quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Maharbal het volgende:Weinig gedrift, geen tijd voor.
Zit ondertussen met het idee te spelen om de E30 te verkopen en een E46 coupé te kopen (veiliger, relaxter en wss zuiniger) als ik in de zomer permanent met m'n auto (ipv het OV nu) elke dag 80km rijd van en naar m'n werk.
Het is maar een idee... wat is wijsheid

Tja, wat is wijsheid. Kan je het betalen? Zo ja, dan zou ik het doen. Ik heb er zelf natuurlijk 1, maar het blijft gewoon een hele mooie bak. Bij de E30 en E36 kijken mensen je aan van, heb je zo'n patser in een goedkope ouwe bmw. Bij een E46 coupe denken ze misschien ook wat een aso, maar ze kunnen verder niks over de auto zelf zeggen, want die is gewoon mooi en ziet er ook nog best "duur" uit.
Tenminste, dat is mijn ervaring. Vaak mensen van "ooooh hoe kan je dat in godsnaam betalen man". Of toen ik afstudeeropdracht deed, "kijk daar heb je de stagiair, in een BMW"

Zelf reden ze dan een Alto, 206 of Qashqai. Wel nieuw en dus vaak nog duurder dan mijn auto, maar dat schijnt dan niet uit te maken.
Oh en als je eentje koopt het liefst een FL coupe natuurlijk, die is nog net wat mooier

(en prijziger)