quote:Drukdrukdruk, de heren bazen hebben besloten dat ze voor zakenreis naar China moesten, dus Puckzzzie moet de kar alleen trekken de hele week
en ik hou me ook wel eens bewust in als een topic bijna vol is, maar soms doe ik ook wel eens extra mijn best als ik een leuke titel weet of gewoon ff mijn naam bovenaan de lijst wil zien
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
En wie zijn er allemaal vrijdag vrij?
Ikke nie
Goed nieuwsssssss! Dank je welquote:Op woensdag 12 april 2006 08:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs boven de 20 als alles mee zit
Bij droog weer, mogelijk veel zon en weinig wind dan zou je echt al zonder trui naar buiten kunnen gaanvolgende week dus prima fotografie weer
Klik hier om de statieken te bekijken
plaatjes te groot, pffff![]()
![]()
![]()
leukquote:Op woensdag 12 april 2006 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ikke wel
De baas gooit het kantoor dicht en de geplande werktijd tijdens het paasweekend geldt niet voor mij
ja ik trok ff een sprintjequote:Op woensdag 12 april 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
ikke denk laat ik jullie lekker schrikken
[afbeelding]
is t topic al vol
mn omaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik trok ff een sprintje
maar wie is DAT??!!
Volgens mij is dat Ynske...toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik trok ff een sprintje
maar wie is DAT??!!
Als dat je oma is dan ben jij nog niet geborenquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als dat je oma is dan ben jij nog niet geborenof ze ziet er wel heel goed uit voor haar leeftijd
je moest eens wetenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft je oma ook al een account op zoom. Hippe oma heb jij
Het bedrijf waar ik werk was altijd dicht op die dag, maar de CAO is omgegooid. Dus nu is het een gewone werkdag, ware het niet dat ik vanwege mijn part time werk altijd al op goede vrijdag vrij benquote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
En wie zijn er allemaal vrijdag vrij?
Ikke nie
ja iddquote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk een kwartet, Fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |