Je weet het recept he... Heel veel zeggen en heeeeeel lang geen foto's posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik heb al uitgebreide foto rapportages gepost een topic voor die of zo.quote:
* don-diablo draagt z'n momo nu ook alweer een goede maand achtereen en alleen icm zwarte ransom adidas of koston 1'squote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef M1stral het volgende:
Momo's zijn gewoon baas! *Gaat zijn G007 aantrekken*
Achja is trend en hip momenteelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Neraice het volgende:
Wat staan er trouwens immens veel foto's op MyNudies van gasten in skinny jeans.
Hahaha heet daarom T_Fuff nu T_Fluff in OPquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik ben eigenwijs...![]()
Maar die momo ziet er echt behoorlijk fluffy uit zeg
Slim vind ik mooi maar dit gaat echt te verquote:
SInds ik lid ben is dat al zo zo'n beetje. Jammer is dat. De RRDS blijft baas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Neraice het volgende:
Wat staan er trouwens immens veel foto's op MyNudies van gasten in skinny jeans.
Wat is de RRDS?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
SInds ik lid ben is dat al zo zo'n beetje. Jammer is dat. De RRDS blijft baas.
Hoe is die chino eig? Zat ik laatst voor te kijken. Mooi denim voor in de zomer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Blaxje het volgende:
Ik wil ook in de OP!
Blaxje: N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C NS, Nudie TFDS, Nudie TFDBC.
Ja heel nice, maar nog zeer weinig aangetrokken omdat ik nu in de vakantie fulltime werk, en ik gebruik m'n APC als werkbroekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe is die chino eig? Zat ik laatst voor te kijken. Mooi denim voor in de zomer.
Gevolgd door de ES.quote:
Ziet er echt kut uit.. Waarom draag je een skinny op een manier zoals alleen vrouwen dat horen te doen.quote:
Is Japan blue.. niet de orginele momotaroquote:
Ik vind zo'n leren gevlochten veter toch iets verder...misschien dat ik nog ooit eens een gaatje in mijn portemonnee laat drukkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef Neraice het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van zo'n stalen ketting aan je broek? (http://mynudies.com/gallery/showimage.php?i=9243&c=6). Weet niet of het kamper staat ofzo maar ik vind het wel wat hebben eigenlijk.
Oh zit je portemonnee daaraan vast? Dat had ik niet eens doorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is Japan blue.. niet de orginele momotaro
[..]
Ik vind zo'n leren gevlochten veter toch iets verder...misschien dat ik nog ooit eens een gaatje in mijn portemonnee laat drukken
Zoiets dus http://www.obbigoodlabel.(...)uble-braid-bracelet/
Wel, is de Momotaro x Kiks Tio collab. japan Blue staat op alle Momotaro Jeans. Dat is namelijk zowel de naam van het moederbedrijf alsmede de lijn naast Momotaro en Collect. Rampuya is ook eigendom van Japan Blue.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is Japan blue.. niet de orginele momotaro
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wel, is de Momotaro x Kiks Tio collab. japan Blue staat op alle Momotaro Jeans. Dat is namelijk zowel de naam van het moederbedrijf alsmede de lijn naast Momotaro en Collect. Rampuya is ook eigendom van Japan Blue.
Custom obbigood van 180 dollar.. Maar ga binnenkort denk ik een lamb skin aanschaffen, omdat die van mij aardig op begint te raken..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Neraice het volgende:
Trouwens, om er even op door te gaan. Wat voor portemonnee hebben jullie? Want ik wil nu eigenlijk wel een beetje kwaliteit in plaats van een HEMA-ding
Hier ben ik ook benieuwd naar! Mijn portemonnee begint ook aardig te slijten dus ben wel ntoe aan een nieuwe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Neraice het volgende:
Trouwens, om er even op door te gaan. Wat voor portemonnee hebben jullie? Want ik wil nu eigenlijk wel een beetje kwaliteit in plaats van een HEMA-ding
Dit topic gaat over jeans...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ik had een lederen Nudie cardholder. Kostte me destijds 40 euro, wat ik prijzig vond, maargoed vond het wel een vet ding. Helaas is 'ie nu na een half jaar behoorlijk verlept: sommige randjes uitgescheurd, binnenkant laat los + mijn pinpas en ov-chipkaart zijn erdoor kapot gegaan (gebroken en gekromd door het leder dat echt nog 'out moet wearen').quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Neraice het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:54 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een bazen TT zeg, maar dan staan mijn foto's nog op de laatste pagina van #27.Gewoon nog een keer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Jimmy Choo x H&M collab idd. Niet altijd even praktisch maar relatief plat en niet zo bol als sommigen en leer is fijn. Heeft veel te verduren gehad, maar nog steeds erg goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |