Je kunt ook voor Pirelli, Dunlop, Bridgestone of Goodyear gaan. Allemaal A-merken, maar in jouw maat gewoon rond de 200 euro.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Mijn E46 achterbanden zijn ook duur:
Michelin Pilot Sport 3
255/35 ZR18 94Y XL met wangbescherming, GRNX **
Prijslijst*: ¤ 317,00
¤ 251,40
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:20 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij staat te koop
Ik heb ook een sedan lieve schatzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:
Zet je gelijk deze foto van mijn auto @ mijn naam Yoshi? Ik heb nog geen nieuw foto behalve under construction van mijn auto met nieuwe front..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Over welke voorspeakers heb je het?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Hopdidopi het volgende:
Hoi ik heb een e36 sedan en ik wil nieuwe voorspeakers. Nu wilde ik dus weten of ik gewoon 12 cm speakers kan monteren zonder aanpassingen? Of moet ik 10cm speakers nemen?
Hij is wel wat onscherp die foto.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Zet je gelijk deze foto van mijn auto @ mijn naam Yoshi? Ik heb nog geen nieuw foto behalve under construction van mijn auto met nieuwe front..
Oke, maar het is inderdaad wel een wazige fotoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb ook een sedan lieve schatz![]()
:
[ afbeelding ]
Dikke bakquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:53 schreef Okeuj het volgende:
Hij staat eindelijk sinds een week op NL kenteken!
[ afbeelding ]
Dat kan een reden zijn, maar ook natuurlijk omdat hier voornamelijk wat jongere mensen zitten. Dan bedoel ik, zonder gezin kinderen en hondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je die modellenlijst met users in de OP ziet, zie je dat de 3-serie een doorslaand succes is en de overige lijnen er maar een beetje bijbungelen. Heeft natuurlijk alles te maken met betaalbaarheid.
't is allemaal duur zat.
Blijft een vet ding met een erg mooie kleur! En voordeel als ie op verhuisboedel staat, is dat je geen BPM hoeft te betalen. Dan is zo'n ding ineens veel beter te betalenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:53 schreef Okeuj het volgende:
[ afbeelding ]
Betaalbaarheid en praktisch nut.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je die modellenlijst met users in de OP ziet, zie je dat de 3-serie een doorslaand succes is en de overige lijnen er maar een beetje bijbungelen. Heeft natuurlijk alles te maken met betaalbaarheid.
't is allemaal duur zat.
Ja, maar die is dik, die van mij fungeert nu alleen als winkelwagenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb ook een sedan lieve schatz![]()
:
[ afbeelding ]
Mijne is niet dik, ze is alleen beetje aangekomenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:52 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ja, maar die is dik, die van mij fungeert nu alleen als winkelwagenSchat
![]()
Vayy Facelift hea...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:03 schreef Gokhan03 het volgende:
Zo, de nieren van mijn bmw zijn weer compleet. Zo'n vaag winkel in Haarlem verkocht caroserrieonderdelen van autos.
Van buitenaf denk je echt niet dat het een grote winkel is.
Kostte maar 11 euro![]()
Het mooie is, het was een blonde dame achter de balie dus ze vroeg wat ik nodig had. Ik zei dat ik een rechternier nodig had voor mn auto. Voor de deur stond mijn auto op de stoep en ze zei oh je hebt de facelift zie ik. Ik dacht wtf een chick die ziet dat ik facelift heb![]()
Vanochtend kreeg ik mail dat mijn speakers verzonden zijn. Deze heb ik waarschijnlijk maandag binnen
en die jij nu hebt is van bj?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Yepp.Die van de sloop pastte niet. Kwam van een 94-er
januari '99quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en die jij nu hebt is van bj?
Mijn auto is een 94'er, nierenhouder/nieren van een 98'er en de front van een 91'er
Dus facelift zonder knipperlichten aan de zijkanten..
wahhahaha
Netjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, band nu de goede draairichtingff een vlugge foto:
[ afbeelding ]
Ik had het meer over je nieuwe wielen dus dan staat die paal niet in de wegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat begrijp ik![]()
Mooi he die paal ervoor?
Dus je hebt hem als huisraad meegenomen? Dat zal wat $$ gescheeld hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef Okeuj het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 25 juni 2011 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dikke bakmaar waarom uit Amerika gehaald dan?
[..]
Omdat ik daar bijna drie jaar gewoond heb.
Vind je de auto niet mooi?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het meer over je nieuwe wielen dus dan staat die paal niet in de weg
42k euro voor een M3......koop je hier net een volle Mondeo voorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus je hebt hem als huisraad meegenomen? Dat zal wat $$ gescheeld hebben
Nice! Heb je ook nog een foto van de achterkant?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:53 schreef Okeuj het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een dikke bak, ofja een auto met klasse.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, band nu de goede draairichtingff een vlugge foto:
[ afbeelding ]
Ja zeg, echt een slagschip.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een dikke bak, ofja een auto met klasse.Als je daar in rijd ben je eigenlijk gewoon een man van klasse.
Naah dat wil ik niet perse zeggen..quote:
Dat mensen dat echt erg vinden..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zeg, echt een slagschip.
Als je die bij mij hier in het hofje had geparkeerd had je in 15 minuten van een buurtbewoner een briefje onder de ruit gekregen of je 'dit kreng' verderop zou willen neerzetten omdat hij teveel plek inneemt.
Omdat alle auto's in NL dat standaard zijn. Heb geen software en stekker in mijn nachtkastje liggen, dus ik laat het gewoon zo.quote:
Haha... nou ze zijn best prijzig. Maar net als bij alle oldtimers verschilt het heel erg. Je hebt er wrakken tussen zitten en je hebt er hele knappe tussen zitten. Ik denk dat een gemiddelde zo'n 5000 kost. Dat heb ik ook voor mijne betaald, minus 1500 inruil van de E21. Het voordeel van deze is dat het qua roest echt meevalt. Natuurlijk zijn er wat beginnende plekjes, maar daar kan ik nu nog wat aan doen. De meeste rotten aan alle kanten al weg. Ik zou voor datzelfde geld ook eentje met meer opties kunnen vinden (deze is redelijk kaal) maar ja hoe meer erop zit, hoe meer kapot kan. En vooral oud spul gaat snel kapotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah dat wil ik niet perse zeggen..
hahah, maar wat kost zo eentje atm?
Dank je. Begrensd op 250 bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Omdat alle auto's in NL dat standaard zijn. Heb geen software en stekker in mijn nachtkastje liggen, dus ik laat het gewoon zo.
Zeker mooie wielen heb je!
Blijft punt van discussie, maar je merkt al verschil als je in zijn 1 weg rijdt. Geloof mequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Dank je. Begrensd op 250 bedoel je?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice! Heb je ook nog een foto van de achterkant?
Prachtig, ik vind deze M3 idd de mooiste, uitvoering dan. Die nieuwe M3 CRT heeft bijvoorbeeld die lelijke achterkant.quote:
It wasn't mequote:Belg gepakt na dollemansrit op A16
AMSTERDAM - Een 26-jarige Belgische automobilist is vrijdagavond opgepakt nadat hij levensgevaarlijke capriolen uithaalde op de A16 en A17.
Hij achtervolgde een 24-jarige automobilist uit Zwijndrecht, die hem even daarvoor bij een wegversmalling vanwege wegwerkzaamheden had geweigerd te laten invoegen, meldt de politie zaterdag.
De man uit Antwerpen begon zijn wildemansrit rond 18.15 uur, toen hij op de A16 op een file stuitte vanwege de wegversmalling.
Het verkeer moest ritsen, maar de Belg reed met zijn bruine BMW langs de wachtenden en wilde vooraan bij een pijlwagen van Rijkswaterstaat invoegen.
De overige weggebruikers weigerden de man er echter tussen te laten, waarop de Belg kwaad werd. Hij richtte zijn agressie op de automobilist uit Zwijndrecht en achtervolgde hem via de A16 naar de A17, de snelweg van Moerdijk naar Roosendaal.
Hij maakte zich hierbij onder meer schuldig aan bumperkleven en afsnijden en probeerde het slachtoffer van de weg te drukken. Ook maakte hij met zijn hand snijdende bewegingen over zijn keel.
rotten kut seatquote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef Tarado het volgende:
2011 Nurburgring 24 Hours Race Massive Crash BMW Z4 GT3 flips over barriers
Nu moet ik inderdaad m'n woorden terugnemenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:58 schreef tha_rizzo het volgende:
@Yoshi, en ik dacht dat ik een poepkleur auto heb, de jouwe heeft de kleur van hele dunne diarree
Uitlezenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:00 schreef YoshiBignose het volgende:
E36 vraagje, gingen laatst door de wasstraat en nu houdt de motor bij lage toeren in. Als je net start rijdt ie gewoon normaal, maar na een tijdje als de toeren laag komen kan je geen gas meer geven. Ik lees op het internet dat het de ECU / DME kan zijn, dat daar water bij gekomen is. Dat ding zit daar achter de accu, maar wat kan er dan precies nat geworden zijn? Ik zie alleen maar troep om die computer.
Aha lees nu dat die afvoer verstopt raakt daardoor overstroomt die ruimte van de ECU. Het leek niet echt nat, maar zal nog wel eruit halen en alles schoonmaken dan.
Ja dat is een E24. Mooie bak....... maar ik hoop met hydraulische veren, dat ie nog omhoog kan met een knopjequote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey niet jou bimmer Yoshi..?:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(is btw ook nog eens een hollander)
-edit-
Oh fuck, dit is een 6 serie toch..?
quote:
Inderdaad doodzonde van die mooie autoquote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Gave bak, maar die vering is jammer. Met originele veren is dat ding al pimp genoeg.
Het zijn hele mooie auto's maar 200K zijn wel weinig kilometers in 28 jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 01:24 schreef Anne het volgende:
.
Ik zat vanmiddag toevallig naar deze te loeren: http://link.marktplaats.nl/442706599
Hebben.
Toch jammer dat er geen foto bij staat van de stoelen voorin.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja maar als je naar dat interieur kijkt wil k dat wel geloven
Mwah je ziet ze wel met minder. Bovendien is de kilometerstand het makkelijkste om mee te kloten. Bij de meeste auto's vind je geen onderhoudshistorie van 30 jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 01:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn hele mooie auto's maar 200K zijn wel weinig kilometers in 28 jaar
Mijn auto bij de garage neerzetten voor onderhoud en morgen daardoor dus aangewezen zijn op fiets/OV, waarvan de laatste het waarschijnlijk dan niet doet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Nadinarama het volgende:
Morgen gaat er waarschijnlijk hagel van 2 tot 4 cm vallen. Wat doen jullie daar tegen? Ik zal 2 auto's in een parkeergarage moeten zetten en niet naar mijn werk rijden. Het idee alleen al, mwèh.
Helemaal niks, ben niet thuis en heb geen alternatief vervoer. Enige dat ik kan proberen is m'n auto stallen onder de bomen, zodat er hopelijk wat minder op valt en wat minder hard. Mja, weinig aan te doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Nadinarama het volgende:
Morgen gaat er waarschijnlijk hagel van 2 tot 4 cm vallen. Wat doen jullie daar tegen? Ik zal 2 auto's in een parkeergarage moeten zetten en niet naar mijn werk rijden. Het idee alleen al, mwèh.
Dadelijk valt de boom omquote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helemaal niks, ben niet thuis en heb geen alternatief vervoer. Enige dat ik kan proberen is m'n auto stallen onder de bomen, zodat er hopelijk wat minder op valt en wat minder hard. Mja, weinig aan te doen.
Er staat toch altijd iets met een dekking voor natuurschade ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef TommyGun het volgende:
Ik vrees dat de verzekeraars het scharen onder overmacht...
Enne: De atmosfeer staat op ontploffen #412 - It's almost D-day!
Over een half uurtjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik ook niet..... maar hier is een gratis parkeergarage in de buurt. Vraag me af of het zo erg gaat worden, maar ja riskeer het liever ook nietHoe laat wordt het ongeveer verwacht?
Onweersbuien met kans op hagel en zware windstoten van rond 80 km/u. Geldig: dinsdag 28 juni 2011 vanaf ca 15 uur gedurende ca 12 uurquote:
Same here. Ik hou het weer goed in de gaten. Gelukkig kan ik METAR's lezen en kan ik een beetje inschatten welk weer deze kant op komt in combinatie met de buienradar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik vrees dat ik geen keuze heb. Of ik moet het ding een kwartier verderop in een betaalde parkeergarage zetten. Verder heb ik nergens een overdekte stalling in de buurt, dus tsja.
Tja. na een garagebezoek is altijd het geld op, dus dat sparen voor die garage schiet niet zo hard op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:57 schreef k_man het volgende:
Wacht even... zijn er serieus BMW-eigenaren die hun karretje niet in hun eigen garage stallen? Wat een sloebers...
De garage staat vol met fietsen bij onsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:57 schreef k_man het volgende:
Wacht even... zijn er serieus BMW-eigenaren die hun karretje niet in hun eigen garage stallen? Wat een sloebers...
Na het werk dus even overdekt bij de IKEA neerzettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, maar jullie komen 's nachts wel aan de beurt denk ik
Dit is dan ook het opwarmertje. De heavy shit komt eind van de middag en vanavond/vannacht pasquote:
Veilig tegen het noodweer, maar weegt dat op tegen die parkeerdeuk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef rival het volgende:
op mijn werk was nog 1 overdekt plekje... daar stond niemand omdat degene op de plek ernaast erg fout stond...
ik heb hem er toch tussen gekregen ik sta veilig
Het echte noodweer zou ook pas aan het eind van de middag en in de loop van de avond komen. Dit schijnt slechts een opwarmertje te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef tha_rizzo het volgende:
Wtf, de zon begint weer te schijnen in 't zuid-westen van 't land.
Sowieso heb ik geen garage om m'n 5je te kunnen stallen
ik weet wie er naast mij staat!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Veilig tegen het noodweer, maar weegt dat op tegen die parkeerdeuk?
PWNED!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Maharbal het volgende:
Wilde net de zekering van m'n radio even eruit halen en er weer in doen (radio was uitgevallen, waarschijnlijk door de extreme hitte), haal ik per ongeluk de boordcomputer eruit. Gemiddeld verbruik etc weg, d'oh
Vast welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijne staat onder een zeil..Helpt dat niet een beetje...
Dus zet je de backup terug en ....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Maharbal het volgende:
Wilde net de zekering van m'n radio even eruit halen en er weer in doen (radio was uitgevallen, waarschijnlijk door de extreme hitte), haal ik per ongeluk de boordcomputer eruit. Gemiddeld verbruik etc weg, d'oh
Focal is goeie shit. Ik heb er een paar uur over gezocht. Vele speakers hebben ook een ingebouwde tweeter en dat mot ik niet. Ik had dat merk ook nooit eerder gehoord maar er waren wel positieve reacties erover. Toen ik de speakers in mijn hand had, kon ik echt zien dat het van goede kwaliteit is gemaakt. Ze waren ook 140 euro.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sagopa.![]()
Maar waarom die man? Waarom geen Audio System composetje. Ik heb die ook en die zijn baas mrk.
Help zo'n versterker eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook AS in m'n E46, comp voor en 2 speakers ervan los achter. Klinkt goednu nog ff een versterker binnenkort om het net wat mooier te maken.
30 graden, dat mag danquote:
4x50 watt geven de meeste standaard radio's, maar dat komt in de buurt van 4x18 watt. Versterker helpt dus in alle gevallen zeker, tenzij je echt flut speakers hebt. Met jouw focals zal het ook wel beter gaan klinken, maar kabels enzo aanleggen is wel kut klus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Help zo'n versterker eigenlijk?
Bijvoorbeeld bij mijn auto:
Ik heb een sony radio die 4x 50w geeft. Wanneer ik mijn volume op de helft heb, dan kraakt alles al.
Speaker specs:
Voor
Focal 130 Access:
50 watt rms 100 watt peak
Achter:
Pioneer, ben even de type kwijt
80 watt rms 360 watt peak
Blaas ik die speakers dan niet op als ik er nog een versterker tussen zet?
[..]
30 graden, dat mag dan
Kan ik dit ook meten met een multimeter?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
4x50 watt geven de meeste standaard radio's, maar dat komt in de buurt van 4x18 watt. Versterker helpt dus in alle gevallen zeker, tenzij je echt flut speakers hebt. Met jouw focals zal het ook wel beter gaan klinken, maar kabels enzo aanleggen is wel kut klus.
Oh en sandalen mogen nooit
Alsof mensen die onnodig links rijden in hun spiegels kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Mensen die onnodig links rijden vinden die xenon in hun spiegels ook irritant, dus het kán nut hebben.
In je spiegels kijken doe je nooit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:52 schreef k_man het volgende:
Kijken is dan niet persé nodig.Ik doe zulke dingen uiteraard nooit, ik ben een keurige automobilist.
Die moet je dus ook gewoon lekker rechts voorbij boemelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof mensen die onnodig links rijden in hun spiegels kijken.
Blaupunkt heeft een kabelset van 2,5 en van 5 meterquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Met jouw focals zal het ook wel beter gaan klinken, maar kabels enzo aanleggen is wel kut klus.
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen ja. Niet zozeer vanwege 'Nissan', maar vanwege de prestaties. Want de M3 is veel meer een allrounder, al haalt de GTS daar wel weer wat vanaf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Die GT-R gaat wel hard hoor... ruim 20 sec sneller op de nordschleife dan de M3 GTS. Tuurlijk, het is een Nissan en geen BMW, maar kan wel begrijpen dat mensen die auto gruwelijker vinden.
Ik heb deze besteldquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn speakers waren vandaag ook binnen:
Focal 130 Access A1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk een filmpje:
Is wel een turks hiphop liedje wat ik draai. (Sagopa kajmer ftw!)
Je hoort een kraak geluid bij de bass doordat de rechter kap wat voor de speaker komt, de speaker raakt. Links is er nog ruimte van ruim een half centimeter maar rechts is dat dus niet zo.
Ook had ik hier de Dynamic bass van sony op level 3 staan. Op level 1 klinkt hij goed icm mijn achterste Pioneer speakers.
De tweeters moet ik nog aansluiten. Ik zit te denken hoe ik dit ga doen. Of ik de bmw tweeters eruithaal of dat ik bij de achterkant onder de raam in het paneel een gat maak en daar de tweeter zet.
Heb ook nog een vraagje. Bij de set zaten er twee Octave Crossovers bij. Ze hadden 3 aansluitingen: Input, woofer, tweeter. Waarvoor zorgt deze voor?
maarja dat zijn maar details...quote:De Nissan Skyline is een automodel van het Japanse merk Nissan.
Er zijn tal van varianten van de Nissan Skyline uitgebracht, waaronder het vlaggenschip GT-R die in de jaren 60 werd geïntroduceerd. Deze was feitelijk voor zijn tijd geavanceerd. Anno 2005 kunnen de R33/R34 GT-R vergeleken worden met de hedendaagse exoten zoals de E60, M5 en S85. Echter, de huidige 4WD-wereldrecords in alle categorieën zijn nog steeds bezet door de Skyline's. Onder andere b.v. de 4WD-topsnelheid van 387 km/h en dragacceleratie van 0 naar 300 km/h in 7,5 seconden. Om in concrete bewoordingen te treden: de Heat Treatments Drag Skyline GT-R werd door Reece McGregor uit Nieuw-Zeeland gereden op kwart mijl in 7:57 seconden met 305,96 kilometer per uur.
En ik vind ze mooi..quote:
Ieder zo zijn eigen mening, maare ik vind dat ik 's avonds minder zie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef Rizkant het volgende:
Ik vind die gele koplampen echt gaaf...
Zeker op een donkere wagen...
Maar waarom nog xenon erin?
Begrijp heel dat gedoe om xenon zowiezo niet....
Vind het zelfs irritant en overbodig ...
Maar das mijn mening...
Precies..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Mensen die onnodig links rijden vinden die xenon in hun spiegels ook irritant, dus het kán nut hebben.
Moet je je nachtbril op doen schele, alsof je niks kan zien met normaal licht, slaat nergens op. Aftermarket xenon is gewoon fucking irritant voor anderen. 9 van de 10 keer staat dat gewoon kut afgesteld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ieder zo zijn eigen mening, maare ik vind dat ik 's avonds minder zie.
Rij ook vaak met mijn grootlichten aan als er niemand op de weg is.
Met Xenon heb ik dat niet.
Klopt. Die dingen van mij zijn af fabriek zelfstellend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben 't eens met Yoshi eens, aftermarket xenon is 9 van de 10 verkeerd afgesteld en maakt iedereen in de omgeving spontaan blind.
Ook de niet-xenonpitten doen dat hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Die dingen van mij zijn af fabriek zelfstellend.
Bij het starten zie je die lampen even op en neer gaan om de juiste stand te vinden.
Prachtig vind ik dat.![]()
Wat heb jij erin zitten? Ik heb gisteren weer een setje Osram Nightbreaker Plus erin gedaan, maar ga binnenkort alvast op zoek naar iets anders. Geheid dat deze na zo'n 10k of minder weer de geest geven...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb pitjes er in gehad van 20 of 25 euro de set.. Ik zie wel genoeg.. Maar toch niet echt écht..
Dat vond ik altijd prachtig om te zien. Stond altijd tegenover een grote glazen raam geparkeerd....en dan zie je de lampjes iedere ochtend knikken "Ja, ik ben er"quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook de niet-xenonpitten doen dat hoor.
Het kutte aan de 530d en 530i(en groter) dat het heel snel zijn waarde verliest doordat het duur is/lijkt. Als je bijv een 540i hebt dan krijg je hem niet eens kwijt aan de stoeptegels hier in nederland.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef Mikkie het volgende:
Da's waar, maar benzine is voor mij voorlopig geen optie. Dat komt pas weer in beeld als ik vlak bij huis kom te werken, anders niet.
Net voor de gein even zitten kijken, maar zo'n E39 530d facelift is nog best aardig te betalen. 193pk, eventueel makkelijk te chippen naar 220 ofzo. Voor een exemplaar met iets meer dan twee ton gelopen betaal je in Duitsland iets meer dan 5k. Die heb je dus inclusief onderhandelen en invoer, voor 6.500 voor de deur staan. Daarvoor koop je in NL een exemplaar met ruim drie ton op de klok...
Overigens blijft het in praktijk wel een dure auto, dus tenzij er iemand nu een goede prijs voor m'n 320d wil neerleggen, blijft het even bij 'kijken, kijken, niet kopen..'
Het is ook daadwerkelijk zuiniger dan een 520d of 520i maar mensen hebben de gedachte dat hoe groter een motor, hoe meer hij zuipt.quote:
Mwoah, e.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van de rijstijl, het afgelegde traject en de koets waar ie in ligt. Hoe goed past een motor bij een auto...quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het is ook daadwerkelijk zuiniger dan een 520d of 520i maar mensen hebben de gedachte dat hoe groter een motor, hoe meer hij zuipt.
Mijn 523i liep nog altijd zuiniger dan een 316i.
Zeker waar, da's ook wel een belangrijke overweging om mee te nemen. Leuk als de aankoopprijs nu meevalt, maar dat is niet voor niets. Ook in Duitsland zijn die bakken amper te slijten natuurlijk, dus nu kopen betekent waarschijnlijk op rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het kutte aan de 530d en 530i(en groter) dat het heel snel zijn waarde verliest doordat het duur is/lijkt. Als je bijv een 540i hebt dan krijg je hem niet eens kwijt aan de stoeptegels hier in nederland.
Ik heb mijn xenon - uiteraard - af-fabriek. Dus inclusief automatische afstelling, sproeiers en de hele zooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet je je nachtbril op doen schele, alsof je niks kan zien met normaal licht, slaat nergens op. Aftermarket xenon is gewoon fucking irritant voor anderen. 9 van de 10 keer staat dat gewoon kut afgesteld.
Ik weet het niet, vind geel veel vetter..:quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die witte nieren ook wel vet hoor. Die gele koplampen zijn niet mijn ding, maar ja, ieder z'n smaak natuurlijk
Haha dan spuit ik ze eerst bruin.... ik vind gele koplampen niet mooi staan. Nou valt het idd wel mee bij een witte bmw, maar toch is het niet mijn smaak. De oranje knippers ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat heb jij toch met mijn nieren
Als ze een keer weg zijn en ik zie ze op een oldtimer bimmer, dan weet ik wie er aan heeft gezeten..wahahhahaa
Wat vind je van me koplampen koekwous
Cool, maar ook af-fabriek xenon kan kut zijn. Iemand die ik ken heeft een auto met af-fabriek xenon en als ik weleens voor hem rijd en hij gaat over hobbeltjes dan flitst het constant in m'n ogen... en die waren dus laatst gesteld door de dealer zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb mijn xenon - uiteraard - af-fabriek. Dus inclusief automatische afstelling, sproeiers en de hele zooi.
Smoke..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het mooi staan, die gele. Kan prima bij een witte auto.
En wat ga je met je knipperts doen?
hehehhe..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Haha dan spuit ik ze eerst bruin.... ik vind gele koplampen niet mooi staan. Nou valt het idd wel mee bij een witte bmw, maar toch is het niet mijn smaak. De oranje knippers ook nietIk vond het zwart / wit verschil op je auto juist wel mooi. Motorkap, dak, kofferbak zwart bijv. en rest wit. Maar oranje en geel steekt daar zo op af
Je kunt beter voor je kijken als een volgende auto het voor elkaar krijgt jou constant in de ogen te flitsen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Cool, maar ook af-fabriek xenon kan kut zijn. Iemand die ik ken heeft een auto met af-fabriek xenon en als ik weleens voor hem rijd en hij gaat over hobbeltjes dan flitst het constant in m'n ogen... en die waren dus laatst gesteld door de dealer zelf.
Of je doet een amerikaanse black&white:quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Turquaz52 het volgende:
En dak blijf lekker wit net als mijn kofferbak..Me dak blijft lekker zwart, wordt nog zwart bekleed met skai leer..
Da's met andere lampen net zo, alleen valt het met xenon meer op, vanwege het fellere licht. Het wordt wel echt irritant als er een SUV met xenon achter me rijdt: mijn bolide is vrij laag, zo'n hok is nogal hoog. Kortom, die schijnt dan echt recht in m'n spiegel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Cool, maar ook af-fabriek xenon kan kut zijn. Iemand die ik ken heeft een auto met af-fabriek xenon en als ik weleens voor hem rijd en hij gaat over hobbeltjes dan flitst het constant in m'n ogen... en die waren dus laatst gesteld door de dealer zelf.
Ja, welke backup?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
dan heb je je gemiddeld verbruik weer.
Leuk in elkaar gezet dat filmpjequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:17 schreef TommyGun het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)r-overval-brinks.xml
Leuk wagentje
Nou ja, door een knopje in te drukken ofzo zou ik denken..quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een backup hebben van je boordcomputer-instellingen
Je kunt geen backupinstellingen maken van je boordcomputer, niet voor zover ik weet. Helemaal niet als je de zekering eruithaalt en je effectief de stroom er volledig af hebt ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, door een knopje in te drukken ofzo zou ik denken..
LOLquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef Mikkie het volgende:
Die backup kun je zo bij! Alles wordt immers opgeslagen op de chip.
Knopje van de dagteller indrukken en dan de klok twee tandjes naar rechts klikken en drie keer naar links. Tegelijkertijd ook de knop van de BC ingedrukt houden. Dan de dagteller twee keer kort achter elkaar indrukken. Weet het niet zeker hoor, misschien is het drie keer naar rechts en twee keer naar links. Kwestie van even uitproberen!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef Mikkie het volgende:
Die backup kun je zo bij! Alles wordt immers opgeslagen op de chip.
Knopje van de dagteller indrukken en dan de klok twee tandjes naar rechts klikken en drie keer naar links. Tegelijkertijd ook de knop van de BC ingedrukt houden. Dan de dagteller twee keer kort achter elkaar indrukken. Weet het niet zeker hoor, misschien is het drie keer naar rechts en twee keer naar links. Kwestie van even uitproberen!
Dat dus ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:37 schreef k_man het volgende:
Gewoon zo af en toe op een usb-stickje zetten.
neee man gek, ben geen taxiquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je doet een amerikaanse black&white:
[ afbeelding ]
On the runquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:17 schreef TommyGun het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)r-overval-brinks.xml
Leuk wagentje
Inderdaad, erg zondequote:Op donderdag 30 juni 2011 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
en nu is dus die Audio RS6 ook uitgebrand
Is alleen vandaag geloof ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is er met m'n lettertype gebeurd?
Duh. Vorig jaar deed Fok ook al mee. Fucking irritantquote:
Maar nu kun je wel weer een jaar vooruit? Ik maak binnenkort ook even een afspraak voor een nieuwe APK, zodat ik lekker onbezorgd rond kan blijven crossen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft haar bimmer weer terug en is weer een paar honderd euries lichter.
Ah tof! Ik PM je even!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb trouwens die ventieldopjes binnen mikkie mik
Ik heb wel PP, maarrrrr... vaak worden de spullen verstuurd naar het adres die gekoppelt is aan het PP account..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef Turquaz52 het volgende:
iemand die Paypall heeft en mistlampjes voor mij wilt bestellen..?
Ik maak je het geld gelijk over via bank..
Ik maak gelijk het geld over wanneer diegene ja zegt..
Het is ook erg slechte kwaliteit en eerlijk gezegd steken ze ook nogal uit bij mijn ventiel maar ja, ik had geen eens normale dopjes erop dus alles beter dan nietsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:44 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik heb ook die ventieldopjes binnen en binnen 1 week was bij de rechtervoorkant het logotje eraf
Ik heb ook wel paypal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef Turquaz52 het volgende:
iemand die Paypall heeft en mistlampjes voor mij wilt bestellen..?
Ik maak je het geld gelijk over via bank..
Ik maak gelijk het geld over wanneer diegene ja zegt..
om omgerekend 85euro dus reken maar uit.. Maar kun je niet @ ebay reactie verzenden dat ie ergens anders kan worden verzonden? Xquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:33 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb wel PP, maarrrrr... vaak worden de spullen verstuurd naar het adres die gekoppelt is aan het PP account..
Om hoeveel dollal gaat het?
mijn post tegen herr geldt ook voor jou..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het is ook erg slechte kwaliteit en eerlijk gezegd steken ze ook nogal uit bij mijn ventiel maar ja, ik had geen eens normale dopjes erop dus alles beter dan niets
[..]
Ik heb ook wel paypal.
Soms wel.. soms niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
om omgerekend 85euro dus reken maar uit.. Maar kun je niet @ ebay reactie verzenden dat ie ergens anders kan worden verzonden? X
Dat dus, ideaal. Is niks gedaan om telkens aan mensen te vragen en dan nog het gekloot met verzenden en betalen enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, even eenmalig aanmaken en klaar ben je.
een 750 uit 2005 met 22inch is ook wel geil om te zienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik reed ff over de A7, cruisen in de E23. Opeens zag ik een nieuwe BMW achter me rijden. Dacht in eerste instantie de nieuwe 5-serie, maar toen zag ik de led lichtjes aan de onderkant = 6-serie. Ik rustig naar rechts maar hij ging ook niet hard. Toen ging ie me toch maar inhalen, heel rustig. Echt een dikke wagen hoor, had ik nog niet in het echt zien rijden eigenlijk.
En toen ie naast me reed staken ze nog even een handje op.Nou ja, een 7 is toch hoger dan een 6 he
ik vond het er wel bruut uitzienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is de lelijkste BMW ooit gemaakt.
[ afbeelding ]
tja het is maar net wat je zelf leuk vind. ik vind dat die velgen het afmakenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja, de facelift kwam in 2005. Dat was al stukken beter inderdaad.
Ze hadden me echt niet gegroet als ik met zulke velgen rond reed hoor
Geen zin in, en voor mij niet nodig..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, even eenmalig aanmaken en klaar ben je.
Naar polen met dat dingk.. 500 euro moet je ruim klaar mee zijn..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:49 schreef Nadinarama het volgende:
Het wordt tijd dat ik hem laat overspuiten en er mee ga rijden. Ben wel flink aan het rond bellen en googlen, maar misschien hebben jullie nog tips waar ik het beste mijn auto kan laten spuiten. Zit aan een max. van ¤1100,- te denken. Locatie maakt me niet zoveel uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan je niet helpen, heb nog nooit wat op ebay gekocht.
Dat hoor ik vaker, maar ken geen enkele Pool.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Naar polen met dat dingk.. 500 euro moet je ruim klaar mee zijn..
Zit in Den Haag, maar het moet idd wel netjes gebeuren, daarom vind ik het toch wel spannend. Liever geen amateur aan mijn wagen. Maar ja, zo als ie er nu uitziet is ook geen porem.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat ze het goed gedaan wil hebben. Daarbij ben je echt bakken met geld kwijt om je auto heen en er te krijgen.
Ik zou een beun zoeken, of naar dld gaan als je in de buurt van de grens woont.
Waarom neem je geen Paypal dan? Heb het niet helemaal gevolgd, overigens. Maar is toch zo geregeld? Als je goeie reden heb wil ik het wel voor je doen.quote:
PM me danquote:
Dat ga je niet menen of wel..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
PM me dan
edit: WAT gele mistlampen.. die weiger ik te bestellen hoor
Ik heb zo mijn redenen er voor..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Paypal dan? Heb het niet helemaal gevolgd, overigens. Maar is toch zo geregeld? Als je goeie reden heb wil ik het wel voor je doen.
Lelijk, heb je de nieuwe 6 cabrio al gezien?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:36 schreef Tarado het volgende:
E65 vind ik wel de lelijkste 7 serie, die facelift heeft het model acceptabeler gemaakt
De lelijkste BMW tja dat weet ik niet maar ik vind bijvoorbeeld dat de 5 serie GT ook om die trofee mag strijden, wat een lelijke auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja reed gisteren achter me, wat een masterbak!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lelijk, heb je de nieuwe 6 cabrio al gezien?
BMW begint steeds lelijker te worden, lijkt meer een SLK dan een 6.
Ik vond die 5GT ook lelijk toen ik alle foto's zag, maar als je hem een paar keer in het echt ziet valt het eigenlijk wel mee. Het straalt toch nog een beetje klasse uit, in tegenstelling tot de X6.quote:Op zondag 3 juli 2011 08:10 schreef Rizkant het volgende:
Laten we de X1/X3 niet uitsluiten....
5GT mag bij mij zeker nog wel voor de deur komen hoor!
Even langs de dealer. Met de testkast kan zo het hele turbosysteem worden getest en aangestuurd. Dan kunnen de monteurs gelijk kijken of je je zorgen moet maken. Toevallig weet ik daar wel het één en ander van..quote:Op zondag 3 juli 2011 10:17 schreef Moody het volgende:
Heb al een tijdje een 335i en lees nu pas over het nr 1 probleem van deze auto; een rammel in de 'waistgate' van de turbo.
Ik hoor zelf ook weleens een mechanische rammel, moet ik me zorgen maken?
Mocht ik het probleem hebben, is dit dan vooral irritant of kan het ook zorgen voor motorproblemen?
Ik ga volgende maand 5000km rijden naar en in Italie, dus ik heb geen zin in gezeur....
Thuis eigenlijk nooit. Best vreemd, want ik vind het wel fijn als de auto van binnen een beetje netjes is, maar toch gebeurt dat alleen als ik bij de wasbox ben. En dat gebeurt maar een paar keer per jaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe vaak halen jullie de stofzuiger door de auto? Bij de mijne is dat al maanden geleden...
't is zo'n gedoe met van die stroomhaspels op straat uitrollen, het moet ook een beetje droog zijn enzo..
Als we zo gaan praten is een 332Ti ook niet te stoppen, ook wegligging waar een menig ander 3 serie rijder jaloers op kan zijn.. (ja, zelfs een sedan zou een compact niet bij kunnen houden)..quote:Op zondag 3 juli 2011 17:27 schreef Bowny het volgende:
Ik heb in een 5GT 530D mogen rijden.....probeer je rechtervoet dan maar te beheersenIedere keer plankgas
Het rijdt gewoon SUBLIEM. Als je een wat krappe afslag op hoge snelheid neemt, merk je wel dat je in een auto van gewicht zit, maar hij blijft mooi op 't spoor.
Lelijkste BMW ooit blijft gewoon simpel: de 3 compact.
En als ik het geld er voor had, stond er gewoon een X6 voor de deurImago zal aan m'n reet roesten.
Jij, want ik heb er geen..quote:Op zondag 3 juli 2011 19:14 schreef Bowny het volgende:
Ik vind de kont van de GT ook niet de schoonheidsprijs winnen.
Maar zet de GT naast jouw compactje en kijk wie er uitgelachen wordt
Ja, maar toch heeft de type 1 een klassiekere uitstralingquote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
De E28 komt in de buurt van de echt mooie BMWs, en de E23 vind ik nou op en top een mooie echte BMW look, kijk die grille nou toch, ohh:
[ afbeelding ]
Vergeet de X3 niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is de lelijkste BMW ooit gemaakt.
[ afbeelding ]
Mijn auto is weer goed voor een boobjobquote:
*Meldtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:07 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar ken geen enkele Pool.
Ik heb pas geleden eindelijk in de nieuwe 5 mogen rijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 08:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
*Meldt
@ Rizkant: blijf het een mooie E39 vinden!
Over de 5GT: heb gereden in de 535i GT van m'n baas. Dat ding rijdt werkelijk waar subliem, en het spelen met het electronisch onderstel (4 standen uit m'n hoofd) is ook leuk, het verandert razendsnel. Maar de achterkant blijft schijtlelijk.
Toen m'n baas vroeg wat ik er van vond: "Rijdt fantastisch, ziet er niet uit".
Zijn antwoord: "Dat ding is oerlelijk, maar hij rijdt inderdaad zo fantastisch"
Die zespitter zal nog wel gebruikt worden met turbo's als alternatief voor de V8, wat ze nu ook met de 740i hebben gedaan ipv V8 4liter de 6 in lijn 3 liter met turboquote:
Wat weer een mooie ontwikkeling isquote:Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zespitter zal nog wel gebruikt worden met turbo's als alternatief voor de V8, wat ze nu ook met de 740i hebben gedaan ipv V8 4liter de 6 in lijn 3 liter met turbo
Ik denk 't niet. De nieuwe 3'er zal waarschijnlijk maar 2 zespitters hebben: de 335i en de M3.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat weer een mooie ontwikkeling is.
Bij de nieuwe 3-serie zal er waarschijnlijk pas vanaf de 325i een 6-pitter in komen
Nog erger.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik denk 't niet. De nieuwe 3'er zal waarschijnlijk maar 2 zespitters hebben: de 335i en de M3.
De rest zullen denk ik bestaan uit drie- en vierpitters.
Hoewel die 6 in lijn van BMW één van de beste motoren ooit is ben ik zelf gek van V8 en die worden hoe langer hoe zeldzamer helaasquote:
Nee met Hyundai toch? Ze hebben in ieder geval de typenummers al op 1 lijnquote:Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef Gokhan03 het volgende:
Nog even en bmw fuseert samen met toyota. Krijgen we BMW Priussen of Toyota 3 serie.
Net zo lelijke autos
Alle bmw's die uit werden gebracht hadden iets unieks. Na de E46, E39 en E38 hebben ze echt lelijke modellen uitgebracht. Je kon bij de oudere bmw's altijd zien dat het echt een bmw was door de lijnen op de zijkanten en de grille aan de voorkant.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:00 schreef Oksel het volgende:
Verandering is eng he? Stilstaan is achteruitgang. Ontwikkelingen zijn gezond. Verder is vrijwel alles wat BMW uitbrengt succesvol.
En ik wil best een electrische BMW..Ding zal trekken, dat is zeker. Je hebt altijd het max. koppel namelijk.
Vanaf de voorkant vind ik 'm wel te pruimenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:22 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik bedoel kijk alleen naar die grille dan
[ afbeelding ]
Mode is niet meteen mooiquote:Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef Oksel het volgende:
En die lijkt op welke Audi / Mercedes? Overigens lijken alle auto's uit 't zelfde jaar redelijk op elkaar. Dat heet mode.
Ik denk dat het nog geen twintig jaar meer gaat duren. Kijk naar wat er nu al gemeengoed begint te worden: cruise control die zelf afstand houdt vind je tegenwoordig in simpele Peugeots en Google experimenteert in Amerika met auto's die zelf rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik denk dat de meeste hier het nog zien gebeuren dat je zelf niet meer hoeft of kan rijden. Dat je passagier bent van je eigen voertuig. Zo worden files, ongelukken en emissies verminderd, maar daar zit ik als autoliefhebber niet op te wachten, ik wil zelf m'n auto besturen.
Ben jij pools..?quote:
Truuk is de blokken te vervangen, voordat de sensor zegt dat ze op zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef Mikkie het volgende:
...En op de E46 zitten sensoren die de dikte van je remblok meten. Blokken vervangen kost je een paar tientjes, maar de sensoren zijn bijna even duur. En je moet nog bij de dealer de melding laten resetten. Dure remblokjes...
Klopt, maar ergens is het wel zonde, aangezien je verhalen hoort dat je met die blokken nog 5k door kan rijden nadat de sensor flipt. Maar ja, liever blokken weggooien met nog zo'n tien euro aan remvermogen, dan 60 euro kwijt zijn voor nieuwe sensors en een reset bij de dealer. Maar goed, ik moet binnenkort voor de APK dus laat dan wel meteen even naar de blokken kijken.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Truuk is de blokken te vervangen, voordat de sensor zegt dat ze op zijn.
Kan je de oude sensoren blijven gebruiken, reset ook niet meer nodig.
Mja, als ik met een beetje knutselwerk vijftig euro kan verdienen t.o.v. de garage, waarom niet? Dommer word ik er niet van en ik heb de tijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Hyperdude het volgende:
Stelt weinig voor.
Maar ik laat het werk aan de buitenkant van de auto aan de garage. Ga er niet meer onder lopen pielen met de auto op een paar blokken/as-steunen.
Misschien maar eens een bruggie op de kop tikken voor in de schuur![]()
http://cgi.ebay.de/Hebebu(...)&hash=item3f0b6137a1
Het valt wel mee. Mijn man doet het met het nodige gevloek. Bij een E34 zijn de sensors overigens ook eenvoudig zelf te vervangen en wanneer je ze in Duitsland bestelt niet heel duur.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Is niet moeilijk toch, zelf remblokken vervangen? Ik wil dat eigenlijk zelf doen de volgende keer.
Dan vloek ik zelf ook wel een uurtje. Als ik maar een DIY heb, aangezien het nogal zuur is als ik het verklootquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Mijn man doet het met het nodige gevloek. Bij een E34 zijn de sensors overigens ook eenvoudig zelf te vervangen en wanneer je ze in Duitsland bestelt niet heel duur.
Die zijn op internet goed te vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef Mikkie het volgende:
Dan vloek ik zelf ook wel een uurtje. Als ik maar een DIY heb, aangezien het nogal zuur is als ik het verkloot.
Als ze op beginnen te raken merk je dat voordat de sensor iets meldt, al heb je er dan nog een paar duizend km op zitten.quote:Ik vraag bij de komende APK wel even hoe het ervoor staat met de blokken en dan zie ik wel weer verder. Misschien kunnen ze nog makkelijk 20k mee.
Toen ik zocht naar een bmw autoradio zag ik op markplaats meerdere advertenties over het programmeren van de autoradio. Weet alleen niet of het betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef Kenju het volgende:
Ik rijd in een 1 serie. Van de week wilde ik voor het eerst iets doen met de aux input die onder de middenconsole zit. Ben normaal gesproken niet iemand die loopt met een mp3 speler en heb genoeg aan de radio, maar ik wilde gewoon een soort van marathon van één artiest draaien, dus vandaar. Echter, wanneer ik op de 'mode' knop druk, kan ik alleen kiezen tussen CD en radio.
Na wat Google werk, lijkt het erop dat kennelijk het kennelijk aan de software van het audiosysteem ligt. Nu is mijn vraag of iemand weet of ik daarvoor moet betalen en zo ja, wat het me gaat kosten.
Haha.quote:
Ik ben inderdaad de enige Pool ter wereld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij was dat dus in dat filmpje laatst, waar die E36 op een oplegger eraf vloog. Op de achtergrond hoorde je:
OOOH KURWA! KURWA OOOH KURWA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |