Zal ik het dan maar doen?quote:
OKe doen wequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen?
Misschien een idee.
Topicsluiter opent het nieuwe topic. (ter voorkoming van dubbeltopics)
Dat deden we altijd al...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen?
Misschien een idee.
Topicsluiter opent het nieuwe topic. (ter voorkoming van dubbeltopics)
quote:
Vreet zequote:
Sowwie ben in Gieten uit m'n bed gedonderdquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:
In Assen was vannacht een aardbevingHet komt steeds dichterbij
Hey P.
Heb jij een magnetron in je kast?quote:
Hij heeft de inkopper van het vorige Slowchat nog niet eens door..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoezo een magnetron in mijn kast HMaster-II?
En ja, het was heeeerlijk.
Laat hem nog maar even door denkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij heeft de inkopper van het vorige Slowchat nog niet eens door..![]()
Zelfs Speedy snapte hem meteen..
![]()
Ik hou sowieso niet van inkoppertjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij heeft de inkopper van het vorige Slowchat nog niet eens door..![]()
Zelfs Speedy snapte hem meteen..
![]()
Daar voel ik niks vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van inkoppertjesDoet pijn enzo
Vertelquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:34 schreef Esto het volgende:
Ik heb mijn neefje van 4 aangestoken met het Fotografie virus denk ik
Zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Esto. En SpeedyWas maar een grapje!
Z'n broertje is vandaag 1 geworden, dus wij daar ff op visite enzo... Moet ik een paar foto's gaan maken. Maar 'Neeee, dat mag niet, ikkuh doen!!' .. Dus hij staat op, gaat beetje in en uit zoomen en maakt mooie foto's!quote:
Dat gaat wat wordenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Esto het volgende:
Hoi Mod!
[..]
Z'n broertje is vandaag 1 geworden, dus wij daar ff op visite enzo... Moet ik een paar foto's gaan maken. Maar 'Neeee, dat mag niet, ikkuh doen!!' .. Dus hij staat op, gaat beetje in en uit zoomen en maakt mooie foto's!Dat ventje is 4!!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Esto het volgende:
Hoi Mod!
[..]
Z'n broertje is vandaag 1 geworden, dus wij daar ff op visite enzo... Moet ik een paar foto's gaan maken. Maar 'Neeee, dat mag niet, ikkuh doen!!' .. Dus hij staat op, gaat beetje in en uit zoomen en maakt mooie foto's!Dat ventje is 4!!!
![]()
![]()
Ach, jij leert het hem gewoon.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Esto het volgende:
Hij kan net z'n eigen naam tikkenLaat staan foto's posten
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Esto het volgende:
Hij kan net z'n eigen naam tikkenLaat staan foto's posten
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, jij leert het hem gewoon.
En Speedy, ja hij maakt betere foto's dan wat ik hier laat zien![]()
Right, je bent anders goed op weg hoor. Ik hoop dat ik morgen doe verdomde klote zon te zien krijg!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, jij leert het hem gewoon.
En Speedy, ja hij maakt betere foto's dan wat ik hier laat zien![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Right, je bent anders goed op weg hoor. Ik hoop dat ik morgen doe verdomde klote zon te zien krijg!![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadAnders krijg je mij morgen op bezoek
[..]
SpeedyGJ, ik wil graag morgen lichte sluierbewolking en een aangename temperatuur. Gaat dat lukken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Right, je bent anders goed op weg hoor. Ik hoop dat ik morgen doe verdomde klote zon te zien krijg!![]()
Je moet het 1 week van te voren melden Subquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
SpeedyGJ, ik wil graag morgen lichte sluierbewolking en een aangename temperatuur. Gaat dat lukken?
Dan wil ik graag alsnog met terugwerkende kracht voor morgen dat weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet het 1 week van te voren melden Sub
Joh, doe het dan voor het hele jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan wil ik graag alsnog met terugwerkende kracht voor morgen dat weer.
ik gebruik canvas doekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb een vraag!
Wat voor stof gebruiken jullie als achtergrond bij een foto', katoen?
Laat 'ff weten, want deze post heeft mij een goedkoop 6 euro hccdag-toetsenbord gekost.
Ik ga btw.
Später![]()
Reflecteren die niet bij flits?quote:
geen last vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Reflecteren die niet bij flits?
Want dat doet dat .. poepdoek dat ik nu heb namelijk wel.![]()
Oja, ik zou gaan slapen x)
Ik gebruik alles wat ik maar kan vinden, voor kleine dingetjes gebruik ik dik karton, soms gebruik ik van die fleece dekentjes en anders gewoon lakens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb een vraag!
Wat voor stof gebruiken jullie als achtergrond bij een foto', katoen?
Laat 'ff weten, want deze post heeft mij een goedkoop 6 euro hccdag-toetsenbord gekost.
Ik ga btw.
Später![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |