abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 19:30:17 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34770195
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
omdat het nooit geroepen is bij andere verbruiksartikelen die zouden dan wel mogen

daarbij is het aan een modje om topic in goede banen te leiden en niet te bepalen welke fotografisch aanschaf wel of niet genoemd mag worden.

je persoonlijke mening mag hierin geen rol spelen of je het nou wel of niet interessant kan vinden
ik heb het idee dat je nu je mening laat leiden door semtex haar defensiepostings.

uit ervaring weet ik dat het soms lastig is je eigen belang boven het algemeen belang te stellen, ik vraag nu geen antwoord op van je , maar denk er even overna en doe er wel of niets mee.
Semtex haar defensie postings? Semtex post afaik niet in het defensie-topic?
Oh, heb je het over die AK47? Die vond ik niet zo spannend. Wel dat ze het nodig vind om te reageren met \\\"je smoel\\\", en de algehele manier van reageren van betreffende dame.

Maar om even terug te komen op je opmerking over wat wel en niet mag: 10 vellen papier mag dus wel. En van een ander mogen batterijen. En van mij mag het blikje cola dat ik tijdens elke shoot gebruik ook, net als de CDROMs waarop ik mijn foto\\\'s brandt. Begrijp je waar ik heen wil? Het zijn verbruiksartikelen. Spul wat je niet meer gebruikt als je ermee klaar bent. Je haalde net memory-cards aan: die dingen blijf je maar gebruiken, die zijn een investering. Ik geef toe: dat is een grijs gebied, maar doe me een lol, zeg : we hebben het over 10 blaadjes, niet over een heel pak papier. Bij een pak begint het pas interessant te worden.

Ergens moet een grens getrokken worden, anders is het topic binnenkort compleet onleesbaar vanwege alle vage meuk die daar \"foto gerelateerd\" gepost wordt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34771366
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:30 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Semtex haar defensie postings? Semtex post afaik niet in het defensie-topic?
Oh, heb je het over die AK47? Die vond ik niet zo spannend. Wel dat ze het nodig vind om te reageren met \\\\\\\\\\\\\\\"je smoel\\\\\\\\\\\\\\\", en de algehele manier van reageren van betreffende dame.

Maar om even terug te komen op je opmerking over wat wel en niet mag: 10 vellen papier mag dus wel. En van een ander mogen batterijen. En van mij mag het blikje cola dat ik tijdens elke shoot gebruik ook, net als de CDROMs waarop ik mijn foto\\\\\\\\\\\\\\\'s brandt. Begrijp je waar ik heen wil? Het zijn verbruiksartikelen. Spul wat je niet meer gebruikt als je ermee klaar bent. Je haalde net memory-cards aan: die dingen blijf je maar gebruiken, die zijn een investering. Ik geef toe: dat is een grijs gebied, maar doe me een lol, zeg : we hebben het over 10 blaadjes, niet over een heel pak papier. Bij een pak begint het pas interessant te worden.

Ergens moet een grens getrokken worden, anders is het topic binnenkort compleet onleesbaar vanwege alle vage meuk die daar \\\\\\\"foto gerelateerd\\\\\\\" gepost wordt.
ik weet dat een scheidslijn moeilijk is , daarom ook mijn aversie tegen alles wat verbruiksmateriaal is verbieden

op het zogenaamde useless posts wordt toch niet gereageerd , nou erger ik mij persoonlijk niet aan een enkele useless post in een rij van meerdere interessante. laten we aan onze bloeddruk denken. en kijk het nog is een tijdje aan want papier bracht onderwerp weer op lijsten en op fotosnijders etc , voor mij einde betoog , hoop dat ik je iedergeval over sommige dingen nog is heb laten nadenken
  FOK!fotograaf zondag 5 februari 2006 @ 20:59:32 #3
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_34773448
soms kan men zich echt druk maken over rare dingen.

Ik snap beide kanten wel. Maar puur door de manier van reageren loopt 't uit de hand.
raar allemaal.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 6 februari 2006 @ 18:01:25 #4
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34801294
Zo, om de discussie maar even centraal te houden:
quote:
SEMTEX zei (in het fotoboek van RonaldV):
Gut wat dapper, je reply in een gesloten topicje zetten .
Jammere reacties joh. Sowieso dat hele gemiereneuk over fotopapier. Zo hou je inderdaad alleen wel de hobbykiekjes- en naaktfotomakers over. Lekker nuttig.
Mariska,

Als ik je niet had verdacht van op een rel uit zijn had ik het hele topic niet gesloten. Helaas waren je reacties van een dermate niveau dat ik geen verdere discussie meer wou in dat topic, van wie dan ook. Reageer volgende keer net als alle anderen op een wat normalere manier, en in de feedback.

En over het tweede deel van je opmerkingen: als het niveau je te laag wordt, ga dan in hemelsnaam op DPZ zitten. Want het is absoluut niet de bedoeling om FOT omhoog te stuwen, maar juist om FOT toegankelijker te maken voor mensen die nog nooit wat met fotografie hebben gedaan.

Een CC van dit berichtje staat in FB

Ronald

omdat ik geen zin heb om mijn fotoboek hiervoor te verprutsen
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 6 februari 2006 @ 18:24:52 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_34801981
Reactie in je fotoboek gezet. Maar ik post het hier ook wel ff..
quote:
Euhm, voor zover ik weet ben JIJ begonnen met mekkeren over fotopapier. Hoe zou ik dan op een rel uit moeten zijn? Ik vind het gewoon zielig dat er zo gemiereneukt moet worden over wat je zou moeten posten in dat topic en ik zal het niet laten dat te zeggen, maar wat voor baat heb ik bij een rel?

Verder: DPZ is voornl. een techneutenforum, vind ik. Ik had verwacht dat FOT meer een subforumpje zou worden waar de inhoud wat meer zou worden besproken, maar 't gaat dus naar een verlengstuk van DPZ toe. Het bespreken van objectiefjes, bodies en de interessantste sluitertijden en andere nerdtalk. En dat lijkt me toch juist helemaal niet toegankelijk voor de beginnende 'hobby'-fotograaf.
Samengevat: ik vind dat er nogal gauw en overdreven werd gereageerd op mijn fotopapierposts.
En een woord als 'smoel' kan inderdaad al gauw erg agressief overkomen, maar als je me in 't echt tegenkomt, zul je merken dat ik net zo praat, maar dat het dan al heel wat genuanceerder klink.
quote:
we hebben het over 10 blaadjes, niet over een heel pak papier
Normaal koop ik ook grotere pakketten, maar dit is specialer, groter papier waar ik hele grote foto's voor een beoordeling op geprint heb. Niet zomaar een verbruiksartikel voor mij dus

Verder zou het inderdaad best interessant kunnen zijn te weten te komen of en waar er nog fotopapier verkocht wordt: er wordt steeds minder van gemaakt en fabrikant Agfa is zelfs failliet gegaan omdat digitale fotografie de dienst uitmaakt. Ik ken nog maar weinig winkels die fotopapier op voorraad hebben. Maar goed, misschien zitten hier meer digicam-fans

[ Bericht 5% gewijzigd door SEMTEX op 06-02-2006 18:30:33 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_34802670

Ik vind het wel interessant om te weten dat iemand fotopapier koopt.
Al was het maar dat ik dan weet dat hier meer mensen zelf ontwikkelen en om inderdaad verkoop adressen te kunnen uitwisselen indien nodig.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  maandag 6 februari 2006 @ 19:01:16 #7
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34803271
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
Reactie in je fotoboek gezet. Maar ik post het hier ook wel ff..

Verder: DPZ is voornl. een techneutenforum, vind ik. Ik had verwacht dat FOT meer een subforumpje zou worden waar de inhoud wat meer zou worden besproken, maar 't gaat dus naar een verlengstuk van DPZ toe. Het bespreken van objectiefjes, bodies en de interessantste sluitertijden en andere nerdtalk. En dat lijkt me toch juist helemaal niet toegankelijk voor de beginnende 'hobby'-fotograaf.
OK, hier moet ik even iets rechtzetten.
Er wordt hier wel apparatuur besproken, ja. En daarbij gaat het mij ook wel eens te diep. Maar over het algemeen vind ik het nog meevallen vergeleken bij DPZ en andere sites, die er imho veel dieper op doorzagen. Het is echter met nadruk niet de bedoeling dat FOT een verlengstuk van DPZ wordt, tenzij je een beweging naar de onderkant van de markt (de echte beginners en zij die overwegen te gaan beginnen) als zodanig ziet.
Ik ben nu anderhalve week geleden begonnen als mod van FOT, en bij mijn aanname heb ik afgesproken dat FOT toegankelijker zou gaan worden. Die beweging is al eerder ingezet, en de eerste voorzichtige resultaten beginnen zichtbaar te worden: er is een redelijke hoeveelheid nieuwe (newbie) posters gekomen. Daarnaast zijn Subhuman en ik langzaam bezig om (met de hulp van anderen) om de aandacht meer op de inhoud van de foto te leggen ipv op de technische kant, en om nieuwelingen beter wegwijs te maken in zaken zoals Photoshop.
Kort gezegd: FOT is al aan het bewegen in de richting die je graag ziet. We zagen hier reacties als "ik wil graag, maar durf niet te posten" en dat hebben we ons aangetrokken. Het gaat misschien nog niet zo snel, maar het gaat wel komen!
quote:
Samengevat: ik vind dat er nogal gauw en overdreven werd gereageerd op mijn fotopapierposts.
En een woord als 'smoel' kan inderdaad al gauw erg agressief overkomen, maar als je me in 't echt tegenkomt, zul je merken dat ik net zo praat, maar dat het dan al heel wat genuanceerder klink.
  • Gauw? Zou kunnen. Ik werk nogal eens on line, dus heb ik bijna altijd internet bij de hand. De kans dat ik ergens op een dag een topic kom binnenwandelen waar iemand net gepost heeft is dus nogal groot. Het heeft iig niets met jouw persoontje te maken.
  • Ik vind het best dat je zo praat IRL, maar dat kan iemand die je post leest en je verder nooit gezien of gehoord (ik bijvoorbeeld) heeft niet ruiken natuurlijk. Dat hoef ik jou als doorgewinterde internetter eigenlijk niet uit moeten leggen. Niettemin lees ik dit als excuus, en accepteer dat.
    quote:
    [..]

Normaal koop ik ook grotere pakketten, maar dit is specialer, groter papier waar ik hele grote foto's voor een beoordeling op geprint heb. Niet zomaar een verbruiksartikel voor mij dus

Verder zou het inderdaad best interessant kunnen zijn te weten te komen of en waar er nog fotopapier verkocht wordt: er wordt steeds minder van gemaakt en fabrikant Agfa is zelfs failliet gegaan omdat digitale fotografie de dienst uitmaakt. Ik ken nog maar weinig winkels die fotopapier op voorraad hebben. Maar goed, misschien zitten hier meer digicam-fans
    Er zitten hier behoorlijk wat analoge fans. Blader wat door de topics, en je vindt er bijna altijd wel één. Eerlijk gezegd denk ik niet dat foto-papier er ooit helemaal uit zal gaan, iig niet in de komende 10 jaar. Er zijn gewoon nog veel te veel analoge toestellen. Agfa is gesneuveld omdat ze vast bleven houden aan een oud medium, zonder zich op tijd te verdiepen in de nieuwe. Hadden ze allebei gedaan dan zou het bedrijf waarschijnlijk nog bestaan.

Ik weet niet hoe het gesteld is met foto-speciaal zaken in Helmond, daarvoor kom ik er te weinig, en dan nog: ik kom maar bij twee mensen aan de buitenkant van Helmond. Van andere plaatsen weet ik het trouwens ook niet, behalve van mijn eigen woonplaats. Bij mij om de hoek zit een fotografie-speciaalzaak die het wel nog verkoopt, vooral vanwege de hobby fotografen. Zoals zo veel zelfstandigen zit hij bij een inkoopcombinatie: Combi-foto. Misschien dat je iets hebt aan die info.

Edit: stukje uit jouw oorspronkelijke >gequote< text overgenomen en beantwoord

[ Bericht 8% gewijzigd door RonaldV op 06-02-2006 19:33:04 ]
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Privacy Matters
      maandag 6 februari 2006 @ 19:03:46 #8
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_34803355
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 18:46 schreef PoseidonVS het volgende:

Ik vind het wel interessant om te weten dat iemand fotopapier koopt.
    Al was het maar dat ik dan weet dat hier meer mensen zelf ontwikkelen en om inderdaad verkoop adressen te kunnen uitwisselen indien nodig.
    De winkel waar ik het in mijn post hierboven over had vind je hier
    - Privacy Matters
      maandag 6 februari 2006 @ 19:29:47 #9
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_34804219
    quote:
    Gauw? Zou kunnen. Ik werk nogal eens on line, dus heb ik bijna altijd internet bij de hand. De kans dat ik ergens op een dag een topic kom binnenwandelen waar iemand net gepost heeft is dus nogal groot. Het heeft iig niets met jouw persoontje te maken
    Het ging ook meer over het woord 'overdreven', maar goed .
    Ik heb er in 't begin nog redelijk lauw op gereageerd, maar je bleef er zelf over doorgaan, dus ik vind niet dat ik in m'n eentje rellen heb zitten uitlokken.
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:01 schreef RonaldV het volgende:
    Ik weet niet hoe het gesteld is met foto-speciaal zaken in Helmond, daarvoor kom ik er te weinig, en dan nog: ik kom maar bij twee mensen aan de buitenkant van Helmond. Van andere plaatsen weet ik het trouwens ook niet, behalve van mijn eigen woonplaats. Bij mij om de hoek zit een fotografie-speciaalzaak die het wel nog verkoopt, vooral vanwege de hobby fotografen. Zoals zo veel zelfstandigen zit hij bij een inkoopcombinatie: Combi-foto. Misschien dat je iets hebt aan die info.
    Je hebt ook de That's it of hoe die flutzaak ook heet. 1 keer papier besteld: het kwam nooit aan. Ik heb mijn adressen wel in Maastricht (Foto Rembrandt blijft zijn voorraden goed aanvullen), dus daar gaat het niet om. Ik heb geen adressen nodig, maar er zijn dus iig genoeg mensen die het interessant genoeg vinden om dat te lezen of er misschien wel over te praten. Maar dat boeit je dan blijkbaar niet. Dat vind ik jammer.

Ik zie trouwens in dat topic ook helemaal in 't begin een "fotoboeken en lijm"-post, dus ik vind je nogal selectief met filteren. Er is in 't begin van het topic nergens onderscheid gemaakt, dat bepaal jij nu dus helemaal zelf.

[ Bericht 14% gewijzigd door SEMTEX op 06-02-2006 19:35:49 ]
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      maandag 6 februari 2006 @ 19:46:34 #10
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_34804819
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:29 schreef SEMTEX het volgende:
    [..]

Je hebt ook de That's it of hoe die flutzaak ook heet. 1 keer papier besteld: het kwam nooit aan. Ik heb mijn adressen wel in Maastricht (Foto Rembrandt blijft zijn voorraden goed aanvullen), dus daar gaat het niet om. Ik heb geen adressen nodig, maar er zijn dus iig genoeg mensen die het interessant genoeg vinden om dat te lezen of er misschien wel over te praten. Maar dat boeit je dan blijkbaar niet. Dat vind ik jammer.
    Ik ben gestopt met analoog (ik heb het heel lang wel gedaan hoor! ) om twee redenen:
  • Het is verouderende techniek. Interessant, dat wel, maar niettemin verouderend. Zie het als morse en de telegraaf: goed spul voor hun tijd, en het heeft zeker zijn nut gehad, maar inmiddels is het opgevolgd door nieuwere, betere, snellere en vooral goedkopere techniek.
  • Voor mij net zo belangrijk: mijn ogen zijn achteruit gegaan, en wel op een manier die de aanschaf van voorzet-lensjes een uiterst kostbaar grapje maakt. Bij het aanschaffen van een nieuwe camera had ik de keus: doorgaan met een oudere techniek en dure lenzen, of overstappen op digitaal, waarbij de camera voor mij scherp stelt. Ik koos voor het laatste, waarbij het goedkoper produceren van foto's een zeer aantrekkelijke bonus bleek.

Het is dus niet zo dat analoog me niet boeit. Wat me wel minder boeit, en daar heb je helemaal gelijk in, is het zelf afdrukken. Dat liet ik altijd al met graagte over aan anderen. Neemt niet weg dat ik best begrijp dat anderen het wel interessant vinden: ieder heeft zo zijn hobby. Ik fotografeer graag vliegtuigtechniek, en ik stel me zo voor dat jij dat weer totaal oninteressant vindt.

Meer algemeen (aan iedereen): Blijkbaar is er behoefte aan een topic over zelf ontwikkelen en afdrukken van foto's, in de ruimste zin van het woord. Waarom opent niemand dan zo'n topic?

PS: Mariska, ik heb mijn vorige reactie op jou hierboven wat uitgebreid.
    quote:
    Ik zie trouwens in dat topic ook helemaal in 't begin een "fotoboeken en lijm"-post, dus ik vind je nogal selectief met filteren. Er is in 't begin van het topic nergens onderscheid gemaakt, dat bepaal jij nu dus helemaal zelf.
    Het topic loopt al even. Mijn carriere als mod wat korter. Als ik alles wat mijn voorgangers toestonden zou moeten aanpassen aan de huidige FAQ heb ik wel een jaartje of 3 nodig voor heel FOT. Daar zit het verschil.

Ik denk dat ik nu wel duidelijk genoeg heb toegelicht. Het topic is weer open, verbuiksartikelen mogen nog steeds. Bakkie koffie?

[ Bericht 2% gewijzigd door RonaldV op 06-02-2006 19:53:48 ]
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Privacy Matters
      maandag 6 februari 2006 @ 20:05:18 #11
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_34805501
    quote:
    Het is verouderende techniek. Interessant, dat wel, maar niettemin verouderend. Zie het als morse en de telegraaf: goed spul voor hun tijd, en het heeft zeker zijn nut gehad, maar inmiddels is het opgevolgd door nieuwere, betere, snellere en vooral goedkopere techniek.
    Ik snapte het nut van zelf ontwikkelen in 't begin ook niet, tenzij je het vaker gaat doen. Je leert er wat mij betreft echt het vak van. Bovendien is dokawerk eigenlijk niets anders dan met de hand Photoshoppen en uitprinten, maar kost zelf afdrukken je gewoon veel meer tijd en moeite. Maar het is een ambacht wat je als fotograaf eigenlijk niet mag missen, vind ik.
    Het is zo makkelijk om een Flash-kaartje vol te schieten en dan maar weg te gooien wat je niet bevalt, dat merk ik ook aan mezelf. Maar je wordt er wel gemakzuchtiger van en omdat je zoveel kunt bijstellen in Photoshop, leer je dat niet zelf te corrigeren.
    quote:
    Waarom opent niemand dan zo'n topic?
    *Piept* Ik heb het zo druk Kan iemand anders dat niet doen?
    quote:
    Het topic is weer open, verbuiksartikelen mogen nog steeds.
    Toch zal ik niet provoceren en laat ik "1 pak 10 bij 15 Printerfotopapier en 1 pak A4 printerfotopapier" maar achterwege
    quote:
    Kort gezegd: FOT is al aan het bewegen in de richting die je graag ziet. We zagen hier reacties als "ik wil graag, maar durf niet te posten" en dat hebben we ons aangetrokken. Het gaat misschien nog niet zo snel, maar het gaat wel komen!
    Misschien een suggestie: willekeurige thematopics zoals "Post hier je mooiste vakantiefoto", "Post hier je portretshoots" of van dat soort topics bevorderen naar mijn idee de toegankelijkheid. Vroeger waren er heel veel van dit soort topics in FOT (ik zie dat het vakantiefototopic nog steeds bestaat) en ik merkte aan mezelf dat ik het leuk vond om te posten en te kijken in dat soort topics. Bovendien kan de wegwerpcamera-man/vrouw daar ook z'n ei kwijt en eventueel verder met goede kritiek.
    pi_34807123
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:46 schreef RonaldV het volgende:

Meer algemeen (aan iedereen): Blijkbaar is er behoefte aan een topic over zelf ontwikkelen en afdrukken van foto's, in de ruimste zin van het woord. Waarom opent niemand dan zo'n topic?
    Zo'n topic is er nog: [Centraal] Zwartwitdoka Slowchat deel 2 dit topic is nog steeds open en zeker zijn voorganger staat er boordevol erg nuttige informatie voor een beginner als ik die alles wil autodidacten.
    De reden waarom ik het nog niet onhoog geschopt heb is omdat ik nog geen vragen had die ik niet zelf kon vinden.
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
      maandag 6 februari 2006 @ 22:01:47 #13
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_34810272
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Zo'n topic is er nog: [Centraal] Zwartwitdoka Slowchat deel 2 dit topic is nog steeds open en zeker zijn voorganger staat er boordevol erg nuttige informatie voor een beginner als ik die alles wil autodidacten.
    De reden waarom ik het nog niet onhoog geschopt heb is omdat ik nog geen vragen had die ik niet zelf kon vinden.
    Bij deze uitgevoerd!
    - Privacy Matters
    pi_34838629
    Ik ben het helemaal met Ronald eens. Ben ooit beroepsmatig met analoge fotografie bezig geweest (portret- en reportagefotografie) , maar heb de afgelopen jaren niets meer aan fotografie gedaan. Nu begin ik voorzichtigjes met digitale foto's en kom er dus achter dat ik op wat opname- en belichtingstechniek na niet veel aan mijn oude ervaringen heb m.a.w. ik ben wat dat betreft een digibeet...
    De commentaren op de geplaatste foto's zijn hier en daar wat heftig. Oke, in "hoe verbeter ik..."verwacht ik niet anders dan stevige, zij het opbouwende kritiek. Maar in bv. Post hier je foto's van afgelopen weekeinde kan (moet m.i.) het allemaal wat gematigder om beginnelingen niet af te schrikken.

greetz...
    "Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
    pi_34854586
    'Kijk ik heb dit en dat gekocht' is zó DPZ
      woensdag 8 februari 2006 @ 08:53:44 #16
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_34854791
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 08:39 schreef Icicle het volgende:
    Niet helemaal:

Meld hier je nieuwste aanschaf - Deel 14
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      woensdag 8 februari 2006 @ 10:02:33 #17
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_34855982
    quote:
    Je wilt gewoon dat die aanschaffen bij jou gemeld worden... zal ik ze doorverwijzen?
    - Privacy Matters
      woensdag 8 februari 2006 @ 10:44:01 #18
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_34856948
    quote:
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 10:57:24 #19
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_34857302
    ik weet dat ik een zeikerd ben, maar zou iemand van jullie modjes deze foto's om willen zetten naar linkjes?
    ik heb hier (met een redelijk snelle verbinding) echt best een lange laadtijd, en das zo jammer

Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!

thnx
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      woensdag 8 februari 2006 @ 11:17:31 #20
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_34857825
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
    ik weet dat ik een zeikerd ben, maar zou iemand van jullie modjes deze foto's om willen zetten naar linkjes?
    ik heb hier (met een redelijk snelle verbinding) echt best een lange laadtijd, en das zo jammer

thnx
    Beter zo?
    - Privacy Matters
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 11:17:54 #21
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_34857840
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 11:17 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Beter zo?
    je bent geweldig
    maar dat wist je natuurlijk al
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      woensdag 8 februari 2006 @ 11:19:01 #22
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_34857866
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 11:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

je bent geweldig
    maar dat wist je natuurlijk al
    Bescheiden als ik ben: inderdaad!

maar toch prettig om te horen
    - Privacy Matters
      woensdag 8 februari 2006 @ 16:17:05 #23
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_34867912
    De link "Terug naar toen" in de agenda doet het niet...

of de site ligt ff plat natuurlijk
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      woensdag 8 februari 2006 @ 16:19:50 #24
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_34868024
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
    De link "Terug naar toen" in de agenda doet het niet...

of de site ligt ff plat natuurlijk
    Fixed... typo met een spatie op het eind, dat vreet Replique niet.
    - Privacy Matters
    pi_34868091
    Ron, je zet nu allerlei evenementen in het meet-agenda topic. Ook leuk natuurlijk, maar zo raken we het overzicht alsnog kwijt. En er is al een evenementenkalendertopic:

Evenementenkalender voor fotografen
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')