Zusje is allang weg.. was boekje aan het lezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:58 schreef Merlijn het volgende:
zie je wel! je was zo opgegaan in je chat dat ik het geprobeerd, en weer vermeubeld heb![]()
Ik moet nog even oefenen...
Engel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef Sam-x het volgende:
Merlijn, heb de TT aangepast. OP kun je zelf
Ik heb nu al spijt dat ik morgen ga fitnessen.. Zodra ik mn borst aanraak dan voel ik de spierpijnquote:
Ik ken het. Ik heb een sportschoolabo, maar daar ben ik al een tijdje niet meer geweest. Daarnaast staat hierboven in huis een buikspier-train-ding wat ik ook alweer een weekje of 3 vermijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik morgen ga fitnessen.. Zodra ik mn borst aanraak dan voel ik de spierpijn.. Maar goed, het is voor het goede doel
..
Ik heb het toch gelezen...quote:
Ik heb er 2 maanden uitgelegen door een ontsteking in mn onderrug en heb 2 weken weer rustig opgebouwd.. Maandag was eerste keer vollebak.. En gelijk van 2 sessies naar 3.. En dat voel ik nuquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik heb een sportschoolabo, maar daar ben ik al een tijdje niet meer geweest. Daarnaast staat hierboven in huis een buikspier-train-ding wat ik ook alweer een weekje of 3 vermijd.
[..]
Ik heb het toch gelezen...
Beterschapquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb er 2 maanden uitgelegen door een ontsteking in mn onderrug en heb 2 weken weer rustig opgebouwd.. Maandag was eerste keer vollebak.. En gelijk van 2 sessies naar 3.. En dat voel ik nu..
quote:
quote:
Ah yes, It is I, Leclerc!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vriendschapsverzoek geaccepteerd
Jij was 't dus..
arme jongenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Merlijn het volgende:
http://www.traphic.nl, check Rotterdam...
dr was een dodelijk ongeluk op de a15quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Merlijn het volgende:
http://www.traphic.nl, check Rotterdam...
botlektunnel was afgeslotenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef Merlijn het volgende:
Oeh.... Vandaar dat ik de snelweg niet op kwam
Wie is je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:00 schreef Merlijn het volgende:
Overigens had je deels gelijk gisteren. Ik hoorde zojuist dat er 25% van het personeel per 2012 uit moet.... mensen die er al 9 jaar werken worden er zonder pardon uitgebonjourd.
Jij, over bezuinigingen bij de overheid.quote:
Welke sport?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Was daarvoor al wel 3x van de mat af geveegd door m
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Waarom speel je dat op een mat?quote:
Het is een uitdrukking?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarom speel je dat op een mat?Toch wel Scherm-Backgammon? Ik bedoel... Schaak-boksen is ook stoer en dan kan je ook iemand van de mat vegen...
Je hebt tot 17uquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef SP22 het volgende:
mogguh!
Douchen en koffer inpakken!![]()
daarna weer werken tot 22...![]()
Excuseer mijn vaagheid... het is nog zo vroegquote:
dat was ik helemaal nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij, over bezuinigingen bij de overheid.
Nog langer wachtenquote:Panasonic Nederland commented on their Wall post.
Panasonic Nederland wrote "Hallo Jeroen, de G3 wordt midden/eind juli verwacht."
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Merlijn het volgende:
Noob vraag: wat doet een polaroid filter?
Digitalstreet is misschien ook wel een aanraderquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef Merlijn het volgende:
Nice..... * Firma konijn maar even opent *
Digitalstreet dan maar opent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Digitalstreet is misschien ook wel een aanrader
Die van mij zat rond de 60 geloof ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef Merlijn het volgende:
Prijzige shit wel![]()
http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=2121
Komt wel goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Merlijn het volgende:
Snel, wat te drinken halen danhet kan nu nog....
Om een meiden forum te integreren in een frontpage. Dat is het idee. Kan dat met die 2 ook?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef Merlijn het volgende:
Misschien moet je eens Zingiri of simple:Press bekijken
Ik installeer wordpress (op een test site) en daar installeer ik bb press achter. Dus het word url.nl/girlzfora/forum waar het forum in komt. WP komt in het mapje girlzfora.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Merlijn het volgende:
Even terug naar het begin: wat gaat er fout met de BBpress plugin van WP? (ik ging uit van een nieuw forum)
Meidenforum?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Om een meiden forum te integreren in een frontpage. Dat is het idee. Kan dat met die 2 ook?
Brrrrr, simple press heb ik al eens geprobeerd. Dat word hem niet.
Ik spam niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb weinig behoefte aan spammende Fok!kers op mijn schone roze forumpje
Ik weet bijna zeker dat het cookie pad niet goed staat....quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik installeer wordpress (op een test site) en daar installeer ik bb press achter. Dus het word url.nl/girlzfora/forum waar het forum in komt. WP komt in het mapje girlzfora.
Los van elkaar draait beide. Zodra ik BB aan WP hang kan ik in BB wel als admin inloggen, maar niet meer in het admin panel
Ik heb net alles gedelete en krijg nu BBpress niet eens goed geinstalleerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het cookie pad niet goed staat....
* isookweerthuis
"Hij doettutnie"quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb net alles gedelete en krijg nu BBpress niet eens goed geinstalleerd
Kutje bef, ik heb t net weg geklikt jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Hij doettutnie"
Even iets specifieker?
Muhahahaha... net 1 plaatsje boven SP22!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef SP22 het volgende:
Ik zie het al... Ik moet harder mn best doen!
Ik had gister een reden om te verliezen en nog heb je maar 1 potje backgammon gewonnen, ik ook trouwensquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Same here.quote:
Volgende week wordt het weer lekker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef Ynske het volgende:
bah, stom weer.
k word hier zo moe van. laat t dan gewoon dagen regenen, of dagen mooi weer zijn, maar dat half laffe gedoe, das niets voor mij. kan hele dagen slapen
Geregistreerd 03-09-2001 Ik ben er bijna (met dit account danquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:33 schreef Doodkapje het volgende:
Omg, volgens mij zat ik gister of vandaag 10 jr op Fok....
Hij is niet up to date tot de laatste topics.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef SP22 het volgende:
Heb ik trouwens minder dan 5 SCs geopend? Verbaast me..Ik sta niet in het lijstje..
Volgnes mij had ik nog eens 15k posts in het PUB SC reeksjequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Same here.
10,54% van al mijn posts is blijkbaar in deze SC geweest... Da's toch heel wat meer dan ik dacht eigenlijk, zeker omdat ik pas hooguit twee jaar hier in FOT actief ben, en op de rest van FOK! toch al 5 jaar langer.
Das toevallig. Ik ga daar vanavond een leuk setje halenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo alles even naar Rofa gebracht, ben benieuwd
Wat één toeval.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das toevallig. Ik ga daar vanavond een leuk setje halen
Ik kon het niet laten.quote:
Nah het is met name gewoon wat druk in deze periode, dus ik reken erop dat het na het weekend zal worden dat ik hem weer kan halen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Duurt het lang trouwens, dat kalibreren? Of is het een kwestie van foto van een bord maken, 3 keer met een schroevendraaier een schroef aandraaien, klap met de hammer, klodder spuug en klaar?
gelukkig wel, heb voor nu maar weer mn daylight uit de doos gehaald.quote:
ja echt hequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bovenin vooral meubilair (en vooral in het 2e overzicht).
Hmm inderdaad.. Heb 'm even gepikt voor mn twitterquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Merlijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)hteraf-focussen.html
Hmmm... Interesting....
Mooie mail naar baas van trainster?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:22 schreef Ynske het volgende:
Zucht, systeemcrash, vraag je om advies aan trainster, krijg je als antwoord. Ik heb daar echt geen tijd voor, wacht maar tot er iemand anders komt.
Omdat je stoort bij een gesprek over een verjaardag, na al 10 min zitten te wachten
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Merlijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)hteraf-focussen.html
Hmmm... Interesting....
Dat niet alleen, maar straks gaat het echt alleen om nabewerken. En nu ben je zelf nog grotendeels verantwoordelijk voor een goed belichte foto.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]Aan de ene kant wel interessant, aan de andere kant verlaagd het de drempel ook wel weer heel erg. Dan kan straks iedereen scherpe actiefoto's maken!
Wel tof om die stats eens te zien. Van Arcee gekregen, of steekt iemand hem naar de kroon?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is niet up to date tot de laatste topics.
[..]
Volgnes mij had ik nog eens 15k posts in het PUB SC reeksje
Komen maar weinig mensen hierquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel tof om die stats eens te zien. Van Arcee gekregen, of steekt iemand hem naar de kroon?
Het verbaast me trouwens dat ik er in sta!
Dacht ik ook aan ja, het kost alleen net te veel voor de grap.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Deze thermosmok moet ik gewoon gaan kopen. Ook al gebruik ik nooit thermosmokken/kannen!
[ afbeelding ]
quote:
Crewbash. Tot over 2 wekenquote:
1 tot 150k. Hangt er vanaf hoeveel pech/geluk je hebt en wat voor camera.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef Treces het volgende:
Hoeveel clicks zou een camera in principe kunnen maken?
Ik heb er twee van de Canon 24-105Lquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Deze thermosmok moet ik gewoon gaan kopen. Ook al gebruik ik nooit thermosmokken/kannen!
[ afbeelding ]
Zo'n kerel net beweert dat ie bij 10.000 al heel ver is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 tot 150k. Hangt er vanaf hoeveel pech/geluk je hebt en wat voor camera.
Euh, een xxxD is volgens mij gemaakt tot 50k clicks. Dus hij zit op 20% van zijn theoretische levensduur kwa sluiter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Treces het volgende:
[..]
Zo'n kerel net beweert dat ie bij 10.000 al heel ver is.
(Mijn vader wil z'n 450D verkopen)
bwuh?quote:
Hij had het er al over dat ie maar max. 10k kon. Ik keek hem er ook al vreemd op aan, vertelde hem dat een camera toch zeker 50k tot 100k moet doen, ligt er maar net aan hoe zuinig je erop bent, maar mocht niet baten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, een xxxD is volgens mij gemaakt tot 50k clicks. Dus hij zit op 20% van zijn theoretische levensduur kwa sluiter.
quote:Model Shutter Durability Rating
Canon EOS Rebel T3i / 600D ???,???
Canon EOS Rebel T2i / 550D ???,???
Canon EOS Rebel T1i / 500D 100,000
Canon EOS Rebel T3 / 1100D ???,???
Canon EOS Rebel XSi / 450D 100,000
Canon EOS Rebel XS / 1000D 100,000
Canon EOS Rebel XTi / 400D 50,000
Canon EOS Rebel XT / 350D 50,000
Canon EOS 60D 100,000
Canon EOS 50D 100,000
Canon EOS 40D 100,000
Canon EOS 30D 100,000
Canon EOS 20D 50,000
Canon EOS 7D 150,000
Canon EOS 5D Mark II 150,000
Canon EOS 5D 100,000
Canon EOS 1D Mark IV 300,000
Canon EOS 1D Mark III 300,000
Canon EOS 1D Mark II N 200,000
Canon EOS 1DS Mark III 300,000
Canon EOS 1DS Mark II 200,000
Eigenlijk is HMaster nog een jonkie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:30 schreef RonaldV het volgende:
Nee, de 'ouwe hap' van FOT is echt oud!
ikzelf ook ja...
Jep. En heel lastig op de foto te krijgen, want inderdaad vrij donker in een kasteeltoren. Maar het was wel een heel toffe bruiloft!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ze is zo te zien gothic (achtig)? Ik vind het niet echt een trouwplaatjeIk mis toch de witte jurk.
Vergeleken met jou en mij wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eigenlijk is HMaster nog een jonkie.
Oh wat een gave jurk! En wauw, wat tofquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef RonaldV het volgende:
En de tweede aan de ketting deze maand:
[ afbeelding ]
(voor de niet-ingewijden: HMaster-II en zijn HMistress)
Eerlijk gezegd: ik was bezig met iets anders dan zijn werk gister, we hebben het er niet over gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Puala het volgende:
Ronald, heeft HM-master ook al een nieuwe baan?Want dat zou ook heel mooi zijn
Geeft niet, maar ik vraag het me gewoon afquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: ik was bezig met iets anders dan zijn werk gister, we hebben het er niet over gehad.
doe maar een verzoek, en ik voeg je wel toe.quote:
Lol.. iemand van hier (gebaseerd op gemeenschappelijke vrienden) voegt mij net toen en ik weet niet wie het is!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
doe maar een verzoek, en ik voeg je wel toe.
Wat is de naam?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef SP22 het volgende:
[..]
Lol.. iemand van hier (gebaseerd op gemeenschappelijke vrienden) voegt mij net toen en ik weet niet wie het is!
Ik zal je eens anders bewijzenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent er een, maar dat weten we al lang
OMGquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
[ afbeelding ]
Hamster is volgens mij ook aardig afgevallen! Ook alweer een jaar of 3 niet gezien, volgens mij sinds O&N bij hem... Was met een deel van de oude garde, PK, Prupke, P, Xil, Chell, An24, RD, ikkuhquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
Zo. Bijna alles klaar en nog 5 dagen over.
Dat ben ik niet van mezelf gewend. Morgen alles uitprinten, handtekeningen en dingen, in een dikke map stoppen, 24 tabbladen erin dan en naar 't examenbureau brengen.
jewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
ikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectiefikwileennieuwobjectief aaaaaah
Geniet ervan!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga mezelf even op een biertje trakteren.
Nice!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef SP22 het volgende:
Cool... Mn pa heeft een uitgever voor zn boek gevonden!
die komen er de komende 4 jaar toch niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessenjewilmotorrijlessen
Oh yeah babyquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Fotografie slowchat
Gestart op 22-08-2004 om 22:55:54 door capibar
Aantal topics: 506Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Fotografie slowchat
001 13918 PdeHoogWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
001 475 PdeHoogWie openenden de meeste topics van deze reeks?
01 58 PdeHoog
Tuuk wel. In 4 jaar moet je toch wel 800 euro opzij kunnen leggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
die komen er de komende 4 jaar toch niet.
Herkenbaar... ik ben uiteindelijk nog met een 7 afgestudeerd (scriptie+verdediging gemiddeld). Maar het cijfer maakte me op het einde geen reet meer uit.. Als ik er maar vanaf was!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef Isdatzo het volgende:
Uiteindelijk niet alles kunnen doen zoals ik het graag wilde maar 't moet iig voldoende zijn voor m'n papiertje.
Nou,... deze wachter gaat slapen. 3 Doors Down achter de rugquote:
ik hoop dat je nog een reserve bril hebtquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ik u trouwens voorstellen....mijn bril
[ afbeelding ]
Dit heeft vast een reden....quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je nou dan weer gedaan??quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik voor mijn vader gekocht laatst, voor vaderdag. Hij wil al een tijdje de Nikkor 24-70 gaan halen en dus kreeg hij van mij de NikkCr 24-70 lensmok. Ding kan zelfs zoomen :pquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:27 schreef Chanty het volgende:
groetjes uit sri lanka1900 fotos gemaakt tot nu toe
hmg gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 05:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik hoop dat je nog een reserve bril hebt
Ik trok mijn overhemd uit en toen zei hij *pang*quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:24 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Even straks een bijeenkomst notuleren en gezellig lunchen en dan is het weer weekend!
[..]
Wat heb je nou dan weer gedaan??
Tofquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:45 schreef Chanty het volgende:
het is super hier prachtig land met een rijke cultuur en mooie natuur zal kijken of de fotos showcasewaardig zijn
Da's nie goe hč.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik trok mijn overhemd uit en toen zei hij *pang*
quote:
Kwijt, waarschijnlijk in een van die thermoskannen van boven.quote:
Sorry,... ik heb m leeggesnoept!quote:
*Grom*quote:
*GROM*quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:24 schreef SP22 het volgende:
Vakantie part 1 ook nog eens.. Heb eind augustus nog een keer 2 weken.
one way to find out... gewoon uitproberen bij specsavers kun je gewoon een maand gratis op proef doen en denk dat dat bij elke fatsoenlijke opticien wel kan. rob is erg happy met zijn lenzen alleen de eerste week was wat gepriegel. wel vet trouwens: gratis wifi op t strandquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel nu over contactlenzenAlleen dat gepriegel
Volgende week naar Tallinn, in Augustus naar Madrid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sorry,... ik heb m leeggesnoept!
[..]
*Grom*
[..]
*GROM*![]()
Maar leuk voor je!!! Waar gaat de reis heen?
Nou, ik heb weer fijn een bril besteldquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
one way to find out... gewoon uitproberen bij specsavers kun je gewoon een maand gratis op proef doen en denk dat dat bij elke fatsoenlijke opticien wel kan. rob is erg happy met zijn lenzen alleen de eerste week was wat gepriegel. wel vet trouwens: gratis wifi op t strand
Het hoefde voor jou toch ook niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:03 schreef SP22 het volgende:
[..]
Volgende week naar Tallinn, in Augustus naar Madrid.
Mn hoop op afstudeerceremonie is net ook de grond in geboord..
Ga gewoon genieten!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
one way to find out... gewoon uitproberen bij specsavers kun je gewoon een maand gratis op proef doen en denk dat dat bij elke fatsoenlijke opticien wel kan. rob is erg happy met zijn lenzen alleen de eerste week was wat gepriegel. wel vet trouwens: gratis wifi op t strand
Omdat de staanplaatsen en de 1e rang al na 3 minuten weg waren en ik er niet doorkwam.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom wil je zitten bij zo'n concert?
COOL!! Ik heb ze ook al 2x live gezien! Wordt een feestje!quote:
Jaaaa op mijn verjaardag ook nog eens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:37 schreef SP22 het volgende:
[..]
COOL!! Ik heb ze ook al 2x live gezien! Wordt een feestje!
Talllinn,... nice! Madrid is wel warm in Augustus hoor!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:03 schreef SP22 het volgende:
[..]
Volgende week naar Tallinn, in Augustus naar Madrid.
Mn hoop op afstudeerceremonie is net ook de grond in geboord..
En uitgerekend nu kan ik dingen gaan doenquote:
Ik ga bij vrienden op bezoek in Madrid. heb zelf in Zuid Spanje gewoond dus ben wel wat gewend daar..quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Talllinn,... nice! Madrid is wel warm in Augustus hoor!
Serieus?! Welke stad?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:04 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ga bij vrienden op bezoek in Madrid. heb zelf in Zuid Spanje gewoond dus ben wel wat gewend daar..
Een Flip of flipachtige? Is leuk hoor!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaa op mijn verjaardag ook nog eens.Wel echt kut dat ik geen staanplaatsen heb maar ik ga wel weer, net als bij Coldplay, gewoon vooraan bij het hek zitten.
Wel kut dat ik m'n oude camera niet heb, die kon mooie filmpjes maken met goed geluid. En die ik nu heb kan niet filmen. En die van vriendin met wie ik ga is ook een DSLR en die mag niet mee.
?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een Flip of flipachtige? Is leuk hoor!
Ahh ja,... daar ben ik een keer op gevlogen. Granada in Juni is al niet te houdenquote:
Mja daar heb je helaas niet zoveel aan als je ergens in het midden van de ahoy zit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef Schanulleke het volgende:
Kan hij ook niet. En de mijne is ook niet fullHD trouwens. Maar 720dpi is ook mooi.
Granada in juli... Pffff. Liep standaard met 1.5 liter waterfles rond.. en standaard bij elk fonteintje vullen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh ja,... daar ben ik een keer op gevlogen. Granada in Juni is al niet te houden
Heb ik geklaagd dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef Omniej het volgende:
Watjes. 51 graden in Death Valley, dat zijn pas temperaturen.
Het kan mij niet warm genoeg zijn eigenlijk.Hoewel ik het vanaf 40 meestal ook wel mooi geweest vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |