gooide ik dit topic FOT SC - Omdat het allemaal zo lang duurt volquote:
Dat ligt meer aan de historie van de SC (te veel gelul/gebagger) dan aan hoe de SC er de afgelopen weken uitzag. Want daar was miks mis mee. En blijkbaar vinden meer mensen dat.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nah eigenlijk niet, als er al fotografisch interessante discussies hier plaatsvinden verdienen die wel een eigen topic want SC wordt toch nooit terug gelezen door iemand en verdwijnen in de vergetelheid
En wat is het doel van de SC dan?quote:er een kwaliteits index aan SC te geven schiet het doel voorbij
Ja, leuk ja.quote:
iedereen baggert hoor, zelfs die users die wat meer "kwaliteit" wilden doen ook vrolijk mee, wat ik zag afgelopen weken is ook weer een kliekjes vorming.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef RonaldV het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
[..]
Dat ligt meer aan de historie van de SC (te veel gelul/gebagger) dan aan hoe de SC er de afgelopen weken uitzag. Want daar was miks mis mee. En blijkbaar vinden meer mensen dat.
links of rechtom, SC is een centraal punt om rest van de topics lekker schoon te houdenquote:En wat is het doel van de SC dan?
IRC is geen SC maar FC en een ander soort medium,, zelfs tusssen het gebagger hier af en toe komen toch leuke dingen tot stand en worden juist zo ideetjes verder uitgewerkt, althans in mijn perceptiequote:nogmaals: er is een heel eenvoudige manier om het op te lossen: Onzin lekker op IRC, hou het hier een beetje op niveau. Zoals je zelf al zegt: het wordt toch nooit teruggelezen, dus waarom moeten er hele topics mee volgekliederd worden? IRC levert je de ultieme vergetelheid!
je kunt m toch ook bereiken met irc.fok.nlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:22 schreef Mauro het volgende:
Uhm RonanldV,
Dat IRC hč, ik heb mIRC maar daar is de trail versie van afgelopen en die doet het niet meer. Nu kan ik hem wel kopen, maar daar vind ik het niet leuk genoeg cq. te duur voor.
Zijn er ook werkbare gratis versies?
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:
hmm ik ga me er ff tegenaan bemoeien
SC teruglezen, overdag jah, dr komen nog wel eens nuttige dingen langs, en als ik of iemand anders een vraag heeft, en daar voor niet een nieuw topic wil openen gaat dat makkelijk hiertussendoor
verder ben ik van mening, maar goed dat is mijn mening, dat je hier in de sc best kunt praten over dingen die niet meteen gerelateerd zijn aan FOT, maar wel aan t leven, je hebt hier een groep mensen waar je soms gewoon even iets mee wilt delen.
sávonds teruglezen, nee dat doe ik niet, met reden omdat er zo goed als niets langskomt dat idd de moeite waard is, gezellig, ja misschien op dat moment.
t zal wel aan mij liggen maar PdH heb ik wel rond gezien, maar goed dat was dus overdag.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nl
De afgelopen weken zag de SC er prima uit. sinds deze week begint het wer te verbaggeren, en daar mag niets van gezegd worden. Maar ik zie users als PdH en -Marjo- steeds minder posten. Mauro klaagde gisteravond ook. Ik ben niet de enige die er zo over denk blijkbaar.
Ik heb mIRC al een hele poos (een jaar of 3-4) niet meer gebruikt, maar vroeger kon je na het verlopen van de trial gewoon doorkleppen ermee, je kreeg alleen bij het opstarten (net als bij WinZIP) een nag-screen dat je moest registreren. Dat is niet meer?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:22 schreef Mauro het volgende:
Uhm RonaldV,
Dat IRC hč, ik heb mIRC maar daar is de trail versie van afgelopen en die doet het niet meer. Nu kan ik hem wel kopen, maar daar vind ik het niet leuk genoeg cq. te duur voor.
Zijn er ook werkbare gratis versies?
Maar als je de slowchat houdt zoals jullie 'm hebben willen, maak je 'm dus voor een aantal mensen minder bereikbaar. Ik praat wel graag met een hoop mensen hier, maar snap helemaal niks van het foto's maken an sich. Dus hoor ik er als model gewoon niet bij? Ik mag een hoop mensen hier, en daar praat ik dan graag tegen. Mag dat dan alleen via MSN of iets dergelijks (ik irc niet, dat heb ik zelfs nog nooit in heel m'n digitale leven gedaan!) En ja, ik praat ook graag onzin, even ontladen van werk enzo..quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nl
De afgelopen weken zag de SC er prima uit. sinds deze week begint het wer te verbaggeren, en daar mag niets van gezegd worden. Maar ik zie users als PdH en -Marjo- steeds minder posten. Mauro klaagde gisteravond ook. Ik ben niet de enige die er zo over denk blijkbaar.
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
Moet ik ff kijken of dat zo is. Zoveel gebruik ik dat namelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb mIRC al een hele poos (een jaar of 3-4) niet meer gebruikt, maar vroeger kon je na het verlopen van de trial gewoon doorkleppen ermee, je kreeg alleen bij het opstarten (net als bij WinZIP) een nag-screen dat je moest registreren. Dat is niet meer?
misschien heb je wat aan www.trillian.cc die ondersteunt msn, aim, irc, ym en icqquote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Mauro het volgende:
@ Ynske, Dat http://irc.fok.nl gebruik ik niet. Ik wil liever een echt specifiek daarvoor geschreven programma gebruiken.
[..]
Moet ik ff kijken of dat zo is. Zoveel gebruik ik dat namelijk.
overdag zul je daar zowieso niet veel mensen zien, aangezien ik niet denk dat veel mensen vanaf hun werk/school daar komenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
Nou.
Poepoe.
Wat is het druk @ #fot
Alleen Sub is afwezig...
Het is op dit tijdstip al een wonder dat ik er überhaupt zit, normaal slaap ik nog lekker om deze tijd!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
Nou.
Poepoe.
Wat is het druk @ #fot
Alleen Sub is afwezig...
-edit-
Ron, Je had gelijk. mIRC werkt gewoon nog maar dan met een registratie-voor-opstarten-venstertje.
Het laatste. Met de SC zijn we al een behoorlijke topicverbrander zoals het afgelopen weken ging (1-1,5 per dag), zeker voor een relatief kleine club als FOT. Over de 3-4 topics van januari maar niet te spreken. De laatste dagen liep het weer op.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zal wel aan mij liggen maar PdH heb ik wel rond gezien, maar goed dat was dus overdag.
tuurlijk mag er wat gezegd worden van het verbaggeren, ik ga dan alleen de vraag stellen, wanneer verbaggert het? zoals t overdag gaat, zoals t sávonds gaat of de 24 uur geheel?
die relatief kleine club, is groter dan je denkt.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het laatste. Met de SC zijn we al een behoorlijke topicverbrander zoals het afgelopen weken ging (1-1,5 per dag), zeker voor een relatief kleine club als FOT. Over de 3-4 topics van januari maar niet te spreken. De laatste dagen liep het weer op.
Als daar een reden voor is, zoals vlak voor of vlak na een meet, dan kan ik dat begrijpen, en wanneer daar vragen over komen van achter wil ik het zelf nog wel verdedigen. Maar de onzin die de afgelopen dagen in de SC stond is helemaal niets.
----------> DIGquote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Mauro het volgende:
Iets in mij zegt dat mijn pc het niet meer naar zijn zin heeft bij mij.
Sinds een paar weken is het hardeschijfgeratel ernstig toegenomen.
Zelfs een paar spontane reboots en complete vastlopers.
Vandaag denk ik maar weer eens een keer een complete herinstallatie doen en beginnen met een schone lei.
Dus, veel zal ik niet aanwezig zijn hier. Wel zo af-en-toe tussendoor wat lullen.
(is ook niet vreemd dat m'n pc raar doet. Laatste paar weken alleen maar een boel USB-dingen eraan hangen, zonder te installeren. Dan er weer uit rukken en vervangen door wat anders, programma's installeren/deďnstalleren etc......)
Ik zou heel rap aan een backup van mijn foto's beginnen als ik jou was.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Mauro het volgende:
Iets in mij zegt dat mijn pc het niet meer naar zijn zin heeft bij mij.
Sinds een paar weken is het hardeschijfgeratel ernstig toegenomen.
Zelfs een paar spontane reboots en complete vastlopers.
Vandaag denk ik maar weer eens een keer een complete herinstallatie doen en beginnen met een schone lei.
Dus, veel zal ik niet aanwezig zijn hier. Wel zo af-en-toe tussendoor wat lullen.
(is ook niet vreemd dat m'n pc raar doet. Laatste paar weken alleen maar een boel USB-dingen eraan hangen, zonder te installeren. Dan er weer uit rukken en vervangen door wat anders, programma's installeren/deďnstalleren etc......)
Natuurlijk mag er best gepraat worden in de slowchat, ook over persoonlijke zaken. De afgelopen dagen kwamen er echter posts met enkel een smiley (ik weet het, heb mezelf daar ook een keer schuldig aan gemaakt), of alleen het woord "Biertje" of iets anders in die trant. Dankzij zulke posts worden de topics ook in razend tempo gevuld. En dat is wat we expliciet niet willen in een slowchat, daar gebruik je MSN maar voor.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
die relatief kleine club, is groter dan je denkt.
blijkbaar heb ik een andere maatstaf als jij wat baggeren betreft, maar als ik het goed begrijp wil je dus het gepraat van de users hier terug brengen naar 1 topic in 3 dagen ofzow...
dan heb je wel dat mensen in andere topics gaan praten.
Die staan op een fysiek andere harde schijf dan mijn OS.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou heel rap aan een backup van mijn foto's beginnen als ik jou was.
kijk dat was wat ik wilde weten.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Natuurlijk mag er best gepraat worden in de slowchat, ook over persoonlijke zaken. De afgelopen dagen kwamen er echter posts met enkel een smiley (ik weet het, heb mezelf daar ook een keer schuldig aan gemaakt), of alleen het woord "Biertje" of iets anders in die trant. Dankzij zulke posts worden de topics ook in razend tempo gevuld. En dat is wat we expliciet niet willen in een slowchat, daar gebruik je MSN maar voor.
Idd! ze kunnen topics ouder dan bijv. 6 maanden (of 1 jaar om mijn part, of slotjes topics) verwijderen, schoont al een heel stuk op. Maar dat zal wel teveel werk zijn dus ze gaan gewoon tegen de users gillen dat ze niet teveel moeten baggeren posten. Wat ik weer BS vind, want als je hier niet even lekker slap mag ouwehoeren, gaat men dat ik andere topics doen waardoor de mod weer meer werk krijgt om die allemaal schoon te houden. Mensen willen nu eenmaal af en toe een beetje lol hebben op een flauwe manier.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
die relatief kleine club, is groter dan je denkt.
blijkbaar heb ik een andere maatstaf als jij wat baggeren betreft, maar als ik het goed begrijp wil je dus het gepraat van de users hier terug brengen naar 1 topic in 3 dagen ofzow...
dan heb je wel dat mensen in andere topics gaan praten.
hoezo vragen van achter??? dus dr komen andere crewleden klagen dat er teveel topics gevuld worden?
dan moeten ze eens beginnen met andere plaatsen binnen fok op te gaan schonen
hoeveel kom je er ongeveer kwijt op een dvd?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die staan op een fysiek andere harde schijf dan mijn OS.
En ze staan allemaal op DVD overigens
Ik ben niet verantwoordelijk voor de andere plaatsen op Fok. Ik ben verantwoordelijk voor FOT (nou ja: en US een beetje). Dus daar focus ik mijn aandacht op.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo vragen van achter??? dus dr komen andere crewleden klagen dat er teveel topics gevuld worden?
dan moeten ze eens beginnen met andere plaatsen binnen fok op te gaan schonen
Dat doe je maar op IRCquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen we geen speciale avond onzin bagger FOT SC maken? Nee zeker..![]()
En dan alleen open van 6 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends:P
Lol hebben is toch ook niks mis mee? Dat hebben we hier de afgelopen weken ook gehad. Maar wanneer de SLOWchat dreigt te veranderen in een SPEEDchat, dan grijp ik in, en gaat de handrem er op.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Idd! ze kunnen topics ouder dan bijv. 6 maanden (of 1 jaar om mijn part, of slotjes topics) verwijderen, schoont al een heel stuk op. Maar dat zal wel teveel werk zijn dus ze gaan gewoon tegen de users gillen dat ze niet teveel moeten baggeren posten. Wat ik weer BS vind, want als je hier niet even lekker slap mag ouwehoeren, gaat men dat ik andere topics doen waardoor de mod weer meer werk krijgt om die allemaal schoon te houden. Mensen willen nu eenmaal af en toe een beetje lol hebben op een flauwe manier.
ok, dat snap ik, maar op t moment dat iemand bij jou komt klagen dat er teveel sc's doorgaan, kun jij nog aangeven, dat a. jij ervoor gaat proberen te zorgen dat er minder smilieposts/1-woordposts komen maar dat b. er bij FOT minder gebaggerd word dan eldersquote:Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor de andere plaatsen op Fok. Ik ben verantwoordelijk voor FOT (nou ja: en US een beetje). Dus daar focus ik mijn aandacht op.
Da's wel de vreemdste mobiele PC die ik ooit gezien heb!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
@ Puckzzz:
Zie hier mijn kompjoeter:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ja, graagquote:
Dan raad ik je aan om eens op een echte MOD-site te kijken RonaldVquote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's wel de vreemdste mobiele PC die ik ooit gezien heb!
Pentium I mmx 233MHzquote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's wel de vreemdste mobiele PC die ik ooit gezien heb!
Windows 98 op floppiesquote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
@ Puckzzz:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat ga je niet menen he?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
@ Puckzzz:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jammer dat ik:quote:Op donderdag 13 april 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om eens op een echte MOD-site te kijken RonaldV
Virtual-HideoutEchte meuk tot real cool stuff
![]()
Modellen mogen gewoon meeposten. En mee doen met grappen maken. Geen enkel probleem mee. Maar voor modellen gelden uiteraard dezelfde regels als voor de andere gebruikers van FOT.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als je de slowchat houdt zoals jullie 'm hebben willen, maak je 'm dus voor een aantal mensen minder bereikbaar. Ik praat wel graag met een hoop mensen hier, maar snap helemaal niks van het foto's maken an sich. Dus hoor ik er als model gewoon niet bij? Ik mag een hoop mensen hier, en daar praat ik dan graag tegen. Mag dat dan alleen via MSN of iets dergelijks (ik irc niet, dat heb ik zelfs nog nooit in heel m'n digitale leven gedaan!) En ja, ik praat ook graag onzin, even ontladen van werk enzo..
Nee, dat is niet windhoos 98.quote:
laatste opmerking van mij:quote:Op donderdag 13 april 2006 09:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Modellen mogen gewoon meeposten. En mee doen met grappen maken. Geen enkel probleem mee. Maar voor modellen gelden uiteraard dezelfde regels als voor de andere gebruikers van FOT.
Meer algemeen: julllie moeten niet denken dat we mensen proberen weg te houden hier, we wilen juist de boel meer open houden. Door de Speedchat ontstaat een besloten indruk, en die willen we juist voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |