik er vorige keer ook vluchtig geweest)quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:55 schreef Atta-boy het volgende:
Toen ik deze week in Antwerpen was hadden ze geen dry's hangen bij apc. Je moet even langs vier gaan. Echt een toffe winkel en ze hadden ook wat dry's hangen oa die japan blue x mom: die ik gekocht heb:)
Daar ben ik geloof ik wel geweest maar weet even niet meer zeker. De japan blue momo is zeker leuk. Al blijf ik mn 0201 toffer vinden omdat dat een momo momo is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vier zit heel erg in de buurt van apc, ligt naast een tattoo shop en een piercing winkel en tegenover een gothic winkel.
http://vierantwerp.com
Ze hebben een hoop schoenen maar ook leuke kleding van oa NSW
Ik wil juist buiten de sale, ben er even klaar mee. Vind toch niks en wil gewoon kijken naar de nieuwe collectie. Heb het meeste van de zomercollectie gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef Atta-boy het volgende:
Is echt een leuke winkel, hadden veel in de sale liggen dus zeker leuk om langs te gaan
Een echte momo is idd ook erg leuk, misschien als mijn dry's van nu retired zijn dat ik voor een echte momo ga of voor een samurai.
Destroyer jacket.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Atta-boy het volgende:
Daar hadden ze vond ik juist leuke dingen hangen, die NSW jas met leren mouwen (naam even kwijt), en de selvedge shorts en chino's van NSW <3 jammer dat ik moest sparen voor de vakantie maar anders had ik het wel geweten
Haha, waar baseert je dat op?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:43 schreef T_Fuff het volgende:
0701 zal je hoe dan ook goed staan, ongesoakt rocken geniet zeker mijn voorkeur. Je 0201 is nog steeds #1 ?
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Masa&Samurai S5000GX-M
Masa heeft nu 4 maanden en begint behoorlijk te faden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edwin ED-35 & Jack&Jones
Mijn werkbroeken. Haat-liefde verhouding met deze broeken..Ene is iets te krap en van de ander is de fit echt waardeloos.. Denim fade wel mooi op beide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Atelier la durance & Nudie Dry Black selvage
Beetje de vergeten broeken uit mijn collectie..Draag ze in deze vakantie echt amper, Denk dat de Nudie straks doorgaat naar het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Overig spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Goede collectie. Samurai aan de top
Die denim jacket fade inderdaad echt niet, moet ook wel komen
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Danku... Ja dat kreng wil echt niet..
Ik zit erover te denken om over een paar maanden zoiets te gaan halen..
http://blueowl.us/scripts/psp/VB_Bridge3.dll?VBPROG=\bin\shop.prodt.detail&SKU=7996000
Ben alleen een beetje bang voor de fit en maatvoeringAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Toffe foto's. Je masa is echt tof aan bet worden. Die Edwin ziet er ook echt wel goed uit inmiddels.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Mooie update, Masa wordt inderdaad nice. Denim jacket is ook tof, alleen jammer dat hij niet zo snel fade.![]()
![]()
Danku![]()
Ik heb de close up functie gevonden van mijn camera dus verwacht binnenkort nog veel meer close ups van mijn kant
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Momo jasje is erg tof alleen maatvoering en fit blijven lastig.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Da's vlot, na drie weken al gestage progress. Wordt ie hard gerockt dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:01 schreef Gaijin het volgende:
Nu 3 weken wear met mn SJODD, progress gaat gestaag.
![]()
![]()
Nice Collectie Bok
Damn die Samurai mis ik wel een beetje
Masa is flex![]()
![]()
We fear that which we cannot see![]()
Ik was vergeten er 'erg' voor te zetten. Ik bedoelde het als in bijna geen progressquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Da's vlot, na drie weken al gestage progress. Wordt ie hard gerockt dan?.
![]()
Vond het al wat opvallend.
M'n ALD begint ook langzaam maar zeker een klein beetje wear te vertonen. Lichtere plekken op de kontzakstiksels en héél lichtjes elektric blue op de thighs.![]()
![]()
Aan de late kant maar: Nep Selvage, 1 size up in de waistquote:.
Zal proberen om van het weekend nog fotos proberen te regelen.![]()
Cuffen die handel!
Trouwens weer niemand thuis toen UPS kwam gister, kak zooi. Maandag nog een poging, balen zeg.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Nee ook niet bij de buren ondanks mijn opmerking dat dat wel mocht.
Net zwaar gesquat en momo knalt uit elkaar haha wat een naar gevoel dit
Tsja, afwachten maar tot maandag dan.
M'n ALD is gelukkig net wijd genoeg om dat gevoel niet te hebben, maar weet nog de eerste keer hoe dat voelde met m'n Edwin, ik leef met je mee.![]()
![]()
Haha ach ja, is wel geinig. Momo is erg fluffy, heeft al wat vlekken, Edwin gaat ook wel lekker, begint te breken! Wordt mooi die nashville!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Die momo denim jacket is echt awesome. Maar wel alleen als je broek al lichter is.
Ik heb een oude evisu jacket, zou die ook zo kunnen faden?Faka G![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:16 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ach ja, is wel geinig. Momo is erg fluffy, heeft al wat vlekken, Edwin gaat ook wel lekker, begint te breken! Wordt mooi die nashville!Zag je topic al in het V&A, heb er ooit eentje twee dagen gehad en weer verkocht, kan er niks mee. Heb een laptop en een iPhone, dus is overbodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Degelijke fit, al is ie naar mijn inziens iets te los, vooral in het top block. Je ziet toch wat overtollig denim, m.a.w. je had wel een maatje kleiner gekund.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:19 schreef Kasanova_ het volgende:
Alsnog maar gedaan.
Fitpic:
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
Vraag is of je dat ook gewild had, want een ietwat relaxte fit is niks mis mee.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Site van Artist Denim:
This domain is parked, pending renewal, or has expired.
Please contact the domain provider with questions.
Ligt er wel erg vaak uit de laatste tijd.![]()
![]()
Flinke regensoak gehad net, dat kan geen kwaad toch?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:18 schreef Neraice het volgende:
Flinke regensoak gehad net, dat kan geen kwaad toch?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Mooi. Waarom eigenlijk niet en wassen wel?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
zeep + centrifugeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Neraice het volgende:
Mooi. Waarom eigenlijk niet en wassen wel?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Wassen is evenmin slecht, alleen behaal je dan geen zogenaamde high contrast fades. Water is goed voor denim, het versterkt de "weave" en is goed voor het katoen.
Verschil overigens tussen soaken en wassen, is dat tijdens een soak de denim doorgaans niet in beweging is, zodat eventueel "losgeraakte" indigo op de oppervlakte en de algehele indigo dye niet verloren gaat. Dit in tegenstelling tot een wasbeurt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Wat heeft het voor zin te soaken zonder zeep/wasmiddel als je een frisse broek wilt? M.a.w. je beredenering is niet helemaal juist.quote:[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
In principe is een simpele soak toch voldoende om een broek weer enigszins fris te maken, daar heb je toch geen wasmiddel voor nodig? Zeker niet als je hem na het soaken buiten uithangt?![]()
Lijkt me niet dat een stil drijvende broek met alleen water erg fris wordt behalve oppervlakkig vuil ?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Lijkt me ook niet dat wasmiddel veel toevoegt bij een stil drijvende broek. Besides, lijkt mij dat wanneer je wasmiddel toevoegt, dat helemaal in de broek trekt? Hoe krijg je dat er dan weer uit "gewassen" als ie stil ligt?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:53 schreef T_Fuff het volgende:
Lijkt me niet dat een stil drijvende broek met alleen water erg fris wordt behalve oppervlakkig vuil ?![]()
Een regensoak lost lost ook nooit zoveel op bij mij.Broek word er iets frisser van maar niet veelAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Geen flauw idee smurf, gewoon niet wassen haha!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Er lopen ook zat "gekken" rond die hun unsanforized broek nooit soaken en ook nooit wassen.
Als je high contrast fades wil moet je het contact met water zo veel mogelijk vermijden.
Dat is wel lastig in Nederlandquote:Op zondag 24 juli 2011 12:39 schreef bokkepoot het volgende:
Er lopen ook zat "gekken" rond die hun unsanforized broek nooit soaken en ook nooit wassen.
Als je high contrast fades wil moet je het contact met water zo veel mogelijk vermijden.
Soaken misschien met dat samurai poederAnders doe je er gewoon wat theezakjes in met een lekkere smaak
Ik heb hem nu met een dubbele cuff waardoor hij iets minder "opkropt" en wat beter valt om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef M1stral het volgende:
[..]
Degelijke fit, al is ie naar mijn inziens iets te los, vooral in het top block. Je ziet toch wat overtollig denim, m.a.w. je had wel een maatje kleiner gekund.
Vraag is of je dat ook gewild had, want een ietwat relaxte fit is niks mis mee.
Wou zelf ook een iets lossere fit, valt ongeveer als een Average Joe van Nudie.
![]()
Ging net kijken of ik progress foto's kon maken van m'n ALD, maar zelfs bij normaal daglicht is het amper te zien op de foto. Nog maar even doordragen.![]()
![]()
Ik denk dat ik binnenkort even progress foto's maak van m'n momo. Zit nu op een maandje wear. Nog niet veel te zien, maar wil maandelijks denk ik foto's maken.
Ik ga denk ik ook maandelijks updates plaatsen betreffende de N&F's. En de G007 gaat de rotatie in.
Zit te denken de backpocket stitching te verwijderen overigens.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Vol zonlicht is het beste om foto's van progres te maken. Of je moet een goeie Dslr hebben dan lukt het ook aardigquote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ging net kijken of ik progress foto's kon maken van m'n ALD, maar zelfs bij normaal daglicht is het amper te zien op de foto. Nog maar even doordragen.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ze zien er zo wel tof uit.. Alleen moet het er belachelijk uit gezien hebben. Klein kereltje met stacks tot de knieën
Jup, echt een midget met stacks tot zijn reet, maar wel tof! Maar ik vraag met af hoe hij dat zo heeft gekregren, moet wel met starch :S?![]()
Je bedoelt die stacks? Je kunt ze ook zelf ordenen met wat water..dat actieveert de starch weer. Daarom is je broek ook altijd zo stijf na een regensoakquote:Op zondag 24 juli 2011 18:44 schreef Sinji het volgende:
Jup, echt een midget met stacks tot zijn reet, maar wel tof! Maar ik vraag met af hoe hij dat zo heeft gekregren, moet wel met starch :S?Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Mja, met een 150 euro digitale camera maak je niet altijd even goede foto's zonder goed lichtval.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vol zonlicht is het beste om foto's van progres te maken. Of je moet een goeie Dslr hebben dan lukt het ook aardigHoe zoiets tofs zo lelijk kan zijn.quote:![]()
![]()
Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je bedoelt die stacks? Je kunt ze ook zelf ordenen met wat water..dat actieveert de starch weer. Daarom is je broek ook altijd zo stijf na een regensoak
Soms kun je gekke dingen doen met starch. Krijg je zulke taferelen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stacks settlen vanzelf na verloop van tijd.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je bedoelt die stacks? Je kunt ze ook zelf ordenen met wat water..dat actieveert de starch weer. Daarom is je broek ook altijd zo stijf na een regensoak[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Het schijnt zo'n hype geweest te zijn dat Een wasvrouw snachts wel eens "gangsters" betrapt te hebben die aan het starchen warenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals, Momo G007... Backpocket stitching, verwijderen of niet?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Te fuck.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
This makes sense. Al ben ik wel fan van blank pockets.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Nee omdat het er toch niet mooier op wordt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Ben ook van mening dat je de stitching moet laten zitten, maar da's gewoon omdat ik het wel apart vind. Blank pockets is zo... standaard.
Voor de mensen die nog een leuk broekje zoeken.
http://cgi.ebay.nl/MOMOTA(...)a8ede7#ht_500wt_1156
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)79e9be#ht_802wt_1139
[ Bericht 69% gewijzigd door BigSmurf op 24-07-2011 21:20:12 ]![]()
Die Momo's zijn een steal zeg!
Tja, over die backpockets gesproken. Ik vind de stitching op zich wel mooi, echter is het geel... Naar mijn idee vrij lastig te combineren.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Tsja, helaas beiden niet mijn maat, en de Momo is ook niet mijn fit, te strak.
Hoe heb jij eigenlijk gesized met je momo's M1stral? TTS?![]()
Die measurements van 701 zullen wel niet kloppen anders pas ik hem ook nog wel..
Goeie steals in ieder gevalAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Staat 32 maar als ik de foto's bekijk is het een 33.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef BigSmurf het volgende:
Ben ook van mening dat je de stitching moet laten zitten, maar da's gewoon omdat ik het wel apart vind. Blank pockets is zo... standaard.
Voor de mensen die nog een leuk broekje zoeken.
http://cgi.ebay.nl/MOMOTA(...)a8ede7#ht_500wt_1156
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)79e9be#ht_802wt_1139(backpocket)
De Copper Labels zijn TTS. Mijn 0201 zouden dus +1 moeten zijn, wat wel klopt want ik zou nog wel een maatje kleiner kunnen.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Bedoel je dat je 0201 1 maat groter uitvalt of dat je em 1 maat groter moet nemen?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef M1stral het volgende:
De Copper Labels zijn TTS. Mijn 0201 zouden dus +1 moeten zijn, wat wel klopt want ik zou nog wel een maatje kleiner kunnen.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Hij is unsanforized, ik had hem in de wetenschap gekocht dat hij niet zoveel zou stretchen. Dus ja, hij loopt een maat groter dan tagged naar mijn idee, je zou dus true kunnen gaan op basis van de afmetingen.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Natuurlijk ivm de soak.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
Dat hij zijn 201 een maat te groot heeft gekochtLove will tear us apart (Joy Division)![]()
Dit is overigens niet waar, want ik kan hem dragen zonder riemquote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
Dat hij zijn 201 een maat te groot heeft gekocht
@ Don: Jup
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Ik niet. De fit is niet voor mij. Zal te strak zijn rond de thigh.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Hij is voor mij te groot, ik zal een maatje 28 of 29 moeten hebben.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Hehe jah dat is minderquote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef don-diablo het volgende:
Ik niet. De fit is niet voor mij. Zal te strak zijn rond de thigh.Voor mij is die denk perfect
Maar is het nou echt een 33 of een 32
1 maat groter dan..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dit is overigens niet waar, want ik kan hem dragen zonder riem
@ Don: Jup
En ik heb net nieuwe denim gekocht dus denk dat ik deze pas
@ Ali Anders verkoop je je wind aan mij koop je deze
Nee mijn wind gaat echt niet wegAlleen nog hemmen
Samurai en een Momo samen is wel sweet
NFxMomo dan niet meegerekend
De measurements vind ik ook wat wazig bij die momo. Ik bedoel, hij is unsanforized even groot in de waist als m'n ALD. Dan zou ik hem gewoon moeten passen? Of stretcht hij na het soaken verder uit dan de huidige maatgevingen?![]()
Het is een 33, measured waist is om en nabij 34. 701 word +1 geadviseerd i.v.m. het smalle topblockquote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe jah dat is minderVoor mij is die denk perfect
Maar is het nou echt een 33 of een 32[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Momo's stretcheb onder normale omstandigheden vrijwel niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef BigSmurf het volgende:
De measurements vind ik ook wat wazig bij die momo. Ik bedoel, hij is unsanforized even groot in de waist als m'n ALD. Dan zou ik hem gewoon moeten passen? Of stretcht hij na het soaken verder uit dan de huidige maatgevingen?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Huh, nu snap ik er niks meer van. Op de foto's met het meetlint ernaast zegt hij 16", de advertentie zegt 32, de patch zegt 33, en jij hebt het over measured waist 34?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het is een 33, measured waist is om en nabij 34. 701 word +1 geadviseerd i.v.m. het smalle topblock![]()
![]()
Kijk maar op de site van Blue Owl...[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Misschien toch al een keer gesoakt al beweerd de adverteerder van niet?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Wel apart idd
Zie hier nog meer erover
http://hypebeast.com/forum/showthread.php?t=123496&page=3
Heb ook gemaild naar die verkoper over 33 en 32
Wilde ook net mailen, maar nu wacht ik af.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wel apart idd
Zie hier nog meer erover
http://hypebeast.com/forum/showthread.php?t=123496&page=3
Heb ook gemaild naar die verkoper over 33 en 32
Kreeg trouwens net een mail van AD, had gemaild waar m'n swatches bleven. Ze zijn dus geretourneerd naar zijn adres, ze gaan vrijdag pas op de post. Terwijl ik ze 22 juni besteld heb.![]()
![]()
![]()
Ik denk trouwens dat de measurements niet kloppen. BiG methode vereist dat de waistband, zowel voorzijde als achterzijde aansluitend tegen elkaar liggen, daar is dus al een verschil te verklaren... Daarnaast zie je niet de hele measuringtape en kan er dus nog eat gesmokkeld zijn... Hey, alles om een paar jeans te verkopen, niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef BigSmurf het volgende:
Maar hoe kan de measured waist 34" zijn, als de meetlint 16" x 2 = 32" aangeeft?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Bij een Momo niet, die verkoopt zichzelf wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de measurements niet kloppen. BiG methode vereist dat de waistband, zowel voorzijde als achterzijde aansluitend tegen elkaar liggen, daar is dus al een verschil te verklaren... Daarnaast zie je niet de hele measuringtape en kan er dus nog eat gesmokkeld zijn... Hey, alles om een paar jeans te verkopen, niet?![]()
![]()
Al zou alleen de patch op E-bay staan dan word ie nog verkocht.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
ojoo, het is dat ik op de zwarte 710 sams wacht, anders had ik al een buy it now prijs gevraagd van de verkoper![]()
![]()
Naked & Famous x ONI Collab
ziet er egt dope uit
ben benieuwd welke fits het worden
http://blog.naver.com/Pos(...)&widgetTypeCall=true![]()
Even enigszins offtopic: TdN heeft toch ook schoenen? Ben op zoek naar mooie boots namelijk (staan niet in de webshop)."Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”![]()
Die is wel heel jammie.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:52 schreef Brummi3_NL het volgende:
Naked & Famous x ONI Collab
ziet er egt dope uit
ben benieuwd welke fits het worden
http://blog.naver.com/Pos(...)&widgetTypeCall=true![]()
Hopen dat ze nu eindelijk eens een keer een Slim Guy maken van zo'n special edition. Tevens een mailtje gestuurd naar N&F waarom ze de special editions (reverse fade, glow in the dark, x Momo) niet in Slim Guy maken. Ben benieuwd naar de reden.
[ Bericht 12% gewijzigd door BigSmurf op 25-07-2011 13:20:14 ]![]()
Kleur ziet er leuk uit maar ik heb geen idee wat voor denim het is. Zwarte knopen zijn een grappig detail, maar hadden de koperkleuren rivets beter in zilver gekund.
Bel gaat - * rent naar deur, doet open.
UPS pakketservice, jaaaaaaaa ik =
2 naast elkaar:
Bijgevoegd (zit ook extra lap fabric + pocket lining bij)
Peek-a-boo:
Buttons + Selvedge Fly:
Pocket Lining:
Erg mooi allemaal, voelt heerlijk, backpocket is in mijn ogen echt heel tof, erg subtiel! Leather patch erg dik, selvedge ziet er goed uit, fabric is erg fijn
Maar toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Dat is wel echt verfuckt zeg...
Maar heb jij nou de verkeerde maten / verkeerde fit doorgegeven of heeft hij het verkeerd gemaakt?
[ Bericht 3% gewijzigd door BigSmurf op 25-07-2011 15:12:07 ]![]()
Heb je niet gewoon de fit onderschat?
het model dus, Thigh enzo stonden niet op de site toch?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Mijn True waist is 33, die maat heb ik doorgegeven met een inseam van 34 (wat het duidelijk niet is)
Ik heb al mijn broeken gemeten en vergeleken met elkaar en de designer was precies als mijn ALD Royston (behalve in de waist). Op basis daarvan heb ik dus die cut gekozen, echter de maten kloppen niet met wat op de site stond. Ik kan niet eens cuffen want daarvoor is hij te kort, dat is dus nooit een 34 inseam. Beetje jammer dat.
Blue in Green style gemeten kom ik bij de waist wel op 33 uit (maar ik voorzie daar ook geen problemen, als ik hem over mijn momo leg zijn ze even groot. Het probleem zit hem in de thigh.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Jawel, alle maten stonden op de site, daarom verbaas ik me hier ook erg over. Fit onderschatten ja kan altijd, maar dit is wel extreemquote:Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je niet gewoon de fit onderschat?
het model dus, Thigh enzo stonden niet op de site toch?
Fucked up dude. Nog maar even goed nadenken waar het mis is gegaan en dan die knakker mailen?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn True waist is 33, die maat heb ik doorgegeven met een inseam van 34 (wat het duidelijk niet is)
Ik heb al mijn broeken gemeten en vergeleken met elkaar en de designer was precies als mijn ALD Royston (behalve in de waist). Op basis daarvan heb ik dus die cut gekozen, echter de maten kloppen niet met wat op de site stond. Ik kan niet eens cuffen want daarvoor is hij te kort, dat is dus nooit een 34 inseam. Beetje jammer dat."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
32/33 zou mijn ook moeten passen, maar in de buurt is anders
Thigh zou ook bij het probleem zijn gok ik trouwens..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ben je niet binnenkort ergens in midden van het land
Ja ik ga hem wel mailen nog, maar dat maakt niet veel uit omdat de sales final zijn.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Dan zou ik inderdaad Gun maar eens mailen, misschien dat je hem mag retourneren dan, want dit valt dan duidelijk niet onder zelf verkeerd gesized hebben, zeker niet als de inseam maar 33" is of minder, terwijl het 34" zou moeten zijn?![]()
![]()
Ben jij niet toevallig in het noorden van het land.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef T_Fuff het volgende:
Ben je niet binnenkort ergens in midden van het land
Ja ik ga hem wel mailen nog, maar dat maakt niet veel uit omdat de sales final zijn.
Uh misschien wel, binnenkort naar Groningen naar vriend van mijn zus even chillen, dus wie weet
Ai das wel heel zuur ,je had een 33 besteld dan ?
Ik denk dan dat ik ook wel een 33 of 32 nodig hebAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Denk dat dat wel meevalt afhankelijk van de fit. Z'n waist was redelijk, alleen de thighs waren overduidelijk te smal, en de inseam iets te kort.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ai das wel heel zuur ,je had een 33 besteld dan ?
Ik denk dan dat ik ook wel een 33 of 32 nodig heb![]()
![]()
waist pas ik wel in (met moeite) denk ik, hij is zeker niet prima maar de thigh is overduidelijk veel te smal.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Kan wel gewoon op de site komen, maar het kopje met fit choices is weg bovenin. Moet zeggen dat de site de afgelopen tijd wel veel platgelegen heeft inderdaad.quote:![]()
T_Fuff je had toch nog een derde in #1 denim? Of stond die toen alleen toevallig op de foto?
...want dan heb ik wellicht interesse..."Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”![]()
Nee die #1 zat er niet bij helaas.
edit: ik wil wel mailen maar zonder die maattabel kan ik niet veel vergelijken
Mail gestuurd, nu moet ik werken, ben benieuwd. Hopelijk wilt iemand uit dit topic hem overnemen als ik hem niet terug kan sturen (waar ik dus van uitga)dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
TT voor volgend topic: "waar artist denim niet voor gemiddelde Nederlandse posturen is"
Of iets dergelijks
Artist denim: niet voor fietsende Nederlanders.quote:
Neemt niet weg dat het enorm zuur is voor TF. Echt zonde man.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Extra zuur omdat ik er al zo lang naar uit keek, ik geloof al sinds maart bezig met kijken en bedenken? Denim is top, details zijn gaaf, heerlijk om te zien en te voelen!
We zien wel wat er gebeurt.
Jeans #30 - Online bestellen apeldoorn bellen
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:17 schreef T_Fuff het volgende:
Jeans #30 - Online bestellen apeldoorn bellen![]()
Ik voel een reclame idee.![]()
![]()
Dat is #16, plain dacht ik (ben nu op werk en de AD site is down)dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
http://www.artistdenim.com/ is gewoon online hoor, alleen www.artistdenimonline.com is down.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:33 schreef T_Fuff het volgende:
Dat is #16, plain dacht ik (ben nu op werk en de AD site is down)![]()
![]()
Wtf ik ging hele tijd verkeerd hahahaOké ff kieke.
Wie gaat hem sluiten
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: