Ik vond er laatst een op zolder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie, gisteren op statieven jacht geweest, maar niets kunnen vinden
Je krijgt natuurlijk waar je voor betaalt hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond ze niet echt stevig zeg maar, had er 1 neergezet en wankelde erg...
Maarja, morgen even naar Rotterdam
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat is dat gedoe van Puckzzz en Re met identieke avatarsIk vind 1 DNF-Style op deze wereld eigenlijk wel genoeg
het werkt iig welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat is dat gedoe van Puckzzz en Re met identieke avatarsIk vind 1 DNF-Style op deze wereld eigenlijk wel genoeg
Interesse is een groot woord. ik zat te denken dat jullie provider geen deeplinking meer toestond.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
het werkt iig wel
de nieuwsgierigheid is gewekt
en die van Re is al zwart hoor, wij zijn multi-culti
DNF-style
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vind 1 DNF-Style op deze wereld eigenlijk wel genoeg
interesse is dan ook een ander woord als nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Interesse is een groot woord. ik zat te denken dat jullie provider geen deeplinking meer toestond.
Ik hoop ten zeerste dat je hiermee niet suggereert dat wij net zulke baggerfotografen zijn he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vind 1 DNF-Style op deze wereld eigenlijk wel genoeg
een nieuw begin zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Puckzz verandert haar avatar om de minuut (besluitloos en vrouwzijn.) Maar dat Re zijn ebola virus inruilt voor een stel P's, dat is onverklaarbaar. Ik ben diep geschokt!
En elders weer herrezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is inmiddels gezonken
maar ik heb er ook een tijdje gewoond, was heel leuk
Sorry voor de inside joke. DNF zijn 2 Vlaamse fotografen (Daniëlle en Frenk) op DPZ en DH die besloten hebben alleen nog maar gezamenlijk naar buiten te treden. Hun werk is, laat ik het neutraal omschrijven, niet conform de algemene smaak, en veel mensen vinden de DNF-style uitingsvorm nogal, mmmm, aanstellerig.quote:
Twee fotografen op DPZ die samen werken onder de noemer "twee fotografen, twee inzichten, 1x resultaat" en zo en enigzins af werden gezeken in hun laatste topicquote:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=26858quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:47 schreef Shark.Bait het volgende:
LINK!!!!!!!!
Wat voor eentje?quote:
30 euro kan ik nog mee leven, waar zijn ze te koop?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk waar je voor betaalt heJe kan het best eens zoeken naar statieven van Velbon. Reken op zo'n EUR 30.
Zeg maar gerust jammer. Op DPZ zag ik dus een showcase en ik ben snel uit dat topic gerend..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Sorry voor de inside joke. DNF zijn 2 Vlaamse fotografen (Daniëlle en Frenk) op DPZ en DH die besloten hebben alleen nog maar gezamenlijk naar buiten te treden. Hun werk is, laat ik het neutraal omschrijven, niet conform de algemene smaak, en veel mensen vinden de DNF-style uitingsvorm nogal, mmmm, aanstellerig.
Wil jij die kwijt, of is die niet meer goed genoeg voor gebruik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Een Velbon, maar een oudje denk ik...
Geen ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:37 schreef Xilantof het volgende:
Heeft de Mediamarkt niet ook velbon statieven
Past makkelijk manquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Duitsers die denken dat je met z'n drieën naast elkaar op een tweebaansweg past...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Past makkelijk manZeker met dat kleine koekblik van jou
Nee wil 'm niet kwijt hoor...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wil jij die kwijt, of is die niet meer goed genoeg voor gebruik?
[..]
Geen ideeMorgen even naar vragen
Hey Speedy
Dat gaat nog te hard voor Subquote:
Iedereen zit aan de MSNquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef blackbully het volgende:
hmm wel erg rustig hier
hoe komt dat zo?
Je mist niets hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef blackbully het volgende:
mis ik wat dan?
hou me dan eens op de hoogte
stop dan eens op msn en maak het hier gezelligquote:
ik kan niet wennen aan jouquote:
Alleen door mijn alerte reageren paste het net ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Past makkelijk manZeker met dat kleine koekblik van jou
hahahahquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik kan niet wennen aan jou![]()
toch een goede avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |