Je kunt ook voor Pirelli, Dunlop, Bridgestone of Goodyear gaan. Allemaal A-merken, maar in jouw maat gewoon rond de 200 euro.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Mijn E46 achterbanden zijn ook duur:
Michelin Pilot Sport 3
255/35 ZR18 94Y XL met wangbescherming, GRNX **
Prijslijst*: ¤ 317,00
¤ 251,40
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:20 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij staat te koop
Ik heb ook een sedan lieve schatzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:
Zet je gelijk deze foto van mijn auto @ mijn naam Yoshi? Ik heb nog geen nieuw foto behalve under construction van mijn auto met nieuwe front..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Over welke voorspeakers heb je het?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Hopdidopi het volgende:
Hoi ik heb een e36 sedan en ik wil nieuwe voorspeakers. Nu wilde ik dus weten of ik gewoon 12 cm speakers kan monteren zonder aanpassingen? Of moet ik 10cm speakers nemen?
Hij is wel wat onscherp die foto.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Zet je gelijk deze foto van mijn auto @ mijn naam Yoshi? Ik heb nog geen nieuw foto behalve under construction van mijn auto met nieuwe front..
Oke, maar het is inderdaad wel een wazige fotoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb ook een sedan lieve schatz![]()
:
[ afbeelding ]
Dikke bakquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:53 schreef Okeuj het volgende:
Hij staat eindelijk sinds een week op NL kenteken!
[ afbeelding ]
Dat kan een reden zijn, maar ook natuurlijk omdat hier voornamelijk wat jongere mensen zitten. Dan bedoel ik, zonder gezin kinderen en hondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je die modellenlijst met users in de OP ziet, zie je dat de 3-serie een doorslaand succes is en de overige lijnen er maar een beetje bijbungelen. Heeft natuurlijk alles te maken met betaalbaarheid.
't is allemaal duur zat.
Blijft een vet ding met een erg mooie kleur! En voordeel als ie op verhuisboedel staat, is dat je geen BPM hoeft te betalen. Dan is zo'n ding ineens veel beter te betalenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:53 schreef Okeuj het volgende:
[ afbeelding ]
Betaalbaarheid en praktisch nut.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je die modellenlijst met users in de OP ziet, zie je dat de 3-serie een doorslaand succes is en de overige lijnen er maar een beetje bijbungelen. Heeft natuurlijk alles te maken met betaalbaarheid.
't is allemaal duur zat.
Ja, maar die is dik, die van mij fungeert nu alleen als winkelwagenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb ook een sedan lieve schatz![]()
:
[ afbeelding ]
Mijne is niet dik, ze is alleen beetje aangekomenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:52 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ja, maar die is dik, die van mij fungeert nu alleen als winkelwagenSchat
![]()
Vayy Facelift hea...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:03 schreef Gokhan03 het volgende:
Zo, de nieren van mijn bmw zijn weer compleet. Zo'n vaag winkel in Haarlem verkocht caroserrieonderdelen van autos.
Van buitenaf denk je echt niet dat het een grote winkel is.
Kostte maar 11 euro![]()
Het mooie is, het was een blonde dame achter de balie dus ze vroeg wat ik nodig had. Ik zei dat ik een rechternier nodig had voor mn auto. Voor de deur stond mijn auto op de stoep en ze zei oh je hebt de facelift zie ik. Ik dacht wtf een chick die ziet dat ik facelift heb![]()
Vanochtend kreeg ik mail dat mijn speakers verzonden zijn. Deze heb ik waarschijnlijk maandag binnen
en die jij nu hebt is van bj?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Yepp.Die van de sloop pastte niet. Kwam van een 94-er
januari '99quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en die jij nu hebt is van bj?
Mijn auto is een 94'er, nierenhouder/nieren van een 98'er en de front van een 91'er
Dus facelift zonder knipperlichten aan de zijkanten..
wahhahaha
Netjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, band nu de goede draairichtingff een vlugge foto:
[ afbeelding ]
Ik had het meer over je nieuwe wielen dus dan staat die paal niet in de wegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat begrijp ik![]()
Mooi he die paal ervoor?
Dus je hebt hem als huisraad meegenomen? Dat zal wat $$ gescheeld hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef Okeuj het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 25 juni 2011 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dikke bakmaar waarom uit Amerika gehaald dan?
[..]
Omdat ik daar bijna drie jaar gewoond heb.
Vind je de auto niet mooi?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het meer over je nieuwe wielen dus dan staat die paal niet in de weg
42k euro voor een M3......koop je hier net een volle Mondeo voorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus je hebt hem als huisraad meegenomen? Dat zal wat $$ gescheeld hebben
Nice! Heb je ook nog een foto van de achterkant?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:53 schreef Okeuj het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een dikke bak, ofja een auto met klasse.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, band nu de goede draairichtingff een vlugge foto:
[ afbeelding ]
Ja zeg, echt een slagschip.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een dikke bak, ofja een auto met klasse.Als je daar in rijd ben je eigenlijk gewoon een man van klasse.
Naah dat wil ik niet perse zeggen..quote:
Dat mensen dat echt erg vinden..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zeg, echt een slagschip.
Als je die bij mij hier in het hofje had geparkeerd had je in 15 minuten van een buurtbewoner een briefje onder de ruit gekregen of je 'dit kreng' verderop zou willen neerzetten omdat hij teveel plek inneemt.
Omdat alle auto's in NL dat standaard zijn. Heb geen software en stekker in mijn nachtkastje liggen, dus ik laat het gewoon zo.quote:
Haha... nou ze zijn best prijzig. Maar net als bij alle oldtimers verschilt het heel erg. Je hebt er wrakken tussen zitten en je hebt er hele knappe tussen zitten. Ik denk dat een gemiddelde zo'n 5000 kost. Dat heb ik ook voor mijne betaald, minus 1500 inruil van de E21. Het voordeel van deze is dat het qua roest echt meevalt. Natuurlijk zijn er wat beginnende plekjes, maar daar kan ik nu nog wat aan doen. De meeste rotten aan alle kanten al weg. Ik zou voor datzelfde geld ook eentje met meer opties kunnen vinden (deze is redelijk kaal) maar ja hoe meer erop zit, hoe meer kapot kan. En vooral oud spul gaat snel kapotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah dat wil ik niet perse zeggen..
hahah, maar wat kost zo eentje atm?
Dank je. Begrensd op 250 bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Omdat alle auto's in NL dat standaard zijn. Heb geen software en stekker in mijn nachtkastje liggen, dus ik laat het gewoon zo.
Zeker mooie wielen heb je!
Blijft punt van discussie, maar je merkt al verschil als je in zijn 1 weg rijdt. Geloof mequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Dank je. Begrensd op 250 bedoel je?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice! Heb je ook nog een foto van de achterkant?
Prachtig, ik vind deze M3 idd de mooiste, uitvoering dan. Die nieuwe M3 CRT heeft bijvoorbeeld die lelijke achterkant.quote:
It wasn't mequote:Belg gepakt na dollemansrit op A16
AMSTERDAM - Een 26-jarige Belgische automobilist is vrijdagavond opgepakt nadat hij levensgevaarlijke capriolen uithaalde op de A16 en A17.
Hij achtervolgde een 24-jarige automobilist uit Zwijndrecht, die hem even daarvoor bij een wegversmalling vanwege wegwerkzaamheden had geweigerd te laten invoegen, meldt de politie zaterdag.
De man uit Antwerpen begon zijn wildemansrit rond 18.15 uur, toen hij op de A16 op een file stuitte vanwege de wegversmalling.
Het verkeer moest ritsen, maar de Belg reed met zijn bruine BMW langs de wachtenden en wilde vooraan bij een pijlwagen van Rijkswaterstaat invoegen.
De overige weggebruikers weigerden de man er echter tussen te laten, waarop de Belg kwaad werd. Hij richtte zijn agressie op de automobilist uit Zwijndrecht en achtervolgde hem via de A16 naar de A17, de snelweg van Moerdijk naar Roosendaal.
Hij maakte zich hierbij onder meer schuldig aan bumperkleven en afsnijden en probeerde het slachtoffer van de weg te drukken. Ook maakte hij met zijn hand snijdende bewegingen over zijn keel.
rotten kut seatquote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef Tarado het volgende:
2011 Nurburgring 24 Hours Race Massive Crash BMW Z4 GT3 flips over barriers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |