Hoiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dag weer, lamellen dicht, zoemend geluid uit de server ruimte en lekker warme koffie
En hoi trouwens.
NEXT!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
ben gelukkig pas een uur aan het wachten op mijn afspraak van vanmiddag
Mannen....
Het is dat ie me gaat helpen met invullen van wat belastingpapieren, dus ik zal netjes blijven, maar vind dat echt verschrikkelijk.
Hij belt net op dat ie te laat is.
DUH... ik wacht pas een uur.
Hij had om half 2 moeten bellen dat ie later zou zijn... DE LUL
*zucht*
Leuke woordspeling.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef Kleintje het volgende:
Sub, als eigen ondernemer is het vaak toch net wat moeilijker.
En ik wil het dit jaar zelf doen en geen honderden euro's aan een belastingconsulent of accountant betalen.
Maar moet wel precies weten wat ik moet invullen om zelfstandigen- en startersaftrek te krijgen.
Laat mij nou eens een keer aftrekken i.p.v. alleen mijn klanten.
Doe nou maar rustig, misschien heb je hem nog wel ergens bij nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
ben gelukkig pas een uur aan het wachten op mijn afspraak van vanmiddag
Mannen....
Het is dat ie me gaat helpen met invullen van wat belastingpapieren, dus ik zal netjes blijven, maar vind dat echt verschrikkelijk.
Hij belt net op dat ie te laat is.
DUH... ik wacht pas een uur.
Hij had om half 2 moeten bellen dat ie later zou zijn... DE LUL
*zucht*
Stel gewoon voor hem ook een factuur op voor de tijd die je op hem hebt zitten wachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef Kleintje het volgende:
kleintje en rustig???
Ow... oke..
dat zal nieuw zijn...
Haha..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Stel gewoon voor hem ook een factuur op voor de tijd die je op hem hebt zitten wachten.
Hij doet dat gratis? Moet jij 15 mins niet thuis zijn als hij voor de deur staat. De kans is groot dat die 15 mins wel op zijn factuur staan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Ja maar ehm... hij helpt me.
Denk niet dat het echt eerlijk zou zijn.
Maar krijg er nu 1,5 uur later wel de balen van...
Hebben ze de boel kort en klein geslagen??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Haha..
Goeie tip
Goede middag allemaal
Bezoek is weg en ik ga puinruimen in huis.
kans is nog groter dat ie echt niet een kwartier gaat staan wachtenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hij doet dat gratis? Moet jij 15 mins niet thuis zijn als hij voor de deur staat. De kans is groot dat die 15 mins wel op zijn factuur staan.
kun je nog net ff wat van de schade inhalenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Kleintje het volgende:
Hoor net dat het nog ruim een half uur gaat duren....
@#$%^&8()
Ach, viel best mee. Was erg gezellig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hebben ze de boel kort en klein geslagen??![]()
Bij mij waren ze nog beleeft en rustig. Mischien toon ik meer gezag dan jou.![]()
Niet zo vaag doen jij... vertel..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:12 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
ik ben lekker bezig hiero.
En de rest van mijn dag staat ook al op een hele leuke manier ingeplanned dus dat komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |