Dan skippen we de oliebollen en gaan we gewoon gezellig bij pea op visitequote:
Alleen als ze chocola in huis heeftquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Dan skippen we de oliebollen en gaan we gewoon gezellig bij pea op visite
quote:
Brownies weer niet goedquote:
Wantquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik moet misschien op zeer korte termijn de route Enschede - Eindhoven - Texel afleggen... Op 1 dag!
Nou, dat klinkt ook niet erg enthousiast zegquote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
hoi pdhoog en offy.
Mensen zijn in 1 dag rond de aarde gegaan, en jij klaagt over 200 kmquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik moet misschien op zeer korte termijn de route Enschede - Eindhoven - Texel afleggen... Op 1 dag!
Eerst opening van een expositie van een zustervereniging in Eindhoven (waar ook foto's van ons hangen ook eentje van mijquote:
kan kloppen...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef Offy het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt ook niet erg enthousiast zeg![]()
What's new in jouw levenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef Subhuman het volgende:
en vervolgens een weekendje zuipen cultureel verantwoord fotograferen op Texel.
Fijne knuffel voor Xil dan!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef Xilantof het volgende:
kan kloppen...
weet niet echt wat 't is deze avond...
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben al door twee mensen uitgedaagd voor een bierdrinkwedstrijd!
Gezellig, jezelf helemaal kotsmisselijk drinken, de dag erna een kater hebben...en dan helemaal niets van het leuke weekendje Texel meekrijgenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben al door twee mensen uitgedaagd voor een bierdrinkwedstrijd!
Ik denk dat die wel gemaakt gaan worden helaas...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maak je wel ff foto's
Ik wil zien wie er wint
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Offy het volgende:
[..]
Gezellig, jezelf helemaal kotsmisselijk drinken, de dag erna een kater hebben...en dan helemaal niets van het leuke weekendje Texel meekrijgen
Mannen doen toch altijd alleen maar mee voor het winnen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Subhuman het volgende:
Meedoen is iets anders dan jezelf helemaal misselijk zuipen!
Ow dan is het goed...je denkt wel veel aan mij he?quote:
Vrouwen hebben zo'n simpel beeld van ons mannen!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Mannen doen toch altijd alleen maar mee voor het winnen?
Hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef Subhuman het volgende:
Vrouwen hebben zo'n simpel beeld van ons mannen!
Ik denk dat dat inherent is aan de natuur van de vrouw: zij heeft een simpel beeld van alles.quote:
Ik dacht dat jij wel beter zou wetenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk dat dat inherent is aan de natuur van de vrouw: zij heeft een simpel beeld van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |