Hahahah, sorry hoor smaken verschillen... Vind het weliswaar geen mooie auto's om te zien, maar om te rijden hebben BMW's onbegrensde schoonheid! Elke rit is weer een waar genoegen om te sturen. Kwalitatief vind ik het ook de beste auto's (zeker ivm Lancia) dus het spijt me dat ik ze niet mooi vind (hoewel de nieuwe F10 en Z4 maken weer een hoop goed) ik ben hier alleen maar eerlijk over....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Afgezien van het feit dat je de eerste post in het BMW Fantopic begint met dat je BMW's de lelijkste auto's vindt die er zijn, is het redelijk vanzelf sprekend hier dat als je als laatste post dan ook een nieuw topic maakt.
Nu ga ik je niet eens in de OP zetten, misschien als je een modje lief aankijkt
Lancia heeft toch ook al tig jaar geen mooie auto meer gemaakt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef HFdude het volgende:
[..]
Hahahah, sorry hoor smaken verschillen... Vind het weliswaar geen mooie auto's om te zien, maar om te rijden hebben BMW's onbegrensde schoonheid! Elke rit is weer een waar genoegen om te sturen. Kwalitatief vind ik het ook de beste auto's (zeker ivm Lancia) dus het spijt me dat ik ze niet mooi vind (hoewel de nieuwe F10 en Z4 maken weer een hoop goed) ik ben hier alleen maar eerlijk over....
Daar heb je gelijk in, ik rectificeer: Ik vind BMW's niet de mooiste auto's :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke, maar niet mooi is al heel wat anders "lelijkste auto's die er zijn". Ik snap niet wat in je Lancia's ziet dan, maar goed smaken verschillen inderdaaden je staat in de OP.
helaas maar al te waar, daarom nu ook BMW!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lancia heeft toch ook al tig jaar geen mooie auto meer gemaakt?
Als je van M20 naar M20 gaat is het een avondje werk. volgens mij hoeven we dan echt alleen het blok te doen. en niks anders. Bij de E30 heb ik het nu 3 keer gedaan dus ik zeg ja, dat kan ik. (eerlijk = wel dat ik tot nu toe nog nooit een E21 in mijn handen heb gehad, maar zoveel anders kan het nooit zijn natuurlijk)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Klopt, M20B25 is in principe de makkelijkste swap, omdat er nu al in een M20(b20) in zit. Kan jij dat? Hoeveel werk is zo'n swap?
BMW dealers. Bij mij. of Bij elke "tuner"quote:
Dit is wel een hele mooie maar helaas een prive initiatiefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef HFdude het volgende:
[..]
helaas maar al te waar, daarom nu ook BMW!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef HFdude het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik rectificeer: Ik vind BMW's niet de mooiste auto's :p
Wat ik in Lancia's zie heeft zowel betrekking op pure schoonheid (Aurelia 2500 GT / B20, Fulvia coupe, Flavia Coupe, Hyena etc) alswel de VELE technische innovaties die lancia op zijn naam heeft gezet welke hedendaags nog door nagenoeg alle merken gebruikt worden. Ik noem kort: 1e V8 motor, 1e auto met zelfdragend! chassis, 1e auto met hydraulische remmen en schokbrekers, 1e auto met onafhankelijke wielophanging etc... Om nog maar te zwijgen over de vele rally-succesen die ze met 3 verschillende auto's gehaald hebben (integrale, stratos en 037).
Als je niet onder de indruk van het merk Lancia bent komt dit alleen vanwege onbekendheid. Is niet voor niets door Top Gear uitgeroepen tot beste/mooiste automerk!
Sorry, nu weer over BMW....
De oude Lancia's zijn idd wel oke, voorkant doet me veel denken aan die oude Masserati's.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef HFdude het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik rectificeer: Ik vind BMW's niet de mooiste auto's :p
Wat ik in Lancia's zie heeft zowel betrekking op pure schoonheid (Aurelia 2500 GT / B20, Fulvia coupe, Flavia Coupe, Hyena) alswel de VELE technische innovaties die lancia op zijn naam heeft gezet welke hedendaags nog door nagenoeg alle merken gebruikt worden.
Zoveel anders zal het inderdaad niet zijn, maar zo makkelijk als alleen het blok overzetten is het volgens mij ook weer niet. Volgens mij had de M20B25 (omdat die natuurlijk uit de E30 komen) wat andere bekabeling en ik weet niet hoe het met de versnellingsbak zit? Heb nu een 4-bak erin...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als je van M20 naar M20 gaat is het een avondje werk. volgens mij hoeven we dan echt alleen het blok te doen. en niks anders. Bij de E30 heb ik het nu 3 keer gedaan dus ik zeg ja, dat kan ik. (eerlijk = wel dat ik tot nu toe nog nooit een E21 in mijn handen heb gehad, maar zoveel anders kan het nooit zijn natuurlijk)
Mwoah, ik vind de huidige Delta niet heel lelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lancia heeft toch ook al tig jaar geen mooie auto meer gemaakt?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Afgezien van het feit dat je de eerste post in het BMW Fantopic begint met dat je BMW's de lelijkste auto's vindt die er zijn, is het redelijk vanzelf sprekend hier dat als je als laatste post dan ook een nieuw topic maakt.
Nu ga ik je niet eens in de OP zetten, misschien als je een modje lief aankijkt
edit: oh je hebt hier al vaker gepost. Nou ja, ik voeg je wel toe dan
Vertel..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:00 schreef HFdude het volgende:
- '02 E53 X5 4.4 High Executive (lpg G3 prins installatie laten inbouwen, NOOIT DOEN!)
Ik nietquote:
Het is ons 1 keer gelukt zaterdagochtend beginnen, zondagavond rijden. Heb ik wel zaterdag tot half 1 en zondag weer vanaf een uur of 10 eraan gezeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Maharbal het volgende:
Kheb gehoord dat een M50 inbouwen in een E30 zo rond de 50 uur kost ofzo, om alles goed werkend te krijgen.
Dan gaat de versnellingsbak mee van het nieuwe blok. die zal dan op jouw cardan moeten komen. in de E30 ben ik daarmee geen problemen tegengekomen. maar zoals ik al eerder zei, ik heb geen E21 in mijn handen gehad. De bekabeling zou weleens wat werk kunnen kosten als daar echt veel verschil in zit... tenzij er weer ergens een duidelijke omschrijving te vinden is van welke draad op welke draad...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Zoveel anders zal het inderdaad niet zijn, maar zo makkelijk als alleen het blok overzetten is het volgens mij ook weer niet. Volgens mij had de M20B25 (omdat die natuurlijk uit de E30 komen) wat andere bekabeling en ik weet niet hoe het met de versnellingsbak zit? Heb nu een 4-bak erin...
Als je een mooie M20B25 tegenkomt meld het dan even
E30 M3 is wel een droomwagen ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:18 schreef piekartz87 het volgende:
zo'n e30 m3 dtm... dat is nog eens een bak waar ik een moord voor zou doen om een keer in te trappen
in het filmpje is ook een lancia te zien trouwenserg gave bakken allemaal.
EARGASM!!!
quote:Het is even stil geweest, maar de organisatie van de Sharknose Meeting heeft
niet stil gezeten. Versterkt met de Nederlandse BMW Coupé Club gaan we ervoor
zorgen dat de Sharknose Meeting 2011 een flinke sprong vooruit gaat maken,
groter en mooier!
Wij weten dus nu al dat het een niet te missen dag wordt dus zet die 11e juni
alvast in de agenda!
Lokatie wordt midden van het land en de website zal binnenkort on line zijn. We
zullen hier laten weten wanneer de aanmelding start.
Ja, een meet met allemaal oude BMW's met een sharknose.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Sharknose... nooit van gehoord
Hoe dan ook, 11 juni een BMW-meet? En dat terwijl er op de 13e, tweede pinksterdag, nog diverse meets zijn? Onder andere DAF 2011.
Tsja, wat is belangrijker? Een vlotte smijtbak, of een leukere, meer stijlvolle auto?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Oksel het volgende:
Ik wil graag een 130, of een 1-coupe..Aan de andere kant worden de Z4's ook al aardig betaalbaar.
Het idee erachter had ik door ja, kende alleen de term nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, een meet met allemaal oude BMW's met een sharknose.
daar staat als ik het goed zie een 507, mocht ik ooit de loterij winnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, een meet met allemaal oude BMW's met een sharknose.
Dat is meer E36quote:
Ik heb na inbouw van de gasinstallatie last gekregen van veel electronische foutmeldingen, en veel pakkingen zijn motorolie gaan lekken/zweten. Ook een brief gehad van de ANWB dat ik niet meer mocht bellen omdat ik anders eruit gegooid zou wordenquote:
Ook met verzekeringen zo. Je bent klant tot je iets gaat claimenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef HFdude het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar word je geroyeerd als je vaker dan 5x per jaar de ANWB belt...
Henkie (mijn apk man) ziet ze soms een jaar niet, en dan inderdaad ineens 3 x in een week....quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, APK doorgekomen 15 euro. Lang leve kwikfitDe beste man vertelde me wel dat mijn banden ogenblikkelijk vervangen moesten worden (2,5mm) en dat ze scheef waren gesleten ofzo. Ach ja, ik rij toch al voorzichtiger met regen (en met sneeuw helemaal niet) en in de zomer rijd ik liever op slicks
Ik zag ook nog dat er een steekproef gedaan was. Hoe vaak gebeurt dat eigenlijk want dat heb ik nog nooit gezien.
Ik zie 3 lijnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Rival:
[ afbeelding ]
Hmm toen ik de foto maakte leek het beter gelukt op m'n schermmaar misschien als je zelf een beetje scheel kijkt dan zie je m'n temperatuur metertje. Zo staat ie dus vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |