quote:
hoefde maar een paar uurtjes voor de (half)jaarlijkse balans.quote:
deze keer vond ik het niet moeilijkquote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In het onderwerpentopic is tot nu toe nog nooit iemand geweest die het met mij eens is qua onderwerp
echt op de valreepquote:Goedemorgen trouwens
uitgekaterd?quote:
Same here.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uitgekaterd?
ben gisteren de hele dag zo brak geweest
Bang dat je vrouw spontaan zou gaan bevallen van al het vuurwerk geweld?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:Ik heb sinds mn 17e niet meer zo weinig gedronken met Oud & Nieuw
Heb op 1 jan zelfs nog nuttige dingen kunnen doen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bang dat je vrouw spontaan zou gaan bevallen van al het vuurwerk geweld?
je bent nog een tegendraadse tiener. Dat is binnenkort over en dan ben je sociaal en burgerlijk 14.gifquote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In het onderwerpentopic is tot nu toe nog nooit iemand geweest die het met mij eens is qua onderwerp
sociaal is wel een 14.gif waard.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je bent nog een tegendraadse tiener. Dat is binnenkort over en dan ben je sociaal en burgerlijk 14.gif
te laatquote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
ga alvast oefenen met een portret in tegenlicht. Zit je meteen goed.
Whehe, zul je net zien dat het geen portret of tegenlicht wordtquote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
of een combinatie van de beide
[afbeelding]
Het thema was toch geen lensflare?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
of een combinatie van de beide
[afbeelding]
waar denk je dat de lensflare vandaan komt?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het thema was toch geen lensflare?
Meestal van slecht opgestelde verlichting of een verkeerde camerapositie, net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waar denk je dat de lensflare vandaan komt?
of een met opzet geplaatste lamp achter het model, precies uitgekozen camerapositie om zodoende een lensflare te creeren?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Meestal van slecht opgestelde verlichting of een verkeerde camerapositie, net hoe je het bekijkt.
Ik weet het. Ik ben al blij dat je geen foto van jezelf postquote:
Word het onderwerp lensflare dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
of een met opzet geplaatste lamp achter het model, precies uitgekozen camerapositie om zodoende een lensflare te creeren?
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben al blij dat je geen foto van jezelf post
Daar gaat je kans op de derde plek Vv, nu moet je wel voor de 2e of 1e gaanquote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Zeg dat nou niet, ze gaat nog minimaal twee keer wisselen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz legt Vliegvanger en Schark eens even over de knie en slaat er flink op los!!![]()
Met tegenlicht en in portret stand !quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met tegenlicht en in portret stand !
maar let wel op! zonder lens flarequote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met tegenlicht en in portret stand !
ja dat wel...quote:
hij snapt dat wel ja. hij kent 't "spelletje" van onderwijs e.d. erg goed...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Joh, dat snapt hij toch ook wel? Probeer maar zo veel mogelijk van zijn scherpte te leren.
dan maak je een portret en doe je iets met tegenlicht. Ik heb net ook een zelfportret zitten maken toen ik een idee kreeg....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben zeer maar dan ook zeer benieuwd wat het wordt.
Ik heb alleen deze week tijd om echt wat moois in elkaar te zetten, helaas kan het inzenden tot 3 januari
Nou ja, we zien het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |