quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Dan maak je een portret en doe je iets met tegenlicht. Ik heb net ook een zelfportret zitten maken toen ik een idee kreeg....
installeer ook ff jaloezieenquote:
Denk het nietquote:
Toen ik dat oranje zag terwijl de foto laadde, dacht ik ff dat je je ava wou nadoen in mensenvorm..quote:
Ik ben echt scheelquote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet je ff aanmelden op http://fotoboek.fok.nl volgens mij
Het leven is niet zo moeilijkquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Het leven is niet zo moeilijkEn nu ga ik afwassen
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef Offy het volgende:
Goedenavond mensen
Eerste werkdagje vandaag viel (natuurlijk) reuze mee. De helft van mijn collega's heeft nog vakantie, maar het is tot nu toe een leuk groepje met een paar gezellige meiden, dus dat komt helemaal goed
Ik voel me wel een kluns af en toe met dat 'waar staat dat?', 'hoe moet dat', 'hoe heet jij nou ook alweer?', maar dat duurt hopelijk paar een paar dagen/weken tot ik helemaal ingewerkt ben. Heb er wel zin in
Ik weet hetquote:Vaatwasmachines
![]()
Het blijft wel een ambtenaarsbaantje, dus echt 'werkend' burgertypje wil ik het niet noemenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef PdeHoog het volgende:En
Hoe voelt het nou om ook zo'n werkend burgertypetje te zijn
![]()
quote:Ik weet het![]()
Post van het jaar ..misschien iets voor een sig?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef Offy het volgende:
Ik voel me wel een kluns af en toe.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Post van het jaar ..misschien iets voor een sig?
Zo is ie beter!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Post van het jaar ..misschien iets voor een sig?
Waarom kijk jij altijd zo eng op foto's?quote:
Dit is een inkoppertjequote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom kijk jij altijd zo eng op foto's?
Nou, we weten wel wie we moeten hebben vanavond zegquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Nou, we weten wel wie we moeten hebben vanavond zeg![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is niet goed genoeg, ik wil chocolaquote:
Ik zat er aan te denken...quote:
Kom maar halen!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is niet goed genoeg, ik wil chocola![]()
Zeg...de vorige keer had ik het en toen ben je het vergeten mee te nemenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is niet goed genoeg, ik wil chocola![]()
Geldt ook voor jouquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest aan jou denkenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef pea4fun het volgende:
Waarom kijk jij altijd zo eng op foto's?
Lees het vorige postje ffquote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef Offy het volgende:
[..]
Geldt ook voor joumet nootjes en rozijntjes
Whehehehehehehehehehehequote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef Offy het volgende:
Ik kan geen oliebollen meer zienquote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Lees het vorige postje ffWe kunnen ook weer eens bij jou in de buurt gaan meeten
Misschien wil pea nog wat oliebollen bakken
Dan skippen we de oliebollen en gaan we gewoon gezellig bij pea op visitequote:
Alleen als ze chocola in huis heeftquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Dan skippen we de oliebollen en gaan we gewoon gezellig bij pea op visite
quote:
Brownies weer niet goedquote:
Wantquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik moet misschien op zeer korte termijn de route Enschede - Eindhoven - Texel afleggen... Op 1 dag!
Nou, dat klinkt ook niet erg enthousiast zegquote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
hoi pdhoog en offy.
Mensen zijn in 1 dag rond de aarde gegaan, en jij klaagt over 200 kmquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik moet misschien op zeer korte termijn de route Enschede - Eindhoven - Texel afleggen... Op 1 dag!
Eerst opening van een expositie van een zustervereniging in Eindhoven (waar ook foto's van ons hangen ook eentje van mijquote:
kan kloppen...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef Offy het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt ook niet erg enthousiast zeg![]()
What's new in jouw levenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef Subhuman het volgende:
en vervolgens een weekendje zuipen cultureel verantwoord fotograferen op Texel.
Fijne knuffel voor Xil dan!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef Xilantof het volgende:
kan kloppen...
weet niet echt wat 't is deze avond...
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben al door twee mensen uitgedaagd voor een bierdrinkwedstrijd!
Gezellig, jezelf helemaal kotsmisselijk drinken, de dag erna een kater hebben...en dan helemaal niets van het leuke weekendje Texel meekrijgenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben al door twee mensen uitgedaagd voor een bierdrinkwedstrijd!
Ik denk dat die wel gemaakt gaan worden helaas...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maak je wel ff foto's
Ik wil zien wie er wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |