Dat is niet goed en lekker , weet er alles vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Neeh..
Ze heeft het al vervelend genoeg nu. Ligt namelijk op bed met enorme nekpijn.![]()
als ik zeg: doe de groetjes maar terug aan Debsterrr... ga je dan weer naar buiten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef RonaldV het volgende:
Goedenavond vrienden en vriendinnen, ik ben weer binnen!
met de hartelijke groeten van Debsterrr
Hallo! We hebben tegenwoordig ICT!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als ik zeg: doe de groetjes maar terug aan Debsterrr... ga je dan weer naar buiten?
Ik klikte 1 PI te hoogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hallo! We hebben tegenwoordig ICT!
Dat was een kut-opmerking he?
ICTquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hallo! We hebben tegenwoordig ICT!
ICT is manager-speak ook voor studenten voor wat wij gewone kunstenaars al sinds jaar en dag IT noemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ICTWa's da
Wij willen onszelf kunstenaars noemen
Inspirerend Creatief Tuig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ICTWa's da
Wij willen onszelf kunstenaars noemen
goede avondquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:28 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Inspirerend Creatief Tuig.
Vrij vertaald is dat net zoiets als "kunstenaar".
Goedeavond, trouwens
verstoor dat nou nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
goede avond![]()
wat is het trouwens stil vanavond.
Goh, ik hier?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef prupke het volgende:
[..]
hey aanstormend kook talent , jij ook hier ?![]()
als het maar gaar en niet aangebrand isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goh, ik hier?
Waar hebben jullie trek in? kan ik alvast oefenen![]()
En bedankt hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:28 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Inspirerend Creatief Tuig.
Vrij vertaald is dat net zoiets als "kunstenaar".
Goedeavond, trouwens
Sambal-tosti'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goh, ik hier?
Ja sorry hoor... Ik kon zo snel effe niks bedenken met een "T".quote:
Echt welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ja sorry hoor... Ik kon zo snel effe niks bedenken met een "T".
En de eerste twee klinken toch best wel posietief??
Oh wacht:
Inspirerende Creatieve Tovenaar
Beter zo?
hieromquote:
kookboekje nodig??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goh, ik hier?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef Phoenixx het volgende:
Edit: dit als antwoord op PdeHoog!!
Ik heb geen post zoekgemaakt!!
quote:
whehehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oke. En 'hallo posts' worden wel geaccepteerd. Ben weg hier jankerds.
Wachten dan maar....quote:This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its recipients after more than 8 hours on the queue on smtp-out1.tiscali.nl.
The message identifier is: 1F8x2d-00032f-Fs
The subject of the message is: RE: WEB-MAIL www.eastwave.ca
The date of the message is: Tue, 14 Feb 2006 11:04:01 +0100
The address to which the message has not yet been delivered is:
support@eastwave.ca
Delay reason: Connection refused
No action is required on your part. Delivery attempts will continue for some time, and this warning may be repeated at intervals if the message remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up, and when that happens, the message will be returned to you.
Feedback doet het nog steeds hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oke. En 'hallo posts' worden wel geaccepteerd. Ben weg hier jankerds.
feliquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Feedback doet het nog steeds hoor
Je hoeft het niet leuk te vinden, maar nogmaals: De Feedback is de aangewezen plaats om je ongenoegen te uiten.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel.
Ik ben vandaag al voor eikel uitgemaakt door een niet nader te noemen klein menspersoon
doei doeiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben weg hier
Trusten jongen, tot morgen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben weg hier
Hou nou verdomme je mondquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Trusten jongen, tot morgen waarschijnlijk.
Jij hebt geen leven, jij kan niet zonder ons
Damn.... wat heb ik jullie gemist.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hou nou verdomme je mondZo breng je hem op ideeen
Nee, nog niet....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
RonaldV, je hebt het onmogelijk geachte voor elkaar gekregen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Damn.... wat heb ik jullie gemist.
Volgende keer dat ik zielig op bed lig komen jullie er maar bij liggen
Wees liefquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, nog niet....
dan moet er toch nog een user ehm.... weg....
Die is een cursus fotografie aan het volgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:05 schreef Mauro het volgende:
Ik mis hier eigenlijk iemand.
Waar is Saar gebleven?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Trusten jongen, tot morgen waarschijnlijk.
Jij hebt geen leven, jij kan niet zonder ons
LOLquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Damn.... wat heb ik jullie gemist.
Volgende keer dat ik zielig op bed lig komen jullie er maar bij liggen
*PROEST*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Die is een cursus fotografie aan het volgen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*PROEST*
Verslik me bijna in mijn gezonde hapjes... goed voor de lijn enzo
Kortom, geen DPZ praktijken, waarbij bijna alle nieuwe users worden welkom geheten op hun manierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe erg ik ook best wel een beetje meedoe af en toe richting een zekere user, vind ik toch dat we in sommige gevallen een beetje te ver doorslaan in het geval van een andere user en dat het eigenlijk te grof wordt om leuk te zijn
Sterker nog, het lijkt me zelfs een beetje kwetsend worden
Misschien dat we hiermee kunnen stoppen en het voor iedereen weer een beetje leuk kunnen makenHet valt me nl. ook op dat er nog minder bekende users in de SC terug te vinden zijn
En zo krijgen we misschien FOT wel laagdrempeliger, maar gezelliger wordt het er niet op
Dank voor uw aandacht rondom dit betoog![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe erg ik ook best wel een beetje meedoe af en toe richting een zekere user, vind ik toch dat we in sommige gevallen een beetje te ver doorslaan in het geval van een andere user en dat het eigenlijk te grof wordt om leuk te zijn
Misschien dat we hiermee kunnen stoppen en het voor iedereen weer een beetje leuk kunnen makenHet valt me nl. ook op dat er nog minder bekende users in de SC terug te vinden zijn
En zo krijgen we misschien FOT wel laagdrempeliger, maar gezelliger wordt het er niet op
Helemaal mee eens, met de kanttekening dat mijn opmerking brtreffende korte posts in de feedback gewoon overeind blijft. Ik ben best bereid om sommige verbaal minder stere users ter wille te zijn, maar het moet wel leesbaar blijven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |