Ik had m'n swatches gewoon besteld en niks voor hoeven te betalen. Heb niet gevraagd om een lagere waarde of wat dan ook. Het zijn kleine stukken stof. Het is immers geen kledingstuk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
12% is kleding
Maar AD kan je mailen om de prijs laag te houden
Had ik gevraagd toen ik mijn swatches bestelde.
Ik bedoelde als je een Jeans gaat bestellen, dat vroeg ik tijdens swatches aanvragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had m'n swatches gewoon besteld en niks voor hoeven te betalen. Heb niet gevraagd om een lagere waarde of wat dan ook. Het zijn kleine stukken stof. Het is immers geen kledingstuk.
Sorry ik las het verkeerd. Ben teveel gefixeerd op m'n werk en dat is te merken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je een Jeans gaat bestellen, dat vroeg ik tijdens swatches aanvragen
Als de douane twijfelde zal je zelf bewijs moeten overleggen in de vorm van een factuur of betaalbewijs. Dan kan je alsnog belasting en invoerrechten betalen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb ook om lagere waarde gevraagd, volgens mij stuurt hij geen eens een factuur mee.
We zullen zien, zal vanavond ergens in Nederland arriveren gok ik.
En ik was er op voorbereid, die extra kosten zijn dan alleen maar mooi mee genomen
De definitie van slub is, irregularity in the weave. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het wel meevalt qua slubbynes, want het is onregelmatigheid wat de klok slaat als je de denim bekijkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef Brummi3_NL het volgende:
valt nog wel aardig mee hoeveel slubs erin zitten
had nog wel erger verwacht
voor zover ik gelezen had was het oude run samurai denim toch
Texas cotton?
Post eens een lijstje van wat je allemaal hebt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Alteitfet het volgende:
Ik heb best wat denims ja, heb er ook nog 3 op het dak liggen.
Alleen gedragen of ook ooit gesoakt/gewassenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:33 schreef Alteitfet het volgende:
Mijn vorderingen met de Momotaro, het schiet al mooi op. Draag hem eigenlijk alleen op m'n bijbaantje dus in vakanties en wat vrije dagen als ik werk. Heb hem nu al wel zo'n 2 jaar, maar 1e jaar amper gedragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben even bezig om foto's te optimaliseren
ja ik weet wat het inhoudquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef M1stral het volgende:
[..]
De definitie van slub is, irregularity in the weave. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het wel meevalt qua slubbynes, want het is onregelmatigheid wat de klok slaat als je de denim bekijkt.
Tof verhaaltje over die Denham op je blogquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Alteitfet het volgende:
Ja om te verkopen vond ik zonde en om ze in de kast te houden en bijna nooit te dragen vond ik ook zonde. Dus misschien rock ik ze straks wel, ik ga binnenkort op het dak en maak ik weer foto's, hou het blog maar in de gaten, kan je zien wat er veranderd.
Sssst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar dat Bigsmurf opeens een nudie via marktplaats had gevonden
Voor mij zijn het 3 pagina's.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, wat gaat dit topic hard, ben 2 dagen niet thuis en er zijn alweer een nieuw topic met 6 pagina's. Was flink wat leeswerk!
[..]
Sssst.
2 Pagina's maar hoor Smurf, je bent niet helemaal smurf jij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, wat gaat dit topic hard, ben 2 dagen niet thuis en er zijn alweer een nieuw topic met 6 pagina's. Was flink wat leeswerk!
[..]
Sssst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag Artist Denim hopelijk![]()
![]()
Leuk blog, leuke denim collectie, gaat zo verdert!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
2 Pagina's maar hoor Smurf, je bent niet helemaal smurf jij.Ik heb ook de klassieke lay out met 50 reacties per pagina. Leest fijner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag Artist Denim hopelijk![]()
![]()
Leuk blog, leuke denim collectie, gaat zo verdert!Love will tear us apart (Joy Division)
Dit is al een beetje een slowchat topic omdat er meer is dan denim alleen. Ook aanverwante dingen noemen we hier ook met regelmaat zoals portemonnees e.d. Hoor bij denim imo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef T_Fuff het volgende:
Volgens mij heb ik er 75 dan, want ik zit nu op pagina 2, veel fijner inderdaad.
Misschien moet er een jeans slowchat topic komen haha
Precies, ik vind het ook allemaal bij elkaar horen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dit is al een beetje een slowchat topic omdat er meer is dan denim alleen. Ook aanverwante dingen noemen we hier ook met regelmaat zoals portemonnees e.d. Hoor bij denim imo.
Welke regen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Mick39 het volgende:
Aiii... drie keer raden wie er door de regen overvallen werd in zn edwin.. gelukkig geen bleed op me schoenen
My thoughts exactly. Hele dag droog, zonnig en aangenaam buiten met een graadje of 20 en een beetje.quote:
Die zegt de hele dag al: geen neerslagquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Mick39 het volgende:
Tja dan moeten jullie toch echt even op de buienradar kijken, ik doe me wet iig niet meer aan vandaag
Krijg je met zo'n mooi stukje Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef BigSmurf het volgende:
Hier regende het ook, inmiddels wel droog. Bij jou schijnt altijd de zon he don.
Afsteken en wegduwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n mooi stukje Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |