Oei oei!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en het leren pak van Mauro en het zweepje van Fraubitch komen weer uit de kast?
Toch maar eens leren als mogelijke bijna-IT-erquote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef Mauro het volgende:
Fout in de TT
blind typen is nog steeds niks voor me...
wehehehhequote:Op donderdag 6 april 2006 18:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en het leren pak van Mauro en het zweepje van Fraubitch komen weer uit de kast?
ik moest lachenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Alcohol nu al?
Waarom zijn roofvogels helderziend? Iedere keer als ik mijn camera mee heb zie ik die vogel niet.
Al lang geleden geleerd. Alleen al een beetje vergetenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch maar eens leren als mogelijke bijna-IT-er
Wat moet het worden? Wel of geen pijn?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef Mauro het volgende:
Fout in de TT
blind typen is nog steeds niks voor me...
er moet vervangen worden door we.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat moet het worden? Wel of geen pijn?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg FBWij gingen toch trouwen
Of is dat inmiddels weer over
![]()
Da's zo erg toch niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Offy het volgende:
* Offy is vroeger als klein Offytje gezakt voor zwemdiploma B![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's zo erg toch niet?
Meer een luxe probleem!
Ik heb niet eens een zwemdiploma.
Was dat danquote:Op donderdag 6 april 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
zwemdiplomas heb ik alleen a en b
en het Pionnen- en TorendiplomaBen gezakt voor het Konings. Niet dat het wat boeide, maar m'n ouders waren WOEST
Dat heb ik nooit gekundquote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
kindertjes die schaken leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |