Normaal zou ik het niet zo erg vinden als het zou gebeuren ..Tis alleen de plek,iets boven de frontpocket..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef BigSmurf het volgende:
Beetje lullig, maar gelukkig gebeurt het met je J&J, en niet met duurdere denim.
Ik was blij dat ik vanmiddag de auto had, anders was m'n ALD ook verzopen.
Als je wat moois tegen komen moet je wel posten hequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik ga in Indonesie wat Indo-brands scoren yeahhhmaar dat duurt nog paar maandjes
Ik denk ook niet dat jij die APC veel zult dragen in vergelijking met wat je nu hebtquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef don-diablo het volgende:
Heel misschien haal ik een apc wanneer ik weer in Antwerpen ben. Mits die kut winkel niet weer een uur te vroeg dicht is kan ik het denim even zien en voelen.
Maar waarschijnlijker (en verstandiger) niet. Wil een nieuwe destroyer jas van nsw
Doe maar niet Don, gedraag je nu maar als een NL-er kijken kijken niet kopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef don-diablo het volgende:
Heel misschien haal ik een apc wanneer ik weer in Antwerpen ben. Mits die kut winkel niet weer een uur te vroeg dicht is kan ik het denim even zien en voelen.
Maar waarschijnlijker (en verstandiger) niet. Wil een nieuwe destroyer jas van nsw
Tell me more. Vier? (misschien ben ik er vorige keer ook vluchtig geweest)quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:55 schreef Atta-boy het volgende:
Toen ik deze week in Antwerpen was hadden ze geen dry's hangen bij apc. Je moet even langs vier gaan. Echt een toffe winkel en ze hadden ook wat dry's hangen oa die japan blue x mom: die ik gekocht heb:)
Daar ben ik geloof ik wel geweest maar weet even niet meer zeker. De japan blue momo is zeker leuk. Al blijf ik mn 0201 toffer vinden omdat dat een momo momo is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vier zit heel erg in de buurt van apc, ligt naast een tattoo shop en een piercing winkel en tegenover een gothic winkel.
http://vierantwerp.com
Ze hebben een hoop schoenen maar ook leuke kleding van oa NSW
Ik wil juist buiten de sale, ben er even klaar mee. Vind toch niks en wil gewoon kijken naar de nieuwe collectie. Heb het meeste van de zomercollectie gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef Atta-boy het volgende:
Is echt een leuke winkel, hadden veel in de sale liggen dus zeker leuk om langs te gaan
Een echte momo is idd ook erg leuk, misschien als mijn dry's van nu retired zijn dat ik voor een echte momo ga of voor een samurai.
Destroyer jacket.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Atta-boy het volgende:
Daar hadden ze vond ik juist leuke dingen hangen, die NSW jas met leren mouwen (naam even kwijt), en de selvedge shorts en chino's van NSW <3 jammer dat ik moest sparen voor de vakantie maar anders had ik het wel geweten
Haha, waar baseert je dat op?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:43 schreef T_Fuff het volgende:
0701 zal je hoe dan ook goed staan, ongesoakt rocken geniet zeker mijn voorkeur. Je 0201 is nog steeds #1 ?
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Masa&Samurai S5000GX-M
Masa heeft nu 4 maanden en begint behoorlijk te faden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edwin ED-35 & Jack&Jones
Mijn werkbroeken. Haat-liefde verhouding met deze broeken..Ene is iets te krap en van de ander is de fit echt waardeloos.. Denim fade wel mooi op beide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Atelier la durance & Nudie Dry Black selvage
Beetje de vergeten broeken uit mijn collectie..Draag ze in deze vakantie echt amper, Denk dat de Nudie straks doorgaat naar het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Overig spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Goede collectie. Samurai aan de top
Die denim jacket fade inderdaad echt niet, moet ook wel komen
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Danku... Ja dat kreng wil echt niet..
Ik zit erover te denken om over een paar maanden zoiets te gaan halen..
http://blueowl.us/scripts/psp/VB_Bridge3.dll?VBPROG=\bin\shop.prodt.detail&SKU=7996000
Ben alleen een beetje bang voor de fit en maatvoeringAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Toffe foto's. Je masa is echt tof aan bet worden. Die Edwin ziet er ook echt wel goed uit inmiddels.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Mooie update, Masa wordt inderdaad nice. Denim jacket is ook tof, alleen jammer dat hij niet zo snel fade.![]()
![]()
Danku![]()
Ik heb de close up functie gevonden van mijn camera dus verwacht binnenkort nog veel meer close ups van mijn kant
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Momo jasje is erg tof alleen maatvoering en fit blijven lastig.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Da's vlot, na drie weken al gestage progress. Wordt ie hard gerockt dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:01 schreef Gaijin het volgende:
Nu 3 weken wear met mn SJODD, progress gaat gestaag.
![]()
![]()
Nice Collectie Bok
Damn die Samurai mis ik wel een beetje
Masa is flex![]()
![]()
We fear that which we cannot see![]()
Ik was vergeten er 'erg' voor te zetten. Ik bedoelde het als in bijna geen progressquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Da's vlot, na drie weken al gestage progress. Wordt ie hard gerockt dan?.
![]()
Vond het al wat opvallend.
M'n ALD begint ook langzaam maar zeker een klein beetje wear te vertonen. Lichtere plekken op de kontzakstiksels en héél lichtjes elektric blue op de thighs.![]()
![]()
Aan de late kant maar: Nep Selvage, 1 size up in de waistquote:.
Zal proberen om van het weekend nog fotos proberen te regelen.![]()
Cuffen die handel!
Trouwens weer niemand thuis toen UPS kwam gister, kak zooi. Maandag nog een poging, balen zeg.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Nee ook niet bij de buren ondanks mijn opmerking dat dat wel mocht.
Net zwaar gesquat en momo knalt uit elkaar haha wat een naar gevoel dit
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Tsja, afwachten maar tot maandag dan.
M'n ALD is gelukkig net wijd genoeg om dat gevoel niet te hebben, maar weet nog de eerste keer hoe dat voelde met m'n Edwin, ik leef met je mee.![]()
![]()
Haha ach ja, is wel geinig. Momo is erg fluffy, heeft al wat vlekken, Edwin gaat ook wel lekker, begint te breken! Wordt mooi die nashville!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Die momo denim jacket is echt awesome. Maar wel alleen als je broek al lichter is.
Ik heb een oude evisu jacket, zou die ook zo kunnen faden?Faka G![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:16 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ach ja, is wel geinig. Momo is erg fluffy, heeft al wat vlekken, Edwin gaat ook wel lekker, begint te breken! Wordt mooi die nashville!Zag je topic al in het V&A, heb er ooit eentje twee dagen gehad en weer verkocht, kan er niks mee. Heb een laptop en een iPhone, dus is overbodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Degelijke fit, al is ie naar mijn inziens iets te los, vooral in het top block. Je ziet toch wat overtollig denim, m.a.w. je had wel een maatje kleiner gekund.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:19 schreef Kasanova_ het volgende:
Alsnog maar gedaan.
Fitpic:
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
Vraag is of je dat ook gewild had, want een ietwat relaxte fit is niks mis mee.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: