Normaal zou ik het niet zo erg vinden als het zou gebeuren ..Tis alleen de plek,iets boven de frontpocket..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef BigSmurf het volgende:
Beetje lullig, maar gelukkig gebeurt het met je J&J, en niet met duurdere denim.
Ik was blij dat ik vanmiddag de auto had, anders was m'n ALD ook verzopen.
Als je wat moois tegen komen moet je wel posten hequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik ga in Indonesie wat Indo-brands scoren yeahhhmaar dat duurt nog paar maandjes
Ik denk ook niet dat jij die APC veel zult dragen in vergelijking met wat je nu hebtquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef don-diablo het volgende:
Heel misschien haal ik een apc wanneer ik weer in Antwerpen ben. Mits die kut winkel niet weer een uur te vroeg dicht is kan ik het denim even zien en voelen.
Maar waarschijnlijker (en verstandiger) niet. Wil een nieuwe destroyer jas van nsw
Doe maar niet Don, gedraag je nu maar als een NL-er kijken kijken niet kopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef don-diablo het volgende:
Heel misschien haal ik een apc wanneer ik weer in Antwerpen ben. Mits die kut winkel niet weer een uur te vroeg dicht is kan ik het denim even zien en voelen.
Maar waarschijnlijker (en verstandiger) niet. Wil een nieuwe destroyer jas van nsw
Tell me more. Vier? (misschien ben ik er vorige keer ook vluchtig geweest)quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:55 schreef Atta-boy het volgende:
Toen ik deze week in Antwerpen was hadden ze geen dry's hangen bij apc. Je moet even langs vier gaan. Echt een toffe winkel en ze hadden ook wat dry's hangen oa die japan blue x mom: die ik gekocht heb:)
Daar ben ik geloof ik wel geweest maar weet even niet meer zeker. De japan blue momo is zeker leuk. Al blijf ik mn 0201 toffer vinden omdat dat een momo momo is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vier zit heel erg in de buurt van apc, ligt naast een tattoo shop en een piercing winkel en tegenover een gothic winkel.
http://vierantwerp.com
Ze hebben een hoop schoenen maar ook leuke kleding van oa NSW
Ik wil juist buiten de sale, ben er even klaar mee. Vind toch niks en wil gewoon kijken naar de nieuwe collectie. Heb het meeste van de zomercollectie gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef Atta-boy het volgende:
Is echt een leuke winkel, hadden veel in de sale liggen dus zeker leuk om langs te gaan
Een echte momo is idd ook erg leuk, misschien als mijn dry's van nu retired zijn dat ik voor een echte momo ga of voor een samurai.
Destroyer jacket.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Atta-boy het volgende:
Daar hadden ze vond ik juist leuke dingen hangen, die NSW jas met leren mouwen (naam even kwijt), en de selvedge shorts en chino's van NSW <3 jammer dat ik moest sparen voor de vakantie maar anders had ik het wel geweten
Haha, waar baseert je dat op?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:43 schreef T_Fuff het volgende:
0701 zal je hoe dan ook goed staan, ongesoakt rocken geniet zeker mijn voorkeur. Je 0201 is nog steeds #1 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |