Ben je een beetje onzeker over je eigen geaardheid dat je alles wat een beetje afwijkt "homo" vindt?quote:
GTR is een wijvenauto. Een playstation op wielen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Grielen het volgende:
Ze bedoelen eigenlijk deze in die reclame:
[ afbeelding ]
Maar dan slaat het nog als een tang op een varken. Als ze nou met een Chevy Camaro SS of een Dodge Charger of een Nissan GTR aankomen met de leus: "alleen echte mannen kunnen hem aan", dan komt het nog enigszins geloofwaardig over.
Ik rijd rondjes om je heen met m'n Golf 2quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
GTR is een wijvenauto. Een playstation op wielen.
Overigens rijdt zo'n Fiat 500 best geinig. Ik heb een keer een Ford Ka () als leenauto gehad, die zijn praktisch hetzelfde. Je kan er wel lekker mee over rotondes hoeken
.
Geen drol aan dat ding.quote:
Door kleine dorpjes in Frankrijk en Italië zal zo'n 500tje echt beter rijden hoor. Die heeft smallere banden waardoor je minder gek wordt van de kinderkopjes enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef antfukker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die fiat beter rijdt dan een Audi A8. Dat is pas heerlijk
Mans doen over een Fiat 500, maar zelf in een auto van dik 20 jaar oud rijdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik rijd rondjes om je heen met m'n Golf 2.
Ik rij liever over de snelwegen in duitslandquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Door kleine dorpjes in Frankrijk en Italië zal zo'n 500tje echt beter rijden hoor. Die heeft smallere banden waardoor je minder gek wordt van de kinderkopjes enzo.
Je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je alleen maar hard rechtuit kunt rijden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik rij liever over de snelwegen in duitsland
Oh ik heb er ook 1 van 34quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Mans doen over een Fiat 500, maar zelf in een auto van dik 20 jaar oud rijden
Hard rijden over een snelweg prefereren boven rond toeren door oude dorpjes enzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik rij liever over de snelwegen in duitsland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |