Hoiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dag weer, lamellen dicht, zoemend geluid uit de server ruimte en lekker warme koffie
En hoi trouwens.
NEXT!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
ben gelukkig pas een uur aan het wachten op mijn afspraak van vanmiddag
Mannen....
Het is dat ie me gaat helpen met invullen van wat belastingpapieren, dus ik zal netjes blijven, maar vind dat echt verschrikkelijk.
Hij belt net op dat ie te laat is.
DUH... ik wacht pas een uur.
Hij had om half 2 moeten bellen dat ie later zou zijn... DE LUL
*zucht*
Leuke woordspeling.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef Kleintje het volgende:
Sub, als eigen ondernemer is het vaak toch net wat moeilijker.
En ik wil het dit jaar zelf doen en geen honderden euro's aan een belastingconsulent of accountant betalen.
Maar moet wel precies weten wat ik moet invullen om zelfstandigen- en startersaftrek te krijgen.
Laat mij nou eens een keer aftrekken i.p.v. alleen mijn klanten.
Doe nou maar rustig, misschien heb je hem nog wel ergens bij nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
ben gelukkig pas een uur aan het wachten op mijn afspraak van vanmiddag
Mannen....
Het is dat ie me gaat helpen met invullen van wat belastingpapieren, dus ik zal netjes blijven, maar vind dat echt verschrikkelijk.
Hij belt net op dat ie te laat is.
DUH... ik wacht pas een uur.
Hij had om half 2 moeten bellen dat ie later zou zijn... DE LUL
*zucht*
Stel gewoon voor hem ook een factuur op voor de tijd die je op hem hebt zitten wachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef Kleintje het volgende:
kleintje en rustig???
Ow... oke..
dat zal nieuw zijn...
Haha..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Stel gewoon voor hem ook een factuur op voor de tijd die je op hem hebt zitten wachten.
Hij doet dat gratis? Moet jij 15 mins niet thuis zijn als hij voor de deur staat. De kans is groot dat die 15 mins wel op zijn factuur staan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Ja maar ehm... hij helpt me.
Denk niet dat het echt eerlijk zou zijn.
Maar krijg er nu 1,5 uur later wel de balen van...
Hebben ze de boel kort en klein geslagen??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Haha..
Goeie tip
Goede middag allemaal
Bezoek is weg en ik ga puinruimen in huis.
kans is nog groter dat ie echt niet een kwartier gaat staan wachtenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hij doet dat gratis? Moet jij 15 mins niet thuis zijn als hij voor de deur staat. De kans is groot dat die 15 mins wel op zijn factuur staan.
kun je nog net ff wat van de schade inhalenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Kleintje het volgende:
Hoor net dat het nog ruim een half uur gaat duren....
@#$%^&8()
Ach, viel best mee. Was erg gezellig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hebben ze de boel kort en klein geslagen??![]()
Bij mij waren ze nog beleeft en rustig. Mischien toon ik meer gezag dan jou.![]()
Niet zo vaag doen jij... vertel..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:12 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
ik ben lekker bezig hiero.
En de rest van mijn dag staat ook al op een hele leuke manier ingeplanned dus dat komt goed
Bekijk het positief, zo kun je nog een half uurtje op Fok rond hangenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Kleintje het volgende:
Hoor net dat het nog ruim een half uur gaat duren....
@#$%^&8()
Nouja ik zit nog wel ff hiero op school.quote:
Pciesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef Kleintje het volgende:
Dus lekker regelen en drukjes voor de verhuizing Xil...
Er was iets met digitaal schieten exif info, dus geen instellingen hoeven opschrijven en geen HEMA die geen 5 rolletjes kunnen versturenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Dit is niet mijn dag.
Eerder vandaag ging ik bij de hema mijn rolletjes ophalen.
Ze waren er niet.
Dus hun zouden ff bellen en zoeken voor me.
Word ik net teruggebeld... omdat ik ze alleen wil ontwikkelen + op cd, hoefde de rolletjes niet allemaal in een apart mapje. Want dan zou ik meer cd's krijgen en nu zou alles op 1 cd gaan.
Dus, mapje was afgegeven.
LIGT IE DAAR GEWOON NOG MET 5 ROLLETJES!
Hij gaat vandaag mee, u heeft donderdag uw foto's!
DE HOEREN!!!!!
* Puckzzz mompelt iets over een vent die Murphy heet............quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
*Kleintje haar gebruikelijke subtiele zelf*
mag je eerst ook wel even je lieve kant laten zien, ik geloof dat de mannen hier bijna bang van je wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik haat die Murphy!
Cocacolalightbreak (ben jij ook zo'n lekkere vent), ik zoek nog een sponsor voor die camera. Interesse?
Ow, en ook een huwelijkskandidaat.
Je sollicitatie + motivatie kan je me mailen
wie gaat dan ook afdrukken laten maken bij de hemaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Dit is niet mijn dag.
Eerder vandaag ging ik bij de hema mijn rolletjes ophalen.
Ze waren er niet.
Dus hun zouden ff bellen en zoeken voor me.
Word ik net teruggebeld... omdat ik ze alleen wil ontwikkelen + op cd, hoefde de rolletjes niet allemaal in een apart mapje. Want dan zou ik meer cd's krijgen en nu zou alles op 1 cd gaan.
Dus, mapje was afgegeven.
LIGT IE DAAR GEWOON NOG MET 5 ROLLETJES!
Hij gaat vandaag mee, u heeft donderdag uw foto's!
DE HOEREN!!!!!
Jawel hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
ik heb gewoon geen vrienden, dat blijkt wel!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel hoor!
alleen vindt mijn vrouw het geen leuk idee als ik met jou een week op vakantie ga
Volgens mijn vriendin wel maar zij is niet geheel objectief volgens mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik haat die Murphy!
Cocacolalightbreak (ben jij ook zo'n lekkere vent), ik zoek nog een sponsor voor die camera. Interesse?
Ow, en ook een huwelijkskandidaat.
Je sollicitatie + motivatie kan je me mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |