gooide ik dit topic FOT SC - Omdat het allemaal zo lang duurt volquote:
Dat ligt meer aan de historie van de SC (te veel gelul/gebagger) dan aan hoe de SC er de afgelopen weken uitzag. Want daar was miks mis mee. En blijkbaar vinden meer mensen dat.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nah eigenlijk niet, als er al fotografisch interessante discussies hier plaatsvinden verdienen die wel een eigen topic want SC wordt toch nooit terug gelezen door iemand en verdwijnen in de vergetelheid
En wat is het doel van de SC dan?quote:er een kwaliteits index aan SC te geven schiet het doel voorbij
Ja, leuk ja.quote:
iedereen baggert hoor, zelfs die users die wat meer "kwaliteit" wilden doen ook vrolijk mee, wat ik zag afgelopen weken is ook weer een kliekjes vorming.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef RonaldV het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
[..]
Dat ligt meer aan de historie van de SC (te veel gelul/gebagger) dan aan hoe de SC er de afgelopen weken uitzag. Want daar was miks mis mee. En blijkbaar vinden meer mensen dat.
links of rechtom, SC is een centraal punt om rest van de topics lekker schoon te houdenquote:En wat is het doel van de SC dan?
IRC is geen SC maar FC en een ander soort medium,, zelfs tusssen het gebagger hier af en toe komen toch leuke dingen tot stand en worden juist zo ideetjes verder uitgewerkt, althans in mijn perceptiequote:nogmaals: er is een heel eenvoudige manier om het op te lossen: Onzin lekker op IRC, hou het hier een beetje op niveau. Zoals je zelf al zegt: het wordt toch nooit teruggelezen, dus waarom moeten er hele topics mee volgekliederd worden? IRC levert je de ultieme vergetelheid!
je kunt m toch ook bereiken met irc.fok.nlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:22 schreef Mauro het volgende:
Uhm RonanldV,
Dat IRC hè, ik heb mIRC maar daar is de trail versie van afgelopen en die doet het niet meer. Nu kan ik hem wel kopen, maar daar vind ik het niet leuk genoeg cq. te duur voor.
Zijn er ook werkbare gratis versies?
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:
hmm ik ga me er ff tegenaan bemoeien
SC teruglezen, overdag jah, dr komen nog wel eens nuttige dingen langs, en als ik of iemand anders een vraag heeft, en daar voor niet een nieuw topic wil openen gaat dat makkelijk hiertussendoor
verder ben ik van mening, maar goed dat is mijn mening, dat je hier in de sc best kunt praten over dingen die niet meteen gerelateerd zijn aan FOT, maar wel aan t leven, je hebt hier een groep mensen waar je soms gewoon even iets mee wilt delen.
sávonds teruglezen, nee dat doe ik niet, met reden omdat er zo goed als niets langskomt dat idd de moeite waard is, gezellig, ja misschien op dat moment.
t zal wel aan mij liggen maar PdH heb ik wel rond gezien, maar goed dat was dus overdag.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nl
De afgelopen weken zag de SC er prima uit. sinds deze week begint het wer te verbaggeren, en daar mag niets van gezegd worden. Maar ik zie users als PdH en -Marjo- steeds minder posten. Mauro klaagde gisteravond ook. Ik ben niet de enige die er zo over denk blijkbaar.
Ik heb mIRC al een hele poos (een jaar of 3-4) niet meer gebruikt, maar vroeger kon je na het verlopen van de trial gewoon doorkleppen ermee, je kreeg alleen bij het opstarten (net als bij WinZIP) een nag-screen dat je moest registreren. Dat is niet meer?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:22 schreef Mauro het volgende:
Uhm RonaldV,
Dat IRC hè, ik heb mIRC maar daar is de trail versie van afgelopen en die doet het niet meer. Nu kan ik hem wel kopen, maar daar vind ik het niet leuk genoeg cq. te duur voor.
Zijn er ook werkbare gratis versies?
Maar als je de slowchat houdt zoals jullie 'm hebben willen, maak je 'm dus voor een aantal mensen minder bereikbaar. Ik praat wel graag met een hoop mensen hier, maar snap helemaal niks van het foto's maken an sich. Dus hoor ik er als model gewoon niet bij? Ik mag een hoop mensen hier, en daar praat ik dan graag tegen. Mag dat dan alleen via MSN of iets dergelijks (ik irc niet, dat heb ik zelfs nog nooit in heel m'n digitale leven gedaan!) En ja, ik praat ook graag onzin, even ontladen van werk enzo..quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nl
De afgelopen weken zag de SC er prima uit. sinds deze week begint het wer te verbaggeren, en daar mag niets van gezegd worden. Maar ik zie users als PdH en -Marjo- steeds minder posten. Mauro klaagde gisteravond ook. Ik ben niet de enige die er zo over denk blijkbaar.
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
Moet ik ff kijken of dat zo is. Zoveel gebruik ik dat namelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb mIRC al een hele poos (een jaar of 3-4) niet meer gebruikt, maar vroeger kon je na het verlopen van de trial gewoon doorkleppen ermee, je kreeg alleen bij het opstarten (net als bij WinZIP) een nag-screen dat je moest registreren. Dat is niet meer?
misschien heb je wat aan www.trillian.cc die ondersteunt msn, aim, irc, ym en icqquote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Mauro het volgende:
@ Ynske, Dat http://irc.fok.nl gebruik ik niet. Ik wil liever een echt specifiek daarvoor geschreven programma gebruiken.
[..]
Moet ik ff kijken of dat zo is. Zoveel gebruik ik dat namelijk.
overdag zul je daar zowieso niet veel mensen zien, aangezien ik niet denk dat veel mensen vanaf hun werk/school daar komenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
Nou.
Poepoe.
Wat is het druk @ #fot
Alleen Sub is afwezig...
Het is op dit tijdstip al een wonder dat ik er überhaupt zit, normaal slaap ik nog lekker om deze tijd!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
Nou.
Poepoe.
Wat is het druk @ #fot
Alleen Sub is afwezig...
-edit-
Ron, Je had gelijk. mIRC werkt gewoon nog maar dan met een registratie-voor-opstarten-venstertje.
Het laatste. Met de SC zijn we al een behoorlijke topicverbrander zoals het afgelopen weken ging (1-1,5 per dag), zeker voor een relatief kleine club als FOT. Over de 3-4 topics van januari maar niet te spreken. De laatste dagen liep het weer op.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zal wel aan mij liggen maar PdH heb ik wel rond gezien, maar goed dat was dus overdag.
tuurlijk mag er wat gezegd worden van het verbaggeren, ik ga dan alleen de vraag stellen, wanneer verbaggert het? zoals t overdag gaat, zoals t sávonds gaat of de 24 uur geheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |