Go Sub Go Subquote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dus alleen als hij er is houd je je eraan?
inderdaad... wij w88quote:
Jij bent ook al zo erg zegquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo erg zegKliekje zeker? Ongeduldige kreng
Als jullie blijven zeuren dan komt er helemaal NIETS! Verstanden?
Dit is FOT hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef lostminds het volgende:
ik vind die muurfoto iets te vaak herhaald worden op die pagina, mede omdat je em zowel zwart wit als kleur plaatst
minder is meer zeggen ze altijd
en ik weet niet of je principieel tegen klonen bent (van foto's) maar een aantal mensen vonden die regenpijp niet zo mooi, daar zou je nattuurlijk heel makkelijk die bladeren over heen kunnen plakken
Mooi....dan hoef je hier ook niet meer te postenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En niet te vergeten deze postquote:
Die wilde ik nou eens niet gebruikenquote:
pas op he we weten waar je werktquote:
kun je dan niet een van de 2 weghalen? dat je de ene zw doet en die kleur weghalt? of ze op verschilende lokaties zetten? zo achter elkaar is inderdaad erg dubbelop (maar ze zijn wel mooi hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijIk ben niet tegen klonen, maar ik ga geen hele regenpijp weg zitten werken
Dat is iets waar ik dus wel tegen ben. Dat neem ik wel mee als leerpuntje voor de volgende keer
![]()
En qua keuze van de foto's....tja...smaken verschillen
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kun je dan niet een van de 2 weghalen? dat je de ene zw doet en die kleur weghalt? of ze op verschilende lokaties zetten? zo achter elkaar is inderdaad erg dubbelop (maar ze zijn wel mooi hoor)
Zie ik er blond uit?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
pas op he we weten waar je werkt![]()
maaruh, kan je nou geen foto's meer maken omdat je kaartje vol is?
je hebt toch wel een kaartlezertje meegenomen?
Dat weet je helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
pas op he we weten waar je werkt![]()
maaruh, kan je nou geen foto's meer maken omdat je kaartje vol is?
je hebt toch wel een kaartlezertje meegenomen?
ja jij bent de eigenaar van de foto toch? of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mijIk ben niet tegen klonen, maar ik ga geen hele regenpijp weg zitten werken
Dat is iets waar ik dus wel tegen ben. Dat neem ik wel mee als leerpuntje voor de volgende keer
![]()
En qua keuze van de foto's....tja...smaken verschillen
niet zeuren.. hij is erquote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zie ik er blond uit?
Heb een USB kabel meegenomen, en nee. Mijn geheugenkaartje is niet vol. Dat was alleen maar om te zeggen dat het zooooo lang duurde dat er een SC werd geopend...
[/offtopic]
sorryquote:Op zondag 12 februari 2006 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij vind het ook al
Kliekjesvorming
![]()
jawel, maar jij wil gewoon dat ik extra reclame ga maken voor die tokoquote:
vond het al zo snel, was al bang dat je een 64MB kaartje had meegenomenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zie ik er blond uit?
Heb een USB kabel meegenomen, en nee. Mijn geheugenkaartje is niet vol. Dat was alleen maar om te zeggen dat het zooooo lang duurde dat er een SC werd geopend...
[/offtopic]
Wat versta jij onder andere dingen?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef lostminds het volgende:
[..]
jawel, maar jij wil gewoon dat ik extra reclame ga maken voor die toko![]()
hey maar als je geen foto's meer kan maken dan heb je natuurlijk wel tijd voor andere dingen![]()
Hey, ik heb een 256MB bij me, dus meer dan genoeg lijkt mijquote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
vond het al zo snel, was al bang dat je een 64MB kaartje had meegenomen![]()
Omdat je het zo lief vroegquote:
mod, vrouwen willen aandachtquote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat versta jij onder andere dingen?![]()
quote:
ik ook al kunnen jullie zo wel minder genieten van mijn schoonheidquote:@P
ik vind het beter zo
Dus...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef lostminds het volgende:
[..]
mod, vrouwen willen aandacht![]()
@P
ik vind het beter zo
dan moet je maar vaker poserenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eens
[..]
ik ook al kunnen jullie zo wel minder genieten van mijn schoonheid
ok wanneer spreken we af? morgen?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:56 schreef lostminds het volgende:
[..]
dan moet je maar vaker poseren
ennuh... absence makes the heart grow fonder![]()
Kunnen we ook van jou zeggen, dus doe eens lief en ga fotograferenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[wannabee-mod modus]
--> MSN
[/wannabee-mod modus]
ok, hoe laat ben je in rotterdam denk je?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok wanneer spreken we af? morgen?![]()
ik ben er nuquote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef lostminds het volgende:
[..]
ok, hoe laat ben je in rotterdam denk je?
ja ik dubbel...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, morgen moeten jullie werken
ja alleen ik kan nu nietquote:Op zondag 12 februari 2006 15:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ben er nu
ik moet pas om 7 uur de trein hebben
stekker d'r uitquote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Esto hier: Zeg eens tegen _Mod_ dat hij van die pc weg moet
binnen fotograferen lijkt me ook beter met dit weer jaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja alleen ik kan nu niet
morgen wel
en wel binnen fotograferen hoor, tis koud buiten![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok wanneer spreken we af? morgen?![]()
zucht...quote:
Zoals ze in Duitsland roepen: "Was will das Weib?"quote:
Ich hab es nicht gewußtquote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ze in Duitsland roepen: "Was will das Weib?"
ze had niet verwacht dat ik ja zou zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ze in Duitsland roepen: "Was will das Weib?"
vrouwen..quote:
En dat zegt jijquote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vrouwen..heerlijk tegenstrijdig
Jij neemt ook echt wel de tijd om te fotograferenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat zegt jijow wacht, stekker lag eruit
Iddquote:Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij neemt ook echt wel de tijd om te fotograferen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vrouwen..heerlijk tegenstrijdig
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddEn ik begin me af te vragen wat voor een mega-reflectiescherm hij voor zijn kop heeft
per msn verder dan maar poelie?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
![]()
ik hoor het wel je een gaatje vrij hebt...
Preparing, preparing my dearquote:Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij neemt ook echt wel de tijd om te fotograferen![]()
ok, ik zal dat ding eens aanzetten, voeg me maar toequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
ok, ik zal dat ding eens aanzetten, voeg me maar toe
oeh... dat belooft watquote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Preparing, preparing my dear
Wacht maar op de foto's vanavond (als ik toestemming krijg)
m'n e-mail adresquote:Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]als je ook een msn adres in je profiel had staan dan kon ik dat doen he
voeg jij mij maar toe
nie tovquote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmm geen blijdorp foto's na de stroomstoring van dik 3 uur vanochtend hadden we eigenlijk geen zin meer
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmm geen blijdorp foto's na de stroomstoring van dik 3 uur vanochtend hadden we eigenlijk geen zin meer
nog eenquote:
zodat je kan gaan zitten fokken, niks ervanquote:
jij danquote:Op zondag 12 februari 2006 15:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
zodat je kan gaan zitten fokken, niks ervanaan het werk jij
![]()
jij hebt het me nooit verteldquote:Op zondag 12 februari 2006 15:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij danniet weten waar je ex woont
en dan zeggen dat je om me geeft
je hebt er nooit interesse in getoondquote:
Ik hoor het al: dat wordt een goed huwelijk!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je hebt er nooit interesse in getoond
Hm, zo kan ie beter in [centraal] Fotobewerking/Photoshop!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier eentje in de aanbieding, origineel krijgen jullie nog wel te zien.
[afbeelding]
Gooi hem voor de zekerheid ook nog even in Het grote kleine fotografie koop ruil hoekjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:08 schreef dontcare het volgende:
even spammen mocht iemand interesse hebben :
[TK] Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM (ø72mm)
Wantquote:Op zondag 12 februari 2006 16:09 schreef Jelleee het volgende:
En toch blijf ik het zonde vinden om een foto te maken met een analoge camera
Net met pijn in mijn hart een foto gemaakt van een dakgoot met schneeuw.
![]()
Dit gaat pijn doen..quote:Op zondag 12 februari 2006 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantJe moet gewoon doorklikken
Het is echt niet eng of zo hoor
Zorg alleen dat je een negatievenscanner hebt....anders ben je handen vol met geld kwijt
Neequote:
Duurquote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dit gaat pijn doen..
Hoe duur is een negatieven scanner?![]()
Tussen de 150 en 300 EURquote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dit gaat pijn doen..
Hoe duur is een negatieven scanner?![]()
Marktplaats-linkjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tussen de 150 en 300 EURDa's dan de nieuwprijs he
Voor een Epson Photo-serie
Als je nou ff die sportfoto laat zien, dan weten we gelijk hoe dat eruit komtquote:Op zondag 12 februari 2006 16:20 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb hier een mooie HP flatbedscanner met geïntegreerde negatiefscanunit in de deksel. Was 80 euro en ik vind de kwaliteit hoog genoeg voor internetgebruik.
Wat een ontzettende kut-TVPquote:
Doe mij principe eens uitleggenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:00 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Whoa, ze heeft hele mooie ogen![]()
Mooie serie! misschien een idee voor showcase?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |