of een met opzet geplaatste lamp achter het model, precies uitgekozen camerapositie om zodoende een lensflare te creeren?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Meestal van slecht opgestelde verlichting of een verkeerde camerapositie, net hoe je het bekijkt.
Ik weet het. Ik ben al blij dat je geen foto van jezelf postquote:
Word het onderwerp lensflare dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
of een met opzet geplaatste lamp achter het model, precies uitgekozen camerapositie om zodoende een lensflare te creeren?
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben al blij dat je geen foto van jezelf post
Daar gaat je kans op de derde plek Vv, nu moet je wel voor de 2e of 1e gaanquote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Zeg dat nou niet, ze gaat nog minimaal twee keer wisselen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz legt Vliegvanger en Schark eens even over de knie en slaat er flink op los!!![]()
Met tegenlicht en in portret stand !quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met tegenlicht en in portret stand !
maar let wel op! zonder lens flarequote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met tegenlicht en in portret stand !
ja dat wel...quote:
hij snapt dat wel ja. hij kent 't "spelletje" van onderwijs e.d. erg goed...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Joh, dat snapt hij toch ook wel? Probeer maar zo veel mogelijk van zijn scherpte te leren.
dan maak je een portret en doe je iets met tegenlicht. Ik heb net ook een zelfportret zitten maken toen ik een idee kreeg....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben zeer maar dan ook zeer benieuwd wat het wordt.
Ik heb alleen deze week tijd om echt wat moois in elkaar te zetten, helaas kan het inzenden tot 3 januari
Nou ja, we zien het wel
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Dan maak je een portret en doe je iets met tegenlicht. Ik heb net ook een zelfportret zitten maken toen ik een idee kreeg....
installeer ook ff jaloezieenquote:
Denk het nietquote:
Toen ik dat oranje zag terwijl de foto laadde, dacht ik ff dat je je ava wou nadoen in mensenvorm..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |