quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe erg ik ook best wel een beetje meedoe af en toe richting een zekere user, vind ik toch dat we in sommige gevallen een beetje te ver doorslaan in het geval van een andere user en dat het eigenlijk te grof wordt om leuk te zijn
Sterker nog, het lijkt me zelfs een beetje kwetsend worden
Misschien dat we hiermee kunnen stoppen en het voor iedereen weer een beetje leuk kunnen makenHet valt me nl. ook op dat er nog minder bekende users in de SC terug te vinden zijn
En zo krijgen we misschien FOT wel laagdrempeliger, maar gezelliger wordt het er niet op
Dank voor uw aandacht rondom dit betoog![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:19 schreef Kleintje het volgende:
In het geval van Sara.... ik doe verdomd lang aardig tegen haar. Probeer haar meerdere keren normaal te woord te staan en te helpen. Maar als dan blijkt dat je posts niet eens worden gelezen....
deze vraag is voor wie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:22 schreef Kleintje het volgende:
Klopt.
Maar... kan jij mij misschien vertellen waarom de vaste users van FOT hier niet meer komen? Dat vraag ik me dus echt af.
Mijn onzekerheid geeft me toch af en toe een ehm, rotgevoel erover
Schoolfeestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:25 schreef Xilantof het volgende:
Morgen even mijn "opdrachtgever" opzoeken, en vragen wat voor foto's hij precies verwacht. 't wordt de eerst keer dat ik zoiets ga fotograferen. Heb er wel zin in. 't Is een uitdaging.
Studentenfeest ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SchoolfeestHave fun
Vooral interessant bij de vrouwen lopen doen overigens
Misschien levert het nog wat dates op
vrouwen schijnen op kunstenaars te vallen
Vergelijk eens de aantallen postings van Re, Puckzzz, Xil en Pea met vroegerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:28 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Voor Pee, die kwam met de melding dat vaste users wegblijven
Post je daar wat resultaten van?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:29 schreef Xilantof het volgende:
edit: de Peleng gaat ook meeeens zien wat die doet in zo'n omgeving.
Vanwege de hoge postsnelheid van de laatste tijd misschien?? De SC ging zo snel, dat was haast niet bij te houden soms...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergelijk eens de aantallen postings van Re, Puckzzz, Xil en Pea met vroegerWaarom ze wegblijven
Ik heb geen flauw idee....ik constateer alleen dat ze hier niet vaak meer rondlopen
![]()
Ik weet het, ik heb het ook gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergelijk eens de aantallen postings van Re, Puckzzz, Xil en Pea met vroegerWaarom ze wegblijven
Ik heb geen flauw idee....ik constateer alleen dat ze hier niet vaak meer rondlopen
![]()
Het betoog was volgens mij helder, maar zoals Xil in de FB al aangeeft zou een andere aanpak misschien meer effect hebben bereiktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
"een zekere user" heeft mij net geïnformeerd dat hij zijn account heeft geshreddered, en dat we hem niet meer zien.
Da's helemaal mijn schuld* boetekleed aantrekt
Blijkbaar was mijn betoog in een eerdere aflevering van de SC en in FB toch nog niet helemaal duidelijk voor sommigen.
ja oke maar daar in tegen krijg je wel vlotter reactie op je vragen nu als een tijd geleden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Vanwege de hoge postsnelheid van de laatste tijd misschien?? De SC ging zo snel, dat was haast niet bij te houden soms...
Niet als het topic vol met geblaat staat...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja oke maar daar in tegen krijg je wel vlotter reactie op je vragen nu als een tijd geleden.
als er een serieuze vraag tussen staat wel toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Niet als het topic vol met geblaat staat...
nou hoef je jezelf ineens geen schuldgevoel aan te praten, kijk naar het aantal posts van betreffende user en zijn kloons die equivalent aantal posts hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het betoog was volgens mij helder, maar zoals Xil in de FB al aangeeft zou een andere aanpak misschien meer effect hebben bereikten zoals ik al aangaf: ik heb ijverig meegedaan hoor
En ik ben daar eigenlijk niet trots op
![]()
Ik bedoel dat het zo lastig leest tussen de 'onzin'posts door...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:39 schreef lostminds het volgende:
[..]
als er een serieuze vraag tussen staat wel toch?
door mij in ieder geval wel
Als net startend hier moet me wel van het hart dat de slowchat af en toe onleesbaar is door het slappe geOH. Ik bedoel, een geintje oke, af en toe een slappe opmerking oke, maar het was af en toe halve avonden vrijwel uitsluitend slap geOH...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Niet als het topic vol met geblaat staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |