quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:03 schreef blackbully het volgende:
zelf heb ik naast een basis cursus ook een keer een cursus compositie gedaan.
scheeld ook een hoop.
je foto's beginnen dan echt op profesioneel te lijken.
allemaal regels als rule of third word dan netjes uitgelegd.
en de gevallen van wanneer wel en wanneer niet toe te passen.
blijft een aanrader. (als de fotovakschool je te veel tijd of geld kost)
De tijd vinden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:06 schreef prupke het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een keer echt de tijd nemen voor een cursus (want op dit moment kloot ik maar wat aan)
alleen de tijd vinden daarvoor...
Saar in brasschaat of antwerpen worden ook heus cursussen gegeven via de fotograaf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef sararaats het volgende:
bedankt voor de tip
nu is het wel zo dat de meeste cursussen in hogescholen gegeven worden
ik denk dat het wel een oplossing is
ik zal wel eens gaan horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Saar in brasschaat of antwerpen worden ook heus cursussen gegeven via de fotograaf.
juist.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Saar in brasschaat of antwerpen worden ook heus cursussen gegeven via de fotograaf.
gewoon zoeken op googlequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zal wel eens gaan horen.
hoe wist je dat eigenlijk?
Kijk re is de expertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef Re het volgende:
cursussen![]()
praktijk ervaring werkt ook wel hoor, ervaring en inzicht kun je ontwikkelen mocht je aanleg hebben
En als je nou geen aanleg hebt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef Re het volgende:
cursussen![]()
praktijk ervaring werkt ook wel hoor, ervaring en inzicht kun je ontwikkelen mocht je aanleg hebben
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Kijk re is de expert
@sara als je ergens mee zit kan je het ook gewoon aan re vragen want die weet echt alles van fotografie
wil jij sara dan niet een keer een dag cursus geven in het hoe waarom en wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dan ook een sublieme fotograaf
geeft niks, daar kan jij niks aan doenquote:
+3 scherp!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
wil jij sara dan niet een keer een dag cursus geven in het hoe waarom en wat?
Ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dan ook een sublieme fotograaf
jah, dan kun je nog een heel eind komen hoor, als je geen talenknobbel hebt kun je nog steeds Engels met iemand praten, en goed ookquote:
ow maar natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
wil jij sara dan niet een keer een dag cursus geven in het hoe waarom en wat?
eejquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
geeft niks, daar kan jij niks aan doen![]()
Als ik nu in het noors tegen je ga praten gegarandeerd dat jij dat dan ook begrijpt ook al heb je daar geen knobbel voor...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:22 schreef Re het volgende:
[..]
jah, dan kun je nog een heel eind komen hoor, als je geen talenknobbel hebt kun je nog steeds Engels met iemand praten, en goed ook
ja al is er wel een wezelijk verschil tussen verstaan en begrijpenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Als ik nu in het noors tegen je ga praten gegarandeerd dat jij dat dan ook begrijpt ook al heb je daar geen knobbel voor...
Heb jij een zak met bijdehandjes gevreten vandaag??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:24 schreef Re het volgende:
[..]
ja al is er wel een wezelijk verschil tussen verstaan en begrijpen
tussen kijken en zien is ook een grootveschil.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:24 schreef Re het volgende:
[..]
ja al is er wel een wezelijk verschil tussen verstaan en begrijpen
nee hoor, ik heb het niet op zomaar iedereen naar een cursus sturen omdat er weer een kronkel opspeeltquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
Heb jij een zak met bijdehandjes gevreten vandaag??
ligt er naartuurlijk aan hoe open je ogen zijn of met andere woorden, kan men zich verplaatsen in de visie van een ander.Moet diegene wel een visie hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
tussen kijken en zien is ook een grootveschil.
kijken kan ieder.
maar kan ook ieder zien wat hij ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |