Go Sub Go Subquote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dus alleen als hij er is houd je je eraan?
inderdaad... wij w88quote:
Jij bent ook al zo erg zegquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo erg zegKliekje zeker? Ongeduldige kreng
Als jullie blijven zeuren dan komt er helemaal NIETS! Verstanden?
Dit is FOT hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef lostminds het volgende:
ik vind die muurfoto iets te vaak herhaald worden op die pagina, mede omdat je em zowel zwart wit als kleur plaatst
minder is meer zeggen ze altijd
en ik weet niet of je principieel tegen klonen bent (van foto's) maar een aantal mensen vonden die regenpijp niet zo mooi, daar zou je nattuurlijk heel makkelijk die bladeren over heen kunnen plakken
Mooi....dan hoef je hier ook niet meer te postenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En niet te vergeten deze postquote:
Die wilde ik nou eens niet gebruikenquote:
pas op he we weten waar je werktquote:
kun je dan niet een van de 2 weghalen? dat je de ene zw doet en die kleur weghalt? of ze op verschilende lokaties zetten? zo achter elkaar is inderdaad erg dubbelop (maar ze zijn wel mooi hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijIk ben niet tegen klonen, maar ik ga geen hele regenpijp weg zitten werken
Dat is iets waar ik dus wel tegen ben. Dat neem ik wel mee als leerpuntje voor de volgende keer
![]()
En qua keuze van de foto's....tja...smaken verschillen
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kun je dan niet een van de 2 weghalen? dat je de ene zw doet en die kleur weghalt? of ze op verschilende lokaties zetten? zo achter elkaar is inderdaad erg dubbelop (maar ze zijn wel mooi hoor)
Zie ik er blond uit?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
pas op he we weten waar je werkt![]()
maaruh, kan je nou geen foto's meer maken omdat je kaartje vol is?
je hebt toch wel een kaartlezertje meegenomen?
Dat weet je helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
pas op he we weten waar je werkt![]()
maaruh, kan je nou geen foto's meer maken omdat je kaartje vol is?
je hebt toch wel een kaartlezertje meegenomen?
ja jij bent de eigenaar van de foto toch? of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijIk ben niet tegen klonen, maar ik ga geen hele regenpijp weg zitten werken
Dat is iets waar ik dus wel tegen ben. Dat neem ik wel mee als leerpuntje voor de volgende keer
![]()
En qua keuze van de foto's....tja...smaken verschillen
niet zeuren.. hij is erquote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zie ik er blond uit?
Heb een USB kabel meegenomen, en nee. Mijn geheugenkaartje is niet vol. Dat was alleen maar om te zeggen dat het zooooo lang duurde dat er een SC werd geopend...
[/offtopic]
sorryquote:Op zondag 12 februari 2006 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij vind het ook al
Kliekjesvorming
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |