Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:18 schreef Neraice het volgende:
Flinke regensoak gehad net, dat kan geen kwaad toch?
zeep + centrifugeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Neraice het volgende:
Mooi. Waarom eigenlijk niet en wassen wel?
Wat heeft het voor zin te soaken zonder zeep/wasmiddel als je een frisse broek wilt? M.a.w. je beredenering is niet helemaal juist.quote:
Lijkt me ook niet dat wasmiddel veel toevoegt bij een stil drijvende broek. Besides, lijkt mij dat wanneer je wasmiddel toevoegt, dat helemaal in de broek trekt? Hoe krijg je dat er dan weer uit "gewassen" als ie stil ligt?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:53 schreef T_Fuff het volgende:
Lijkt me niet dat een stil drijvende broek met alleen water erg fris wordt behalve oppervlakkig vuil ?
Dat is wel lastig in Nederlandquote:Op zondag 24 juli 2011 12:39 schreef bokkepoot het volgende:
Er lopen ook zat "gekken" rond die hun unsanforized broek nooit soaken en ook nooit wassen.
Als je high contrast fades wil moet je het contact met water zo veel mogelijk vermijden.
Ik heb hem nu met een dubbele cuff waardoor hij iets minder "opkropt" en wat beter valt om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef M1stral het volgende:
[..]
Degelijke fit, al is ie naar mijn inziens iets te los, vooral in het top block. Je ziet toch wat overtollig denim, m.a.w. je had wel een maatje kleiner gekund.
Vraag is of je dat ook gewild had, want een ietwat relaxte fit is niks mis mee.
Vol zonlicht is het beste om foto's van progres te maken. Of je moet een goeie Dslr hebben dan lukt het ook aardigquote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ging net kijken of ik progress foto's kon maken van m'n ALD, maar zelfs bij normaal daglicht is het amper te zien op de foto. Nog maar even doordragen.
Je bedoelt die stacks? Je kunt ze ook zelf ordenen met wat water..dat actieveert de starch weer. Daarom is je broek ook altijd zo stijf na een regensoakquote:Op zondag 24 juli 2011 18:44 schreef Sinji het volgende:
Jup, echt een midget met stacks tot zijn reet, maar wel tof! Maar ik vraag met af hoe hij dat zo heeft gekregren, moet wel met starch :S?
Mja, met een 150 euro digitale camera maak je niet altijd even goede foto's zonder goed lichtval.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vol zonlicht is het beste om foto's van progres te maken. Of je moet een goeie Dslr hebben dan lukt het ook aardig
Hoe zoiets tofs zo lelijk kan zijn.quote:
Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je bedoelt die stacks? Je kunt ze ook zelf ordenen met wat water..dat actieveert de starch weer. Daarom is je broek ook altijd zo stijf na een regensoak
Stacks settlen vanzelf na verloop van tijd.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je bedoelt die stacks? Je kunt ze ook zelf ordenen met wat water..dat actieveert de starch weer. Daarom is je broek ook altijd zo stijf na een regensoak
Het schijnt zo'n hype geweest te zijn dat Een wasvrouw snachts wel eens "gangsters" betrapt te hebben die aan het starchen warenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.
Soms kun je gekke dingen doen met starch. Krijg je zulke taferelen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te fuck.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.
Soms kun je gekke dingen doen met starch. Krijg je zulke taferelen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
This makes sense. Al ben ik wel fan van blank pockets.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Nee omdat het er toch niet mooier op wordt.
Staat 32 maar als ik de foto's bekijk is het een 33.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef BigSmurf het volgende:
Ben ook van mening dat je de stitching moet laten zitten, maar da's gewoon omdat ik het wel apart vind. Blank pockets is zo... standaard.
Voor de mensen die nog een leuk broekje zoeken.
http://cgi.ebay.nl/MOMOTA(...)a8ede7#ht_500wt_1156
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)79e9be#ht_802wt_1139
Bedoel je dat je 0201 1 maat groter uitvalt of dat je em 1 maat groter moet nemen?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef M1stral het volgende:
De Copper Labels zijn TTS. Mijn 0201 zouden dus +1 moeten zijn, wat wel klopt want ik zou nog wel een maatje kleiner kunnen.
Natuurlijk ivm de soak.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
Dat hij zijn 201 een maat te groot heeft gekocht
Dit is overigens niet waar, want ik kan hem dragen zonder riemquote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
Dat hij zijn 201 een maat te groot heeft gekocht
Hehe jah dat is minderquote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef don-diablo het volgende:
Ik niet. De fit is niet voor mij. Zal te strak zijn rond de thigh.
1 maat groter dan..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dit is overigens niet waar, want ik kan hem dragen zonder riem
@ Don: Jup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |