ff gegoogled... het was een belangrijke romeinse stad, en het schijnt er nog te barsten van overblijfselen.. dat wordt stenen fotograferen..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...spaanse dames![]()
![]()
oh nee..je was al getrouwd
[/flauwe opmerking]
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:18 schreef Xilantof het volgende:
Hoi daar!
@wurm, verkeerde user danEr was hier iemand op stage laatst... maar wie dan ook al weer?
Woehaaaaaaaa ....kom eg nie goed heequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef An24 het volgende:
[..]
PDJ komt een keertje meePDJ komt een keertje mee
![]()
-edit- heb zelf ook nog geen klachten over mijn geouwehoer gehad, dus komt goed![]()
Meets zijn voor de gezelligheid PDJquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Woehaaaaaaaa ....kom eg nie goed heeAls ik begin met kleppen en het is gezellie + wijntje (
) weet ik van geen ophouden
![]()
![]()
We zullen wel eens zien. Laatst in Delft had ik er al bij willen zijn, daar leek het me wel leuk toe.![]()
Juist, reken ik ook op P. Maar ... ik krijg soms fotostuipen als ik iets moois zie, dan moet ik wat doen met die cam. Iedereen en alles moet dan maar ff wachten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meets zijn voor de gezelligheid PDJBoeie dat er dan niet gefotografeerd wordt
juist,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Juist, reken ik ook op P. Maar ... ik krijg soms fotostuipen als ik iets moois zie, dan moet ik wat doen met die cam. Iedereen en alles moet dan maar ff wachten.![]()
Dat heeft iedereen hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Juist, reken ik ook op P. Maar ... ik krijg soms fotostuipen als ik iets moois zie, dan moet ik wat doen met die cam. Iedereen en alles moet dan maar ff wachten.![]()
Ja, maar zo snel ben ik niet met antwoorden. Ik heb hem net gelezen ...antwoord en vragen komen weer naar je toe.quote:
Gelukkig niet de enige idioot dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hoor
Zo...handmatig werk is afImport is opgestart
Tijd voor een half uurtje ontspanning
geen probleemquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja, maar zo snel ben ik niet met antwoorden. Ik heb hem net gelezen ...antwoord en vragen komen weer naar je toe.![]()
Thnx![]()
OK, ik ben zeer benieuwd!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen probleem
voorbeeld foto's komen er zat na 28 oktober denk ik
(als we 2 studio's inrichten dan )
Dank je Pquote:
Hoi daar!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef Graaf_Tell het volgende:
hallo, ik ben nieuw hier![]()
monique uit tilburg
Nee fotografeer nog niet zo lang...heb al wel heel veel foto's gezien (van familie en vrienden en op site's en heel veel boeken)quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Welkom hier!
Fotografeer je al lang? Wat vind je vooral leuk om te fotograferen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |