quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Offy het volgende:
[..]
Gezellig, jezelf helemaal kotsmisselijk drinken, de dag erna een kater hebben...en dan helemaal niets van het leuke weekendje Texel meekrijgen
Mannen doen toch altijd alleen maar mee voor het winnen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Subhuman het volgende:
Meedoen is iets anders dan jezelf helemaal misselijk zuipen!
Ow dan is het goed...je denkt wel veel aan mij he?quote:
Vrouwen hebben zo'n simpel beeld van ons mannen!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Mannen doen toch altijd alleen maar mee voor het winnen?
Hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef Subhuman het volgende:
Vrouwen hebben zo'n simpel beeld van ons mannen!
Ik denk dat dat inherent is aan de natuur van de vrouw: zij heeft een simpel beeld van alles.quote:
Ik dacht dat jij wel beter zou wetenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk dat dat inherent is aan de natuur van de vrouw: zij heeft een simpel beeld van alles.
Dat dacht ik ook, maar nu blijkt dat wat ik dacht te weten niet meer klopt en derhalve heb ik mijn mening bijgesteld.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie daar intrapt, Sub![]()
Hè bah, ik wou de resterende 89 posts van deze slowchat zelf vollullen!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
breek
ik gun je gewoon dat kwartet niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hè bah, ik wou de resterende 89 posts van deze slowchat zelf vollullen!
Spammerquote:
tuurlijk!quote:Maar ik had me altijd voorgenomen niet mee te doen aan die onzin.
Wat ken jij mannen slecht. Maar ja, ik weet wie het zegtquote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Offy het volgende:
Mannen doen toch altijd alleen maar mee voor het winnen?
Je bent ook zo'n grote aanwezigheidquote:Op maandag 2 januari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
Ow dan is het goed...je denkt wel veel aan mij he?
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat ken jij mannen slecht. Maar ja, ik weet wie het zegt
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
Offy moet sommige dingen eens wat beter in de gaten houden!
Mossel Sub!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:54 schreef Subhuman het volgende:
Woei, eindelijk werkt mijn fok.nl e-mailadres!
En nu ik dit weet, ga ik lekker naar bedje toe!![]()
Het Fok!Eilandis de andere kant opquote:
Zonder dollen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het Fok!Eilandis de andere kant opja dat bestaat echt
Mogguh!
Even snel doorgebladerd ...je hebt gelijk ("natuurlijk heb ik gelijk")quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is inmiddels gezonken
maar ik heb er ook een tijdje gewoond, was heel leuk
Het Eilandforum is vanaf vandaag geslotenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
Het is inmiddels gezonken
maar ik heb er ook een tijdje gewoond, was heel leuk
Woeiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef Xilantof het volgende:
heb zelfs, letterlijk, een baan aangeboden gekregen voor als ik klaar ben.
dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....de lunch is weer binnenVervelend, van die collega's die perse langs de snackbar willen
[..]
WoeiJe hebt indruk gemaakt
Zit je ermeequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
ze hebben gewoon mensen nodig, want ik moest dat bericht ook door geven aan goede medestudenten
doe ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit je ermeeZie het als een compliment
gewoon geen statieven? of niets naar je zin?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie, gisteren op statieven jacht geweest, maar niets kunnen vinden
Ik vond ze niet echt stevig zeg maar, had er 1 neergezet en wankelde erg...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
gewoon geen statieven? of niets naar je zin?
Waar ben je nu geweest dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond ze niet echt stevig zeg maar, had er 1 neergezet en wankelde erg...
Maarja, morgen even naar Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |