quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:41 schreef Re het volgende:
whehe, wees niet ongerust, het is een uitvloeisel nav een aantal (negatieve) gebeurtenissen in het verleden. Binnen kort meer info
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef blackbully het volgende:
yup ik wist niks
kan gebeuren
en was eff verder aan het lezen op fok
moet ook gebeuren
Behalve sex natuurlijk. De handelingen, niet het sub-forumquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is NIETS belangrijker dan het openen van een nieuwe SC
BB is gewoon veuls te traagquote:
weet ik veel dat het mijn beurt is.quote:
Ik dacht dat het op heel fok standaard was eigenlijk: degene die het topic vol lult opent een nieuwe?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
weet ik veel dat het mijn beurt is.
ik lul ook maar wat hier.
geen idee dat daar verplichtingen aan zitten
tja ben niet standaard.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op heel fok standaard was eigenlijk: degene die het topic vol lult opent een nieuwe?
Maar het is al opgelost, Subh-Uman heeft de topics al gemerged
een toevoegingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:57 schreef RonaldV het volgende:
Binnenkort groot nieuws, er komt (weer) een afsplitsing van FOT!
![]()
[..]
laten we het hopen.quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
laten we het hopen.
een afvloesel is ook zo wat
ja we vloesen wat afquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
laten we het hopen.
een afvloesel is ook zo wat
In R&P zit iemand waarvan de o het niet doet, dus die gebruikt nu de 0quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
k denk dat mjn i net goed reageerd.
tja heb je soms he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |