Nee is geheimpjequote:
Houden zoquote:
quote:
Jij was met je Site bezigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Ow. Niemand die even via MSN het linkje poste waar jullie waren bleven![]()
Ja, nu heb je het al gevonden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Ow. Niemand die even via MSN het linkje poste waar jullie waren bleven![]()
Raar? Hoezo Raar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Nee is geheimpje![]()
Heb de ervaring dat de meeste mensen dan heel raar gaan doen![]()
Je bent onherkenbaar!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef IJzercookie het volgende:
ik heb eigenlijk nog een leuk FOTO nieuwtje! Niet echt iets om een heel topic over te openen, maar vast leuk voor een SC
Kijk maar eens op www.erwinolaf.com -> art -> hope + hope portraits
Ja. Omdat ik jullie mistequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, nu heb je het al gevonden...
Discriminatiequote:
Mooie site in ieder geval IJzercookie. Helaas kan ik niet zeggen of je herkenbaar bent of niet. Want ik heb je nog nooit gezienquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef IJzercookie het volgende:
ik heb eigenlijk nog een leuk FOTO nieuwtje! Niet echt iets om een heel topic over te openen, maar vast leuk voor een SC
Kijk maar eens op www.erwinolaf.com -> art -> hope + hope portraits
Stomme mensen hier, zeker allemaal oud ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Nee is geheimpje![]()
Heb de ervaring dat de meeste mensen dan heel raar gaan doen![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stomme mensen hier, zeker allemaal oud ofzo.
mooie site van Erwin: jazeker!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooie site in ieder geval IJzercookie. Helaas kan ik niet zeggen of je herkenbaar bent of niet. Want ik heb je nog nooit gezien
Ik heb stiekem met je gedanst in je fotoboek gekeken. En nu bekijk ik je site. En mijn toedracht... Onherkenbaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
mooie site van Erwin: jazeker!
En hoe ik er in het "echt" uit zie kan je op mijn site zien, klik maar op het huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |