Waarom bestellen jullie daar nog? Ik hoor alleen maar gemekker over die tent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
nog 13 dagen en mijn flitsset komt binnen![]()
als het konijn gelijk heeft.
zal dus wel langer duren![]()
omdat je dan achteraf kan betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom bestellen jullie daar nog? Ik hoor alleen maar gemekker over die tent.
Moet je niet wat voorbetalen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat je dan achteraf kan betalen.
betaal liever als het binnen is en werkt als dat ik bestel en moet hopen dat het komt
Achteraf betalen kan niet hequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat je dan achteraf kan betalen.
betaal liever als het binnen is en werkt als dat ik bestel en moet hopen dat het komt
is goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
13 dagen
Enneh...zullen we mijn avatar maar weer gaan verwijderen mensenAnders ben ik genoodzaakt wat andere plaatjes te gaan uploaden
quote:
Specs?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
nog 13 dagen en mijn flitsset komt binnen![]()
als het konijn gelijk heeft.
zal dus wel langer duren![]()
na levering heb je geloof ik 2 weken voor je het geld over moet maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Achteraf betalen kan niet heHet is bij aflevering en je mag niet eerst ff testen
Althans...ik niet
das eff 2.5 uur heen en daarna weer terug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
Zet mijn avatar ook maar weer in de "niet-klier stand"
Volgens mij kan je beter een ritje doen naar de Knijn ipv het te bestellen via I-net. Moet waarschijnlijk een nieuwe 50 mm 1.8 gaan halen..
Daarom welkom terug. Je mag me overnemen, ik ben slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik was niet weg hoor. Maar het vorige topic ging me te snel....
Niet flitsen. Werkt het bestequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik rode ogen vermijden op foto's?
ik vind het best lastig om als een albino op foto's te staan
Gaat ie me nog engerd noemen ook nog...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed engerds![]()
Ik ben slapen, tot morgen
Nee, ik wil geen naam als baggeraar...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daarom welkom terug. Je mag me overnemen, ik ben slapen
Dag fotografistendamesmannetjes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen naam als baggeraar...
Nou ja, opdat jullie niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb: om 12 uur begin ik ermee.quote:
Voor een keertje mag je een heel topic volbaggeren hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
2x flitser DE150quote:
Ik bedoel, mijn positie overnemenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
+5 subtiel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
op mijn digitale camera staat zo'n functie om rode ogen te vermijden, ik heb het dan nog even ergquote:
Welke datum?? Want dan kunnen we dat plannen in onze agenda'squote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja, opdat jullie niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb: om 12 uur begin ik ermee.
Me too. Maak dan geen functoequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
op mijn digitale camera staat zo'n functie om rode ogen te vermijden, ik heb het dan nog even erg
Gewoon geen foto's van jezelf laten maken. en zeker niet in een trouwjurkquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik rode ogen vermijden op foto's?
ik vind het best lastig om als een albino op foto's te staan
Ga je alleen verhelpen met een externe flitserquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
op mijn digitale camera staat zo'n functie om rode ogen te vermijden, ik heb het dan nog even erg
de eerste die er aan komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welek datum?? Want dan kunnen we dat plannen in onze agenda's![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Gewoon geen foto's van jezelf laten maken. en zeker niet in een trouwjurk
Tis al na je bedtijd hoor!quote:
+10 Subtielquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Gewoon geen foto's van jezelf laten maken. en zeker niet in een trouwjurk
+5 Subtielquote:
Ja hallo, Ik heb morgen mijn agenda volstaan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |