quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Kanker kampert hollander, dat heb ik toch al gedaan!!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Hihihihihihihi
Oke, ik heb jouw plaatjes erin gezet nou tevreden?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Maharbal het volgende:
Weinig gedrift, geen tijd voor.
Zit ondertussen met het idee te spelen om de E30 te verkopen en een E46 coupé te kopen (veiliger, relaxter en wss zuiniger) als ik in de zomer permanent met m'n auto (ipv het OV nu) elke dag 80km rijd van en naar m'n werk.
Het is maar een idee... wat is wijsheid
Tja, wat is wijsheid. Kan je het betalen? Zo ja, dan zou ik het doen. Ik heb er zelf natuurlijk 1, maar het blijft gewoon een hele mooie bak. Bij de E30 en E36 kijken mensen je aan van, heb je zo'n patser in een goedkope ouwe bmw. Bij een E46 coupe denken ze misschien ook wat een aso, maar ze kunnen verder niks over de auto zelf zeggen, want die is gewoon mooi en ziet er ook nog best "duur" uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Maharbal het volgende:
Weinig gedrift, geen tijd voor.
Zit ondertussen met het idee te spelen om de E30 te verkopen en een E46 coupé te kopen (veiliger, relaxter en wss zuiniger) als ik in de zomer permanent met m'n auto (ipv het OV nu) elke dag 80km rijd van en naar m'n werk.
Het is maar een idee... wat is wijsheid
Ik heb schroefset, dus kan best met vaart driften zonder onderstuur. En ALS ik onderstuur heb kan ik beter geen gas meer geven want dan gaat het ook mis..quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi, ik meld me hier ook weer even.
@Haarbal, zo'n oude E30 is stiekem toch wel wat toffer dan een E46?
@Turq, bij onderstuur gewoon gas bijgeven(of gewoon rustiger rijden
)
Ik vind ze beide tofquote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi, ik meld me hier ook weer even.
@Haarbal, zo'n oude E30 is stiekem toch wel wat toffer dan een E46?
@Turq, bij onderstuur gewoon gas bijgeven(of gewoon rustiger rijden
)
Je vergeet erbij te zeggen dat het merendeel van de 1-serie lease-kneuzen (80%) niet weet dat ze een RWD rijdenquote:Op maandag 20 december 2010 10:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dom ben je dan!
Dat is ook zo. Ik zie ook verdacht vaak vrouwen in een 1-serie rijden dus dan is het ook wel logisch dat ze niet weten of het een RWD of FWD is.quote:Op maandag 20 december 2010 10:32 schreef Bowny het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat het merendeel van de 1-serie lease-kneuzen (80%) niet weet dat ze een RWD rijden
Van die gasten die puur BMW rijden om het merkje en verder geen fuck om de techniek geven
Vrouwen doen geen kettingen op hun banden. Die geven alleen maar gas tot het rubber verbrand is.quote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik zie ook verdacht vaak vrouwen in een 1-serie rijden dus dan is het ook wel logisch dat ze niet weten of het een RWD of FWD is.
Klopt wel, kende een aantal mensen die dachten dat een Einzer een FWD was. Eén van die personen had vorige winter dan ook schade gereden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja oke die wel, maar ik had het over het feit dat 80% van de 1-serie rijders niet weet dat het een RWD is. Maar goed, ik ga er dan ook vanuit dat die niet weten wat FWD is.
330i of 330d is wijsheid.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Maharbal het volgende:
...
Het is maar een idee... wat is wijsheid
1 op 10.5 met mijn e89 s35i dctquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
EN rij ook nog eens rustig.. Wel dwars op zn tijd en zit regelmatig in de 4 te cruisen..
25 euro benzine is 80km max.
Weet ik niet ik ga tanken als ie leeg is ik kijk nooit naar kilometers oidquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
Komt ook wel door het spelen in de sneeuw enzo, maar het verbruik van de oude bmw's daalt nogal met dit weer. Ik zag bij de E21 de benzinemeter ook gewoon dalen terwijl ik aan het driften was dat is echt niet leuk meer. Maar als je gewoon normaal rijdt turq dan kan je nooit 1 op 3 halen. Maar ja wat normaal is voor een normaal mens, is voor turq natuurlijk wat andersquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
EN rij ook nog eens rustig.. Wel dwars op zn tijd en zit regelmatig in de 4 te cruisen..
25 euro benzine is 80km max.
Haha met z'n touring. Hoe zit het nou een beetje met de gewichtsverdeling bij die dingen? Drift toch wel wat anders dan de normale E30?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:33 schreef rival het volgende:
Deze hoort wel in dit topic, ik vermaak me wel
1 op 3?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
EN rij ook nog eens rustig.. Wel dwars op zn tijd en zit regelmatig in de 4 te cruisen..
25 euro benzine is 80km max.
Laat m uitlezen. Ik denk dat je nokkenaspositiesensor naar zn moer is of lmmquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat is het verbruik van een E36 325i/E34 525i Automaat met dit weer?
GOdver ik kom uit op 1 op 3![]()
EN rij ook nog eens rustig.. Wel dwars op zn tijd en zit regelmatig in de 4 te cruisen..
25 euro benzine is 80km max.
hij glijdt iets langer door en voelt wat lomper aan.... verder gaat het gewoon als normaalquote:Op woensdag 22 december 2010 09:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha met z'n touring. Hoe zit het nou een beetje met de gewichtsverdeling bij die dingen? Drift toch wel wat anders dan de normale E30?
Geld te veel..?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Weet ik niet ik ga tanken als ie leeg is ik kijk nooit naar kilometers oid
Ik rij normaal, ik gooi hem meteen in de 4 en probeer mijn verbruiksmeter steeds op 9L/100km te houden.. Dwars gaan doe ik wel vaak, maar op 1500-2000toeren..quote:Op woensdag 22 december 2010 09:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Komt ook wel door het spelen in de sneeuw enzo, maar het verbruik van de oude bmw's daalt nogal met dit weer. Ik zag bij de E21 de benzinemeter ook gewoon dalen terwijl ik aan het driften was dat is echt niet leuk meer. Maar als je gewoon normaal rijdt turq dan kan je nooit 1 op 3 halen. Maar ja wat normaal is voor een normaal mens, is voor turq natuurlijk wat anders
Nee, ik kom amper boven de 3000RPM.. alleen soms..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef tha_rizzo het volgende:
1 op 3?
Zit je soms continu in de red-zone of zo? Dat haal ik niet eens met mijn 2,5 liter-blok. En bij mij moeten m'n kleppen worden gesteld.
Kan niet mijn nokkenaspositiesensor zijn want hij rijdt en draait perfect.. Lmm lijkt me ook sterk want vermogen heeft hij nogsteeds..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Gokhan03 het volgende:
Laat m uitlezen. Ik denk dat je nokkenaspositiesensor naar zn moer is of lmm
Ik haalde makkelijk met mijn E34/E39 1 op 10 met dit weer.
Je moet hem ook goed warm laten lopen. Dus als je snel weg moet dan moet je maar even wachten met het aandoen van je verwarming omdat je thermostaat open gaat en de motor blijft koelen.
Als je met een koud blok wegrijd dan zit je hele tijd op de choke en dat zuipt 1 op 3 ja
Nee zeker niet. maar zodra het lampje gaat branden flikker ik er weer 50 euro in tot het lampje weer gaat branden!quote:
OKquote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef YoshiBignose het volgende:
IS AL GEPOST HIER
[Centraal] BMW Fantopic, deel 44: D R I F T E N!
Nou ik weet niet of die cijfers kloppen of mijn auto die niet klopt maar hijs ziekelijk snelquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja, de E36 compact gaat nog wel. De achterkant is wat raar, maar de 323ti gaat inderdaad supersnel. Is natuurlijk ook gewoon een 170pk 2.5 liter. De cijfers zeggen 7.8 sec naar de 100. Nice
Ga ik morgen posten.quote:
Mooie illustratie van de marketing van BMW ten tijde van de E30 325i. Die hadden ze met een kleine 100kg minder en hetzelfde vermogen toentertijd op 8,3s (nog steeds op autoweek) gezet. Nu zie je extra goed dat dat komt doordat de echte cijfers te dicht bij die van de M3 kwamen. Sluwe jongensquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja, de E36 compact gaat nog wel. De achterkant is wat raar, maar de 323ti gaat inderdaad supersnel. Is natuurlijk ook gewoon een 170pk 2.5 liter. De cijfers zeggen 7.8 sec naar de 100. Nice
Ik bedoel gewoon om aan te geven dat BMW toentertijd foutieve cijfers aangaf omdat de 325i gewoon te dicht bij de M3 kwam, en het prijsverschil dus niet echt werd gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh jaaaaa, maar 2 of 4 kleppen per cilinder zou toch wel uitmaken? En wel iets meer koppel. Vreemd, kan me ook bijna niet voorstellen dat het zoveel zou moeten schelen dan. 100 kg zwaarder is de compact en volgens de cijfers 0,5 sec. sneller. Dan zou het de 325i dus richting de 7,3 naar de 100 te gaan? Lijkt me toch sterk. Of is ie echt zo snel?
Mijn neef zegt ook dat het klopt dat er zo n geluid uit komt. Maargoed ik ben supertevreden met mn auto. Het is geen afgeragde bak maar een goed onderhouden auto.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm bij de E36 van m'n broertje heb ik de ABS weleens gehoord. Die klinkt gewoon normaal, dat geratel aan de onderkant. Ik hoor ook een soort zoemend geluid bij jouw filmpje, dat hoor ik niet. Geen idee wat het is... als ie maar werkt he
Cool, toch bijna een sec. sneller dan de cijfers aangeven. Het leek me ook al zo traag 8.3quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon om aan te geven dat BMW toentertijd foutieve cijfers aangaf omdat de 325i gewoon te dicht bij de M3 kwam, en het prijsverschil dus niet echt werd gerechtvaardigd.
Wat veel 325i eigenaren in de praktijk berichten is dat het rond de 7,3 - 7,5sec ligt. Dat zijn mijn bevindingen ook eigenlijk. Qua sprintjes tegen auto's met soortgelijke cijfers (7,5sec) gaat het aardig gelijk op/ ik trek marginaal voor, terwijl ik een E46 320i (8,3sec) ruim achter me laat.
Jullie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja ook... jullie vieren toch geen kerst?
Gister ook een golf 4 die met een diffuser in zijn hand liep omdat die er ook af lag :pquote:Op zondag 26 december 2010 03:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jullie?
of ik?![]()
Ik vier het niet, ik drink er op..
Zojuist net me bumpert er af gereden in dat kut sneeuw.. pff maargoed, heb hem er weer op zitten
Soort? Ben ik een dier ofzo?quote:Op zondag 26 december 2010 10:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk "jullie soort"
Vind je het vreemd dat je bumper eraf gaat als je dat ding zo laag hebt staan... Bij m'n E21 zit er ook iets in het midden heel laag. Er zijn een paar drempels (vooral in park.garage) die ik gewoon standaard raak, hoe langzaam ik ook ga. En dat is zo'n schrapend geluid precies in het midden.
Met 4 mensen in de auto is het helemaal erg
Heb je het over je wielkasten of precies dat stukje bij je dorpel daar?(dat wat geluid maakt als je over een drempel gaat)quote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Soort? Ben ik een dier ofzo?
En mijn auto is zo laag dat ik standaard elke drempel raak, OF met mijn uitlaat OF net onder de spatbord hier:
[ afbeelding ]
(zie dat barst in me lak) Maar hij raakt 9 .v. 10 niet echt de spatbord maar wat meer na binnen.. en schrapende geluiden wat ik heb gehoord.. pff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |