Succes zometeen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:15 schreef Kleintje het volgende:
Heb vandaag op de manege een veulen van 1 dag oud gezien
ik wil ook... wil niet meer wachten...
Goed, ik ga mijn spullen eens pakken, heb zo de fotoshoot met die groep mensen...
Je hebt hem nog niet eens in je bezit. Ja, wel in huis maar ws opgesloten in de slaapkamerkast van je ouders....quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef Esto het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrrr, maarja, zometeen zuurkool met worst eten
En ik mis m'n camera nu al![]()
Ja dat wel.. Maar heb er gisteravond even mee gespeeld en nu wil ik meer en meer uitproberen en dat kan dus niet..quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet eens in je bezit. Ja, wel in huis maar ws opgesloten in de slaapkamerkast van je ouders....
* gaat soepje klaarmaken *
Succes!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:15 schreef Kleintje het volgende:
Heb vandaag op de manege een veulen van 1 dag oud gezien
ik wil ook... wil niet meer wachten...
Goed, ik ga mijn spullen eens pakken, heb zo de fotoshoot met die groep mensen...
ben al klaarquote:
*burp*quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ben nog verse soep aan het koken.
Maar dat doe je idd heel snel!
Ik zit met hetzelfde. Maar ik ga. Als was het maar om de meiden daar te pesten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:06 schreef Toeps het volgende:
Zal ik... Zal ik... Zal ik zo gaan sporten? Ik ben lui.
Dat dilemma heb ik ook altijd. Gewoon gaan, achteraf ben je altijd blij dat je geweest bent!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:22 schreef Toeps het volgende:
Of toch niet...
Meestal wel inderdaad. Maar het word zo laat, ik ben moe, ik moet helemaal naar Zoetermeer, mijn beste vriendin gaat ook niet, mijn schone sokken zijn op (heb nu een maillot aan)... Kortom, smoesjes zat. Maar eigenlijk vind ik het gewoon niet gezellig alleen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat dilemma heb ik ook altijd. Gewoon gaan, achteraf ben je altijd blij dat je geweest bent!
Alleen is ook echt niet leuk nee... Als degene met wie ik heb afgesproken om te gaan sporten niet gaat ga ik meestal zelf ook niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Meestal wel inderdaad. Maar het word zo laat, ik ben moe, ik moet helemaal naar Zoetermeer, mijn beste vriendin gaat ook niet, mijn schone sokken zijn op (heb nu een maillot aan)... Kortom, smoesjes zat. Maar eigenlijk vind ik het gewoon niet gezellig alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |