Waarom bestellen jullie daar nog? Ik hoor alleen maar gemekker over die tent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
nog 13 dagen en mijn flitsset komt binnen![]()
als het konijn gelijk heeft.
zal dus wel langer duren![]()
omdat je dan achteraf kan betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom bestellen jullie daar nog? Ik hoor alleen maar gemekker over die tent.
Moet je niet wat voorbetalen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat je dan achteraf kan betalen.
betaal liever als het binnen is en werkt als dat ik bestel en moet hopen dat het komt
Achteraf betalen kan niet hequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat je dan achteraf kan betalen.
betaal liever als het binnen is en werkt als dat ik bestel en moet hopen dat het komt
is goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
13 dagen
Enneh...zullen we mijn avatar maar weer gaan verwijderen mensenAnders ben ik genoodzaakt wat andere plaatjes te gaan uploaden
quote:
Specs?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
nog 13 dagen en mijn flitsset komt binnen![]()
als het konijn gelijk heeft.
zal dus wel langer duren![]()
na levering heb je geloof ik 2 weken voor je het geld over moet maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Achteraf betalen kan niet heHet is bij aflevering en je mag niet eerst ff testen
Althans...ik niet
das eff 2.5 uur heen en daarna weer terug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
Zet mijn avatar ook maar weer in de "niet-klier stand"
Volgens mij kan je beter een ritje doen naar de Knijn ipv het te bestellen via I-net. Moet waarschijnlijk een nieuwe 50 mm 1.8 gaan halen..
Daarom welkom terug. Je mag me overnemen, ik ben slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik was niet weg hoor. Maar het vorige topic ging me te snel....
Niet flitsen. Werkt het bestequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik rode ogen vermijden op foto's?
ik vind het best lastig om als een albino op foto's te staan
Gaat ie me nog engerd noemen ook nog...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed engerds![]()
Ik ben slapen, tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |