quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Kanker kampert hollander, dat heb ik toch al gedaan!!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Hihihihihihihi
Oke, ik heb jouw plaatjes erin gezet nou tevreden?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Maharbal het volgende:
Weinig gedrift, geen tijd voor.
Zit ondertussen met het idee te spelen om de E30 te verkopen en een E46 coupé te kopen (veiliger, relaxter en wss zuiniger) als ik in de zomer permanent met m'n auto (ipv het OV nu) elke dag 80km rijd van en naar m'n werk.
Het is maar een idee... wat is wijsheid
Tja, wat is wijsheid. Kan je het betalen? Zo ja, dan zou ik het doen. Ik heb er zelf natuurlijk 1, maar het blijft gewoon een hele mooie bak. Bij de E30 en E36 kijken mensen je aan van, heb je zo'n patser in een goedkope ouwe bmw. Bij een E46 coupe denken ze misschien ook wat een aso, maar ze kunnen verder niks over de auto zelf zeggen, want die is gewoon mooi en ziet er ook nog best "duur" uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Maharbal het volgende:
Weinig gedrift, geen tijd voor.
Zit ondertussen met het idee te spelen om de E30 te verkopen en een E46 coupé te kopen (veiliger, relaxter en wss zuiniger) als ik in de zomer permanent met m'n auto (ipv het OV nu) elke dag 80km rijd van en naar m'n werk.
Het is maar een idee... wat is wijsheid
Ik heb schroefset, dus kan best met vaart driften zonder onderstuur. En ALS ik onderstuur heb kan ik beter geen gas meer geven want dan gaat het ook mis..quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi, ik meld me hier ook weer even.
@Haarbal, zo'n oude E30 is stiekem toch wel wat toffer dan een E46?
@Turq, bij onderstuur gewoon gas bijgeven(of gewoon rustiger rijden
)
Ik vind ze beide tofquote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi, ik meld me hier ook weer even.
@Haarbal, zo'n oude E30 is stiekem toch wel wat toffer dan een E46?
@Turq, bij onderstuur gewoon gas bijgeven(of gewoon rustiger rijden
)
Je vergeet erbij te zeggen dat het merendeel van de 1-serie lease-kneuzen (80%) niet weet dat ze een RWD rijdenquote:Op maandag 20 december 2010 10:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dom ben je dan!
Dat is ook zo. Ik zie ook verdacht vaak vrouwen in een 1-serie rijden dus dan is het ook wel logisch dat ze niet weten of het een RWD of FWD is.quote:Op maandag 20 december 2010 10:32 schreef Bowny het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat het merendeel van de 1-serie lease-kneuzen (80%) niet weet dat ze een RWD rijden
Van die gasten die puur BMW rijden om het merkje en verder geen fuck om de techniek geven
Vrouwen doen geen kettingen op hun banden. Die geven alleen maar gas tot het rubber verbrand is.quote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik zie ook verdacht vaak vrouwen in een 1-serie rijden dus dan is het ook wel logisch dat ze niet weten of het een RWD of FWD is.
Klopt wel, kende een aantal mensen die dachten dat een Einzer een FWD was. Eén van die personen had vorige winter dan ook schade gereden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja oke die wel, maar ik had het over het feit dat 80% van de 1-serie rijders niet weet dat het een RWD is. Maar goed, ik ga er dan ook vanuit dat die niet weten wat FWD is.
330i of 330d is wijsheid.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Maharbal het volgende:
...
Het is maar een idee... wat is wijsheid
1 op 10.5 met mijn e89 s35i dctquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
EN rij ook nog eens rustig.. Wel dwars op zn tijd en zit regelmatig in de 4 te cruisen..
25 euro benzine is 80km max.
Weet ik niet ik ga tanken als ie leeg is ik kijk nooit naar kilometers oidquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
Komt ook wel door het spelen in de sneeuw enzo, maar het verbruik van de oude bmw's daalt nogal met dit weer. Ik zag bij de E21 de benzinemeter ook gewoon dalen terwijl ik aan het driften was dat is echt niet leuk meer. Maar als je gewoon normaal rijdt turq dan kan je nooit 1 op 3 halen. Maar ja wat normaal is voor een normaal mens, is voor turq natuurlijk wat andersquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
EN rij ook nog eens rustig.. Wel dwars op zn tijd en zit regelmatig in de 4 te cruisen..
25 euro benzine is 80km max.
Haha met z'n touring. Hoe zit het nou een beetje met de gewichtsverdeling bij die dingen? Drift toch wel wat anders dan de normale E30?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:33 schreef rival het volgende:
Deze hoort wel in dit topic, ik vermaak me wel
1 op 3?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
EN rij ook nog eens rustig.. Wel dwars op zn tijd en zit regelmatig in de 4 te cruisen..
25 euro benzine is 80km max.
Laat m uitlezen. Ik denk dat je nokkenaspositiesensor naar zn moer is of lmmquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
EN rij ook nog eens rustig.. Wel dwars op zn tijd en zit regelmatig in de 4 te cruisen..
25 euro benzine is 80km max.
hij glijdt iets langer door en voelt wat lomper aan.... verder gaat het gewoon als normaalquote:Op woensdag 22 december 2010 09:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha met z'n touring. Hoe zit het nou een beetje met de gewichtsverdeling bij die dingen? Drift toch wel wat anders dan de normale E30?
Geld te veel..?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Weet ik niet ik ga tanken als ie leeg is ik kijk nooit naar kilometers oid
Ik rij normaal, ik gooi hem meteen in de 4 en probeer mijn verbruiksmeter steeds op 9L/100km te houden.. Dwars gaan doe ik wel vaak, maar op 1500-2000toeren..quote:Op woensdag 22 december 2010 09:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Komt ook wel door het spelen in de sneeuw enzo, maar het verbruik van de oude bmw's daalt nogal met dit weer. Ik zag bij de E21 de benzinemeter ook gewoon dalen terwijl ik aan het driften was dat is echt niet leuk meer. Maar als je gewoon normaal rijdt turq dan kan je nooit 1 op 3 halen. Maar ja wat normaal is voor een normaal mens, is voor turq natuurlijk wat anders
Nee, ik kom amper boven de 3000RPM.. alleen soms..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef tha_rizzo het volgende:
1 op 3?
Zit je soms continu in de red-zone of zo? Dat haal ik niet eens met mijn 2,5 liter-blok. En bij mij moeten m'n kleppen worden gesteld.
Kan niet mijn nokkenaspositiesensor zijn want hij rijdt en draait perfect.. Lmm lijkt me ook sterk want vermogen heeft hij nogsteeds..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Gokhan03 het volgende:
Laat m uitlezen. Ik denk dat je nokkenaspositiesensor naar zn moer is of lmm
Ik haalde makkelijk met mijn E34/E39 1 op 10 met dit weer.
Je moet hem ook goed warm laten lopen. Dus als je snel weg moet dan moet je maar even wachten met het aandoen van je verwarming omdat je thermostaat open gaat en de motor blijft koelen.
Als je met een koud blok wegrijd dan zit je hele tijd op de choke en dat zuipt 1 op 3 ja
Nee zeker niet. maar zodra het lampje gaat branden flikker ik er weer 50 euro in tot het lampje weer gaat branden!quote:
OKquote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef YoshiBignose het volgende:
IS AL GEPOST HIER
[Centraal] BMW Fantopic, deel 44: D R I F T E N!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |