Alleen enkel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens op een streak van 9. Tellen we hier alle wedstrijden of alleen de enkels want dan zit ik nog maar op 6.![]()
Tijdens de wedstrijd niet. Na de wedstrijd zal er ongetwijfeld het een en ander gebeurd zijn. Maar die servische fans hebben toch altijd mot met kroatische fans?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn ma had het er over dat in de finale van Wimbledon de Servische fans zich weer van hun slechtste kans hebben laten zien, iemand die hier wat meer van weet?
Geduld, dat komt vast wel goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:17 schreef Daan2x256 het volgende:
Welk niveau en toernooi heb je je ingeschreven? Vaak zijn de toernooien vanaf 17+ in de 7 en 8
Heb vorige week een toernooi gespeeld 5 wedstrijden gespeeld, maar is nog steeds niet verwerkt, normaal altijd op maandag gelijk. Uitslagen staan wel allemaal op toernooi.nl
Wat moet ik doen? Zeker mailtje naar de wedstrijdleiding, of niet?
Overige spelers van dat toernooi ook nog niet verwerkt btw..
Het lijkt mij dat er gewoon een rekenmachine achter zit die uitslagen bij elkaar optelt... Misschien dat er een weekje overheen gaat...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
wordt dat aan het eind van het jaar niet verrekend?
toch maar even een mailtje gestuurd....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef luckass het volgende:
Ik zou wel even mailen, volgens mij worden resultaten niet met terugwerkende kracht aangepast.
ja wie dan!?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik moet nu tegen iemand van Voetbal International spelen.
Mwhahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef KentdeBruin het volgende:
SHIT VERLOREN!Mijn streak duurde uiteindelijk 14 wedstrijden.
Nu beginnen aan een nieuwe streak.
Slechte generale....quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:26 schreef Alovenac het volgende:
Vanmorgen paar uurtjes op de baan gestaan en kan met een lekker gevoel richting de kwartfinale van morgen tegen de nummer vier geplaatst.
Trainen gisteren ging namelijk schandalig slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |