Hahahah, sorry hoor smaken verschillen... Vind het weliswaar geen mooie auto's om te zien, maar om te rijden hebben BMW's onbegrensde schoonheid! Elke rit is weer een waar genoegen om te sturen. Kwalitatief vind ik het ook de beste auto's (zeker ivm Lancia) dus het spijt me dat ik ze niet mooi vind (hoewel de nieuwe F10 en Z4 maken weer een hoop goed) ik ben hier alleen maar eerlijk over....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Afgezien van het feit dat je de eerste post in het BMW Fantopic begint met dat je BMW's de lelijkste auto's vindt die er zijn, is het redelijk vanzelf sprekend hier dat als je als laatste post dan ook een nieuw topic maakt.
Nu ga ik je niet eens in de OP zetten, misschien als je een modje lief aankijkt
Lancia heeft toch ook al tig jaar geen mooie auto meer gemaakt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef HFdude het volgende:
[..]
Hahahah, sorry hoor smaken verschillen... Vind het weliswaar geen mooie auto's om te zien, maar om te rijden hebben BMW's onbegrensde schoonheid! Elke rit is weer een waar genoegen om te sturen. Kwalitatief vind ik het ook de beste auto's (zeker ivm Lancia) dus het spijt me dat ik ze niet mooi vind (hoewel de nieuwe F10 en Z4 maken weer een hoop goed) ik ben hier alleen maar eerlijk over....
Daar heb je gelijk in, ik rectificeer: Ik vind BMW's niet de mooiste auto's :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke, maar niet mooi is al heel wat anders "lelijkste auto's die er zijn". Ik snap niet wat in je Lancia's ziet dan, maar goed smaken verschillen inderdaaden je staat in de OP.
helaas maar al te waar, daarom nu ook BMW!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lancia heeft toch ook al tig jaar geen mooie auto meer gemaakt?
Als je van M20 naar M20 gaat is het een avondje werk. volgens mij hoeven we dan echt alleen het blok te doen. en niks anders. Bij de E30 heb ik het nu 3 keer gedaan dus ik zeg ja, dat kan ik. (eerlijk = wel dat ik tot nu toe nog nooit een E21 in mijn handen heb gehad, maar zoveel anders kan het nooit zijn natuurlijk)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Klopt, M20B25 is in principe de makkelijkste swap, omdat er nu al in een M20(b20) in zit. Kan jij dat? Hoeveel werk is zo'n swap?
BMW dealers. Bij mij. of Bij elke "tuner"quote:
Dit is wel een hele mooie maar helaas een prive initiatiefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef HFdude het volgende:
[..]
helaas maar al te waar, daarom nu ook BMW!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef HFdude het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik rectificeer: Ik vind BMW's niet de mooiste auto's :p
Wat ik in Lancia's zie heeft zowel betrekking op pure schoonheid (Aurelia 2500 GT / B20, Fulvia coupe, Flavia Coupe, Hyena etc) alswel de VELE technische innovaties die lancia op zijn naam heeft gezet welke hedendaags nog door nagenoeg alle merken gebruikt worden. Ik noem kort: 1e V8 motor, 1e auto met zelfdragend! chassis, 1e auto met hydraulische remmen en schokbrekers, 1e auto met onafhankelijke wielophanging etc... Om nog maar te zwijgen over de vele rally-succesen die ze met 3 verschillende auto's gehaald hebben (integrale, stratos en 037).
Als je niet onder de indruk van het merk Lancia bent komt dit alleen vanwege onbekendheid. Is niet voor niets door Top Gear uitgeroepen tot beste/mooiste automerk!
Sorry, nu weer over BMW....
De oude Lancia's zijn idd wel oke, voorkant doet me veel denken aan die oude Masserati's.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef HFdude het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik rectificeer: Ik vind BMW's niet de mooiste auto's :p
Wat ik in Lancia's zie heeft zowel betrekking op pure schoonheid (Aurelia 2500 GT / B20, Fulvia coupe, Flavia Coupe, Hyena) alswel de VELE technische innovaties die lancia op zijn naam heeft gezet welke hedendaags nog door nagenoeg alle merken gebruikt worden.
Zoveel anders zal het inderdaad niet zijn, maar zo makkelijk als alleen het blok overzetten is het volgens mij ook weer niet. Volgens mij had de M20B25 (omdat die natuurlijk uit de E30 komen) wat andere bekabeling en ik weet niet hoe het met de versnellingsbak zit? Heb nu een 4-bak erin...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als je van M20 naar M20 gaat is het een avondje werk. volgens mij hoeven we dan echt alleen het blok te doen. en niks anders. Bij de E30 heb ik het nu 3 keer gedaan dus ik zeg ja, dat kan ik. (eerlijk = wel dat ik tot nu toe nog nooit een E21 in mijn handen heb gehad, maar zoveel anders kan het nooit zijn natuurlijk)
Mwoah, ik vind de huidige Delta niet heel lelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lancia heeft toch ook al tig jaar geen mooie auto meer gemaakt?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Afgezien van het feit dat je de eerste post in het BMW Fantopic begint met dat je BMW's de lelijkste auto's vindt die er zijn, is het redelijk vanzelf sprekend hier dat als je als laatste post dan ook een nieuw topic maakt.
Nu ga ik je niet eens in de OP zetten, misschien als je een modje lief aankijkt
edit: oh je hebt hier al vaker gepost. Nou ja, ik voeg je wel toe dan
Vertel..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:00 schreef HFdude het volgende:
- '02 E53 X5 4.4 High Executive (lpg G3 prins installatie laten inbouwen, NOOIT DOEN!)
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |