quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een beetje onduidelijk, maar zoiets bedoel ik
Zie ik het juist dat er maar 1 pakket is, en dat is het Highline-pakket?
Ik zag ooit een M7 op marktplaatsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
Even mijn E38 vraagje herhalen aangezien daar nog geen antwoord op was
[..]
Een 750 met een tennisbal op de trekhaak?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik zag ooit een M7 op marktplaats
Nee een 728i met hele lelijke bumpers en overal m stickers :pquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Een 750 met een tennisbal op de trekhaak?
Ja en jij hebt een sensortje in je dashboard die aangeeft dat je koppelling sliptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:19 schreef rival het volgende:
Je auto verneuken omdat iemand zijn ramen schoonmaakt, kansloos
Ja, weet je waar je daar tegen kunt doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ja en jij hebt een sensortje in je dashboard die aangeeft dat je koppelling slipt
En jij vindt het leuk wanneer iemand troep op jouw auto gooit? Ik maak dit wel vaker mee maar dan blijft het bij een paar spetters. Als echt mn hele ruit onder zit dan gaat het wel te ver voor mij
die zag misschien niks meer door die zon waar je het over hebt.. dus maakt zijn raam schoon.. lijkt mij normaal gedrag hoor... troep op jouw raam gooien? hoe verzin je het...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ja en jij hebt een sensortje in je dashboard die aangeeft dat je koppelling slipt
En jij vindt het leuk wanneer iemand troep op jouw auto gooit? Ik maak dit wel vaker mee maar dan blijft het bij een paar spetters. Als echt mn hele ruit onder zit dan gaat het wel te ver voor mij
dus daar heb je geen sensor voor nodig gehad aangezien je dat al wist....quote:Mijn koppelling is al bijna op
wow, dat is nog eens een goede tip... kan dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, weet je waar je daar tegen kunt doen?
Je ruitenwissers aandoen
misschien omdat TIJDENS het rijden je raam ook vies kan worden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik snap niet waarom er mensen zijn die uberhaupt hun ruitensproeiers aandoen terwijl ze rijden.
Ja man dan komen er vooral geen vieze strepen erop. Daarvoor zou ik mijn ruitensproeiers moeten gebruiken en komt er allemaal troep op mijn achterligger. Sorry maar ik ben niet zo aso omdat te gaan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, weet je waar je daar tegen kunt doen?
Je ruitenwissers aandoen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef Gokhan03 het volgende:
Sorry maar ik ben niet zo aso omdat te gaan doen
en dat dus omdat iemand even zijn raam schoonmaakt... maar jij bent niet aso hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn koppelling is al bijna op en door die woede gooide ik hem in zn 3 met rokende koppeling en al haalde ik hem in en hield ik mn ruitensproeiers zo n minuut lang aan. Op een gegeven moment begon hij zelfs te slingeren in de bocht.
Het was echt helemaal blauw geworden toen ik schakelde. Maargoed die mafkees heeft vast wel zijn lesje geleerd.
Mij maakt het geen fuck uit of iemand zijn ruitensproeier gebruikt. Zolang het maar op zijn eigen ruit blijft en niet mijn ruit onder zijn troep zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
en dat dus omdat iemand even zijn raam schoonmaakt... maar jij bent niet aso hoor
Wtfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ja man dan komen er vooral geen vieze strepen erop. Daarvoor zou ik mijn ruitensproeiers moeten gebruiken en komt er allemaal troep op mijn achterligger. Sorry maar ik ben niet zo aso omdat te gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het verder goed met je opa?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn opa heeft ongeluk gehad met de BMW 520i uit 2002.. motorkap, radiator, licht units zijn kapot voor zover ik weet misschien wel meer.
Weet iemand hier misschien tips ofzo waar ik goedkope onderdelen kan krijgen ergens ofzo? Want dit gaat erg duur worden.. en misschien zijn er goedkopere opties.
Ja met hem gaat prima maar die auto was het meeste wat voor hem betekende, het was een FULL OPTION dus het is een mooie auto. En hij heeft niet echt het geld er meer voor om hem helemaal te laten opknappen vandaar voor de goedkopere opties.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je opa?
Het probleem dat de 5 serie uit 2002 een facelift model is en je moeilijk de koplampenset kan vinden voor een mooi prijsje aangezien die nogal gewild zijn bij pre facelift rijders.
Pre facelift koplampen kosten geen drol maargoed die wil je er ook niet op hebben.
Je hebt wel replica koplampen van het merk Depo die wel schelen in prijs. Maargoed replica is replica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |