veranderd het dan naar dit:quote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vond het meer andersom. Je werd iig niet vrolijker van mij
. Ducks resultaten zijn
. Mijn familie is lievig!!
en ja, ik verneuk de layout
Zie sigquote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
vorige deel:
FOT SC -- Eigenlijk weiger ik een nieuwe te openen
Ik adviseerde Debsterrr nog even om de [url=link]tekstje[/url] tag te gebruiken
Maar dan met gratis reclame voor de modellenwedstrijd
zo dus:
[..]
veranderd het dan naar dit:
wehkamp modellen wedstrijd
Ja, maar, Xil, lieverd.. Je mag maar 250 tekens in je signaturequote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
vorige deel:
FOT SC -- Eigenlijk weiger ik een nieuwe te openen
Ik adviseerde Debsterrr nog even om de [url=link]tekstje[/url] tag te gebruiken
Maar dan met gratis reclame voor de modellenwedstrijd
zo dus:
[..]
veranderd het dan naar dit:
wehkamp modellen wedstrijd
Je hebt een leuke familie jaquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vond het meer andersom. Je werd iig niet vrolijker van mij
. Ducks resultaten zijn
. Mijn familie is lievig!!
Die variant van mij is anders maar zo'n 160 tekens hoor...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar, Xil, lieverd.. Je mag maar 250 tekens in je signature. Het past dus niet!!!
ja, ik ben blontt, maar hij luistert niet naar me
Wat is de tekstvariant daarvan dan..? Zet ff ergens een spatie ofzo, die kan ik er wel uithalenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die variant van mij is anders maar zo'n 160 tekens hoor...
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat is de tekstvariant daarvan dan..? Zet ff ergens een spatie ofzo, die kan ik er wel uithalenwant dit ziet er stom uit
1 2 3 | p_modellenwedstrijd_detail.asp?Page=INF&IHC=ACT&IPC=MOW&DeelnemerID=9969] wehkamp modellen wedstrijd[/url] |
Het.. uhm.. ik ben echt dom, ik had 2x de url erin staanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Zonder de enters uiteraard... maar die waren ff om de lay-out te sparen...
maakt niet uitquote:Op zondag 19 maart 2006 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het.. uhm.. ik ben echt dom, ik had 2x de url erin staan. Hoe die erin geslopen is, geen idee... maar toch.
Ik wil die ezel ook bij de familie hebbenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt een leuke familie jaEn zoveel hebben jullie ons nou ook weer niet lastig gevallen
Vertel, hoe kom je zo happy?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
WOEIIIII
Ik stuiter hier gewoon verder.
Life can be great!
Ik stuiter mentaal mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
WOEIIIII
Ik stuiter hier gewoon verder.
Life can be great!
Liefde? is een mooi iets! (Vraagteken ivm niet zeker weten of dat het wel isquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sja... hoe moet ik dat uitleggen....
Dat valt niet uit te leggen
Wat een schatjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef Offy het volgende:
Hellow
Dat geitje, wat lief!
Vandaag een dagje Ouwehands Dierenpark gedaan. (eigenlijk stond de Apenheul op de planning, maar ik zag gisteravond dat die pas op 1 april weer open gaat) Het was behoorlijk druk!
Dus terwijl iedereen tussen de kinderwagens en rolstoelen stond te vechten voor een plekje bij het hek van de *willekeurige uitheemse diersoort*, heb ik me maar gestort op huis-, tuin- en keukenmus.
(die zo te zien behoorlijk wat frietjes naar binnen had gewerkt)
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Liefde? is een mooi iets! (Vraagteken ivm niet zeker weten of dat het wel is)
Net als met kleren zoekenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Het is er of het is er niet.
En vaak is het er opeens als je het niet verwacht...
wilde het heel lang en toen kwam het niet....
Weer een typisch vrouwelijke vergelijking hequote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net als met kleren zoeken. Als de situatie er naar is (je bent in de stad, je hebt geld, je voelt je goed) lukt het nooit, totdat je het niet meer verwacht
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer een typisch vrouwelijke vergelijking he
so truequote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net als met kleren zoeken. Als de situatie er naar is (je bent in de stad, je hebt geld, je voelt je goed) lukt het nooit, totdat je het niet meer verwacht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |