Sssst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar dat Bigsmurf opeens een nudie via marktplaats had gevonden
Voor mij zijn het 3 pagina's.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, wat gaat dit topic hard, ben 2 dagen niet thuis en er zijn alweer een nieuw topic met 6 pagina's. Was flink wat leeswerk!
[..]
Sssst.
2 Pagina's maar hoor Smurf, je bent niet helemaal smurf jij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, wat gaat dit topic hard, ben 2 dagen niet thuis en er zijn alweer een nieuw topic met 6 pagina's. Was flink wat leeswerk!
[..]
Sssst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag Artist Denim hopelijk![]()
![]()
Leuk blog, leuke denim collectie, gaat zo verdert!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
2 Pagina's maar hoor Smurf, je bent niet helemaal smurf jij.Ik heb ook de klassieke lay out met 50 reacties per pagina. Leest fijner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag Artist Denim hopelijk![]()
![]()
Leuk blog, leuke denim collectie, gaat zo verdert!Love will tear us apart (Joy Division)
Dit is al een beetje een slowchat topic omdat er meer is dan denim alleen. Ook aanverwante dingen noemen we hier ook met regelmaat zoals portemonnees e.d. Hoor bij denim imo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef T_Fuff het volgende:
Volgens mij heb ik er 75 dan, want ik zit nu op pagina 2, veel fijner inderdaad.
Misschien moet er een jeans slowchat topic komen haha
Precies, ik vind het ook allemaal bij elkaar horen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dit is al een beetje een slowchat topic omdat er meer is dan denim alleen. Ook aanverwante dingen noemen we hier ook met regelmaat zoals portemonnees e.d. Hoor bij denim imo.
Welke regen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef Mick39 het volgende:
Aiii... drie keer raden wie er door de regen overvallen werd in zn edwin.. gelukkig geen bleed op me schoenen
My thoughts exactly. Hele dag droog, zonnig en aangenaam buiten met een graadje of 20 en een beetje.quote:
Die zegt de hele dag al: geen neerslagquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Mick39 het volgende:
Tja dan moeten jullie toch echt even op de buienradar kijken, ik doe me wet iig niet meer aan vandaag
Krijg je met zo'n mooi stukje Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef BigSmurf het volgende:
Hier regende het ook, inmiddels wel droog. Bij jou schijnt altijd de zon he don.
Afsteken en wegduwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n mooi stukje Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |