Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je bedoelt die stacks? Je kunt ze ook zelf ordenen met wat water..dat actieveert de starch weer. Daarom is je broek ook altijd zo stijf na een regensoak
Stacks settlen vanzelf na verloop van tijd.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je bedoelt die stacks? Je kunt ze ook zelf ordenen met wat water..dat actieveert de starch weer. Daarom is je broek ook altijd zo stijf na een regensoak
Het schijnt zo'n hype geweest te zijn dat Een wasvrouw snachts wel eens "gangsters" betrapt te hebben die aan het starchen warenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.
Soms kun je gekke dingen doen met starch. Krijg je zulke taferelen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te fuck.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn lui die extra starch erin soaken of spuiten voor meer contrast.
Soms kun je gekke dingen doen met starch. Krijg je zulke taferelen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
This makes sense. Al ben ik wel fan van blank pockets.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Nee omdat het er toch niet mooier op wordt.
Staat 32 maar als ik de foto's bekijk is het een 33.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef BigSmurf het volgende:
Ben ook van mening dat je de stitching moet laten zitten, maar da's gewoon omdat ik het wel apart vind. Blank pockets is zo... standaard.
Voor de mensen die nog een leuk broekje zoeken.
http://cgi.ebay.nl/MOMOTA(...)a8ede7#ht_500wt_1156
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)79e9be#ht_802wt_1139
Bedoel je dat je 0201 1 maat groter uitvalt of dat je em 1 maat groter moet nemen?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef M1stral het volgende:
De Copper Labels zijn TTS. Mijn 0201 zouden dus +1 moeten zijn, wat wel klopt want ik zou nog wel een maatje kleiner kunnen.
Natuurlijk ivm de soak.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
Dat hij zijn 201 een maat te groot heeft gekocht
Dit is overigens niet waar, want ik kan hem dragen zonder riemquote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
Dat hij zijn 201 een maat te groot heeft gekocht
Hehe jah dat is minderquote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef don-diablo het volgende:
Ik niet. De fit is niet voor mij. Zal te strak zijn rond de thigh.
1 maat groter dan..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dit is overigens niet waar, want ik kan hem dragen zonder riem
@ Don: Jup
Het is een 33, measured waist is om en nabij 34. 701 word +1 geadviseerd i.v.m. het smalle topblockquote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe jah dat is minderVoor mij is die denk perfect
Maar is het nou echt een 33 of een 32
Momo's stretcheb onder normale omstandigheden vrijwel niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef BigSmurf het volgende:
De measurements vind ik ook wat wazig bij die momo. Ik bedoel, hij is unsanforized even groot in de waist als m'n ALD. Dan zou ik hem gewoon moeten passen? Of stretcht hij na het soaken verder uit dan de huidige maatgevingen?
Huh, nu snap ik er niks meer van. Op de foto's met het meetlint ernaast zegt hij 16", de advertentie zegt 32, de patch zegt 33, en jij hebt het over measured waist 34?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het is een 33, measured waist is om en nabij 34. 701 word +1 geadviseerd i.v.m. het smalle topblock
Wilde ook net mailen, maar nu wacht ik af.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wel apart idd
Zie hier nog meer erover
http://hypebeast.com/forum/showthread.php?t=123496&page=3
Heb ook gemaild naar die verkoper over 33 en 32
Ik denk trouwens dat de measurements niet kloppen. BiG methode vereist dat de waistband, zowel voorzijde als achterzijde aansluitend tegen elkaar liggen, daar is dus al een verschil te verklaren... Daarnaast zie je niet de hele measuringtape en kan er dus nog eat gesmokkeld zijn... Hey, alles om een paar jeans te verkopen, niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef BigSmurf het volgende:
Maar hoe kan de measured waist 34" zijn, als de meetlint 16" x 2 = 32" aangeeft?
Bij een Momo niet, die verkoopt zichzelf wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de measurements niet kloppen. BiG methode vereist dat de waistband, zowel voorzijde als achterzijde aansluitend tegen elkaar liggen, daar is dus al een verschil te verklaren... Daarnaast zie je niet de hele measuringtape en kan er dus nog eat gesmokkeld zijn... Hey, alles om een paar jeans te verkopen, niet?
Die is wel heel jammie.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:52 schreef Brummi3_NL het volgende:
Naked & Famous x ONI Collab
ziet er egt dope uit
ben benieuwd welke fits het worden
http://blog.naver.com/Pos(...)&widgetTypeCall=true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Jawel, alle maten stonden op de site, daarom verbaas ik me hier ook erg over. Fit onderschatten ja kan altijd, maar dit is wel extreemquote:Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je niet gewoon de fit onderschat?
het model dus, Thigh enzo stonden niet op de site toch?
Fucked up dude. Nog maar even goed nadenken waar het mis is gegaan en dan die knakker mailen?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn True waist is 33, die maat heb ik doorgegeven met een inseam van 34 (wat het duidelijk niet is)
Ik heb al mijn broeken gemeten en vergeleken met elkaar en de designer was precies als mijn ALD Royston (behalve in de waist). Op basis daarvan heb ik dus die cut gekozen, echter de maten kloppen niet met wat op de site stond. Ik kan niet eens cuffen want daarvoor is hij te kort, dat is dus nooit een 34 inseam. Beetje jammer dat.
Ben jij niet toevallig in het noorden van het land.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef T_Fuff het volgende:
Ben je niet binnenkort ergens in midden van het land
Ja ik ga hem wel mailen nog, maar dat maakt niet veel uit omdat de sales final zijn.
Denk dat dat wel meevalt afhankelijk van de fit. Z'n waist was redelijk, alleen de thighs waren overduidelijk te smal, en de inseam iets te kort.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ai das wel heel zuur ,je had een 33 besteld dan ?
Ik denk dan dat ik ook wel een 33 of 32 nodig heb
Kan wel gewoon op de site komen, maar het kopje met fit choices is weg bovenin. Moet zeggen dat de site de afgelopen tijd wel veel platgelegen heeft inderdaad.quote:
Artist denim: niet voor fietsende Nederlanders.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:17 schreef T_Fuff het volgende:
Jeans #30 - Online bestellen apeldoorn bellen
http://www.artistdenim.com/ is gewoon online hoor, alleen www.artistdenimonline.com is down.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:33 schreef T_Fuff het volgende:
Dat is #16, plain dacht ik (ben nu op werk en de AD site is down)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |