abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_98957526

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland


steescarna.gifmeeuw2.jpgJoshai.gifChriz2k.jpgtekentje.jpg




De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25

De OP is hier te vinden!

Game on :).
pi_98957545
Speel morgen trouwens op een ProVision baan.
Iemand een idee wat dat is? :P
pi_98958358
Met hoeveel ben je er uiteindelijk afgegaan Luckas?

Wel balen dat het uitgerekend weer zo'n klapjosti moet zijn in de finale. Echt een hekel aan dat soort spelers, als je ze van links naar rechts stuur en van voor naar achter en je alles terugkrijg.

Het zijn toch niet van die schijt hoge ballen he? Heeft hij uberhaupt wel de intentie om een winner te maken? En hij maakt zelf dus 0 UE als ik jou begrijp :P?
pi_98961722
Wat een geweldige TT _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:32:17 #5
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98962099
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef luckass het volgende:
Speel morgen trouwens op een ProVision baan.
Iemand een idee wat dat is? :P
Is een soort smashcourt volgens mij.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98962220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef luckass het volgende:
Speel morgen trouwens op een ProVision baan.
Iemand een idee wat dat is? :P
Is volgens mij hetzelfde als een probouncebaan waar wij sinds een jaar op spelen.
Dat lijkt idd op smashcourt, maar de bal stuiterd wat hoger op, schieten minder door.
Provision ligt dus volgens mij tussen smashcourt en gravel.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:44:49 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98964628
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:36 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Is volgens mij hetzelfde als een probouncebaan waar wij sinds een jaar op spelen.
Dat lijkt idd op smashcourt, maar de bal stuiterd wat hoger op, schieten minder door.
Provision ligt dus volgens mij tussen smashcourt en gravel.
Probounce is wel iets sneller dan Smashcourt en de bal heeft er iets meer grip op. Spinballen hebben net iets meer effect. Ik vind Probounce in ieder geval lekkerder dan Smashcourt
Het toernooi wat ik nu speel heeft Smashcourt en ondanks dat het een stuk langzamer is dan kunstgras, hebben spinballen niet echt heel veel versnelling. Vrij vlak tennissen werkt nog het beste.

Wel storend trouwens. Ze hebben 8 banen waarvan 2 smashcourt en die liggen net voor het clubhuis. De 5 is daar de hoogste categorie en die laten ze altijd op de banen bij het terras van het clubhuis spelen dus spelen we altijd op smashcourt terwijl er 6 prachtige gravelbanen liggen :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:50:23 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98964857
Vandaag wel weer gewonnen 6-0 6-4 *O*

Hij was 7 die 6.2 gemiddeld staat dus ik moest wel winnen, maar toch is het altijd even afwachten.
Het was wel een lange jongen met een sterke service en aardige volley's maar zijn spel van achteruit was niet zo sterk

In mijn servicegames was ik heer en meester. Hij had heel veel moeite met mijn spinservice en in de rally was ik over het algemeen ook sterker. De eerste set serveerde hij slecht en sloeg redelijk wat dubbele fouten. Daarnaast kwam ik door zijn 2de service altijd wel in de rally en die won ik dan meestal ook wel.
2de set ging hij veel beter serveren en daardoor ging het tot 3-3 gelijjk op. Als ik in de rally kwam won ik nog steeds wel de meeste punten, maar zoals hij stond te serveren kwam ik er gewoon niet doorheen.
Ik brak hem op 3-3 en ik won mijn service game er snel achteraan. Daarna won hij nog wel zijn servicegame, maar ik kon het makkelijk uitserveren. Al 2 wedstrijden geen servicegame verloren :D

Poulewinnaar geworden en morgen dus finale. Voor het eerst sinds 2 jaar weer eens een keer een finale :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98972077
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:20 schreef Norrage het volgende:
Wat een geweldige TT _O_
Je hebt 'm verdiend jongen ;).

En bedankt voor de uitleg.
  zondag 3 juli 2011 @ 09:20:12 #10
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98973760
Shitttt, gister iets te fanatiek met het bier geweest en zometeen finale. Ben benieuwd :D.
pi_98973866
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:20 schreef Alovenac het volgende:
Shitttt, gister iets te fanatiek met het bier geweest en zometeen finale. Ben benieuwd :D.
Aai succes! :-)

Ik mag straks mijn eerste single finale spelen. Moet tegen mijn herendubbelmaatje van de competitie... :-) Normaal is hij beter omdat hij erg vast is. Maar ik ben meer aanvallend ingesteld dus als ik mijn dag heb kan ik hem pakken... :P
  zondag 3 juli 2011 @ 09:55:09 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98974063
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:20 schreef Alovenac het volgende:
Shitttt, gister iets te fanatiek met het bier geweest en zometeen finale. Ben benieuwd :D.
Ik heb heerlijk geslapen vanacht. Ideale voorbereiding :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98977022
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:20 schreef Alovenac het volgende:
Shitttt, gister iets te fanatiek met het bier geweest en zometeen finale. Ben benieuwd :D.
Ik heb ook nog een klein katertje, hoef gelukkig pas om half 4.
pi_98977172
Sta je daar bij de wedstrijd leiding om half 12. Jij hoeft volgens mij helemaal niet te tennissen hoor.

:') :') :') :') voor mezelf
  zondag 3 juli 2011 @ 13:09:25 #15
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98978197
Jezus, Luckass ik snap nu wat je bedoelde. Wat een kk drama. Eerste set 3-0 en 5-3 voor 5-6 achter en dan op love breaken en dan in de TB falen.

Tweede set mentaal kapot, 0-3 achter en dan terugkomen tot 3-3 en op 4-5 falen op mijn eigen service ondanks een aantal gamepoints.

Mijn beste spel staan spelen deze week maar al die mongolige kutballen terwijl je allemaal wwinners lijk te slaan. Ook wat onnodige fouten en keuzes op cruciale momenten.
pi_98978319
Pfff Alo, bijna een herhaling van mijn partij als ik het zo hoor..
Treurig spelletje had die vent inderdaad.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:19:58 #17
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98978472
Inderdaad, gewoon zo onnodig he. Als ik agressief speelde dan ging het goed. Maar gast bleef alles terugprikken en uiteindelijk maak ze zelf een onnodige fout. Ik moet de eerste set natuurlijk pakken met 5-3 voorsprong maar toen haperde mijn service even. Tweede set als een mongool begonnen en 0-3 achter en dat breekt je uiteindelijk op..
  zondag 3 juli 2011 @ 14:20:51 #18
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98980435
Krijg ik net een mailtje voor een toernooi. Eerste wedstrijd is pas op vrijdagavond :'), wat een faal. Mmaar tien deelnemers.

Toernooi waar ik gisteren de eerste ronde heb gewonnen, daar hoef ik ook pas vrijdag weer..
  zondag 3 juli 2011 @ 19:04:59 #19
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98991746
Gister halve finale single van een prikker verloren, heel erg frustrerend ja.

HD6 gewonnen vanmiddag, geen set afgegeven dit toernooi en gewoon echt heel goed gespeeld *O*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_98994004
QF van het volgende toernooi gewonnen.
Mijn service liep eindelijk weer als een trein *O* .
  zondag 3 juli 2011 @ 20:36:09 #21
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98995351
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:05 schreef luckass het volgende:
QF van het volgende toernooi gewonnen.
Mijn service liep eindelijk weer als een trein *O* .
Nice! Joep Kieboom de finale in HE3 verloren van een 15-jarig ventje. Die stond even te rammen he, niet normaal.
pi_98997061
GD5 gewonnen met 3-6 7-6 7-6 als absolute underdog. wat een pot _O_ nog matchpoint overleefd en een 2-5 achterstand in de 3e set...

Was erg leuk :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98997371
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Nice! Joep Kieboom de finale in HE3 verloren van een 15-jarig ventje. Die stond even te rammen he, niet normaal.
Tegen Lars de Boer ja.... :o Opmerkelijk dat hij de finale HE4 niet wist te winnen :+
  zondag 3 juli 2011 @ 21:37:09 #24
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98998544
Rating is al bijgewerkt, single van 6,4 naar 6,6 gegaan en dubbel van 6,0 naar 5,6 _O-

Op naar de 7/5 :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_98998816
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rating is al bijgewerkt, single van 6,4 naar 6,6 gegaan en dubbel van 6,0 naar 5,6 _O-

Op naar de 7/5 :')
Bij mij ook al bijgewerkt. In de dubbel van 5.7 naar 5.2 _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98999859
Vanmiddag mijn derde toernooi op rij gewonnen. Mijn streak staat nu op 14 wedstrijden. *O*
  zondag 3 juli 2011 @ 22:09:59 #27
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99000450
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Tegen Lars de Boer ja.... :o Opmerkelijk dat hij de finale HE4 niet wist te winnen :+
Heb je ook meegedaan aan het toernooi? Zo ja, welke categorie?

Kan ook zomaar zijn dat hij de HE4 heeft lopen tanken, was natuurlijk eerder op de dag. Die gast is de nummer 21 van Nederland t/m 16. Kan echt al vreselijk goed tennissen voor zijn leeftijd.
pi_99000470
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Tegen Lars de Boer ja.... :o Opmerkelijk dat hij de finale HE4 niet wist te winnen :+
Ik heb de halve finale van Lars gezien, niet normaal wat die gast doet _O_ .
Joep heeft bij mij op school gezeten :P.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:20:41 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99001093
Ik heb ook gewonnnen *O*
Wel in een marathonpartij.

Bij het inspelen had ik al een idee wat voor wedstrijd het ging worden. Hij had niet zo'n briljante techniek dus ik was een beetje bang voor een prikpartij, viel achteraf eigenlijk nog mee.

Eerste set ging het gelijk op. Wel veel servicebreaks. Iets wat best apart was aangezien ik 2 wedstrijden lang geen servicegame verloren had. Op 4-5 krijg 2 keer een setpunt tegen, maar toch de game kunnen winnen. Daarna brak ik gelijk zijn service en won ik mijn service game. 7-5 voor mij.

In de 2de set ging het wat meer zijn kant op. Het werd nog 1-1 maar daarna liep hij uit naar 4-1. Ik kwam weer terug op 4-4 en toen werd het 5-4 voor hem. Ik kon wederom mijn service houden en daarna zijn service breken. 6-5 voor. Uitserveren leek me wel een goed idee. Ik kwam tot 30-30 en toen pakte hij toch de game.
In de tie-break met 3-0 voor gekomen, kwam hij weer terug. Uiteindelijk won hij hem met 7-5.

3de set kwam ik gelijk met 2-0 achter. Pakte gelukkig mijn servicegame en kwam terug naar 3-2 voor. Toen 4-3 voor en toen wist ik hem te breken. De laatste game op love uit geserveerd. De laatste bal ook nog eens lekker in een hoek weg gespeeld en een oerkreet er achter aan :D

We gingen gelijk met de Wimbledon finale erop en kwamen er later vanaf. Dik 3 uur op de baan staan ploeteren. Niet mijn allerbeste wedstrijd, maar ook niet slecht gespeeld en het publiek was tevreden. We waren als laatste partij over dus iedereen zat te kijken. Lang geleden dat ik voor zoveel mensen heb staan tennissen :D

7-5 6-7 6-3 *O*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99001399
Gefeliciteerd Komakie, had je wel eens verdiend geloof ik :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 3 juli 2011 @ 22:31:02 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99001662
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:26 schreef Norrage het volgende:
Gefeliciteerd Komakie, had je wel eens verdiend geloof ik :P
Na afgelopen seizoen een paar keer als kanonnenvoer te hebben gediend en een paar wedstrijden echt op een schijtmanier te hebben verloren is dit wel even heel erg lekker in ieder geval :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99002152
Onze mix was echt bizar trouwens. Echt superpot. We speelden tegen ongeveer onze beste vrienden van dezelfde vereniging dus we wisten precies wat te verwachten, maar waren overduidelijk de underdog. Gingen er dus lekker ontspannen in (ik tenminste, mijn mixpartner begon wel zwak, maar na een paar games was ze ook echt goed bezig). Zaten echt heerlijke rallies tussen, zelfs mijn service ( :') ) liep (verloor geen punt in mijn eerste 4 games, en dat was niet omdat mijn partner zo goed bezig was..ik serveerde voor mijn doen echt geweldig :) )
Dan ineens een game op 3-3 eerste set, echt 100x deuce en die verliezen we...Vervolgens 2 games op love verloren daarna en weg set...Maar goed, de wedstrijd was echt hoog niveau en leuke rallies..Dus wij lekker chill die 2e set in. Gaat gelijk ok op 2-2, dan maken zij 4-2 (waar ik denk, ok, wordt een routine 6-3 6-3 winst voor hun..maar ik vind het niet erg want lekker aan het ballen), wij gaan vervolgens naar 5-4* en daarna loopt het gewoon steady naar een tiebreak. Die spelen we geniaal uit en we staan ineens in de 3e set! Nooit verwacht. Set beginnen we goed, wordt 2-2...maar dan wordt het *2-5..Maar ik wist gewoon 100% dat we terug gingen komen. Onze servicegames wonnen we redelijk eenvoudig (op die ene break 3e set na dan) en de heer had net 5-2 gemaakt dus de 3 games die we gewoon kunnen winnen kwamen op een rij. Ok, wordt 5-4 en dan hebben ze wel een matchpoint :o maar slaat mijn partner gewoon vol haar allerbeste service van de wedstrijd en weg matchpoint _O_ We pakken de game en 5-5...daarna 2 love games later is het weer tiebreak...

En daarin ging werkelijk alles goed..Ik sla dropshots, dropvolleys, een backhandsmash en een mishit winner en we pakken de pot gewoon...echt ongekend gevoel haha. Leukste pot die ik dit jaar heb gespeeld (En niet omdat ik heb gewonnen)... :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 3 juli 2011 @ 23:11:37 #33
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99003847
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik heb de halve finale van Lars gezien, niet normaal wat die gast doet _O_ .
Joep heeft bij mij op school gezeten :P.
Ja en het mannetje is nog maar 15 he, echt te zien. Vooral die vlakke slagen... Moet eerlijk zeggen Joep heeft wel wat homo trekjes op de baan hoor, twijfelde zelfs of hij er geen was hahaha.
pi_99004149
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Ja en het mannetje is nog maar 15 he, echt te zien. Vooral die vlakke slagen... Moet eerlijk zeggen Joep heeft wel wat homo trekjes op de baan hoor, twijfelde zelfs of hij er geen was hahaha.
Voor zover ik hem ken kan ik me daar wel in vinden :P.

En gefeliciteerd Norrage, knappe overwinning tegen die twee.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:18:29 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99004160
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef Norrage het volgende:
Onze mix was echt bizar trouwens. Echt superpot. We speelden tegen ongeveer onze beste vrienden van dezelfde vereniging dus we wisten precies wat te verwachten, maar waren overduidelijk de underdog. Gingen er dus lekker ontspannen in (ik tenminste, mijn mixpartner begon wel zwak, maar na een paar games was ze ook echt goed bezig). Zaten echt heerlijke rallies tussen, zelfs mijn service ( :') ) liep (verloor geen punt in mijn eerste 4 games, en dat was niet omdat mijn partner zo goed bezig was..ik serveerde voor mijn doen echt geweldig :) )
Dan ineens een game op 3-3 eerste set, echt 100x deuce en die verliezen we...Vervolgens 2 games op love verloren daarna en weg set...Maar goed, de wedstrijd was echt hoog niveau en leuke rallies..Dus wij lekker chill die 2e set in. Gaat gelijk ok op 2-2, dan maken zij 4-2 (waar ik denk, ok, wordt een routine 6-3 6-3 winst voor hun..maar ik vind het niet erg want lekker aan het ballen), wij gaan vervolgens naar 5-4* en daarna loopt het gewoon steady naar een tiebreak. Die spelen we geniaal uit en we staan ineens in de 3e set! Nooit verwacht. Set beginnen we goed, wordt 2-2...maar dan wordt het *2-5..Maar ik wist gewoon 100% dat we terug gingen komen. Onze servicegames wonnen we redelijk eenvoudig (op die ene break 3e set na dan) en de heer had net 5-2 gemaakt dus de 3 games die we gewoon kunnen winnen kwamen op een rij. Ok, wordt 5-4 en dan hebben ze wel een matchpoint :o maar slaat mijn partner gewoon vol haar allerbeste service van de wedstrijd en weg matchpoint _O_ We pakken de game en 5-5...daarna 2 love games later is het weer tiebreak...

En daarin ging werkelijk alles goed..Ik sla dropshots, dropvolleys, een backhandsmash en een mishit winner en we pakken de pot gewoon...echt ongekend gevoel haha. Leukste pot die ik dit jaar heb gespeeld (En niet omdat ik heb gewonnen)... :)
Zo lekker als alles goed gaat he :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99004593
Whaaa
Helaas verloren in de finale tegen mijn herendubbel maatje. :P
Vooraf gezien was ik sowieso de underdog. Hij is echt zo vast, loopt goed maar valt weinig aan.
Dus dacht als ik ook gewoon alles terug breng wint hij sowieso, want ik maar toch ergens wel is een keer een fout.
Dus was gelijk in de aanval. Alle ballen op mijn forehand rechtdoor naar zijn mindere backhand, want die heeft die niet.
Maar bracht er wel weer veel terug mee. Dus af en toe een korte bal. Maar ik en aan het net volleren is soweiso al geen combi, maar deze week was het echt drama... :-p
Eerste set helemaal gelijk op tot 4-4 breekt hij me toch. Ik daarna weer breakpunten gehad maar benutte ze niet. 6-4 voor hem.
2e set begon slecht, brak hem wel gelijk weer terug. Kom bij 1-1 gewoon op 40-15 komt die terug tot deuce, voordeel, deuce, nadeel, deuce, nadeel en toen werd het 2-1 voor hem. Dat was echt de game van de 2e set. Vervolgens gingen alle games naar hem.
Achteraf gezien wel lekker staan ballen. En voor een eerste finale helemaal niet zo slecht. :)

Ben in de single van 8.3 naar 8.0 gegaan en in de dubbel van 8.2 naar 7.9, ben dus wel blij met dit toernooi :P Helemaal vanwege dat ik met de loterij een camera gewonnen heb... :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Daan2x256 op 03-07-2011 23:36:23 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 23:28:48 #37
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99004619
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef luckass het volgende:

[..]

Voor zover ik hem ken kan ik me daar wel in vinden :P.

En gefeliciteerd Norrage, knappe overwinning tegen die twee.
Haha inderdaad, maar zijn moeder stond toevallig achter mij en toen ving ik op dat hij steeds bij andere wijven sliep. Maar hij heeft idd wel wat trekjes, neemt niet weg dat hij ook geweldig kan tennissen.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:30:01 #38
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99004674
Zie trouwens bij steeds meer spelers een rode bespanning in het racket zitten, is dit een speciale bespanning ofzo? En welke bespanning is het?
pi_99006450
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:09 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Heb je ook meegedaan aan het toernooi? Zo ja, welke categorie?

Kan ook zomaar zijn dat hij de HE4 heeft lopen tanken, was natuurlijk eerder op de dag. Die gast is de nummer 21 van Nederland t/m 16. Kan echt al vreselijk goed tennissen voor zijn leeftijd.
Nee, heb niet meegedaan aan Made, maar speel wel in dezelfde regio - Breda.
pi_99007360
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Haha inderdaad, maar zijn moeder stond toevallig achter mij en toen ving ik op dat hij steeds bij andere wijven sliep. Maar hij heeft idd wel wat trekjes, neemt niet weg dat hij ook geweldig kan tennissen.
WTF :D. Daar zou ik hem dan weer niet voor aanzien.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:15 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Nee, heb niet meegedaan aan Made, maar speel wel in dezelfde regio - Breda.
Speel je haagse beemden deze week? :P
pi_99011301
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:44 schreef luckass het volgende:

[..]

WTF :D. Daar zou ik hem dan weer niet voor aanzien.

[..]

Speel je haagse beemden deze week? :P
Haha ja ik ook niet man. Maar zijn moeder stond het te vertellen dat hij op moest passen dat hij anders geen naam kreeg. Nja, tis wel zo'n gastje dat er altijd perfect bij moet lopen. Net na zijn wedstrijd ook weer, tiptop in orde. Maar gewoon de trekjes die hij heeft he ...
  maandag 4 juli 2011 @ 08:38:16 #42
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99011647
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:30 schreef Alovenac het volgende:
Zie trouwens bij steeds meer spelers een rode bespanning in het racket zitten, is dit een speciale bespanning ofzo? En welke bespanning is het?
Lastig te zeggen, er zijn meederere merken met een rode bespanning op de markt.
Tecnifibre pro red code is er 1 van, Babolat revenge zou het ook kunnen zijn, of een Penta tournament pro. Ik zal er vast nog wel een aantal vergeten. Vaak (niet altijd) is het zo dat felgekleurde snaren, polyestersnaren zijn. Bij jullie zijn het vaak rode snaren die je ziet, bij onze vereniging zijn het vaak blauwe snaren. (Babolat pro hurricane)
pi_99013277
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Lastig te zeggen, er zijn meederere merken met een rode bespanning op de markt.
Tecnifibre pro red code is er 1 van, Babolat revenge zou het ook kunnen zijn, of een Penta tournament pro. Ik zal er vast nog wel een aantal vergeten. Vaak (niet altijd) is het zo dat felgekleurde snaren, polyestersnaren zijn. Bij jullie zijn het vaak rode snaren die je ziet, bij onze vereniging zijn het vaak blauwe snaren. (Babolat pro hurricane)
Zie ze vooral bij gastjes van rond de 18/19 jaar die een 5 zijn in hun racket zitten.. Dus vroeg me af wat daar nu zo speciaal aan is, zijn deze duurder in prijs? Of wat is nou het verschil? Betere kwaliteit?
  maandag 4 juli 2011 @ 10:51:06 #44
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99014025
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:18 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Zie ze vooral bij gastjes van rond de 18/19 jaar die een 5 zijn in hun racket zitten.. Dus vroeg me af wat daar nu zo speciaal aan is, zijn deze duurder in prijs? Of wat is nou het verschil? Betere kwaliteit?
Bij dit soort tennissers zie je vaak polyester snaren. Polyester hoeft niet duurder te zijn. Tuurlijk heb je duurdere (vooral Tecnifibre en Babolat zijn wat duurder)
Polyester word vaak gebruikt door tennissers die veel bespaninngen kapot slaan. Polyester word over het algemeen iets slapper bespannen dan bijv. nylon of multifilament.
Snaren is iets heel persoonlijks, ikzelf speel niet vaak met polyester, zeker als ik een periode heb waarin ik minder vaak tennis, dan pak ik gewoon een comfortabele snaar. Ik bespan zelf, dus een racket bespannen kost me niet veel.
Of die rode snaren beter zijn? Das iets persoonlijks, misschien voor hun wel, maar dan hoeft het niet voor jou beter te zijn. Ligt erg aan je niveau en speelstijl, en of je blessuregevoelig bent, en of je techniek goed is, en wat voor racket je hebt, dat soort dingen.
pi_99014200
Gisteren mijn 5de finale van de 6 toernooien dit jaar verloren ;(

Maar, heb sinds vorige week nieuwe bespanning maar nu maakt mijn racket soms een erg hard dof geluid, te hard bespannen?
  maandag 4 juli 2011 @ 11:04:43 #46
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99014340
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
Gisteren mijn 5de finale van de 6 toernooien dit jaar verloren ;(

Maar, heb sinds vorige week nieuwe bespanning maar nu maakt mijn racket soms een erg hard dof geluid, te hard bespannen?
Als een racket te strak bespannen is, zou hij een te hoog geluid moeten maken. (een gitaarsnaar die strak staat, geeft een hoger geluid (hogere frequentie) dan een slappe snaar.
Wat het wel zou kunnen zijn? Misschien is er een grommet afgebroken (zo'n stukje kunststof dat de snaar beschermd, waar de snaar het racket doorgaat) Dit kan vreemde geluiden veroorzaken. Je kan hem altijd ff laten doormeten voor de zekerheid.
pi_99015147
hahaha net me mail gekeken ben ik 2e geplaatst in de GD6 met me "bazenmix" ( volgens chris ) vrij bizar, ik sta 6,2 en me partner 6,5

toch niet zo bijzonder maar goed wel relaxte speeltijden in ieder geval
sudo is powerrrr
  maandag 4 juli 2011 @ 11:43:55 #48
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99015484
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:32 schreef dekouwe het volgende:
hahaha net me mail gekeken ben ik 2e geplaatst in de GD6 met me "bazenmix" ( volgens chris ) vrij bizar, ik sta 6,2 en me partner 6,5

toch niet zo bijzonder maar goed wel relaxte speeltijden in ieder geval
Ik doe ook aan een toernooi mee, waar ik 6e geplaatst ben, maar als je de rankings erop naslaat, sta ik 2e ofzo. Het lijkt Wimbledon wel, waar ze resultaten uit voorgaande jaren mee laten tellen.

Hoezo bazenmix? Is je mixmaat goed, of ziet ze er goed uit, of beiden?
  maandag 4 juli 2011 @ 11:57:00 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99015869
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik doe ook aan een toernooi mee, waar ik 6e geplaatst ben, maar als je de rankings erop naslaat, sta ik 2e ofzo. Het lijkt Wimbledon wel, waar ze resultaten uit voorgaande jaren mee laten tellen.
Die plaatsingen zijn vaak idd gewoon @random of zo lijkt het :D.

quote:
Hoezo bazenmix? Is je mixmaat goed, of ziet ze er goed uit, of beiden?
Daar had ik het gisteren nog over, volgens mij kun je (op de lagere niveaus) gewoon beter iemand met een lekkere kont kiezen dan maanden te blijven zoeken naar een vrouw die een beetje kan tennissen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99016428
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:51 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bij dit soort tennissers zie je vaak polyester snaren. Polyester hoeft niet duurder te zijn. Tuurlijk heb je duurdere (vooral Tecnifibre en Babolat zijn wat duurder)
Polyester word vaak gebruikt door tennissers die veel bespaninngen kapot slaan. Polyester word over het algemeen iets slapper bespannen dan bijv. nylon of multifilament.
Snaren is iets heel persoonlijks, ikzelf speel niet vaak met polyester, zeker als ik een periode heb waarin ik minder vaak tennis, dan pak ik gewoon een comfortabele snaar. Ik bespan zelf, dus een racket bespannen kost me niet veel.
Of die rode snaren beter zijn? Das iets persoonlijks, misschien voor hun wel, maar dan hoeft het niet voor jou beter te zijn. Ligt erg aan je niveau en speelstijl, en of je blessuregevoelig bent, en of je techniek goed is, en wat voor racket je hebt, dat soort dingen.
Oké, thanks dit maakt een hoop duidelijk. Laatste vraag, wat voor effect heeft zo'n bespanning mbt de bal. Is dit voor spelers met veel power of beter voor spelers met veel spin?
  maandag 4 juli 2011 @ 12:40:38 #51
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99017293
Kan beide, voor spelers die met spin spelen is het vaak fijn, omdat de snaar beter op zijn plek blijft zitten. Nadal (die toch bekend staat als iemand die met veel spin slaat), tennist met de Babolat Pro hurricane tour is een 6 of 8 kantige snaar. omdat die snaar kantig is, heb je meer grip op de bal.
Er zijn ook vaal powerspelers die met polyester spelen. Sterker nog, volledig darm bespanning zie je steeds minder. Federer speelt met darm, en Luxilon (polyester-darm hybride bespanning)
Bij de betere tennissers zie je gewoon steeds meer polyester snaren.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:58:54 #52
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99017907
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daar had ik het gisteren nog over, volgens mij kun je (op de lagere niveaus) gewoon beter iemand met een lekkere kont kiezen dan maanden te blijven zoeken naar een vrouw die een beetje kan tennissen :).
_O-

Bij mij op de club is geen van beide aanwezig :P .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 4 juli 2011 @ 13:47:35 #53
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99019711
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef Salamando het volgende:

[..]

_O-

Bij mij op de club is geen van beide aanwezig :P .
Op 1 club waar ik tennis, ook niet, op de andere club, zitten wel een paar dames die mee kunnen in de 4, en ook nog eens een goed uiterlijk hebben.
pi_99020762
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:40 schreef tja77 het volgende:
Kan beide, voor spelers die met spin spelen is het vaak fijn, omdat de snaar beter op zijn plek blijft zitten. Nadal (die toch bekend staat als iemand die met veel spin slaat), tennist met de Babolat Pro hurricane tour is een 6 of 8 kantige snaar. omdat die snaar kantig is, heb je meer grip op de bal.
Er zijn ook vaal powerspelers die met polyester spelen. Sterker nog, volledig darm bespanning zie je steeds minder. Federer speelt met darm, en Luxilon (polyester-darm hybride bespanning)
Bij de betere tennissers zie je gewoon steeds meer polyester snaren.
Ik ben dus een speler die met veel spin speelt, mijn probleem is dus idd dat mijn bespanning veel te veel schuift. Was al een beetje aan het rondneuzen idd. Zeg nu steeds in de winkel, pleur er maar gewoon een standaard babolat bespanning in. Maar na 1 wedstrijd begint het al te schuiven en kan daar persoonlijk echt niet tegen. Je bespanning wordt er niet beter van als je ze steeds goed zet, maar als ik een spleet tussen mijn bespanning zie zitten dan moet tie gewoon gelijk goed gezet worden (iets tussen de oren ofzo).

Kan ik volgens jou dan het beste overstappen op zo'n rode babolat bespanning?
  maandag 4 juli 2011 @ 14:33:23 #55
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99021221
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Ik ben dus een speler die met veel spin speelt, mijn probleem is dus idd dat mijn bespanning veel te veel schuift. Was al een beetje aan het rondneuzen idd. Zeg nu steeds in de winkel, pleur er maar gewoon een standaard babolat bespanning in. Maar na 1 wedstrijd begint het al te schuiven en kan daar persoonlijk echt niet tegen. Je bespanning wordt er niet beter van als je ze steeds goed zet, maar als ik een spleet tussen mijn bespanning zie zitten dan moet tie gewoon gelijk goed gezet worden (iets tussen de oren ofzo).

Kan ik volgens jou dan het beste overstappen op zo'n rode babolat bespanning?
Ik weet niet hoe goed je techniek is? Ik hoor mensen met een gebrekige techniek nog wel eens klagen over arm en schouderpijn na het tennissen met polyester. Zeker als deze te strak wordt bespannen. Doe je normaal 25kg, dan zou ik voor een polyestersnaar voor 23,5kg gaan. je kunt het op zijn minst een keer proberen. Misschien bevalt het je wel, als je de ballen met een goede techniek en zuiver raakt, zul je niet zo snel last krijgen, dan wanneer je veel ballen buiten je sweetspot raakt. Tussen de ene en de andere snaar zit over het algemeen niet zo heel veel verschil, maar tussen mono's (zoals polyester en kevlar) en andere snaren wel.
Het is gewoon net wat je fijn vind, en daar kom je maar op 1 manier achter.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:51:32 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99021917
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe goed je techniek is? Ik hoor mensen met een gebrekige techniek nog wel eens klagen over arm en schouderpijn na het tennissen met polyester. Zeker als deze te strak wordt bespannen. Doe je normaal 25kg, dan zou ik voor een polyestersnaar voor 23,5kg gaan. je kunt het op zijn minst een keer proberen. Misschien bevalt het je wel, als je de ballen met een goede techniek en zuiver raakt, zul je niet zo snel last krijgen, dan wanneer je veel ballen buiten je sweetspot raakt. Tussen de ene en de andere snaar zit over het algemeen niet zo heel veel verschil, maar tussen mono's (zoals polyester en kevlar) en andere snaren wel.
Het is gewoon net wat je fijn vind, en daar kom je maar op 1 manier achter.
pff over pijn gesproken, afgelopen zaterdag een wedstrijd getennist waarbij ik een loeiharde service naar buiten bijna op de top van mijn racket pak, die klap voelde ik de volgende dag nog op m'n pols. Het is ook zo'n rare ondefinieerbare pijn. Dus ik ga binnenkort maar eens wat slapper laten bespannen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99021933
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe goed je techniek is? Ik hoor mensen met een gebrekige techniek nog wel eens klagen over arm en schouderpijn na het tennissen met polyester. Zeker als deze te strak wordt bespannen. Doe je normaal 25kg, dan zou ik voor een polyestersnaar voor 23,5kg gaan. je kunt het op zijn minst een keer proberen. Misschien bevalt het je wel, als je de ballen met een goede techniek en zuiver raakt, zul je niet zo snel last krijgen, dan wanneer je veel ballen buiten je sweetspot raakt. Tussen de ene en de andere snaar zit over het algemeen niet zo heel veel verschil, maar tussen mono's (zoals polyester en kevlar) en andere snaren wel.
Het is gewoon net wat je fijn vind, en daar kom je maar op 1 manier achter.
Tennis nu in totaal al zeven jaar, dus techniek is geen probleem. Raak de ballen over het algemeen wel zuiver aan beide kanten.. Moet het dan misschien toch eens gaan proberen.
  maandag 4 juli 2011 @ 15:23:39 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99023212
Ik heb na afgelopen weekend ook wel last van mijn arm, maar dat komt gewoon van 4 wedstrijden in 4 dagen. Een beetje spierpijn.

ouwe vent he....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 juli 2011 @ 15:28:45 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99023408
Wel grappig, in augustus is er in m'n omgeving een toernooitje waar je 1000,- aan goud kunt winnen (wordt verloot onder de winnaars van alle categorieën).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99026327
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hoezo bazenmix? Is je mixmaat goed, of ziet ze er goed uit, of beiden?
Ik weet eigenlijk niet of ze goed kan tennissen, maar ze ziet er goed uit!
sudo is powerrrr
  maandag 4 juli 2011 @ 16:43:36 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99026366
foto's? ;)
pi_99032130
dat lijkt me niet verstandig
sudo is powerrrr
  maandag 4 juli 2011 @ 19:11:59 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99032471
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef dekouwe het volgende:
dat lijkt me niet verstandig
Want, dan geloven je niet meer? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 juli 2011 @ 19:12:35 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99032496
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef Maanvis het volgende:
Wel grappig, in augustus is er in m'n omgeving een toernooitje waar je 1000,- aan goud kunt winnen (wordt verloot onder de winnaars van alle categorieën).
Dat is wel vet :D

In het toernooi van afgelopen week werd een reis naar Praag verloot. Dan heb ik liever dat goud :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99032906
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Want, dan geloven je niet meer? :P
Ghehe het zijn niet mijn woorden over die bazenmix ;-)
sudo is powerrrr
pi_99045350
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:32 schreef dekouwe het volgende:
hahaha net me mail gekeken ben ik 2e geplaatst in de GD6 met me "bazenmix" ( volgens chris ) vrij bizar, ik sta 6,2 en me partner 6,5

toch niet zo bijzonder maar goed wel relaxte speeltijden in ieder geval
Ik moet tegen een of andere ouwe baas van 55 die Nationale Veteranenkampioenschappen speelt.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99054283
Vorige week de clubkampioenschappen GD7 gewonnen, die meetellen voor DSS. Blijkt maar weer eens hoe krom het systeem werkt voor dubbelresultaten. Ik heb 2 geldige resultaten en ga er qua rating op achteruit :D Speelde samen met een sterke partner (zij 6,4 actueel, ik 8,17). Ben het jaar begonnen op 7,39 (inclusief de "bonus"), vervolgens 2 keer in de competitie verloren en twee keer een 9,7 erbij. Sta dan 8,17 gemiddeld. Nu krijg ik door de winstpartijen 2 keer een resultaat dat 0,5 punt onder mijn rating ligt, dus 2 keer 7,67. Deze 2 resultaten vervangen echter 2 basisresultaten van 7,39. Dus ga van 8,17 naar 8,26! Nu heb ik 4 resultaten staan, als ik niet nog meer wil zakken kan ik dus beter niet meer spelen. Nu komt het mij wel goed uit, vriendin is net begonnen met tennissen dus nu kan ik volgend jaar met haar mixen in de 8 :P Maar het is duidelijk dat er nog wel wat scheelt aan het DSS systeem.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:13:27 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99055582
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef ClayDavis het volgende:

[..]

Ik moet tegen een of andere ouwe baas van 55 die Nationale Veteranenkampioenschappen speelt.
Ik moest vorige week ook tegen 1 die daar aan mee heeft gedaan. Kwam ook nog wel eens een rondje verder. Hij kon zeker wel aardig tennissen. Je moet je niet vergissen in dat soort mensen. Deze man was ook hartstikke fit. Hij had dus heel veel ballen en alles wat hij deed zat een idee achter waardoor hij heel weinig fouten maakte. Wat je bijvoorbeeld tegen jongere mensen nog wel eens hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:21:51 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99055783
Ik heb gemaild naar die lui die een uitslag verkeerd hebben ingevuld.
De verkeerde rating werkt nu al door in mijn andere uitslagen. Ik heb gewonnen van iemand die zonder de verkeerde uitslag meer dan een punt lager staat dan ik en nu stond hij er net binnen. Een andere geloof ik net niet. Maar ik heb er dus niet alleen een onterechte slechte uitslag bij, maar het heeft ook doorgewerkt

Zouden ze die laatste uitslagen ook aanpassen als ze de verkeerde uitslag hebben aagepast? Ik neem aan van wel? Zou toch best wel veel schelen in mijn rating volgens mij...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:30:22 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99056034
Ik heb het eens even doorgerekend en volgens mij kost het me gewoon bijna 0.2 punten als die uitslagen worden meegerekend :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99071464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik moest vorige week ook tegen 1 die daar aan mee heeft gedaan. Kwam ook nog wel eens een rondje verder. Hij kon zeker wel aardig tennissen. Je moet je niet vergissen in dat soort mensen. Deze man was ook hartstikke fit. Hij had dus heel veel ballen en alles wat hij deed zat een idee achter waardoor hij heel weinig fouten maakte. Wat je bijvoorbeeld tegen jongere mensen nog wel eens hebt.
Klopt, maar aangezien ik over het algemeen precies hetzelfde spelletje speel heb ik wel een voordeel. Ze hebben ook vaak een redelijk 'stijve' techniek, als je begrijpt wat ik bedoel.

Onderschatten zal ik niet doen, want hij staat gewoon 4,4 :P.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99081067
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik doe ook aan een toernooi mee, waar ik 6e geplaatst ben, maar als je de rankings erop naslaat, sta ik 2e ofzo. Het lijkt Wimbledon wel, waar ze resultaten uit voorgaande jaren mee laten tellen.

Hoezo bazenmix? Is je mixmaat goed, of ziet ze er goed uit, of beiden?
De week voordat het toernooi begint worden de schema's in orde gemaakt (neem ik aan). En in die week wil er nog wel is wat veranderen qua ratings. Viel mij namelijk ook al op laatst.

Ik zit nu trouwens op een streak van 9. Tellen we hier alle wedstrijden of alleen de enkels want dan zit ik nog maar op 6. :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:44:13 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99081394
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef ClayDavis het volgende:

[..]

Klopt, maar aangezien ik over het algemeen precies hetzelfde spelletje speel heb ik wel een voordeel. Ze hebben ook vaak een redelijk 'stijve' techniek, als je begrijpt wat ik bedoel.

Onderschatten zal ik niet doen, want hij staat gewoon 4,4 :P.
Ik heb toen voornamelijk van hem gewonnen door hoog tempo proberen te spelen. Op een gegeven moment loopt hij dan toch tegen een beperking aan op die leeftijd, maar die beperking lag wel veel hoger dan ik verwacht had.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:44:51 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99081431
Mailtje gestuurd naar de toernooileiding van het toernooi waar ik een verkeerde uitslag van kreeg en ze hebben het al doorgestuurd naar de KNLTB met de vraag het aan te passen. Toch wel netjes dat ze dat zo snel doen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99085135
SHIT VERLOREN! :( Mijn streak duurde uiteindelijk 14 wedstrijden. :) Nu beginnen aan een nieuwe streak.
pi_99085268
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:38 schreef truedestiny het volgende:

[..]
Ik zit nu trouwens op een streak van 9. Tellen we hier alle wedstrijden of alleen de enkels want dan zit ik nog maar op 6. :P
Alleen enkel!
pi_99086223
Zo speel je 5 dagen niet en dan plannen ze er weer 3 of 4 in 3 dagen.
pi_99087554
Mijn ma had het er over dat in de finale van Wimbledon de Servische fans zich weer van hun slechtste kans hebben laten zien, iemand die hier wat meer van weet?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:33:57 #79
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99092411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn ma had het er over dat in de finale van Wimbledon de Servische fans zich weer van hun slechtste kans hebben laten zien, iemand die hier wat meer van weet?
Tijdens de wedstrijd niet. Na de wedstrijd zal er ongetwijfeld het een en ander gebeurd zijn. Maar die servische fans hebben toch altijd mot met kroatische fans?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99092822
Wat doet dit in dit topic :P?
pi_99094118
:W

Ik ga zondag beginnen aan mijn allereerste officiële toernooi. Ik heb vroeger (van mijn 9e tot 12e ongeveer) op tennis gezeten en nu op mijn 18e heb ik het weer opgepakt. Ik heb nooit competitie ofzo gespeeld dus ben niet echt een goede speler (8 :+ ) maar gaat steeds beter. Ik ben benieuwd wat voor niveau ik kan verwachten, de eerste ronde moet ik tegen een jongen die allemaal jeugdtoernooien speelt in de 12-jaar categorie _O- _O-

Ik kan alleen maar verliezen :P ach hij zal vast niet erg hard slaan
pi_99099929
Welk niveau en toernooi heb je je ingeschreven? Vaak zijn de toernooien vanaf 17+ in de 7 en 8

Heb vorige week een toernooi gespeeld 5 wedstrijden gespeeld, maar is nog steeds niet verwerkt, normaal altijd op maandag gelijk. Uitslagen staan wel allemaal op toernooi.nl
Wat moet ik doen? Zeker mailtje naar de wedstrijdleiding, of niet?
Overige spelers van dat toernooi ook nog niet verwerkt btw..
pi_99100074
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:17 schreef Daan2x256 het volgende:
Welk niveau en toernooi heb je je ingeschreven? Vaak zijn de toernooien vanaf 17+ in de 7 en 8

Heb vorige week een toernooi gespeeld 5 wedstrijden gespeeld, maar is nog steeds niet verwerkt, normaal altijd op maandag gelijk. Uitslagen staan wel allemaal op toernooi.nl
Wat moet ik doen? Zeker mailtje naar de wedstrijdleiding, of niet?
Overige spelers van dat toernooi ook nog niet verwerkt btw..
Geduld, dat komt vast wel goed :)
pi_99100670
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Geduld, dat komt vast wel goed :)
Oke zal nog wel ff wachten dan... :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:07:50 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99107601
Hmm waar ik bang voor was is ook nog gebeurd :(

Ze hebben de verkeerde uitslag verwijderd, maar ondertussen is de uitslag van deze afgelopen week niet verwijderd en komt die dus toch achter mijn naam.

Dus:

Ik begon als een 5.2
Toen kreeg ik een verkeerde uitslag in week 1 waardoor ik 5.4 werd
Een week later win ik van een 6.4 en krijg ik er een 5.4 bij.

Nu is die verkeerde uitslag weg gehaald waardoor ik weer 5.2 was. Maar dan zou die 5.4 niet meegerekend moeten zijn, maar dat is wel gebeurd.

Het scheelt niet zo bizar veel. Ik word ipv een hoge 4.9 een lage 5.0, maar toch....

Mailtje naar de KNLTB? Of zou dat geen zin hebben?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99107637
wordt dat aan het eind van het jaar niet verrekend?
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:47:20 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99109073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
wordt dat aan het eind van het jaar niet verrekend?
Het lijkt mij dat er gewoon een rekenmachine achter zit die uitslagen bij elkaar optelt... Misschien dat er een weekje overheen gaat...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99110832
Ik zou wel even mailen, volgens mij worden resultaten niet met terugwerkende kracht aangepast.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:48:54 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99111492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef luckass het volgende:
Ik zou wel even mailen, volgens mij worden resultaten niet met terugwerkende kracht aangepast.
toch maar even een mailtje gestuurd....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99124226
Vanavond maar proberen in de HE7 ipv in de 8 :P
Ken m'n tegenstander, heeft een techniek van likmevesje.
Heeft geen backhand, laat racket hangen, loopt naar achter tijdens het slaan, maar krijgt de ballen toch diep met topspin...
Heel veel spelers verliezen omdat het in hun hoofd gaat zitten... Nu aan mij de test :)
pi_99126867
Deze week doe ik mee in de mix. 2 wedstrijden gewonnen ( lange potten van +2u.. ). Komend weekend de kwart finale :)

Ik heb mijn service ook weer helemaal terug. Gisteren gewoon 5 aces geslagen :D dat is me in 4 jaar nog nooit gelukt.
pi_99127784
Ik doe deze week aan het open toernooi mee van mijn eigen club. :) HE en HD 5

maandag herendubbel gewonnen in 3 sets 6-3 4-6 6-1 ging wel redelijk maar ik zou het wel een keer leuk vinden als we een keer een constante dubbel kunnen neerzetten van plaats goed begin>dip>opleving.

Gisteravond om half 11 de baan op voor mijn enkel. Ik had op internet gezien dat het een 6je was en dat ik dit dus wel zou moeten winnen. Maar hij bleek gewoon te spelen als een goede 5. Daarbij had die beide slagen dubbelhandig. Eerste keer dat ik tegen zo'n speler moest en ik vond het maar lastig te lezen. Uiteindelijk half 1 de baan af met 6-3 4-6 6-4. :D daarna lekker blijven zitten tot 4 uur. veel te gezellige club. _O-

Vrijdag kwartfinale HE weer om kwart voor 10, wat altijd uitloopt. :% En zaterdag de halve in de dubbel.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:55:11 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99128889
Gemaild naar de KNLTB.
Jammer maar de uitslag van afgelopen week kan niet meer worden terug gedraaid. Schijnt niet met terugwerkende kracht te kunnen.
Een beetje belachelijk eigenlijk dat iemand een fout maakt het maar gedeeltelijk terug gedraaid kan worden. Het is geen wereldramp, meer iets principieels.

De uitslag de ik niet behoor te hebben van afgelopen week blijft in ieder geval staan, maar de verkeerde uitslag van 2 weken geleden is in ieder geval verwijderd.

Als die van afgelopen week niet was blijven staan had ik weer in de 4.9 gezeten. Nu zit ik net in de 5.0. :( Psychologisch he :P

Ik begin in ieder geval weer richting mijn oude niveau te komen. Nu lekker een dikke maand geen toernooien meer spelen :')

Zul je trouwens net zien dat ik aan het eind van het jaar 0.1 punt te kort kom om weer 4 te worden en dat het komt omdat die ene uitslag er niet bij staat :')

Niet dat ik het idee heb dat ik 4 ga worden verder ofzo.... :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99140959
Gister half 11 de baan op, kwam er half 1 weer vanaf 7-6 6-4 verlies.. snap er nog niks van zijn spel. Hoe kun je als schepper zoveel mazzelballen met topspin op de lijn hebben.
Kon ook niks lezen van die kerel en hij liep als een gazelle, zoveel had hij terug.. meh balen :{
Vanavond lekker in de halve finale GD8 tegen 9 tjes... lekker alleen maar alles terug brengen denk ik dat voldoende is... :P
pi_99150287
Ik moet nu tegen iemand van Voetbal International spelen. :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:37:07 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99150353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik moet nu tegen iemand van Voetbal International spelen. :D
ja wie dan!?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99155382
Vanmorgen paar uurtjes op de baan gestaan en kan met een lekker gevoel richting de kwartfinale van morgen tegen de nummer vier geplaatst :).

Trainen gisteren ging namelijk schandalig slecht.
pi_99155439
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef KentdeBruin het volgende:
SHIT VERLOREN! :( Mijn streak duurde uiteindelijk 14 wedstrijden. :) Nu beginnen aan een nieuwe streak.
Mwhahaha })
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:29:18 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99155502
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:26 schreef Alovenac het volgende:
Vanmorgen paar uurtjes op de baan gestaan en kan met een lekker gevoel richting de kwartfinale van morgen tegen de nummer vier geplaatst :).

Trainen gisteren ging namelijk schandalig slecht.
Slechte generale....

Ik tennis nooit op de dag voor een wedstrijd. Op de 1 of andere manier gaat het dan altijd ruk :D
Tenzij je natuurlijk de dag ervoor een wedstrijd moet spelen, dan kan het niet anders...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99155738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja wie dan!?
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:50:12 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99156496
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef luckass het volgende:

[..]

Freek jansen dus, 1 van de mindere goden :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:59:32 #102
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99156961
Ik speel begin augustus weer een toernooitje, en misschien de week daarvoor ...

Stelletje broodtennissers hier die week in week uit partijen naar zich toe slepen, veel te overdreven :{w
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_99157138
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik speel begin augustus weer een toernooitje, en misschien de week daarvoor ...

Stelletje broodtennissers hier die week in week uit partijen naar zich toe slepen, veel te overdreven :{w
Tsja wat moet je anders doen in je vakantie? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99158105
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik speel begin augustus weer een toernooitje, en misschien de week daarvoor ...

Stelletje broodtennissers hier die week in week uit partijen naar zich toe slepen, veel te overdreven :{w
Lekker elke week een ander toernooitje... :)
Alleen mijn slaapritme is nu compleet in de war... voordat ik sliep vannacht was het half 3 en dan wel weer gewoon om 7 uur de wekker... :z
pi_99158446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja wat moet je anders doen in je vakantie? :?
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:40:02 #106
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99161054
Het was ook meer een geintje boys ;)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_99162202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Slechte generale....

Ik tennis nooit op de dag voor een wedstrijd. Op de 1 of andere manier gaat het dan altijd ruk :D
Tenzij je natuurlijk de dag ervoor een wedstrijd moet spelen, dan kan het niet anders...
Ik moest het vandaag even doen, want gister was zo'n drama dat het gewoon in mijn hoofd zat. En anders begin ik morgen weer met angst aan de wedstrijd..
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:47:25 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99165552
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:11 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Ik moest het vandaag even doen, want gister was zo'n drama dat het gewoon in mijn hoofd zat. En anders begin ik morgen weer met angst aan de wedstrijd..
Bij mij is het al mijn hele leven zo.
Speel ik de dag ervoor, gaat het sowieso kut. Speel ik met inspelen goed, gaat het ruk. Speel ik met inspelen ruk, gaat het wel prima :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:00:57 #109
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99166107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij mij is het al mijn hele leven zo.
Speel ik de dag ervoor, gaat het sowieso kut. Speel ik met inspelen goed, gaat het ruk. Speel ik met inspelen ruk, gaat het wel prima :D
Dat laatste heb ik met mn service .. Als die bij het inspelen lekker gaat, is het ruk in de wedstrijd en andersom :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_99171337
Haha met een goed gevoel richting morgen. 6-0 eerste set gewonnen zonder ook maar een punt te verliezen :D.
pi_99171397
Ik heb gewonnen van Freek Jansen! :D 4-6 6-3 6-3!!! Ik snap nu waarom zijn bijnaam Freek "de muur" Jansen is. Die vent had werkelijk alles.! Nu kwartfinale HE6. Terwijl ik er in de HE7 in de eerste ronde eruit lag. :P
pi_99171461
Doet 'ie nog de groeten aan Johan? :P
pi_99172172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef luckass het volgende:
Doet 'ie nog de groeten aan Johan? :P
Ja, na afloop heb ik heel leuk lopen praten met hem over voetbal en tennis! Aardige vent.
pi_99173815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:56 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Ja, na afloop heb ik heel leuk lopen praten met hem over voetbal en tennis! Aardige vent.
Geinig :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:07:27 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99179718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik met mn service .. Als die bij het inspelen lekker gaat, is het ruk in de wedstrijd en andersom :D
Me service gaat sowieso gewoon ruk dit seizoen dus dat is vrij simpel voor me. :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99181117
hhmmm 2 weekjes niet tennissen en meteen bloed blaartje in me hand palm :-/ dat is snel gegaan.
Merk wel dat met fitness me eelt naar de knoppen gaat, wellicht is dat de oorzaak
sudo is powerrrr
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:12:30 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99186609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik met mn service .. Als die bij het inspelen lekker gaat, is het ruk in de wedstrijd en andersom :D
Ik zeg altijd dat ik bij het inspelen de fouten maak die ik in de wedstrijd dan niet maak ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99187600
Lekker weer een finale zondag. :) Nu niet in de HE8 maar in de GD8 :)
Halve met 7-5 6-3 gewonnen!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:40:13 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99188017
Gisteren weer een wedstrijd in HD8 zonder enige tegenstand, met 6-1 6-1 gewonnen. Volgend jaar doen we gewoon in de HD7 mee. Dan zitten er tenminste niet van die flutpartijen bij.
Het ergste is dat mensen die niet goed kunnen tennissen ook wel eens superonsportief zijn. M'n maat haalt ballen uit de andere baan voor de tegenstander terwijl ik ontvang, begint die gozer gewoon te serveren als m'n maat nog aan het teruglopen is. Zeg ik er wat van, zegt ie tegen mij "Maar jij stond toch klaar" :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:46:12 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99188186
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik bij het inspelen de fouten maak die ik in de wedstrijd dan niet maak ;).
Ik zeg dat altijd als een tegenstander de bal op de netband slaat. "Die kun je in de wedstrijd in ieder geval niet meer slaan".
Te flauw voor woorden :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:54:05 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99188445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zeg dat altijd als een tegenstander de bal op de netband slaat. "Die kun je in de wedstrijd in ieder geval niet meer slaan".
Te flauw voor woorden :')
inspelen is voor mij iig geen indicatie voor hoe iemand in de wedstrijd speelt ;). Soms denk ik bij het inspelen "kut we gaan verliezen" en dan gaat het kei goed, en soms is het precies omgekeerd :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99190685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

inspelen is voor mij iig geen indicatie voor hoe iemand in de wedstrijd speelt ;). Soms denk ik bij het inspelen "kut we gaan verliezen" en dan gaat het kei goed, en soms is het precies omgekeerd :D.
Had gister precies hetzelfde. :P
Dacht, ja walsen we wel even overheen, geen techniek, blabla... maar ze hadden wel de meest vreemde ballen terug het net over. Moet je toch weer afwachten tot je een punt kan maken.
Toch weer gewoon 1,5 uur geduurd voor een 2 setter. Wil wel eens gewoon binnen het uur klaar zijn, maar maak altijd teveel fouten. :P

Laatste wedstrijden: 1:20, 1:30, 2:07, 1:28, 1:33, 1:35, 1:24, 1:39, 1:42

Competitie constant dubbelen tegen 6jes hebben wel mijn win/loss in de dubbel hard naar beneden gehaald...
Winst/verlies enkelspel 5/4
Winst/verlies dubbelspel 7/17

[ Bericht 4% gewijzigd door Daan2x256 op 08-07-2011 11:06:30 ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:02:23 #123
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99190846
GD7 kwart finale verloren. Ik balde als een natte krant :(
pi_99190998


[ Bericht 100% gewijzigd door Daan2x256 op 08-07-2011 11:06:43 ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:09:52 #125
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99191194
Ik ben een beetje een cijfertjes/statistiek freak en zodoende heb ik al mijn officiële wedstrijden bijgehouden. Ik sta op 3000 games in 5 jaar tijd :D Tevens zit ik nu op 170 wedstrijden..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:18:29 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99191554
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:58 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Had gister precies hetzelfde. :P
Dacht, ja walsen we wel even overheen, geen techniek, blabla... maar ze hadden wel de meest vreemde ballen terug het net over. Moet je toch weer afwachten tot je een punt kan maken.
Toch weer gewoon 1,5 uur geduurd voor een 2 setter. Wil wel eens gewoon binnen het uur klaar zijn, maar maak altijd teveel fouten. :P

Laatste wedstrijden: 1:20, 1:30, 2:07, 1:28, 1:33, 1:35, 1:24, 1:39, 1:42

Competitie constant dubbelen tegen 6jes hebben wel mijn win/loss in de dubbel hard naar beneden gehaald...
Winst/verlies enkelspel 5/4
Winst/verlies dubbelspel 7/17
Die tijden op toernooi.nl moet je niet op varen :). Hoevaak ga je niet eerder of later de baan op?
Anyway, ik had 1 wedstrijd van 3 kwartier en 1 van 50 minuten in dit toernooi :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:45:32 #127
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99192646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die tijden op toernooi.nl moet je niet op varen :). Hoevaak ga je niet eerder of later de baan op?
Anyway, ik had 1 wedstrijd van 3 kwartier en 1 van 50 minuten in dit toernooi :).
Verschilt per club, er zijn toernooien die ruim inplannen, en toernooien die strak inplannen ;).
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99216788
En dan is de wedstrijdleiding voor morgen niet te bereiken terwijl je niet kan spelen :').
pi_99222295
Iemand ervaring met tape spelen icm blaar ? Wat voor tape etc ? heb al een rolletje leukoplast maar ben daar niet helemaal van overtuigd.
sudo is powerrrr
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:10:13 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99222686
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef dekouwe het volgende:
Iemand ervaring met tape spelen icm blaar ? Wat voor tape etc ? heb al een rolletje leukoplast maar ben daar niet helemaal van overtuigd.
Ik gebruik altijd van die blarenpleisters (compeed gevallen) en daar door ik dan wat sporttape overheen. Dat Compeed zit vrij comfortabel, maar blijft niet goed zitten en tape doet over het algemeen erg pijn om het eraf te halen en is niet echt hygienisch.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:34:30 #131
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99223839
Hoppaaaaaaa! Zojuist vierde geplaatst uit het toernooi gegooid in de kwartfinale. 6-1 2-6 6-3. Beste spel van de afgelopen weken gespeeld, heerlijke spreiding!

In de tweede set zat ik er wel even doorheen, de warmte etc. Heb hem maar weg lopen tanken toen ik op 2-3 gebroken werd, in de hoop dat ik in de derde kon knallen. En dat lukte!

Moest op 3-2 in de derde nog wel even aan de bak, stond 0-40 achter en in deuce ook nog 2 BP's weg weten te werken. Maar mijn service liep ouderwets prima.

Morgen halve finale :).
pi_99233037
Kreeg om half 11 een berichtje van me partner dat me wedstrijd is uitgesteld naar vrijdag 22:00 bizarre tijd.
Maar voor me hand is het perfect want ik kan er nu echt niks mee. We zitten in een poultje 1e wedstrijd dinsdag .. en daarna vrijdag ( ipv morgen of over 10 uur ) en finale is dan op zaterdag
sudo is powerrrr
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:05:23 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99235269
Ik hoor van steeds meer mensen dat er finales op zaterdag gespeeld worden. Voor mijn gevoel is dat nieuw ?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99236064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:05 schreef Komakie het volgende:
Ik hoor van steeds meer mensen dat er finales op zaterdag gespeeld worden. Voor mijn gevoel is dat nieuw ?
Je hebt van die paupers die zondag verhinderd zijn :') En toernooileidingen willen daar nog wel eens mee helpen en dan de finale op zaterdag laten spelen. Anders dan dat maak ik het nog niet zo vaak mee.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:38:37 #135
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99242641
Halve finale verloren van een iets betere tegenstander. 4-6 5-7. Tegenstander is vroeger altijd een goede 5 geweest tot hij een pees scheurde in zijn arm. Dubbelt nu al wel weer in de 5 zeitie, maar dat liet zijn enkel rating nog niet toe.

Speelde echt sterk qua service volley betreft en had er echt moeite mee in het begin. Veel passeerslagen waren nog wel sterk en er soms langs, maar wilde vooral de ralley aanhouden en dat dit hij dus niet.

In de tweede set had ik een break te pakken, maar weigerde ik te serveren voor 5-2 en werd het uiteindelijk 5-4. Toen kreeg ik weer 2 break/setpoints maar die liet ik ook onbenut helaas.

Verder alleen maar lof gehad van mijn tegenstander, dat ik de betere was van de twee en dat hij het maar probeerde met het spel te ontregelen en veel oplopen. Dat hij ook zeker niet mee wilde gaan in de ralleys omdat hij dan kansloos was tegen mij. Verder had tie gewoon een ijzersterke eerste service en de eerste volley was ook vaak gelijk af. Desondanks wel een paar keer prima zelf aan het net gespeeld en een paar goede passeerslagen uitgedeeld..

Geen schande dus, al lagen er wel kansen in de tweede set voor een derde set.
pi_99260083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mwhahaha })
Hoe werkt zo'n streak?? Ik was 14 wedstrijden ongeslagen in de 7 toen verloor ik. Maar ik sta nu in datzelfde toernooi in de finale van de 6 :D dus mag ik nu toch doortellen want dan ben ik 18 wedstrijden ongeslagen. Tot nu toe heb ik dit jaar altijd in een bepaalde categorie alle wedstrijden gewonnen. Ik vindt het iniedergeval net zo knap. :d :d
pi_99269691
Verdomme... gister lekker in de GD7 aan het ballen, ging perfect. Tot ik een hypo kreeg na alle hoeken van de baan gezien had in 1 rally. :{
Licht in m'n hoofd, trillen als de malle en misselijk.
Gelijk Dextro genomen. Duurde ongeveer 3 games tot ik weer een beetje normaal was. Toen was de eerste al afgelopen. 2e set nog geprobeerd om goed te spelen, maar teveel fout waardoor we die ook met 6-4 verloren. Echt balen.. :{
Ligt denk ik aan o.a. slaap tekort. Moest bijna elke keer om 22:00 spelen. Vind ik echt geen tijd. En dan ergens rond half 2 thuis komen en om 7 uur weer de wekker.
Vandaag moet ik nog finale in de GD8 spelen, die pers ik er nog wel uit. :P Daarna een week geen tennis meer gelukkig. Kan ik weer even bijtanken... :)
pi_99285385
4-6 2-6 verloren in de 6 trouwens. Veel leukere wedstrijd als al dat geprik in de 7 :r.
pi_99289594
Niet te geloven, ik moest dus echt tegen een jongetje van 12 jaar :')
6-0 6-2 gewonnen, vond het wel zielig voor hem. Domme ouders ook die hem hiervoor inschrijven

Tegen zo'n iemand kan je ook niet normaal tennissen, was echt niks aan :D
pi_99309897
Eerste toernooioverwinning is binnen :-) Weliswaar in de 8 maar alles ging lekker, m'n maatje ging ook super en met 6-2 6-3 gewonnen. :D Nu een weekje rust en dan knallen in de gd8 en hd7 :)
  maandag 11 juli 2011 @ 10:00:01 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99311454
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 07:48 schreef Daan2x256 het volgende:
Eerste toernooioverwinning is binnen :-) Weliswaar in de 8 maar alles ging lekker, m'n maatje ging ook super en met 6-2 6-3 gewonnen. :D Nu een weekje rust en dan knallen in de gd8 en hd7 :)
wij hadden gisteren net een toernooioverwinning misgelopen, 6-4 en 5-4 in de 2e set en toen lieten we het liggen :'). 5-7 en 1-6 :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99319119
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wij hadden gisteren net een toernooioverwinning misgelopen, 6-4 en 5-4 in de 2e set en toen lieten we het liggen :'). 5-7 en 1-6 :').
Zonde! Echt jammer.
pi_99319660
Morgen mag ik na een sabbatical van een week weer tennissen! 1e ronde HE6..Eens kijken of ik de 6 weer kan winnen, ben uiteraard 1e geplaatst O-)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99341043
6-3 7-6 gewonnen in de 7. Alles liep zoals het moest en ook eindelijk weer eens wat rating erbij.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 00:25:34 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99349106
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je hebt van die paupers die zondag verhinderd zijn :') En toernooileidingen willen daar nog wel eens mee helpen en dan de finale op zaterdag laten spelen. Anders dan dat maak ik het nog niet zo vaak mee.
Of je moet natuurlijk gelovig zijn. Je mag eigenlijk geen verhinderingen opgeven, maar als je vanuit je geloof niet op zondag mag spelen, kan dat wel weer. Als niet gelovige zeg ik, belachelijk... maar dat ben ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 juli 2011 @ 00:26:12 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99349140
Hoe grappig is deze trouwens. Gemaakt bij het toernooi vorige week. bijna identitek :D

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 juli 2011 @ 01:29:34 #147
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99351600
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Of je moet natuurlijk gelovig zijn. Je mag eigenlijk geen verhinderingen opgeven, maar als je vanuit je geloof niet op zondag mag spelen, kan dat wel weer. Als niet gelovige zeg ik, belachelijk... maar dat ben ik.
Ik moet nog een zware Christen zien die fatsoenlijk kan tennissen stiekem :@ .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 12 juli 2011 @ 01:56:54 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99352304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik moet nog een zware Christen zien die fatsoenlijk kan tennissen stiekem :@ .
Nog nooit tegen getennist.
Hoewel ik vorige week in die finale wel een beetje op mijn woorden moest passen. Wapenveld is nogal een Christelijke gemeente. Al die lui op het terras kwamen zo rechtstreeks in hun nette pak uit de kerk. En gewoon wel weer lekker biertjes weg tikken he :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:07:43 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99355041
ik denk dat ik een nieuw racket niet meer laat bespannen door tennisdirect, afgelopen donderdag laten testen en er zat nog maar 18,5 kg op, dat voor een racket dat ik sinds eind maart heb!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:11:15 #150
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_99355074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik moet nog een zware Christen zien die fatsoenlijk kan tennissen stiekem :@ .
Ik ken wel een zware Kristen, maar die kan ook niet tennissen. Ik ga binnenkort maar eens naar de fysio, ik kan niet meer normaal slaan zonder dat ik last krijg van m'n bovenarm/elleboog. Erg irritant, heb er nu ook last van als ik niet aan het tennissen ben.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:16:38 #151
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99355116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:07 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat ik een nieuw racket niet meer laat bespannen door tennisdirect, afgelopen donderdag laten testen en er zat nog maar 18,5 kg op, dat voor een racket dat ik sinds eind maart heb!
Dat is vrij normaal, na 24 uur ben je al meer dan een kg kwijt, en naarmate je tennist loopt je bespanning terug. Dus na een maand of 3-4 ben je al behoorlijk wat kilootjes kwijt. Ook als je niet tennist lopen de kg's terug.
Ik pre-stretch mijn snaren voordat ik de vastklem, waardoor mijn bespanning in het begin wat harder aanvoelt, maar daarna wel minder terugloopt
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:17:46 #152
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99355133
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:11 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik ken wel een zware Kristen, maar die kan ook niet tennissen. Ik ga binnenkort maar eens naar de fysio, ik kan niet meer normaal slaan zonder dat ik last krijg van m'n bovenarm/elleboog. Erg irritant, heb er nu ook last van als ik niet aan het tennissen ben.
Onlangs een ander racket gekocht, of gebruik je polyester snaren? Ik weet niet wat voor niveau je bent, en of het aan je techniek kan liggen?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:27:17 #153
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_99355237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

Onlangs een ander racket gekocht, of gebruik je polyester snaren? Ik weet niet wat voor niveau je bent, en of het aan je techniek kan liggen?
Die snaar zit er al een tijdje in, maar het zou kunnen. Techniek zou ook zomaar kunnen, daar heb ik het nooit zo van moeten hebben :') Behalve dan m'n service, die sla ik wel mooi. Maar het is voornamelijk kracht bij mij, dus wellicht dat het er aan zat te komen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:41:40 #154
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99355420
Mensen met een gebrekige techniek (niet lullig bedoelt hoor) die behoorlijk hard beuken, en met polyestersnaren tennissen, krijgen vrij vaak last van zeurende pijn in elleboog, pols en of schouder. Zeker als ze van nature de bal net iets te hoog in het racket raken. Zolang je techniek goed is, en je veel ballen in de sweetspot raakt, maakt het volgens mij niet zoveel uit wat voor snaar je gebruikt. Vanaf niveau 5 mag je stellen dat iemands techniek goed genoeg is om met wat voor snaar dan ook te tennissen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:44:45 #155
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_99355469
Moet ik weer terug naar de schapendarm of is er een alternatief? Het is in elk geval het proberen waard...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:22:41 #156
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99356175
Schapen of koeiendarm is natuurlijk het beste voor je gewrichten, maar ook het meest kostbare.
Ik dacht dat er iets van 4 koeien of 14 schapen nodig zijn om 1 racket te bespannen, en het proces om zo'n snaar te maken is ook vrij bewerkelijk. Verklaard meteen de hoge prijs van een setje natuurdarm.
Echt armvriendelijke snaren zijn Tecnifibre X one bi phase, Isospeed control of professional, en iets prijsvriendelijker Wilson Sensation en Head RIP Control. Nadeel is dat sommige van deze snaren wat sneller teruglopen in spankracht. De Wilson en Head hebben hier wat minder last van.
pi_99357599
Die fijne snaren-discussies steeds hier :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:23:18 #158
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99357651
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef Norrage het volgende:
Die fijne snaren-discussies steeds hier :D
Je zult verbaasd zijn hoeveel mensen er baat bij hebben, om van snaar te wisselen.
Zeker als ze last van blessures hebben.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:24:07 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99357669
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef Norrage het volgende:
Die fijne snaren-discussies steeds hier :D
Volgende keer gewoon bespannen met gitaarsnaren. Dan kun je muziek maken terwijl je tennist!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:09:28 #160
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99363086
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon bespannen met gitaarsnaren. Dan kun je muziek maken terwijl je tennist!
Ik speel met prikkeldraad.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:13:23 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99363249
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:07 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat ik een nieuw racket niet meer laat bespannen door tennisdirect, afgelopen donderdag laten testen en er zat nog maar 18,5 kg op, dat voor een racket dat ik sinds eind maart heb!
Het kan ook aan het type snaar liggen. Sommige snaren hebben wat minder spanningsverlies dan anderen.

Btw, je kunt natuurlijk ook gewoon een wat soepelere snaar nemen om last van je gewrichten te voorkomen. Ik gebruik bijvoorbeeld deze:
http://www.tennisplanet.n(...)ger-dzeta-xd-10-pack

Lekker soepel en je voelt gewoon dat het minder belastend voor je arm is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:15:08 #162
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99363311
Het schijnt dat tennissen zonder snaren je armen helemaal niet belast :D .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:19:19 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99363507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef Salamando het volgende:
Het schijnt dat tennissen zonder snaren je armen helemaal niet belast :D .
Alleen elke keer de bal op je frame raken is zo lastig :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:21:17 #164
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99363594
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alleen elke keer de bal op je frame raken is zo lastig :P
Ik kom ze tegen _O- :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:42:45 #165
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99364475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alleen elke keer de bal op je frame raken is zo lastig :P
En slecht voor je gewrichten
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:06:44 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99367747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:42 schreef tja77 het volgende:

[..]

En slecht voor je gewrichten
Toen ik het opschreef dat ik het nog, maar was te lui om het aan te passen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:29:10 #167
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99428962
oh oh oh, weer eens een wedstrijd laten kantelen. In een 3 setter er af gegaan tegen iemand die er weinig van kan maar wel heel handig zijn wedstrijdjes speelt.
pi_99430445
Kutweer.....morgen verder :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99437533
2 uur staan kijken in de regen onder een paraplu... moest natuurlijk een 3 setter zijn na 6-1 winst in de eerste set.. Naja overwinning voor m'n maatje gelukkig wel dan. Maar wat een kutweer om in te tennissen zeg.... :P
pi_99439404
Vandaag even oefenpotje gespeeld met mijn trainingsmaatje waar ik in augustus ook mee ga dubbelen tijdens de clubkampioenschappen. Zelfde soort speler als mij ongeveer, alleen hij is veel sterker aan het net.

Gedubbeld tegen onze twee andere trainingsmaatjes en met 6-3 6-2 gewonnen. In de tweede set 0-2 achter en toen liep het echt als een trein. Nog wat oefenen tot die tijd en dan moet het wel goed komen, kan wel eens leuk worden. Hij speelt met heel veel gevoel aan het net, terwijl ik echt een rally kan domineren en ervoor kan zorgen dat hij easy ballen aan het net krijg.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:15:05 #171
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99439517
Wtf .. maatje van me werd vanavond gebeld. Hij is volgende week uitgesloten omdat de organiserende vereniging een mailtje had gekregen van de KNLTB. Hij wilde dubbelen in de 6, maar volgens de KNTLB was hij een 5 en mocht het dus niet.

Zowel op zijn pasje als op internet is hij echter wel degelijk een 6 in de dubbel _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_99446443
Lekkere administratie daar bij de KNLTB :')
pi_99446981
Huh, echt vreemd... lawl
Ik zou gewoon de bondsgedelegeerde opbellen...
pi_99447102
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wtf .. maatje van me werd vanavond gebeld. Hij is volgende week uitgesloten omdat de organiserende vereniging een mailtje had gekregen van de KNLTB. Hij wilde dubbelen in de 6, maar volgens de KNTLB was hij een 5 en mocht het dus niet.

Zowel op zijn pasje als op internet is hij echter wel degelijk een 6 in de dubbel _O-
omg _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99448120
Prima systeem om iemand op een andere manier uit te loten _O-
pi_99449558
Ik moet om 20:30 spelen, wat een weer :').
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:52:22 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99449598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef luckass het volgende:
Ik moet om 20:30 spelen, wat een weer :').
gisteren ook al, ik had het pinten maar overgeslagen ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99450806
Ik mag straks binnen op tapijt op een andere locatie, 10 km verderop...Daar gaat het leuke toernooi :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99451262
Ik mag zondag voor nieuw toernooi 14.30 GD8 ( :@ gewoon ff om te winnen... :D) en 20.30 in de HD7.
Uitzichten voor het weekend wordt met de dag beter.. ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:36:48 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99451395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik mag zondag voor nieuw toernooi 14.30 GD8 ( :@ gewoon ff om te winnen... :D) en 20.30 in de HD7.
Uitzichten voor het weekend wordt met de dag beter.. ;)
ik heb juist het idee dat je beter GD7 en HD8 kan tennissen dan GD8 en HD7 ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99453744
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb juist het idee dat je beter GD7 en HD8 kan tennissen dan GD8 en HD7 ;).
Hoezo dat? :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:33:43 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99453818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Hoezo dat? :)
het niveau bij GD7 is lager dan bij HD7 in mijn ervaring :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99454563
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het niveau bij GD7 is lager dan bij HD7 in mijn ervaring :)
Klopt, maar doe met mijn mixmaatje om en om GD8/GD7.
GD7 is leuker, maar GD8 kunnen we winnen. :P
En tennis nu voor het eerst met iemand die in z'n dubbel 7 is. Dus daar kan ik me dan wel aan optrekken. Denk dat wel 1 of 2 ronden doorkomen. :)
pi_99473119
Ik mag zo lekker spelen om 21:45 met dit weer *O*

Eens even kijken hoe ik de wind ga bespelen. Ik moet tegen een speler met een veel betere dubbelranking dan een enkel. Ik speel op een smashcourt baan, daar blijft de regen gelukkig niet zo lang liggen
pi_99474041
Teringorganisatie :r! Bel ik om te vragen of ik van hal 1 naar hal 2 kan worden verplaatst omdat ik geen vervoer heb en hal 2 een paar minuten van mijn huis is: "Kan absoluut niet :)". Uiteindelijk nog vervoer weten te regelen, kom ik daar aan, hebben ze vier wedstrijden op drie banen geplanned, kan ik niet spelen :'). Toen kwam de klapper: "Jullie kunnen wel naar hal 2 hoor :) :) :)"
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99475639
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:16 schreef BobW het volgende:
Ik mag zo lekker spelen om 21:45 met dit weer *O*

Eens even kijken hoe ik de wind ga bespelen. Ik moet tegen een speler met een veel betere dubbelranking dan een enkel. Ik speel op een smashcourt baan, daar blijft de regen gelukkig niet zo lang liggen
Wilde net weggaan, word ik gebeld dat ik morgen moet spelen :P
pi_99477530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef luckass het volgende:
Ik moet om 20:30 spelen, wat een weer :').
Wedstrijdleiding niet bereikbaar, ook niet even bellen wat de bedoeling is :').

Edit: oh, drie oproepen gemist. Bel ik terug, weer in gesprek :') !
pi_99477928
Komen net allemaal foto's en berichten op Facebook langs dat ze gewoon aan het spelen zijn. :D :o smashcourt loopt het water idd lekker weg. Nadeel aan die banen is dan dat je ook in de stromende regen moet spelen.. :')
Dat haat ik echt zo hard. Blij dat ik er al uit lig.. :-p volgend toernooi gelukkig weer op gravel :)
pi_99478062
Ze hebben op toernooi.nl al een W.O. ingevuld.
Schijnbaar zijn er een aantal wedstrijden buiten gespeeld ( :') ) en een aantal binnen.

Zorg voortaan lekker dat je bereikbaar bent, ik heb tussen 6 en 7 een keer of 5 gebeld.

Wel 2 W.O.'s op rij nu :').
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:46:32 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99478109
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef Daan2x256 het volgende:
Komen net allemaal foto's en berichten op Facebook langs dat ze gewoon aan het spelen zijn. :D :o smashcourt loopt het water idd lekker weg. Nadeel aan die banen is dan dat je ook in de stromende regen moet spelen.. :')
Dat haat ik echt zo hard. Blij dat ik er al uit lig.. :-p volgend toernooi gelukkig weer op gravel :)
ik speel liever met een beetje regen dan in de volle zon, koelt tenminste lekker af :)
alleen die ballen worden zo zwaar he ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99478157
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik speel liever met een beetje regen dan in de volle zon, koelt tenminste lekker af :)
alleen die ballen worden zo zwaar he ;)
Jij noemt dit een beetje regen?
pi_99478207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef luckass het volgende:
Ze hebben op toernooi.nl al een W.O. ingevuld.
Schijnbaar zijn er een aantal wedstrijden buiten gespeeld ( :') ) en een aantal binnen.

Zorg voortaan lekker dat je bereikbaar bent, ik heb tussen 6 en 7 een keer of 5 gebeld.

Wel 2 W.O.'s op rij nu :').
Heb je nu verloren?

Ik had rond 18:30 gebeld, toen ging het door, maar uiteindelijk werd ik toch nog gebeld rond 20:45. Hopen dat het morgen wat minder regent
pi_99479572
wat een kutweer, 2x gespeeld en verloren vandaag in zo'n kut hal op tapijt. De dubbel moesten we met pro-sets spelen ook nog eens :') en dat was echt kut. Het ergste was dat beide potten gewoon met 6-0 6-0 gewonnen zouden zijn op een gravelbaan met normale omstandigheden, maar nu ging het allemaal moeizaam want zelfs met sliceballen kan je harde winners slaan :')

Mijn enkel was nog het meest triest. Gister op gravel de eerste set bijna af. Sta slecht te spelen maar sta ook maar zonder enige moeite snel op 5-0...werd nog 5-3 gister, omdat ik steeds zat te denken van "ok, als ik de set heb gaan we stoppen"...
Maar goed, vandaag dus door in de hal. Win die set natuurlijk nog wel, ben ook gewoon wel beter, maar verlies die pot uiteindelijk met 6-7 4-6...echt, er viel echt totaal niet te spelen. Ik heb dnek ik 21 smashes misgeslagen, 50 volleys en nog een hoop andere ballen puur omdat ik de bal niet kon zien, je niet kon lopen op die baan met gravelschoenen etc etc..

Nouja kut dus.

Maar zo erg vind ik het allemaal niet eens met het vooruitzicht op de volgende paar dagen _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99479728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik speel liever met een beetje regen dan in de volle zon, koelt tenminste lekker af :)
alleen die ballen worden zo zwaar he ;)
Zwaar? Je balt met natte cavia's, verschrikkelijk :P
pi_99480614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zwaar? Je balt met natte cavia's, verschrikkelijk :P

:D
pi_99510161
Nadat het gisteren niet doorging, mag ik vanavond aantreden voor mijn tweede officiële wedstrijd van mijn nog prille carrière. Eerste wedstrijd gewonnen met 6-0 6-2, maar dat was tegen een jongetje dus niet echt serieus te nemen. Nu tegen een speler die dit jaar competitie speelde, maar bijna alleen maar dubbelpartijen speelde en hij heeft ook bijna alleen maar dubbeltoernooien gespeeld. Daar heeft hij ook een 6.8 ranking voor tegenover zijn 8.6 voor de enkel.

Ik ben benieuwd dus, in ieder geval iemand die wel kan tennissen :)
pi_99510622
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef ClayDavis het volgende:
Teringorganisatie :r! Bel ik om te vragen of ik van hal 1 naar hal 2 kan worden verplaatst omdat ik geen vervoer heb en hal 2 een paar minuten van mijn huis is: "Kan absoluut niet :)". Uiteindelijk nog vervoer weten te regelen, kom ik daar aan, hebben ze vier wedstrijden op drie banen geplanned, kan ik niet spelen :'). Toen kwam de klapper: "Jullie kunnen wel naar hal 2 hoor :) :) :)"
He die chrisz ;-)

Ik moet vanavond bij hetzelfde toernooi, eindelijk me 1e pot na 2x verzet te zijn geweest gelukkig is het nu een beetje knap weer
sudo is powerrrr
pi_99513127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:19 schreef dekouwe het volgende:

[..]

He die chrisz ;-)

Ik moet vanavond bij hetzelfde toernooi, eindelijk me 1e pot na 2x verzet te zijn geweest gelukkig is het nu een beetje knap weer
Heerlijk tennisweer _O_!

Net 6-4 6-1 gewonnen van die ouwe baas van 55, geniale pot. Hij heeft ALLEEN maar verdedigende slicejes en dropshots gespeeld, prachtig :D.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99514937
Ghehehe netjes :-)
Ik moet om 22:00 wat een klote tijd zeg :-/
Heb er zin in!
sudo is powerrrr
pi_99526619
Ik mag zondag om 14.30 en 20.30 op gravel ... :D ... smashcourt van vorig toernooi beviel me niet zo... :r :P
pi_99526692
Halve finale bereikt. Speelde zelf echt dramatisch, liep in de eerste set te klote met mijn racket en grip. Tweede set even ander racket gepakt en gelijk even eroverheen gegaan met 6-1. Eerste set 6-3 gewonnen. Had aangegeven morgen zo vroeg mogelijk te willen spelen, ivm werk. Maar dat kon weer niet. Nu moet ik dus zondag om 12.00 uur halve finale en eventueel om 15.00 uur finale. Is het dan zoveel moeite om een partij om te wisselen?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:47:34 #202
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99528387
Morgen 2 uur als 4e geplaatst in de HE5 beginnen, kijken of ik meteen kan verliezen _O_ .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99528415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef Salamando het volgende:
Morgen 2 uur als 4e geplaatst in de HE5 beginnen, kijken of ik meteen kan verliezen _O_ .
Want je wil 5 blijven? :P
Na 2 games opgave dan maar.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 01:03:15 #204
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99529047
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef luckass het volgende:

[..]

Want je wil 5 blijven? :P
Na 2 games opgave dan maar.
Nee, ik wil wel winnen. Maar ik heb in de single pas 1x eerder een finale gehaald. Ik verlies heel vaak eerste ronde :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99529302
Damn, 6-4 1-6 4-6 verloren.

Mijn tegenstander was wat beter dan ik, vooral vaster, maar maakte in de eerste set best wat fouten. Op 4-4 brak ik hem en serveerde ik uit terwijl ik slecht aan de set begon. Tweede set was drama, niks lukte en toen maar beetje laten lopen. Gelukkig geen bagel want op 0-5* won ik nog een game. Derde set, gelijk break achter, 1-3. Toen pakte ik 3 games achter elkaar en werd het uiteindelijk 4-4. Toen werd ik gebroken en serveerde hij de wedstrijd uit.

Hij ging vooral vanaf de tweede set veel beter serveren en maakte minder fouten en toen ging ik ze maar maken helaas. Baal wel omdat ik toch nog kansen had die laatste set toen ik eenmaal terug kwam maar op de beslissende momenten ging het niet goed. Dubbele fout tegen de netrand, balletje net uit, je kent het wel.

Helemaal vervelend was dat ik tijdens het inspelen echt geen bal goed sloeg :') Het leek wel alsof ik geen forehand meer kon slaan, alles raakte ik verkeerd en zelfs als ik de eerste bal moest slaan ging het soms fout :')

Maarja, geen ramp dat ik heb verloren, maar had graag nog wat wedstrijden willen spelen.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:35:28 #206
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99536993
Walkover gekregen :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99540162
Morgen trouwens tegen een 8je in de halve finale, die alles terugbrengt. Was wel de tegenstander die ik het liefst had, had ze gisteren beide even aan het werk gezien. Maar wel het gevoel dat ik zelf het tempo moet gaan maken.

Gaat er eigenlijk kansloos af elk toernooi, behalve dit toernooi. Gisteren won die van de nr 2 geplaatst.

Na de vakantie ook wat 6 toernooitjes meepakken, in de 7 kom ik toch niet verder qua ranking.
pi_99549426
Lekker in de hal tegen een hardhitter die alles vlak speelt en 3.1 staat _O_! Moest eigenlijk om half 5 al, misschien dat ik over een uur eens de baan op kan ;(.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99553471
Ik moet na bijna 15 jaar helaas concluderen dat tennis mijn sport niet is :).

In de tweede set mijn eerste break om op *4-3 te komen om vervolgens twee dubbele fouten en een onnodige te slaan. Op 4-5 0-40 nog Martin Verkerk stylo service volley gespeeld, maar toen sloeg ik ook een dubbele.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99558932
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:54 schreef ClayDavis het volgende:
Ik moet na bijna 15 jaar helaas concluderen dat tennis mijn sport niet is :).

In de tweede set mijn eerste break om op *4-3 te komen om vervolgens twee dubbele fouten en een onnodige te slaan. Op 4-5 0-40 nog Martin Verkerk stylo service volley gespeeld, maar toen sloeg ik ook een dubbele.
Ik moest ook om half 5 in de hal als ik dat had geweten had ik even gekeken of ik je kon spotten chris.. heb hem ook ordinair weg gechookt :(
sudo is powerrrr
pi_99565141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:08 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Ik moest ook om half 5 in de hal als ik dat had geweten had ik even gekeken of ik je kon spotten chris.. heb hem ook ordinair weg gechookt :(
Had je snel moeten zijn, op 2-2 beginnen dus ik heb maximaal een half uur op de baan gestaan _O-!

Ik had nog wel eventjes het illustere dubbel Bob & Jeroen gesproken.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99569389
Ja haha die heb ik ook gesproken ;-) stond nog even bij ze samen met Christan en Raoul.
Denk dat we elkaar echt precies zijn misgelopen.
sudo is powerrrr
pi_99574983
Moet vandaag 14.30 en 20.30 nieuw toernooi nieuwe kansen. :)
Hoop dat het weer een beetje meezit. De zon schijnt nu nog... :P
pi_99578560
Wij volgende week naar tesseltoernooi..pff, ze zeggen dat het de natste week sinds 1936 kan gaan worden _O- :') :( :'(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 17 juli 2011 @ 15:04:21 #215
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99579139
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Norrage het volgende:
Wij volgende week naar tesseltoernooi..pff, ze zeggen dat het de natste week sinds 1936 kan gaan worden _O- :') :( :'(
Dat wordt komende week hopen op droog weer ja ;(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99579164
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Norrage het volgende:
Wij volgende week naar tesseltoernooi..pff, ze zeggen dat het de natste week sinds 1936 kan gaan worden _O- :') :( :'(
2 dramatische dagen, ik hoop dat het mee gaat vallen.
pi_99579597
Als je buienradar checkt lijkt het alsof het noordwesten gespaard wordt de komende dagen..maar goed...Deze week ook zo drama. Het hele toernooi waar ik speelde heeft nu al op 6 verschillende locaties plaatsgevonden, en op 5 verschillende ondergronden....
En de finaledag is op een ander park nu ook... Blij dat ik eruit lag _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 17 juli 2011 @ 16:08:28 #218
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99581106
Finale gehaald en dan begint het te regenen. Nu ergens aan het wachten met nog drie wedstrijden voor mij. Elke set 2-2 beginnen zonder andere regeltjes.

Misschien maar even met mijn tegenstander proberen te regelen om op 1-1 te beginnen, heb je toch wat meer ruimte.

Alleen zaadpotten hier, in de andere hal zijn alle 1 en 2 finales.
pi_99588197
GD gewonnen met 7-6 (eerste set) bij 0-1 tweede set even een regenoponthoud. Na de pauze 2e set met 6-1 af gemaakt :D Zometeen in de HD7.. Blijft droog hier als het goed is..
  zondag 17 juli 2011 @ 22:09:47 #220
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99594557
Finale van het toernooi ook gewonnen. Na vier uur wachten mocht ik uiteindelijk als laatste de baan op. 2-2 beginnen en een klote start ivm wennen aan de ondergrond zorgde ervoor dat ik de eerste set met 3-6 verloor. Daarna 2x 6-4 en toernooiwinst was binnen.

Stond echt lekker te spelen laatste sets, service liep weer ouderwets.

Op het eerste gezicht was ik niet blij met 2-2 beginnen, maar achteraf weer wel. Was echt kapot aan het einde van de wedstrijd, vanmorgen al halve finale gespeeld en dan vier uur moeten wachten. Heb er wel mijn voordeel mee gedaan.
pi_99594649
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:09 schreef Alovenac het volgende:
Finale van het toernooi ook gewonnen. Na vier uur wachten mocht ik uiteindelijk als laatste de baan op. 2-2 beginnen en een klote start ivm wennen aan de ondergrond zorgde ervoor dat ik de eerste set met 3-6 verloor. Daarna 2x 6-4 en toernooiwinst was binnen.

Stond echt lekker te spelen laatste sets, service liep weer ouderwets.

Op het eerste gezicht was ik niet blij met 2-2 beginnen, maar achteraf weer wel. Was echt kapot aan het einde van de wedstrijd, vanmorgen al halve finale gespeeld en dan vier uur moeten wachten. Heb er wel mijn voordeel mee gedaan.
2-2 beginnen? Dan behoor je ook een supertiebreak 3e set te spelen ;) (en beslissende punt op deuce) :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 17 juli 2011 @ 23:01:19 #222
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99597415
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:11 schreef Norrage het volgende:

[..]

2-2 beginnen? Dan behoor je ook een supertiebreak 3e set te spelen ;) (en beslissende punt op deuce) :P
Nee, dat hadden ze afgeschaft voor de finales omdat ze dat weer te sneu vonden voor de finalisten. Daar was ik wel blij om.
pi_99598541
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:11 schreef Norrage het volgende:

[..]

2-2 beginnen? Dan behoor je ook een supertiebreak 3e set te spelen ;) (en beslissende punt op deuce) :P
Als je dat doet ben je helemaal binnen een half uur klaar :D.
pi_99598580
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef luckass het volgende:

[..]

Als je dat doet ben je helemaal binnen een half uur klaar :D.
Dat is de officiele regel voor pro-sets :)

wanneer ga jij naar tessel?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99598702
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is de officiele regel voor pro-sets :)

wanneer ga jij naar tessel?
Morgenochtend (met de trein).
pi_99599224
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:21 schreef luckass het volgende:

[..]

Morgenochtend (met de trein).
chill :) wij gaan morgen 13.00 weg (met de auto :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99599368
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

chill :) wij gaan morgen 13.00 weg (met de auto :P)
Geen plekje over toevallig? :P
pi_99599589
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef luckass het volgende:

[..]

Geen plekje over toevallig? :P
Nee wij zitten al bom en bom (waarschijnlijk té) vol....Voor de rest is er volgens mij ook niemand met een plaatsje vrij.de meesten zijn er al of gaan dinsdag...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99599929
Oke, dat was te verwachten :P. Zie jullie daar.
  zondag 17 juli 2011 @ 23:53:24 #230
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99600761
Wat is er in Tessel te doen?
pi_99600841
Open toernooi waar we met 30 man van onze vereniging gaan kamperen.
  maandag 18 juli 2011 @ 00:00:14 #232
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99601106
Oké, nice! Succes allemaal dan maar!
pi_99601260
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef luckass het volgende:
Open toernooi waar we met 30 man van onze vereniging gaan kamperen.
*O* :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 18 juli 2011 @ 00:05:38 #234
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99601393
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef luckass het volgende:
Open toernooi waar we met 30 man van onze vereniging gaan kamperen.
_O-
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99602493
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

_O-
Genialer kan niet toch.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:07:55 #236
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99604303
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef luckass het volgende:

[..]

Genialer kan niet toch.
Nee zeker niet :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99605802
Herendubbel om 22 uur begonnen door alle regen, na 5-2 achter in de eerste set, helemaal terug komen, uiteindelijk de tiebreak verliezen met 7-4, de tweede set met 6-4 gewonnen. Toen begon het weer te regenen en mogen maar licht aan hebben tot 0.00 uur. Dus nu moeten we morgen om 20.00 uur bij een andere vereniging op redcourt de derde set spelen, terwijl dit toernooi op gravel is. Toch jammer, maarja wat wil je met dit weer... :P

Edit: en ohja, had vanmiddag nog een bal willen halen maar sloeg mis, en vol met de zijkant van m'n racket op m'n linker wijsvinger geramd... werd eerst bijna 2 keer zo dik, ge-ijst en wel verder kunnen spelen en dus ook vanavond de heren dubbel, maar nu wordt die blauw... hopelijk niks ernstig, doet niet echt meer zeer ofzo...
  maandag 18 juli 2011 @ 02:26:55 #238
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99606459
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef luckass het volgende:
Open toernooi waar we met 30 man van onze vereniging gaan kamperen.
Wij gaan begin augustus met 40 man naar Zeeland _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_99610430
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Wij gaan begin augustus met 40 man naar Zeeland _O-
hihi vliegende hollander toernooi zeker. Daar gingen wij toen met 35 man heen :) Minder leuk dan Texel though, daarom gaan wij nu ook weer naar Texel :) Maar dit soort toernooien zijn altijd mooi :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99611391
Een week Texel, met dit weer, ik wens jullie heel veel sterkte :P
pi_99611480
quote:
12s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Een week Texel, met dit weer, ik wens jullie heel veel sterkte :P
Lekker waaien en regenen... :P
  maandag 18 juli 2011 @ 10:44:19 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99611525
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:57 schreef Daan2x256 het volgende:
Herendubbel om 22 uur begonnen door alle regen, na 5-2 achter in de eerste set, helemaal terug komen, uiteindelijk de tiebreak verliezen met 7-4, de tweede set met 6-4 gewonnen. Toen begon het weer te regenen en mogen maar licht aan hebben tot 0.00 uur. Dus nu moeten we morgen om 20.00 uur bij een andere vereniging op redcourt de derde set spelen, terwijl dit toernooi op gravel is. Toch jammer, maarja wat wil je met dit weer... :P

Edit: en ohja, had vanmiddag nog een bal willen halen maar sloeg mis, en vol met de zijkant van m'n racket op m'n linker wijsvinger geramd... werd eerst bijna 2 keer zo dik, ge-ijst en wel verder kunnen spelen en dus ook vanavond de heren dubbel, maar nu wordt die blauw... hopelijk niks ernstig, doet niet echt meer zeer ofzo...
Doet me denken aan een vrouwke die met haar racket haar eigen neus gebroken sloeg ;). Ik kon een glimlach niet onderdrukken :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 18 juli 2011 @ 10:47:26 #243
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99611602
Ik heb wel een aantal keren vol na een service op mijn scheenbeen geslagen of dat ik een super deluxe spinn bal wilde slaan en zodoende vol op mijn voorhoofd ramde :') Ook een fijne!
  maandag 18 juli 2011 @ 10:50:06 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99611684
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:47 schreef Drassss het volgende:
Ik heb wel een aantal keren vol na een service op mijn scheenbeen geslagen of dat ik een super deluxe spinn bal wilde slaan en zodoende vol op mijn voorhoofd ramde :') Ook een fijne!
ik eindig altijd met m'n racket naast me bij een service, hoe kan het dat jij dan op je scheenbeen slaat?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 18 juli 2011 @ 10:51:39 #245
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99611742
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik eindig altijd met m'n racket naast me bij een service, hoe kan het dat jij dan op je scheenbeen slaat?
Ik normaal ook hoor :P alleen dat was bij een geforceerde service waar de techniek compleet zoek was.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:56:18 #246
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99611881
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:51 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik normaal ook hoor :P alleen dat was bij een geforceerde service waar de techniek compleet zoek was.
niet meer forceren dan ;).
"Denk aan de familie tennisbal" zegt mijn trainer dan altijd :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 18 juli 2011 @ 11:00:14 #247
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99611987
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

niet meer forceren dan ;).
"Denk aan de familie tennisbal" zegt mijn trainer dan altijd :')
Gelukkig is dat wel al tijdje geleden. Techniek is veel beter en dat soort slagen komen nooit meer voor. Merk je toch dat je aan het verbeteren bent :)
pi_99612218
Ik kon die bal ook gewoon nooit meer halen, maar dan toch slaan vanuit achter en als je de bal dan mist. Tja dan komt die op m'n vinger. :D Was ook gewoon heel lomp.
Heb ook wel eens bij de service m'n racket op m'n scheen geramd. Ook zo genant!
  maandag 18 juli 2011 @ 11:08:18 #249
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99612225
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

niet meer forceren dan ;).
"Denk aan de familie tennisbal" zegt mijn trainer dan altijd :')
:D :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99613063
quote:
12s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Een week Texel, met dit weer, ik wens jullie heel veel sterkte :P
:(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99624159
Moet vanavond naar een andere club uitwijken voor de derde set. Die hebben zogenaamde silica nova banen.
Het was eerst french-court, en hebben ze het gravel eruit gezogen en vervangen door zand.
Iemand weet waarmee dit te vergelijken is???
  maandag 18 juli 2011 @ 16:37:02 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99624341
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Daan2x256 het volgende:
Moet vanavond naar een andere club uitwijken voor de derde set. Die hebben zogenaamde silica nova banen.
Het was eerst french-court, en hebben ze het gravel eruit gezogen en vervangen door zand.
Iemand weet waarmee dit te vergelijken is???
als ik de site zo zie is het gewoon standaard kunstgras :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99624455
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als ik de site zo zie is het gewoon standaard kunstgras :)
Godver! :P
pi_99652342
Nou leuk hoor, weer kutgras met teveel zand. 3e set afspelen op een totaal andere ondergrond :')
Moet altijd ff een setje inkomen op kunstgras, en tegenstanders spelen standaard op kunstgras. Dus we waren snel klaar in de derde set... :(
Met 25 minuutjes stonden we weer naast de baan, witheet en 6-2 :')
Over 2 weken daar ook open toernooi... nou ben blij dat ik 20 km verderop op gravel een toernooi heb ingeschreven en dit toernooi dichtbij huis heb laten schieten.
Frenchcourt met zand welke malloot heeft dat verzonnen...
  dinsdag 19 juli 2011 @ 08:26:23 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99652638
De reden dat veel clubs overstappen van frenchcourt naar frenchcourt met zand is dat frenchcourt banen ontzettend onderhoudsgevoelig zijn en in het nederlandse weer ontzettend snel 'verlopen'.
Ikzelf heb geen problemen met kunstgras, ben ook niet anders gewend.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99652730
Snap ik, wij hebben ook frenchcourt gehad en compleet vervangen door probounce <3
Maar bij kunstgras met teveel zand, sluitend de bal de ene keer wel normaal, volgende bal schiet door en de derde bal valt dood. :{ Ik kan daar niet op spelen. Vooral in de 7 waar het spel wat sneller is dan de 8..
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:45:55 #257
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99658859
Vanavond op een pro-bounce baan? Kan je daar een beetje op glijden richting de bal en wat doet dit met de bal? Hogere stuit als op gravel?

Heb er echt nog nooit opgespeeld, kijk even naar de locatie waar ik vanavond speel en zie dit opeens.
pi_99659404
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:45 schreef Alovenac het volgende:
Vanavond op een pro-bounce baan? Kan je daar een beetje op glijden richting de bal en wat doet dit met de bal? Hogere stuit als op gravel?

Heb er echt nog nooit opgespeeld, kijk even naar de locatie waar ik vanavond speel en zie dit opeens.
Probounce is het geilste wat er is kwa all weatherbanen.
Je kan lekker glijden als de malle, iig minder dan kunstgras want daar glij ik altijd onderuit, en kwa ballen op de baan lijkt sterk op gravel. Komt ietsje minder hoog op dan bij gravel. Maar de baan neemt wel wat spin van de bal weg. Totaal anders dan kunstgras, redcourt of smashcourt. :)

Mensen van andere clubs die bij ons open toernooi en competitie speelden, vonden het spelen op de banen echt fijn. :)
pi_99661619
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Probounce is het geilste wat er is kwa all weatherbanen.
Een beetje vergelijkbaar met het lekkerste lelijke wijf uitzoeken als je om 4 uur nog niemand hebt gevonden tijdens het uitgaan.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99662866
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:01 schreef ClayDavis het volgende:

[..]

Een beetje vergelijkbaar met het lekkerste lelijke wijf uitzoeken als je om 4 uur nog niemand hebt gevonden tijdens het uitgaan.
Noem is wat beters dan! :P
pi_99663123
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Noem is wat beters dan! :P
Ik wil best geloven dat probounce het beste alternatief is, maar het verbleekt natuurlijk bij het echte werk, gravel O+.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99663620
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:38 schreef ClayDavis het volgende:

[..]

Ik wil best geloven dat probounce het beste alternatief is, maar het verbleekt natuurlijk bij het echte werk, gravel O+.
Klopt :) Daarom zei ik ook "kwa all weather banen" ;)
ProVision is trouwens nagenoeg hetzelfde als Probounce.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:40:12 #263
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99679950
Leek echt veel op kunstgras deze baan, met veel korrels zand erop.

6-1 6-0 de eerste ronde gewonnen. Was weinig leuks aan, gewoon op het gemakje gedaan en weinig aan hoeven te zetten :).

Wel nog een keer backhand smash op de voeten van de tegenstander die ook aan het net stond :).
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:57:35 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99684152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 08:33 schreef Daan2x256 het volgende:
Snap ik, wij hebben ook frenchcourt gehad en compleet vervangen door probounce <3
Maar bij kunstgras met teveel zand, sluitend de bal de ene keer wel normaal, volgende bal schiet door en de derde bal valt dood. :{ Ik kan daar niet op spelen. Vooral in de 7 waar het spel wat sneller is dan de 8..
Die kwaliteiten zijn trouwens gewoon kunstgras eigenlijk. Heeft niet eens alleen maar met het zand te maken, hoewel het wel mee helpt.

Probounce vind ik ook het beste alternatief, maar ik heb nooit het idee gehad dat het echt spin uit de bal haalde. Ik vond het juist wel een lekkere snelle baansoort.

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:01 schreef ClayDavis het volgende:

[..]

Een beetje vergelijkbaar met het lekkerste lelijke wijf uitzoeken als je om 4 uur nog niemand hebt gevonden tijdens het uitgaan.
:D

en geheel mee eens
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99684728
Is er bij jullie ook zo'n terugloop van spelers in de hoogste categorieën bij de zomertoernooien?

Stond gisteren zelfs een artikel over in de krant. (Regio Noord-West)
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99689994
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Alovenac het volgende:
Leek echt veel op kunstgras deze baan, met veel korrels zand erop.

6-1 6-0 de eerste ronde gewonnen. Was weinig leuks aan, gewoon op het gemakje gedaan en weinig aan hoeven te zetten :).

Wel nog een keer backhand smash op de voeten van de tegenstander die ook aan het net stond :).
Weet je zeker dat het probounce was?
Het is geen zand, maar keramische korrel wat tussen de mat ligt.
De bal doet echt andere dingen dan op kunstgras hoor. Anders zou ik niet zo slecht spelen op kunstgras, want speel bij ons dus op probounce :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 08:30:42 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99694569
Ik ben begonnen op kunstgras en bijna alle clubs in een straal van 20 km hebben kunstgras ;). Al met al heb ik 1x een toernooitje op gravel gespeeld. Beviel uiteraard niet ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99697506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het probounce was?
Het is geen zand, maar keramische korrel wat tussen de mat ligt.
De bal doet echt andere dingen dan op kunstgras hoor. Anders zou ik niet zo slecht spelen op kunstgras, want speel bij ons dus op probounce :P
Kunnen ook wel dynamische korrels zijn inderdaad. Heel het veld lag er vol mee en je zag de bal afdruk soms nog een beetje.

Bal stuiterde inderdaad een stuk hoger op als op kunstgras, het had wel nagenoeg dezelfde kleur.

Moet zeggen, vond het niet verkeerd spelen. Want kunstgras vind ik echt 3x niks.
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:04:48 #269
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99697831
Misschien een andere interessante discussie. Welke tennisballen gebruiken jullie/ favorieten?

Uiteraard heb ik na 2 jaar achter gekomen dat Tretorns, ook wel cavia's 10x niks is. Momenteel ben ik een groot fan van Adidas ballen.
pi_99698548
Onze tennisvereniging is een voorstander van Dunlop Match ballen.
Maar sinds wij geen fenchcourt meer hebben verharen de ballen op probounce al na een uur spelen.
Of het zijn gewoon kutballen, of het was een misproductie.
Ben nu op zoek naar nieuwe ballen, iemand nog meer tips?

Een keer op een toernooi met adidas gespeeld waren prima idd.
"Penta Elite One" iemand ervaring mee?
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:40:37 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99698949
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef Drassss het volgende:
Misschien een andere interessante discussie. Welke tennisballen gebruiken jullie/ favorieten?

Uiteraard heb ik na 2 jaar achter gekomen dat Tretorns, ook wel cavia's 10x niks is. Momenteel ben ik een groot fan van Adidas ballen.
Welke adidas ballen?
Ik vind Tretorns ook niet je van het maar ze gaan wel lekker lang mee, dus altijd goed om die een setje als reserve te houden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:47:44 #272
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99699159
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Welke adidas ballen?
Ik vind Tretorns ook niet je van het maar ze gaan wel lekker lang mee, dus altijd goed om die een setje als reserve te houden.
http://www.tennisplanet.n(...)das-adicomp-xl-3-can

Deze :)

Tretorns die lang meegaan? Ik moet eerlijk zeggen dat die krengen na 2 uur spelen compleet afgeschreven zijn hier op ( Red-Court ). Ik noem ze altijd wegwerp-ballen... één groot drama. Dat ze er 3 euro voor durven vragen is voor mij een grote schande.
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:50:45 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99699262
quote:
En die verharen dus niet zo snel? Eens kijken dan of ik die een keer kan gaan gebruiken dan thanks.

quote:
Tretorns die lang meegaan? Ik moet eerlijk zeggen dat die krengen na 2 uur spelen compleet afgeschreven zijn hier op ( Red-Court ). Ik noem ze altijd wegwerp-ballen... één groot drama. Dat ze er 3 euro voor durven vragen is voor mij een grote schande.
dan moet je er gewoon mee teruggaan, die ballen moeten niet na 2 uur spelen al zo zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:58:24 #274
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99699485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En die verharen dus niet zo snel? Eens kijken dan of ik die een keer kan gaan gebruiken dan thanks.

[..]

dan moet je er gewoon mee teruggaan, die ballen moeten niet na 2 uur spelen al zo zijn.
Wat ik gemerkt heb is dat die Adidas ballen langzaam hun haren verliezen in plaats van te verharen. Dus na een maand of 3 ( veel gebruikt, uur of 30/40 ) zijn ze uiteraard op en kaal, maar dat is naar mijn mening prima. Ze blijven ook goed doorslaan wat soms bij andere ballen ook achteruit gaat.

Tja teruggaan.. Tretorns gebruiken ze hier vooral bij competitie. Dat is 1 dag en maximaal 3 potjes. Naderhand mag je ze houden en beginnen ze pas echt drama te worden ;) Om dan nog terug te gaan vind ik net iets te ver gaan :P Plus dat ze "gratis" verkregen zijn.
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:00:37 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99699555
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef Drassss het volgende:
Misschien een andere interessante discussie. Welke tennisballen gebruiken jullie/ favorieten?

Uiteraard heb ik na 2 jaar achter gekomen dat Tretorns, ook wel cavia's 10x niks is. Momenteel ben ik een groot fan van Adidas ballen.
Ik heb in de competitie bij uitwedstrijden bijna elke keer met Wilson US Open ballen gespeeld. Die vind ik erg fijn. Niet te zwaar en een goede stuit. Alleen zijn ze in de competitie na 3 wedstrijden gewoon gaar. Kun je ze gelijk weg gooien.
Daarnaast vind ik de oude vertrouwde Max TP ook altijd erg fijn. Hoewel iets zwaarder zijn het wel goede kwaliteit ballen. Gaan ook wel redelijk lang mee, zo lang je het blik niet open in je tas laat liggen voor 2 maanden ofzo. Dan zijn ze wel goed zacht.

Bij ons op de club spelen we competitie met Adidas ballen. Als selectie trainen we daar ook mee. Ik weet niet precies welke ballen het zijn. Er staat alleen Adidas op :P
Die vind ik wat minder fijn. Ze worden vrij snel zacht en om de 1 of andere reden krijg ik sneller last van mijn arm met die ballen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:03:30 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99699630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wat ik gemerkt heb is dat die Adidas ballen langzaam hun haren verliezen in plaats van te verharen. Dus na een maand of 3 ( veel gebruikt, uur of 30/40 ) zijn ze uiteraard op en kaal, maar dat is naar mijn mening prima. Ze blijven ook goed doorslaan wat soms bij andere ballen ook achteruit gaat.
Kale ballen zijn mij iets te snel, vooral aangezien ik vooral op kunstgras speel ;).

quote:
Tja teruggaan.. Tretorns gebruiken ze hier vooral bij competitie. Dat is 1 dag en maximaal 3 potjes. Naderhand mag je ze houden en beginnen ze pas echt drama te worden ;) Om dan nog terug te gaan vind ik net iets te ver gaan :P Plus dat ze "gratis" verkregen zijn.
Okay, hier in de omgeving krijg je bij zo goed als ieder toernooi een doosje tretorns mee om mee te tennissen. Denk dat de sponsoren (sportwinkels) deze graag leveren. Dus ik ben er wel aan gewend.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:40:20 #277
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99700652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:58 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wat ik gemerkt heb is dat die Adidas ballen langzaam hun haren verliezen in plaats van te verharen. Dus na een maand of 3 ( veel gebruikt, uur of 30/40 ) zijn ze uiteraard op en kaal, maar dat is naar mijn mening prima. Ze blijven ook goed doorslaan wat soms bij andere ballen ook achteruit gaat.

Tja teruggaan.. Tretorns gebruiken ze hier vooral bij competitie. Dat is 1 dag en maximaal 3 potjes. Naderhand mag je ze houden en beginnen ze pas echt drama te worden ;) Om dan nog terug te gaan vind ik net iets te ver gaan :P Plus dat ze "gratis" verkregen zijn.
Die Adidas ballen van ons beginnen na 3 potjes al redelijk versleten te raken. 30 uur er mee tennissen haal je dan absoluut niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:58:36 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99701259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die Adidas ballen van ons beginnen na 3 potjes al redelijk versleten te raken. 30 uur er mee tennissen haal je dan absoluut niet.
ligt ook aan je niveau of je het ermee haalt ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:20:58 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99704143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ligt ook aan je niveau of je het ermee haalt ;).
Das waar. sowieso gaan ballen al minder lang mee als je met veel spin slaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99707171
ik volg Komakie,
Wilson Us open en de oude vertrouwde Dunlop Max TP

Overigens hoef ik geen tennisballen te kopen de club heeft ze.
sudo is powerrrr
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:54:55 #281
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99708250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Das waar. sowieso gaan ballen al minder lang mee als je met veel spin slaat.
Bij een toernooitje met tretorns dat net begon tennisten wij na een 3-setter van niveautje 3, die ballen waren echt afgeragd :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99709696
Dunlop hebben wij ook in de competitie gehad, drie keer niks. Wilson US Open nu een paar toernooitjes meegespeeld en die spelen echt heerlijk.

Gisteren tretorn op Pro Bounce gehad, dat ging ook nog wel.

Laatst een wedstrijd in de interne competitie met de Babolat Roland Garros ballen gespeeld, deze ballen blijven ook echt heerlijk slaan op gravel :).
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:10:35 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99712052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bij een toernooitje met tretorns dat net begon tennisten wij na een 3-setter van niveautje 3, die ballen waren echt afgeragd :P.
Dan weet je ook gelijk waarom pro's elke 7 games nieuwe ballen krijgen. Heel veel mensen vinden het overdreven, maar die gasten mishandelen die ballen echt :D
Misschien dat elke 7 games wat erg veel is, maar zo heel gek is het niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:54:58 #284
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99713745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan weet je ook gelijk waarom pro's elke 7 games nieuwe ballen krijgen. Heel veel mensen vinden het overdreven, maar die gasten mishandelen die ballen echt :D
Misschien dat elke 7 games wat erg veel is, maar zo heel gek is het niet.
Inderdaad _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99761516
Ik overweeg zelf om te beginnen met tennissen. Ik heb alleen nog een paar vragen.

Is het belangrijk dat je tennislessen volgt wanneer je een beginner bent?
Kun je ook alleen op tennis? Zonder tegenstander?
Met wie speel je als je geen lessen volgt? Zit je dan in een vaste groep oid?

Hopelijk dat jullie me kunnen helpen!
pi_99761577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:56 schreef Skadhi het volgende:
Ik overweeg zelf om te beginnen met tennissen. Ik heb alleen nog een paar vragen.

Is het belangrijk dat je tennislessen volgt wanneer je een beginner bent?
Kun je ook alleen op tennis? Zonder tegenstander?
Met wie speel je als je geen lessen volgt? Zit je dan in een vaste groep oid?

Hopelijk dat jullie me kunnen helpen!
1. Vaak is het verstandig om een aantal lessen te nemen puur voor je techniek :) Wanneer die goed is kan je zelf aan de slag en voorkom je blessures doordat je iets fout aanleert!
2. Alleen tennissen? Ja tegen een muur.... :P
3. Maatje? Je hebt vaak bij clubs interne competities ( meestal dubbel ). Tevens kan je ook meedoen aan toernooien.
pi_99762046
Ik ken niemand in mijn omgeving die ook op tennis wil/kan, dus een maatje is wat lastig.
Train je niet met een bepaald groepje?
pi_99762065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:11 schreef Skadhi het volgende:
Ik ken niemand in mijn omgeving die ook op tennis wil/kan, dus een maatje is wat lastig.
Train je niet met een bepaald groepje?
Jazeker, normaal zit je in een groepje :)
pi_99762181
Bedoel je dat bij tennislessen? Of ook nadat je de lessen hebt gevolgd?
pi_99762289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:14 schreef Skadhi het volgende:
Bedoel je dat bij tennislessen? Of ook nadat je de lessen hebt gevolgd?
Bij de tennislessen.
pi_99762349
Zijn er vaker mensen die alleen op tennis gaan? Want na de lessen heb je dan niemand meer om mee te tennissen.

Excuses voor de domme vragen.
pi_99762390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:18 schreef Skadhi het volgende:
Zijn er vaker mensen die alleen op tennis gaan? Want na de lessen heb je dan niemand meer om mee te tennissen.

Excuses voor de domme vragen.
Och na verloop van tijd kom je mensen tegen die ook best een balletje met je willen slaan. Vaak kom je ook in een klasje met beginners en grote kans dat daar ook eenlingen inzitten.

Och ik zit aan de koffie :P
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:17:26 #293
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99767528
6-0 7-6 verloren, tijdens de pot kreeg ik van mijn maat een bal vol op mijn gezicht ;( .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_99772089
Ook even een vraagje: Mijn wedstrijd werd onderbroken door regen en het stond 5-5 en in de game stond ik 40-15 voor. De wedstrijd is nu naar zaterdag verzet, maar het is toch wel zo dat we gewoon gelijk met 40-15 beginnen i.p.v. de hele game over te doen? Kan het zo snel niet in het reglement vinden :{ \

Alvast bedankt :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:48:13 #295
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99772467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef Salamando het volgende:
6-0 7-6 verloren, tijdens de pot kreeg ik van mijn maat een bal vol op mijn gezicht ;( .
Nooooooooooit omkijken tijdens een dubbelrally ;)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:49:23 #296
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99772547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Nooooooooooit omkijken tijdens een dubbelrally ;)
Ik keek licht naar de zijkant want hij had net geserveerd (kijken of ie in is), ik roep uit en tegelijk krijg ik die bal vol op mijn plaat :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:50:11 #297
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_99772600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik keek licht naar de zijkant want hij had net geserveerd (kijken of ie in is), ik roep uit en tegelijk krijg ik die bal vol op mijn plaat :').
Dan kan hij niet serveren, of jij stond te dicht bij het midden :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:50:43 #298
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99772627
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dan kan hij niet serveren, of jij stond te dicht bij het midden :P
De tegenstander serveerde, ik stond op de servicelijn.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:51:46 #299
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_99772693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef Salamando het volgende:

[..]

De tegenstander serveerde, ik stond op de servicelijn.
Oke. Goed positiespel! Wel alerter zijn volgende keer.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:52:00 #300
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99772708
Voordat we weer met Paint aan de slag moeten, ik heb hem ;)

Wel een beetje een jostireturn dan, als ie zo crossed dat ie jou op je plaat raakt :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:53:18 #301
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99772793
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voordat we weer met Paint aan de slag moeten, ik heb hem ;)

Wel een beetje een jostireturn dan, als ie zo crossed dat ie jou op je plaat raakt :')
Hij raakte hem fout, maar wel vol :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')