quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Post eens 3 mooie broeken van ze dan
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef BradSpit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef BradSpit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De volgende TT word: " Waar M1stral de momo hype aanwakkert"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef M1stral het volgende:
Ik zal binnenkort eens wat detailshots maken van mijn Copper Label. En de comparisonpics met de 0201.
Als ik dit nou lang genoeg blijf zeggen word er ook een TT aan me gewijd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef M1stral het volgende:
Ik zal binnenkort eens wat detailshots maken van mijn Vintage Label. En de comparisonpics met de AJDRS.
Als ik dit nou lang genoeg blijf zeggen word er ook een TT aan me gewijd.
Bah, prewash Targets. Had dan broekjes uit de Dry Goods lijn gepost, die zijn tenminste nog mooi.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef BradSpit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jullie hebben allemaal dezelfde slechte smaak.. die broeken die jij mooi vindt, daar is echt niets unieks aan. gewoon te simpelquote:
Het is niet mijn smaak maar wat is er uniek aan Blue Blood en niet aan Momotaro bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef BradSpit het volgende:
[..]
jullie hebben allemaal dezelfde slechte smaak.. die broeken die jij mooi vindt, daar is echt niets unieks aan. gewoon te simpel
Momotaro is gewoon een Fok hypequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak maar wat is er uniek aan Blue Blood en niet aan Momotaro bijvoorbeeld?
Dat komt omdat er wat achter zit... Lees de thread maar eens doorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef BradSpit het volgende:
[..]
jullie hebben allemaal dezelfde slechte smaak.. die broeken die jij mooi vindt, daar is echt niets unieks aan. gewoon te simpel
niet iedere dry denim is per direct wauw..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat achter zit... Lees de thread maar eens door
"Snap" je dry denim überhaupt ?
Aardappel, snap jij het dan niet? We hebben het over Dry's, iets uniekers krijg je niet, zeker niet in de 13 in een dozijn prewash handel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef BradSpit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Cpt. het volgende:
En die leren labels op de backpockets niet te vergeten
Momotaro is geen hype, dat is een product dat zichzelf verkoopt. Zo goed is het...quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag, maar dat je fan bent van Blue Blood vind ik allemaal prima maar onderbouw je mening gewoon beter. Ik vind het niet erg wanneer mensen een bepaalde smaak hebben. Je kunt gewoon zeggen wat je er leuk aan vindt. Zijn ook zat mensen die G-Star vet vinden.quote:
Dat is idd het toffe aan die japanse merken..Enorm oog voor detail..Maar wat mij zo aantrekt aan die momo's is de fluffyheid en de awesome fades die ze krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind m'n Momotaro gewoon heel erg tof door het denim wat gebruikt is (en het feit dat ze het denim zelf maken) en allerlei kleine details zoals de hidden rivets welke aan de andere kant een logo laten zien en de pink selvage etc.
Over het algemeen zitten hier denimliefhebbers en geen "kijk mij eens swagger hebben, met mijn BB jeans van 499¤". Als je puur kijkt naar gebruik van materialen, constructie en wat het opleverde echt toegewijd te zijn aan een denim, dan pas denk ik dat je waardering kunt hebben voor "echte" jeans.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef BradSpit het volgende:
Wrangler, Edwin.. straks ga je ook nog zeggen dat Duncan vet is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |