Is een soort smashcourt volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef luckass het volgende:
Speel morgen trouwens op een ProVision baan.
Iemand een idee wat dat is?
Is volgens mij hetzelfde als een probouncebaan waar wij sinds een jaar op spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef luckass het volgende:
Speel morgen trouwens op een ProVision baan.
Iemand een idee wat dat is?
Probounce is wel iets sneller dan Smashcourt en de bal heeft er iets meer grip op. Spinballen hebben net iets meer effect. Ik vind Probounce in ieder geval lekkerder dan Smashcourtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:36 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Is volgens mij hetzelfde als een probouncebaan waar wij sinds een jaar op spelen.
Dat lijkt idd op smashcourt, maar de bal stuiterd wat hoger op, schieten minder door.
Provision ligt dus volgens mij tussen smashcourt en gravel.
Aai succes! :-)quote:Op zondag 3 juli 2011 09:20 schreef Alovenac het volgende:
Shitttt, gister iets te fanatiek met het bier geweest en zometeen finale. Ben benieuwd.
Ik heb heerlijk geslapen vanacht. Ideale voorbereidingquote:Op zondag 3 juli 2011 09:20 schreef Alovenac het volgende:
Shitttt, gister iets te fanatiek met het bier geweest en zometeen finale. Ben benieuwd.
Ik heb ook nog een klein katertje, hoef gelukkig pas om half 4.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:20 schreef Alovenac het volgende:
Nice! Joep Kieboom de finale in HE3 verloren van een 15-jarig ventje. Die stond even te rammen he, niet normaal.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:05 schreef luckass het volgende:
QF van het volgende toernooi gewonnen.
Mijn service liep eindelijk weer als een trein.
Tegen Lars de Boer ja....quote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nice! Joep Kieboom de finale in HE3 verloren van een 15-jarig ventje. Die stond even te rammen he, niet normaal.
Bij mij ook al bijgewerkt. In de dubbel van 5.7 naar 5.2quote:Op zondag 3 juli 2011 21:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rating is al bijgewerkt, single van 6,4 naar 6,6 gegaan en dubbel van 6,0 naar 5,6
Op naar de 7/5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |