Je hebt geen avatar!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef Xilantof het volgende:
dan meld ik me maar bij deze voor de slowchat
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef capibar het volgende:
dan wil ik gelijk over melden dat ik over ongeveer 2 weken mijn canon EOS D30 op ga halen![]()
en de mijne ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef Auticia het volgende:
Mag mijn avatar in het blokje?
ik zit ook in de GAM slowchat, maar daar gaan ze rellen als ik het woord camera alleen al gebruikquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Jaja....je was gewoon het slappe gelul in de andere topics zat
Geef het maar toe
is dat een vereiste om mee te mogen doen aan een slowchat?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je hebt geen avatar!
Nou dan ben je hier in elk geval op de goede plek!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zit ook in de GAM slowchat, maar daar gaan ze rellen als ik het woord camera alleen al gebruik![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zit ook in de GAM slowchat, maar daar gaan ze rellen als ik het woord camera alleen al gebruik![]()
Rellen doen ze hier ook wel eens.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, heel gek. Je zou er een ban voor moeten krijgen. Hoop dat ze hier wel blij zijn met je.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen week toch al twee keer!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Rellen doen ze hier ook wel eens..
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Rellen doen ze hier ook wel eens..
ga weg met je games, dit is de FOT slowchatquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja, heel gek. Je zou er een ban voor moeten krijgen. Hoop dat ze hier wel blij zijn met je.![]()
Er wordt hier niet gereld hequote:Op zondag 22 augustus 2004 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja, heel gek. Je zou er een ban voor moeten krijgen. Hoop dat ze hier wel blij zijn met je.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vooral als B&H op visite komt
missschien toch even tijd dan een avatar voor mezelf in elkaar ga klooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |